Brabant en lekker in 1 zin. Laat me niet lachen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:49 schreef Molleman het volgende:
[..]
Witte gij een brabantse lekkernij die mi een Q begint?
[ afbeelding ]
Een quukske...
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brabant en lekker in 1 zin. Laat me niet lachen.
Het is lekker om niet in Brabant te zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brabant en lekker in 1 zin. Laat me niet lachen.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is lekker om niet in Brabant te zijn
Nee, om mijn medeleven te betuigenquote:
Dat is het elke dagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:47 schreef Molleman het volgende:
Is het vandaag nationale zeik brabant af dag? Godtje, MSX?
Jullie zijn gemeen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar heeft Brabant ons niet voor nodig. Dat doen ze zelf al uitstekend.
Alaaf!
Wat heb jij nou weer te zeuren vanaf die lelijke rots in de smerigste zee van de wereld?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:54 schreef Barbusse het volgende:
'morning!![]()
En hier wordt toch alles en iedereen afgezeken?
Ik dacht dat er op Fok alleen maar plaats was voor goede, welbespraakte en serieuze discussies?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:54 schreef Barbusse het volgende:
'morning!![]()
En hier wordt toch alles en iedereen afgezeken?
Dat klopt, zoals je kunt lezen:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:56 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ik dacht dat er op Fok alleen maar plaats was voor goede, welbespraakte en serieuze discussies?
Ik zeur niet, ik stel een vraag. Maar jij kan gewoon niet lezen vanwege je overmatige jaloezie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer te zeuren vanaf die lelijke rots in de smerigste zee van de wereld?![]()
Daar zit je dan op een eiland omringt door pis van de turken, grieken en italianen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer te zeuren vanaf die lelijke rots in de smerigste zee van de wereld?![]()
Daar zit je dan op een eiland omringt door pis van de turken, grieken en italianen.
Dat klopt inderdaad, ben hartstikke jaloers.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt, zoals je kunt lezen:
[..]
Ik zeur niet, ik stel een vraag. Maar jij kan gewoon niet lezen vanwege je overmatige jaloezie.
In mijn watte?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:04 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, ben hartstikke jaloers.
Zit je midden in jouw manstruatie Barbusse?
Jij kunt echt niet lezenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:04 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, ben hartstikke jaloers.
Zit je midden in jouw manstruatie Barbusse?
Ja, maar wat is dat?quote:
Ik kom op voor het recht dat mannen mogen zeiken op vanalles (buiten Fok! aangezien daar alles afgezeken wordt) zonder beoordeeld te worden! Een nobel streven al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar wat is dat?
-edit- ach soo. Nee, ik ben vrijwel nooit chagerijnig![]()
Dat geeft weer een hele andere lading aan stralen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:17 schreef MissMSX het volgende:
Tijdens mijn menstruatie ben ik een zonnetje. De rest van de maand echter...
Dus mensen moeten maar een paar dagen per maand bij jou in de buurt zijn?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:17 schreef MissMSX het volgende:
Waarom zou ik chagrijnig willen zijn om niets? Ik ben toch geen wijf?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:12 schreef Molleman het volgende:
Vrouwen hebben schijnbaar een vrijkaartje om chagrijnig te zijn tijdens de menstruatie. Daarom moet er maar eens een manstruatie zijn zodat mannen chagrijnig mogen zijn zonder beoordeeld te mogen worden
Maf wijf ben je wel jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:17 schreef MissMSX het volgende:
Continue zeiken is zo vermoeiendquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:17 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ik kom op voor het recht dat mannen mogen zeiken op vanalles (buiten Fok! aangezien daar alles afgezeken wordt) zonder beoordeeld te worden! Een nobel streven al zeg ik het zelf.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat geeft weer een hele andere lading aan stralen.
Ik zou je maar jaloers maken als ik je de lijst zou geven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Namen en rugnummers?
Wie kunnen we oproepen?
Omdat men nog nooit zo'n klein papiertje gezien heeft?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou je maar jaloers maken als ik je de lijst zou geven.
Door het uberhaupt als "recht" te bestempelen maak je het al erger. Net alsof je het okay vindt dat wijven zeiken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:25 schreef Molleman het volgende:
[..]
Maar ik heb het over de mogelijkheid hebben tot. Niet constant.
Oh dat vind ik zeker niet. Maar als je er tegenin gaat zijn de poppen al helemaal aan het dansen. Daarom wil ik het recht om er lekker tegenin te zeiken onder het mom van manstruatie. Dan mag het ineens wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Door het uberhaupt als "recht" te bestempelen maak je het al erger. Net alsof je het okay vindt dat wijven zeiken.
Ik ben niet snel jaloers te krijgenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou je maar jaloers maken als ik je de lijst zou geven.
Ik ben niet snel in de trein te krijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Jij bent op elke manier snel te krijgen.
je sc't al met iemand die in de trein zit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben niet snel in de trein te krijgen.
Ik lach ze graag uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
je sc't al met iemand die in de trein zit.
Bijna the real deal.
Ik doe toch heul nie aan kloons! Da's niet macho!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit je nu verbaasd te reageren op je eigen kloon?
Get a roomquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:55 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Zit je nou te-en naar mijn schatje?
Nee, voor jou heb ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:55 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Zit je nou te-en naar mijn schatje?
Daar zijn we toch Nederlanders voor?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:55 schreef MissMSX het volgende:
En dat gezeik van mannen op het gezeik van vrouwen is geen gezeik? Wat een gezeik zeg
Doe je mee?quote:
Zeik niet zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:55 schreef MissMSX het volgende:
En dat gezeik van mannen op het gezeik van vrouwen is geen gezeik? Wat een gezeik zeg
Zeikwijfquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil niet binnen zitten met dit weerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe je mee?
Gaan we The Last of Us spelen!
Spuit elf.quote:
Al uitgespeeldquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe je mee?
Gaan we The Last of Us spelen!
Angel verzint vast wel een ander spelletjequote:
Oh joyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Angel verzint vast wel een ander spelletje
"Raap jij die controller ff op wil je?"quote:
Creatief is hij niet echt he?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Raap jij die controller ff op wil je?"
Never change a winning tacticquote:
Nee jullie zijn niet creatiefquote:
Voorlopig heeft het nog niet gewerkt hoorquote:
Ik heb jullie toch ook geen van allen nog live gezien!!!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig heeft het nog niet gewerkt hoor.
Ik ga de last of us waarschijnlijk echt niet snel redden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Nee jullie zijn niet creatiefIk verzin persoonlijk elke keer een andere list natuurlijk.
Hand ok.... dat andere.... eeeehmmm, I'll passquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb jullie toch ook geen van allen nog live gezien!!!!!
Een meeting en jullie eten uit m'n hand reet!
Beyond two souls wil ik idd ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga de last of us waarschijnlijk echt niet snel redden.
In de zomer speel ik echt niet. Of het moet drama weer gaan worden.
In September en Oktober vakantie. Als ik terug kom zijn Beyond two souls en GTA5 in de winkel.
Dan heeft GTA5 al voorrang. Tegen de tijd dat ik die twee uit heb is de Ps4 er en eventueel een nieuwe CoD.
Ik game ook niet zoveel in de zomer, maar toen het uitkwam was het nog geen zomerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga de last of us waarschijnlijk echt niet snel redden.
In de zomer speel ik echt niet. Of het moet drama weer gaan worden.
In September en Oktober vakantie. Als ik terug kom zijn Beyond two souls en GTA5 in de winkel.
Dan heeft GTA5 al voorrang. Tegen de tijd dat ik die twee uit heb is de Ps4 er en eventueel een nieuwe CoD.
Mij ook. The Last of Us ook. Te weinig tijd!!! Dillema's!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Beyond two souls wil ik idd ookLijkt me heel mooi.
Zomer of zomerse periode. Het was 14 juni zo goed als zomer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik game ook niet zoveel in de zomer, maar toen het uitkwam was het nog geen zomer. En ik ben er in 3 dagen doorheen geknald
.
Dat heb ik nu dus ook. Nou ja, had ik. Mass Effect 1 2 3 zou binnenkomen deze maand, maar die is gecancelledquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mij ook. The Last of Us ook. Te weinig tijd!!! Dillema's!
Als the last of us nu nou 30 euro was geweest dan had ik hem wel besteld. Maar nu nog 53 euro dan sla ik ff over. Zoveel haast heb ik niet als ik toch niet speel.
Ik had een week vrij, dus ik had wel ff de tijd in de ochtendenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zomer of zomerse periode. Het was 14 juni zo goed als zomer.
Ik zit soms tot mijn eigen ergernis elk weekend vol tm het weekend van 17 aug
Tof!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:21 schreef Godtje het volgende:
Ik ben hopelijk de hele maand september vrij.
Als alles loopt zoals ik graag zou willen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:21 schreef Godtje het volgende:
Ik ben hopelijk de hele maand september vrij.
Als alles loopt zoals ik graag zou willen
Beide het afvoeren van ongewenste lichaamssappenquote:
Als ik moet kotsen waren de lichaamssappen in oorspronkelijke staat meestal zeer gewenst.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:35 schreef MissMSX het volgende:
Beide het afvoeren van ongewenste lichaamssappen
Meestal is niet altijdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik moet kotsen waren de lichaamssappen in oorspronkelijke staat meestal zeer gewenst.
Door mijn hoofd in elk geval
Oke, dara moest ik van kotsenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:35 schreef MissMSX het volgende:
En met al die bonkjes en sliertjes is menstrueren ook wel een soort van kotsen
Ja, wie doet dat dan ook?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:35 schreef MissMSX het volgende:
En met al die bonkjes en sliertjes is menstrueren ook wel een soort van kotsen
Van wat voor pijn heb je dat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk is dat, dan komt het er echt aan alle kanten uit.
Ik heb het weleens bij menstruatie gehad (quote:
Dat vind ik altijd wel aardig; dat mannen al onpasselijk worden bij het idee aan bonkjes en sliertjes, maar wel van vrouwen verwachten dat ze doen alsof er niets aan de hand is als ze 1/5 deel van hun vruchtbare leven dat soort bende meemaken. En dan hebben we het nog niet eens over de pijnquote:
Ik had het laatst. Ik had zo'n pijn dat ik niet eens in staat was om zelf paracetamol te pakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het weleens bij menstruatie gehad () en een paar keer toen ik door m'n rug ging
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel aardig; dat mannen al onpasselijk worden bij het idee aan bonkjes en sliertjes, maar wel van vrouwen verwachten dat ze doen alsof er niets aan de hand is als ze 1/5 deel van hun vruchtbare leven dat soort bende meemaken. En dan hebben we het nog niet eens over de pijn
Zul je mij echt niet op betrappen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef MissMSX het volgende:
Maar oh wee als een man een keertje een verkoudheid heeft. Wat voelt hij zich dan zielig...
Er zijn ook vrouwen die niet zeuren over/tijdens hun menstruatiequote:
Voor paracetamol is het dan al te laatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had het laatst. Ik had zo'n pijn dat ik niet eens in staat was om zelf paracetamol te pakken
En dat geknoei en geklieder op de plee elke keer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd wel aardig; dat mannen al onpasselijk worden bij het idee aan bonkjes en sliertjes, maar wel van vrouwen verwachten dat ze doen alsof er niets aan de hand is als ze 1/5 deel van hun vruchtbare leven dat soort bende meemaken. En dan hebben we het nog niet eens over de pijn
Dat beeld herken ik echt niet, zowel bij mezelf als bij mijn collega's niet. Wij hebben echt een achterlijk laag ziekteverzuim hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef MissMSX het volgende:
Maar oh wee als een man een keertje een verkoudheid heeft. Wat voelt hij zich dan zielig...
Bedorven frikadellenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef Seikcid het volgende:
Ik zag pas een goed volgezogen tampon liggen op een voorruit van een auto. Had een mooie smak gemaakt.
Ketamine is de oplossingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor paracetamol is het dan al te laat
Maar je zeurt wel over menstruerende vrouwen.quote:
Same here. En ik werk in een mannen bedrijf. Alleen een vrouw bij de receptie te vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat beeld herken ik echt niet, zowel bij mezelf als bij mijn collega's niet. Wij hebben echt een achterlijk laag ziekteverzuim hier.
Puur?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:11 schreef MissMSX het volgende:
Zo, en dan ga ik nu maar eens aan de chocola
Bij mij werkte het gelukkig heb. Ben weer fatsoenlijk in slaap gevallen in ieder gevalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor paracetamol is het dan al te laat
Slapen doe je maar in je eigen tijdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij werkte het gelukkig heb. Ben weer fatsoenlijk in slaap gevallen in ieder geval
Midden in de nacht wakker worden in een plas bloed. Bed vies, bilspleet vol bloed, krampen, bed schoon maken terwijl je alleen maar opgerold in een hoekje wilt kruipen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat geknoei en geklieder op de plee elke keer.
Afdeling is 6 om 1, maar de rest van het bedrijf is 67% vrouwquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef Molleman het volgende:
[..]
Same here. En ik werk in een mannen bedrijf. Alleen een vrouw bij de receptie te vinden.
Dit herken ik dan weer totaal niet. Het klinkt vreselijk, dat welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Midden in de nacht wakker worden in een plas bloed. Bed vies, bilspleet vol bloed, krampen, bed schoon maken terwijl je alleen maar opgerold in een hoekje wilt kruipen.
Ik heb daardoor het recht om op alles wat los en vast zit te bitchen
Het valt ook vast wel mee. Ik bedoel meer te zeggen dat mannen gewoon echt geen idee hebben wat het is om ongesteld te zijn en het daardoor bagatelliserenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat beeld herken ik echt niet, zowel bij mezelf als bij mijn collega's niet. Wij hebben echt een achterlijk laag ziekteverzuim hier.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef Seikcid het volgende:
Ik zag pas een goed volgezogen tampon liggen op een voorruit van een auto. Had een mooie smak gemaakt.
Chick with a dick?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit herken ik dan weer totaal niet. Het klinkt vreselijk, dat wel
Extra puur!quote:
Wiens tijd was het dan?quote:
Wat hebben jullie voor een abnormale ongesteldheid.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Halve luiers aanleggen als je een stukje moet fietsen
pas nog een onderzoek geweest dat het allemaal wel meevaltquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het valt ook vast wel mee. Ik bedoel meer te zeggen dat mannen gewoon echt geen idee hebben wat het is om ongesteld te zijn en het daardoor bagatelliseren
Je krijgt vast een of andere subsidie, uitkering, toeslag dus het was in elk geval tijd van de belastingbetaler.quote:
Dat is vooral als je erdoor verrast wordt. het is ook niet alsof je altijd de klok erop gelijk kunt zettenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit herken ik dan weer totaal niet. Het klinkt vreselijk, dat wel
Zwangerschap is de beste anticonceptiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, anticonceptie waardoor de menstruatie weg blijft
Het is normaler dan je denkt. Maar ja, je mag er als vrouw niet over zeuren he, dus dat soort dingen hoor je zelden...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor een abnormale ongesteldheid.
Ik heb toch wel meerdere vriendinnen gehad voor langere tijd zo in mijn leven. En dit echt nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:22 schreef MissMSX het volgende:
normaler dan je denkt. Maar ja, je mag er als vrouw niet over zeuren he, dus
Haha, absoluut waar, maar waar mannen altijd zeggen dat ze er niets aan kunnen doen dat ze achter hun pik aanlopen, geldt voor vrouwen dat ze er niets aan kunnen doen dat ze lopen te bitchen. Hormonen zijn nou eenmaal lastig te bedwingenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
pas nog een onderzoek geweest dat het allemaal wel meevalt.
Maar ik geloof je hoor, maar onthou nou 1 ding, wij kunnen er OOK niets aan doen.
Kinderbijslagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je krijgt vast een of andere subsidie, uitkering, toeslag dus het was in elk geval tijd van de belastingbetaler.
Eens, maar je pik achterna lopen kan je nog een beetje inhouden, anders zou ik echt een probleem hebben op mijn werk op het momentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, absoluut waar, maar waar mannen altijd zeggen dat ze er niets aan kunnen doen dat ze achter hun pik aanlopen, geldt voor vrouwen dat ze er niets aan kunnen doen dat ze lopen te bitchen. Hormonen zijn nou eenmaal lastig te bedwingen
Dat is alleen geen garantie voor het wegblijven van stuiterende emotiesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, anticonceptie waardoor de menstruatie weg blijft
Absoluut. En al die menstruaties die vrouwen tegenwoordig hebben zijn gewoon niet natuurlijkquote:
Hoeveel procent van 3,5 miljard is dat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb toch wel meerdere vriendinnen gehad voor langere tijd zo in mijn leven. En dit echt nog nooit meegemaakt.
Tijd voor een nieuwe!quote:
Nog meer kinderen! Er kunnen niet genoeg mensen op de wereld zijn!quote:
de meeste vrouwen houden zich ook in natuurlijk. Maar zeker thuis (bij je partner) is de drempel lager om je in te houden. Als man heb je het dan makkelijker, want als je thuis je pik achterna loopt is er meestal niets aan de handquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar je pik achterna lopen kan je nog een beetje inhouden, anders zou ik echt een probleem hebben op mijn werk op het moment.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is vooral als je erdoor verrast wordt. het is ook niet alsof je altijd de klok erop gelijk kunt zetten
En ik heb wel gehad dat zelfs een dubbele barriere niet hielp
Daar zeurden ze vroeger ook niet overquote:
Dat komt in de buurt jaquote:
De natuur zorgt vanzelf wel een keer voor evenwichtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog meer kinderen! Er kunnen niet genoeg mensen op de wereld zijn!
Juist!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En meer kinderbijslag is altijd welkom!
Het is wel weer tijd voor een tsunami idd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De natuur zorgt vanzelf wel een keer voor evenwicht
Geef gewoon een extra kind op in het buitenland. Limburg ofzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef L-E het volgende:
Je hebt gelijk. En meer kinderbijslag is altijd welkom!
Worden verwijfde mannen dan wel ongesteld?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef Seikcid het volgende:
In mijn team zit precies één vrouw. Maar dat zou net zo goed een vent kunnen zijn. Die worden niet ongesteld heb ik gehoord via-via.
Of Friesland. Wil ook geen inspecteur komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geef gewoon een extra kind op in het buitenland. Limburg ofzo.
Daar controleren ze nooit
Mohamedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geef gewoon een extra kind op in het buitenland. Limburg ofzo.
Daar controleren ze nooit
Ja, maar dan zullen de goeien wel weer uitsterven ofzo, zo is die natuur-bitchquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De natuur zorgt vanzelf wel een keer voor evenwicht
Er bestaan geen goeienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan zullen de goeien wel weer uitsterven ofzo, zo is die natuur-bitch.
Nou ok, minder achterlijke danquote:
Voedertijd gemist vanmorgen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:32 schreef Tally het volgende:
Ik heb het nietGewoon niet
Fijn
Goedemorgen!
Hoe is het met je kleine jongetje?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is wel weer tijd voor een tsunami idd.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:32 schreef Tally het volgende:
Ik heb het nietGewoon niet
Fijn
Goedemorgen!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef Seikcid het volgende:
In mijn team zit precies één vrouw. Maar dat zou net zo goed een vent kunnen zijn. Die worden niet ongesteld heb ik gehoord via-via.
Daar geloof ik niets vanquote:
Dat is Limburgse klederdracht?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets vanAlleen omdat hij jurkjes aankrijgt maakt het nog geen meisje
quote:
Dat weet ik niet. Ik ken alleen vrouwen uit Limburgquote:
Ik bedoel meer te zeggen dat hij je een manwijf vindt, niet dat jij in zijn team zitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]Nee dat zou betekenen dat ik nog een baan zou hebben.
O maar dat interesseert me geen moerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel meer te zeggen dat hij je een manwijf vindt, niet dat jij in zijn team zit
Nee nee. De jurkjes en rokjes!quote:
Dat lijkt me minstens zo onsmakelijk als zo´n bedorven frikandel.quote:
Dat impliceerde ik ook nietquote:
Ik hou van jequote:
Ha!, da's mooi. Maar hoe is het met moeder? En met de grijze haren van vader?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed! Supertof en kerngezond
Hoe is dat gesprek met je werk gegaan (vorige week, dacht ik)?
Een mama heeft nooit mamadagquote:
Geweldig nieuwsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed! Supertof en kerngezond
Hoe is dat gesprek met je werk gegaan (vorige week, dacht ik)?
Onze Papa heeft het slim bekekenquote:
Hier mag je altijd terug komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:32 schreef Tally het volgende:
Gesprek: Uhm ja je hoeft niet meer terug te komen! O nou dat wist ik al. Ja idd!
Dat weet ik toch liefjequote:
Jij hoeft helemaal niet te betalenquote:
In naturaquote:
Dat mag hij altijdquote:
Bah, gezondquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:43 schreef Molleman het volgende:
Zo, appeltje en banaantje weer op. Dan kan ik er weer tegenaan vanmiddag.
Brood is sowieso smerig. Behalve vers, zelfgebakken broodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:22 schreef Molleman het volgende:
[..]
Vind ik lekkerder dan een boterham met dit weer
Spelt brood van Bbroodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Brood is sowieso smerig. Behalve vers, zelfgebakken brood
Ik had een hotdog met saus opquote:
Al weer een tijdje geleden dat ik dat gedaan hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Brood is sowieso smerig. Behalve vers, zelfgebakken brood
Wit broodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef Molleman het volgende:
[..]
Al weer een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb![]()
[ afbeelding ]
Hou zelf meer van een goede zuurdesem, maarja, dan moet ik maar eens een keer een desemstarter maken.quote:
Spelt is wel lekker jaquote:
Alleen lekker met aardbeienquote:
Bij mij bijna alleen als tosti of broodje kroket soms. Maar die kan ook goed op bruin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen lekker met aardbeien
Of als wentelteefjes
Owh ja, tosti! Kroket moet met van dat lekkere, donkere, boerenbroodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij bijna alleen als tosti of broodje kroket soms. Maar die kan ook goed op bruin.
Aardbeien op brood eet ik niet./
Ja, daar kan een kroket ook goed op. Maar soms toch zin in een ordinair broodje kroket.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, tosti! Kroket moet met van dat lekkere, donkere, boerenbrood
Echt? Het klinkt heel vreemdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, daar kan een kroket ook goed op. Maar soms toch zin in een ordinair broodje kroket.
Een kroket is trouwens ook best lekker op een ciabatta
Briljant bedacht danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klinkt het ook maar is toch lekker! Zo verkopen ze ze bij de strandtent waar ik meestal zit.
Ik doe nog zo mijn best!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:38 schreef Barbusse het volgende:
Alcoholvrij bier wint aan populariteit Wat is er gebeurd met Q?
Ik steun je, Q!quote:
Ben jij zo'n dropshotslet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:01 schreef Seikcid het volgende:
Ik was zondag weer eens ouderwets boven de pot gehangen. Mooi zwart spul kwam er ook uit. 's Avonds maar weer afgeblust met een bbq,
Heus niequote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
We weten nu wel dat dat je favoriete hapje is relnicht
Nee. Was van de wodka.quote:
Late reactie, maar met ons gaat het ook goed. Een tikje moe, zoals het hoort bij mensenmetbaby, maar dat mag de pret niet drukken!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ha!, da's mooi. Maar hoe is het met moeder? En met de grijze haren van vader?
Ik ook hoor. En vanmiddag ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanochtend nog even een tukkie gedaanik moet echt niet aan kinderen beginnen, kan nu al niks hebben.
Ziet er verdomd goed uit ja. Nieuwe trailer al gezien?quote:
Dat is het, vanaf nu ga ik in het openbaar voeden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:09 schreef Seikcid het volgende:
Vrouwen die werkloos zijn of niet werken om wat voor reden dan ook zouden best de werkende mannen kunnen motiveren door zo nu en dan eens wat blote tieten te showen ofzo.En bier halen natuurlijk.
Nee, ik plaats deze comment gewoon random.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:11 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ziet er verdomd goed uit ja. Nieuwe trailer al gezien?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik plaats deze comment gewoon random.![]()
De tering wat een domme poepmensen zijn er toch.
Zo hoort het!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het, vanaf nu ga ik in het openbaar voeden.
Deal!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het, vanaf nu ga ik in het openbaar voeden.
Perversquote:
Vind je? Ik vraag haar toch niet om in zwart latex met op strategische plekken gaten van de juiste grootte, gagball, zweep in d'r hand terwijl ze een golden shower ontvangt haar baby in het openbaar te voeden?quote:
Nee. Ik verbaas me juist altijd over de krampachtigheid waarmee in dit land wordt omgegaan met zoietsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? Ik vraag haar toch niet om in zwart latex met op strategische plekken gaten van de juiste grootte, gagball, zweep in d'r hand terwijl ze een golden shower ontvangt haar baby in het openbaar te voeden?
Nou, je hoort het, L-E! Hup, trek aan dat latex!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee. Ik verbaas me juist altijd over de krampachtigheid waarmee in dit land wordt omgegaan met zoiets
Haha, dat maakte jij er van...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, je hoort het, L-E! Hup, trek aan dat latex!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je? Ik vraag haar toch niet om in zwart latex met op strategische plekken gaten van de juiste grootte, gagball, zweep in d'r hand terwijl ze een golden shower ontvangt haar baby in het openbaar te voeden?
Ja, dat maakte ik ervan.quote:
Hùùùùù!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Link?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hùùùùù!
Internet regel #1: Als je het kunt verzinnen, is er porno van.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hùùùùù!
Internet regel #1: Als je het kunt verzinnen, is er porno van.
Ondanks de voorspelbaarheid:quote:
Dat jij een viezerik bent? Dat weet iedereen hier toch al lang?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat maakte ik ervan.Denk je dat L-E tot dezelfde conclusie gaat komen?
Ik ben heul geen viezerik, ik gedraag me altijd als het op dames aankomtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat jij een viezerik bent? Dat weet iedereen hier toch al lang?
Ja dat is mij ook nog steeds een raadsel. Het klonk eerst nog wel interessant maar bij schaars geklede paardrijdende vrouwen stelde ik me iets anders voor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik vond het zielig voor die pony, maar ik moest zo lachen om het idee dat er mensen zijn die nat worden van een slecht gefilmd dik wijf op een pony
Dus nu noem je L-E een tokkie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben heul geen viezerik, ik gedraag me altijd als het op dames aankomt
Jaquote:
En een halfuur in de file?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:34 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hoef ik maar een kwartier te rijden
Ja ik was gister bijna drie uur aan het rijden in de zon, ben nu aan een kant bruinerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:34 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hoef ik maar een kwartier te rijden
Daarom leren ze je straatje keren bij je rijlessen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik was gister bijna drie uur aan het rijden in de zon, ben nu aan een kant bruiner
Nope, alleen maar door het buitengebied, door de bossen. Kom zo 's morgens vaak maar een stuk op 5-10 auto's tegen in de vakantieperiodequote:
Ik moest googlenquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...waarom lees ik dit in de stem van John Bakker?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja![]()
* Barbusse rent weg
Tuurlijk niet, L-E is
Daar is ze weerquote:
Ga je d'r weer wegjagen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |