Brabant en lekker in 1 zin. Laat me niet lachen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:49 schreef Molleman het volgende:
[..]
Witte gij een brabantse lekkernij die mi een Q begint?
[ afbeelding ]
Een quukske...
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brabant en lekker in 1 zin. Laat me niet lachen.
Het is lekker om niet in Brabant te zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brabant en lekker in 1 zin. Laat me niet lachen.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is lekker om niet in Brabant te zijn
Nee, om mijn medeleven te betuigenquote:
Dat is het elke dagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:47 schreef Molleman het volgende:
Is het vandaag nationale zeik brabant af dag? Godtje, MSX?
Jullie zijn gemeen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar heeft Brabant ons niet voor nodig. Dat doen ze zelf al uitstekend.
Alaaf!
Wat heb jij nou weer te zeuren vanaf die lelijke rots in de smerigste zee van de wereld?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:54 schreef Barbusse het volgende:
'morning!![]()
En hier wordt toch alles en iedereen afgezeken?
Ik dacht dat er op Fok alleen maar plaats was voor goede, welbespraakte en serieuze discussies?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:54 schreef Barbusse het volgende:
'morning!![]()
En hier wordt toch alles en iedereen afgezeken?
Dat klopt, zoals je kunt lezen:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:56 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ik dacht dat er op Fok alleen maar plaats was voor goede, welbespraakte en serieuze discussies?
Ik zeur niet, ik stel een vraag. Maar jij kan gewoon niet lezen vanwege je overmatige jaloezie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer te zeuren vanaf die lelijke rots in de smerigste zee van de wereld?![]()
Daar zit je dan op een eiland omringt door pis van de turken, grieken en italianen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer te zeuren vanaf die lelijke rots in de smerigste zee van de wereld?![]()
Daar zit je dan op een eiland omringt door pis van de turken, grieken en italianen.
Dat klopt inderdaad, ben hartstikke jaloers.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt, zoals je kunt lezen:
[..]
Ik zeur niet, ik stel een vraag. Maar jij kan gewoon niet lezen vanwege je overmatige jaloezie.
In mijn watte?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:04 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, ben hartstikke jaloers.
Zit je midden in jouw manstruatie Barbusse?
Jij kunt echt niet lezenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:04 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, ben hartstikke jaloers.
Zit je midden in jouw manstruatie Barbusse?
Ja, maar wat is dat?quote:
Ik kom op voor het recht dat mannen mogen zeiken op vanalles (buiten Fok! aangezien daar alles afgezeken wordt) zonder beoordeeld te worden! Een nobel streven al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar wat is dat?
-edit- ach soo. Nee, ik ben vrijwel nooit chagerijnig![]()
Dat geeft weer een hele andere lading aan stralen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:17 schreef MissMSX het volgende:
Tijdens mijn menstruatie ben ik een zonnetje. De rest van de maand echter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |