abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2013 @ 00:34:26 #1
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128707708
Naam: Kevin Strootman
Geboortedatum: 13-02-1990
Positie: Linkshalf
Debuut: 15-02-2008 Ajax-Sparta (6-2) in de 57ste minuut ingevallen.

Een speler met een gouden linkervoet. Kan de bal neerleggen waar hij wil, en heeft het extra kenmerk wat het verschil maakt tussen een speler met een vermakelijke techniek, en een topper in spé: inzicht!

Al het hele seizoen valt op hoe gemakkelijk deze A-junior de linkshalfpositie opvult na het vertrek van Nourdin Boukhari. Afgelopen wedstrijd tegen NAC was wellicht zijn definitieve doorbraak. Een splijtende pass leidde de 2-0 in (via Falkenburg en Poepon). En zijn 3e vernietigende doelpoging was er één die Ten Rouwelaar slechts voorbij hoorde suizen.
Door goed positioneel opstellen van Strootman op het middenveld kon hij de bal afpakken van een NAC-speler, 1-2 met Arne Slot en snoeihard raak schieten.

Sinds David Mendes da Silva heb ik niet meer zo een begenadigd talent in een Sparta-shirt zien rondlopen. Maar dan oogt Strootman fysiek sterker, en heeft wat meer in het oog springende kwaliteiten (lange pass, schot) dan de controlerende kwaliteiten van Mendes.

quote:
Sparta verdient het mee te profiteren van transfer"
Strootman parel op Kasteel
ROTTERDAM - De jeugdopleiding van Sparta maakt z'n naam en faam weer waar en hoofdtrainer Foeke Booy durft mee te denken aan de toekomst van de club op de lange termijn. Koploper NAC werd met 4-0 de oren gewassen op Het Kasteel, met de middenvelders Kevin Strootman (18) en Erik Falkenburg (20) als aanjagers. Jongens uit de eigen opleiding en dit jaar doorgebroken omdat Booy gedwongen door blessures en verkopen het aandurfde die twee te brengen in plaats van te zeuren om aankopen. "Ik had wel wat van ze verwacht, maar de ontwikkeling gaat de laatste weken wel heel snel." En dan bracht Booy tegen NAC ook nog Joey Godee (19) en zaten Joshua John (20) en Cees Toet (21) nog naast hem op de bank. "Soms heb je zo'n lichting." AZ wil Strootman al aan het einde van dit seizoen overnemen.

Vooral Strootman - rapporteur Tinus Bosselaar gaf hem een 7,5 - is een klasse apart. Tegen NAC scoorde hij zijn eerste competitietreffer. Als 18-jarige is de A-junior al een complete speler, die over een paar jaar moeiteloos de vergelijking met Stijn Schaars van AZ doorstaat. Hij koppelt een fluwelen linkervoet aan een prima inzicht en een goede mentaliteit. Tegen NAC deed hij bijna niets fout. "Alleen wat steekballetjes gingen niet goed." Strootman is niet zo snel, maar handelt wel snel. "Hij is nooit snel geweest en omdat hij dat van jongs af aan compenseert met onder andere zijn inzicht, ondervindt hij daar geen last van", weet Booy.
"Ik voetbal vanaf m'n zesde bij Sparta. In de loop van tijd kon ik naar veel clubs zoals Ajax en Feyenoord, maar ik bleef Sparta trouw. Bij Ajax moest ik als 7-jarige in een gastgezin wonen. Dat zagen mijn ouders en ik niet zitten. Ik kwam daar in beeld na een open dag. Samen met mijn broer liep ik allerlei open dagen van profclubs af. Niet zozeer om er te gaan spelen, want ik voetbalde al bij Sparta, maar gewoon omdat we het grappig vonden om een hele dag bij die profclubs te spelen." Op 15 februari, twee dagen na zijn verjaardag, maakte hij in de Amsterdam ArenA tegen Ajax (6-2 verlies) zijn debuut en kwam tot drie duels vorig seizoen. Dit seizoen staat de teller op tien.
Met Strootman heeft Sparta een liefhebber pur sang in huis. Iemand ook met zelfkritiek, clubgevoel en iemand die open staat voor de mening van anderen. Zo ervoer Booy het zelf. "In de jeugdopleiding speelde hij als een klassieke nummer tien, maar ik dicht hem een grote carrière toe aan de bal en achter de bal. Hij moet het spel sturen in plaats van gestuurd worden." Strootman kan zich goed vinden in de gedachtegang van zijn trainer en ontwikkelt zich als een komeet. Sparta heeft zijn contract intussen opgewaardeerd en verlengd tot medio 2012. De parel gaat de eurorekening van Sparta binnen nu en anderhalf, hooguit tweeënhalf jaar flink spekken. "Daar heb ik helemaal geen probleem mee", aldus Strootman. "Vanaf mijn zesde jaar heeft Sparta in mij geïnvesteerd en ik vind het daarom volstrekt logisch dat zij ook profiteren van een transfer. Dat verdient de club." Booy: "Kevin weet precies wat hij wil. Hij is een dominante persoonlijkheid, binnen en buiten het veld. Als hij een fout maakt, wijst hij nimmer naar anderen. Met zijn spel en houding dwingt hij iets af in de spelersgroep.
Leeftijd telt dan niet. Het wordt geaccepteerd als hij verantwoordelijkheid neemt voor vrije trappen en corners en als hij spelers coacht." Het is duidelijk dat Booy in zijn sas is met Strootman en diens ontwikkeling. Inmiddels ontdekt de buitenwacht Strootman. "Interviews, televisieoptredens, ik krijg steeds meer verzoeken. Wel aardig, maar ik voetbal liever", zegt Strootman zelf. Sparta overwoog een persstop, maar als uitblinker bij Sparta-NAC werd hij van hot naar her gesleept. Booy: "Strootman gaat niet snel zweven en weet dat hij nog veel en hard moet werken. Nee, ik sluit een internationale carrière niet uit. Hij zit niet voor niets bij Oranje -19 jaar en vervult daar dezelfde rol als bij Sparta."
Bron: www.detelefgraaf.nl

Om maar eens een voorspelling te wagen voor zover dat voor een speler kan:
Korte termijn: Na volgende seizoen top-4 club.
Langere termijn: Champions League en 10x Oranje.

En dan hebben we alvast een topic wanneer deze korte en langere termijn achievements zullen plaatsvinden.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:35:58 #2
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128707759
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat maakt hem zo speciaal dan dat hij meer dan 5 miljoen moet kosten?
Goede box to box speler met een lekkere pass en schot. Zou het ook goed doen in Engeland maar voor de echte top is hij imo nog niet klaar. Zou er goed aan doen om bij PSV te blijven of naar een subtopper zoals Everton te gaan
  maandag 8 juli 2013 @ 00:37:17 #3
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128707802
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Goede box to box speler met een lekkere pass en schot. Zou het ook goed doen in Engeland maar voor de echte top is hij imo nog niet klaar. Zou er goed aan doen om bij PSV te blijven of naar een subtopper zoals Everton te gaan
Wat was zijn rendement vorig seizoen qua goals en assists?
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:41:46 #4
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128707940
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat was zijn rendement vorig seizoen qua goals en assists?
Had 5 goals en volgens mij ook een handje vol assists maar dat is dan ook niet zijn sterke punt. Ik vind hem echt een speler die past in Premier league houdt van passen en is niet bang om het vieze werk om te knappen lekker van 16 naar 16 hollen 90 minuten lang
  maandag 8 juli 2013 @ 00:44:19 #5
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128708006
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Had 5 goals en volgens mij ook een handje vol assists maar dat is dan ook niet zijn sterke punt. Ik vind hem echt een speler die past in Premier league houdt van passen en is niet bang om het vieze werk om te knappen lekker van 16 naar 16 hollen 90 minuten lang
Verdedigend is hij anders nog behoorlijk kwetsbaar. In de toppers was hij niet te zien. En aanvallend is het dus blijkbaar ook niet zo veel. Het is gewoon een simpele waterdrager die misschien leuk mee kan bij een Engels middenmotertje, maar voor de top komt hij veelste kort.
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:46:33 #6
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128708077
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Verdedigend is hij anders nog behoorlijk kwetsbaar. In de toppers was hij niet te zien. En aanvallend is het dus blijkbaar ook niet zo veel. Het is gewoon een simpele waterdrager die misschien leuk mee kan bij een Engels middenmotertje, maar voor de top komt hij veelste kort.
Natuurlijk is hij verdedigend wel eens kwetsbaar want hij is geen verdedigende middenvelder en natuurlijk laat hij aanvallend ook nog wel eens een steekje vallen want hij is geen aanvallende middenvelder. Hij zou nu al voor 75% van de clubs in de BPL een versterking zijn in het midden van het veld maar voor de echte top moet hij nog verbeteren
  maandag 8 juli 2013 @ 00:49:00 #7
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128708159
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Natuurlijk is hij verdedigend wel eens kwetsbaar want hij is geen verdedigende middenvelder en natuurlijk laat hij aanvallend ook nog wel eens een steekje vallen want hij is geen aanvallende middenvelder. Hij zou nu al voor 75% van de clubs in de BPL een versterking zijn in het midden van het veld maar voor de echte top moet hij nog verbeteren
Als dynamische middenvelder moet je verdedigend en aanvallend goed je steentje kunnen bijdragen. Het enige waardoor Strootman wat lijkt is dat hij heel geforceerd de leider aan het uithangen is en zijn medespelers coacht. Dat hij dan zelf faalt zien de meeste dan niet.
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:49:51 #8
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128708185
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als dynamische middenvelder moet je verdedigend en aanvallend goed je steentje kunnen bijdragen. Het enige waardoor Strootman wat lijkt is dat hij heel geforceerd de leider aan het uithangen is en zijn medespelers coacht. Dat hij dan zelf faalt zien de meeste dan niet.
Dat doet hij dus ook.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:50:38 #9
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128708212
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat doet hij dus ook.
Er stond een woordje bij: "goed". Dat is best een belangrijk punt. Want dat doet meneer Strootman dus niet.
Oh.
pi_128708238
Blijkbaar is het voor JR een obsessie om zo vaak mogelijk te roepen dat hij niks kan :')

We weten het ondertussen wel hoor.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:51:55 #11
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128708246
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er stond een woordje bij: "goed". Dat is best een belangrijk punt. Want dat doet meneer Strootman dus niet.
Als ik vond dat hij dit niet goed deed dan had ik dat wel gezegd.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:52:17 #12
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128708255
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blijkbaar is het voor JR een obsessie om zo vaak mogelijk te roepen dat hij niks kan :')

Snap niet waarom ik het nog probeer eigenlijk :')
pi_128708304
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Snap niet waarom ik het nog probeer eigenlijk :')
Dat is het verstandigste.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:55:00 #14
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128708327
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

Jij kon zijn sterke punten blijkbaar ook niet vertellen :). Dus je weet zelf ook wel dat hij heel matig is :).
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:55:29 #15
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128708350
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jij kon zijn sterke punten blijkbaar ook niet vertellen :). Dus je weet zelf ook wel dat hij heel matig is :).
Nee die simpele one liners van jou die nergens op gebaseerd zijn daar zit al helemaal niemand op te wachten
  maandag 8 juli 2013 @ 00:55:29 #16
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128708351
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Als ik vond dat hij dit niet goed deed dan had ik dat wel gezegd.
Hij doet het dan ook niet goed :)
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:56:11 #17
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128708374
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee die simpele one liners van jou die nergens op gebaseerd zijn daar zit al helemaal niemand op te wachten
Zo kan ik er nog wel meer aanwijzen op dit forum, jou onder andere. Blijft het lekker rustig hier.
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:56:25 #18
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128708386
quote:

[..]

Hij doet het dan ook niet goed :)
Oke man probeer het eens met argumenten en kom dan terug

quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zo kan ik er nog wel meer aanwijzen op dit forum, jou onder andere. Blijft het lekker rustig hier.
Ik leg uit waarom Strootman het goed zou doen in de BPL en jij komt weer zonder argumenten en gooit er een paar one liners uit en dan heeft hij ook nog het lef om met het vingertje te gaan wijzen _O-
pi_128708409
quote:

[..]

Vooral die :) achter elke zin is schattig.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:57:16 #20
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128708417
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Vooral die :) achter elke zin is schattig.
Wat is daar nu schattig aan :).
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:58:30 #21
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128708452
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Oke man probeer het eens met argumenten en kom dan terug

[..]

Ik leg uit waarom Strootman het goed zou doen in de BPL en jij komt weer zonder argumenten en gooit er een paar one liners uit en dan heeft hij ook nog het lef om met het vingertje te gaan wijzen _O-
Matige techniek, draaicirkel van een tank. Laat zich gemakkelijk aftroeven op het middenveld door technisch begaafde spelers. Loopt alleen maar te zeiken bij de scheids. En hij heeft totaal geen inzicht waar hij moet lopen als middenvelder.
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 01:04:52 #22
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128708587
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Matige techniek, draaicirkel van een tank. Laat zich gemakkelijk aftroeven op het middenveld door technisch begaafde spelers. Loopt alleen maar te zeiken bij de scheids. En hij heeft totaal geen inzicht waar hij moet lopen als middenvelder.
Jij hebt het altijd maar over matige techniek maar wat bedoel je daar nou mee? Ik hoor je dit ook altijd zeggen over De Jong maar waar het op slaat is mij een heel groot raadsel.

Draaicirkel van een tank? Ah weer een mooie one liner die nergens op gebasseerd is.

In de tweede seizoenshelft liet hij zich inderdaad wel eens aftroeven maar dat kwam dan ook vooral doordat hij mee ging in de misère van PSV. In de eerste seizoenshelft en vorig seizoen was dit lang niet zo vaak het geval maar hierin moet hij zeker nog groeien.

Dat je het zeiken op de scheidsrechter al überhaupt erbij haalt zegt wel weer genoeg. Dat zegt toch totaal niets over zijn voetbalkwaliteiten

Strootman weet niet waar hij moet lopen als middenvelder? Dat zou toch voor hem niet zo moeilijk moeten zijn aangezien hij zowat het hele veld moet bedekken slaat dus wederom helemaal nergens op wat je zegt.
  maandag 8 juli 2013 @ 01:10:02 #23
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128708723
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Jij hebt het altijd maar over matige techniek maar wat bedoel je daar nou mee? Ik hoor je dit ook altijd zeggen over De Jong maar waar het op slaat is mij een heel groot raadsel.

Draaicirkel van een tank? Ah weer een mooie one liner die nergens op gebasseerd is.

In de tweede seizoenshelft liet hij zich inderdaad wel eens aftroeven maar dat kwam dan ook vooral doordat hij mee ging in de misère van PSV. In de eerste seizoenshelft en vorig seizoen was dit lang niet zo vaak het geval maar hierin moet hij zeker nog groeien.

Dat je het zeiken op de scheidsrechter al überhaupt erbij haalt zegt wel weer genoeg. Dat zegt toch totaal niets over zijn voetbalkwaliteiten

Strootman weet niet waar hij moet lopen als middenvelder? Dat zou toch voor hem niet zo moeilijk moeten zijn aangezien hij zowat het hele veld moet bedekken slaat dus wederom helemaal nergens op wat je zegt.
Een matige techniek bedoel ik dat de aanname meestal slecht is. Matige balcontrole.

Draaicirkel van een tank is gewoon een normaal argument hoor. Het is juist handig als voetballers snel weg kunnen draaien bij hun tegenstanders zodat ze ruimte kunnen creëren. Zeker op het middenveld is dit van belang.

Dat hij dus mee ging in die misère zegt al genoeg dat het geen echte topper is. Die steekt er namelijk bovenuit en neemt zijn team op sleeptouw. Maar hij werd individueel ook vaak genoeg afgetroefd, ook op het jeugd-EK trouwens.

Het zeiken op de scheidsrechter zegt me dat hij zich niet bezig houdt met gewoon zijn spel maar alleen maar geforceerd wil overkomen als de leider. Dit om zijn eigen falen te maskeren.

Strootman loopt vaak in de weg bij zijn medespelers en vind niet de goede aansluiting. Komt ook gewoon handelingssnelheid tekort, en teert teveel op zijn fysiek.
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 01:16:20 #24
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128708867
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een matige techniek bedoel ik dat de aanname meestal slecht is. Matige balcontrole. Het is geen balkunstenaar maar het is zeker niet slecht

Draaicirkel van een tank is gewoon een normaal argument hoor. Het is juist handig als voetballers snel weg kunnen draaien bij hun tegenstanders zodat ze ruimte kunnen creëren. Zeker op het middenveld is dit van belang.

Dat hij dus mee ging in die misère zegt al genoeg dat het geen echte topper is. Die steekt er namelijk bovenuit en neemt zijn team op sleeptouw. Maar hij werd individueel ook vaak genoeg afgetroefd, ook op het jeugd-EK trouwens.

Het zeiken op de scheidsrechter zegt me dat hij zich niet bezig houdt met gewoon zijn spel maar alleen maar geforceerd wil overkomen als de leider. Dit om zijn eigen falen te maskeren.

Strootman loopt vaak in de weg bij zijn medespelers en vind niet de goede aansluiting. Komt ook gewoon handelingssnelheid tekort, en teert teveel op zijn fysiek.
Nu kun je veel over Strootman zeggen maar dat hij een matige balcontrole heeft? :')

Je hebt helemaal gelijk dat een kleine draaicirkel belangrijk is voor sommige middenvelder maar dat is vooral van belang bij de creatieve middenvelders en dat is Strootman niet dus dat argument gaat ook alweer helemaal nergens over.

Jou grote held Adam Maher ging ook vaak zat mee in de misère bij AZ en dat vind je wel een gigantisch groot talent en een ontzettend goede speler. Kortom je spreekt jezelf weer tegen.

Hij komt niet alleen over als leider hij is het ook gewoon had niet voor niets de band om bij het Nederlands elftal.

Loopt in de weg bij medespelers? Heb je hier voorbeelden van want ik heb hem dat niet zien doen eigenlijk.

Maar ik was al aan het wachten tot je met het fysiek gezeik kwam want een van de dingen die je nodig hebt op zijn positie is een stevig fysiek dus waarom dit nu ineens een nadeel zou zijn is mij werkelijk waar een raadsel.
  maandag 8 juli 2013 @ 01:32:39 #25
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128709206
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 01:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nu kun je veel over Strootman zeggen maar dat hij een matige balcontrole heeft? :')

Je hebt helemaal gelijk dat een kleine draaicirkel belangrijk is voor sommige middenvelder maar dat is vooral van belang bij de creatieve middenvelders en dat is Strootman niet dus dat argument gaat ook alweer helemaal nergens over.

Jou grote held Adam Maher ging ook vaak zat mee in de misère bij AZ en dat vind je wel een gigantisch groot talent en een ontzettend goede speler. Kortom je spreekt jezelf weer tegen.

Hij komt niet alleen over als leider hij is het ook gewoon had niet voor niets de band om bij het Nederlands elftal.

Loopt in de weg bij medespelers? Heb je hier voorbeelden van want ik heb hem dat niet zien doen eigenlijk.

Maar ik was al aan het wachten tot je met het fysiek gezeik kwam want een van de dingen die je nodig hebt op zijn positie is een stevig fysiek dus waarom dit nu ineens een nadeel zou zijn is mij werkelijk waar een raadsel.
Kom op man, die Strootman heeft toch geen goede techniek. Vergelijk dat eens met een Eriksen, Maher, Anita. Duurt altijd te lang om een bal onder controle te hebben.

Vanwaar is dat kort wegdraaien alleen van belang bij creatieve middenvelders? Ik vind dat voor alle middenvelders van belang hoor.

En mijn grote held? Man man man je overdrijft weer eens hoor. Ik vind Maher een groot talent, maar die heeft zeker nog genoeg te leren. Is daarbij ook wat jaartjes jonger, en had een matiger team om zich heen. Dus wat je met dit argument wil zeggen is mij volkomen vreemd.

Strootman acteert de leider. Een echte leider steekt boven een ploeg uit door zijn voetballende kwaliteiten, en niet omdat hij als een doldwaze idioot naar de scheids rent. En dat hij in het Nederlands Elftal als aanvoerder mocht opdraven zegt me niks. Want Kuyt was ook reserve-aanvoerder en je wou toch niet zeggen dat die er iets van kan ?

Vaak is hij bij de opbouw niet goed aanspeelbaar nee en loopt hij anderen in de weg. Heb niet zo snel beelden bij me, want dan moet ik hele wedstrijden gaan uitpluizen, en wedstrijden van PSV kijken doe ik al niet voor mijn plezier. Maar kijk nog maar eens goed naar die wedstrijden van hem.

En waarom is fysiek perse nodig op die positie? Qua spieren enzo kan ik wel inkomen. Maar je hoeft echt niet perse groot te zijn. Dat is eerder een nadeel op die positie. Heb je meer aan kleine technisch vaardige spelers die snel kunnen wegdraaien en hun tegenstander kunnen uitspelen. Als je dan een grote lompe speler bent dan is dat veel lastiger natuurlijk.
Oh.
pi_128710590
Ik ben ook niet zo kapot van Strootman, maar vond hem op het laatste EK onder 21 toch wel erg sterk. Dan zie je pas hoe ver hij voor loopt op z'n leeftijdgenoten.

Zijn sterke punten: ziet het spel, loopt gaten dicht, speelt in het belang van het team. Als hij wat meer de diepgang kan zoeken (en vaak kan dat niet, omdat de rest van het elftal meent diepgang te moeten zoeken, ook zij die niet kunnen voetballen), dan is hij eigenlijk bijna altijd gevaarlijk.

In een beter uitgebalanceerd team, bijvoorbeeld een team dat niet in het achterlijke 4-3-3 zou spelen, komt Strootman goed tot zijn recht.

Nu lijkt hij vaak door het ijs te zakken, omdat hij te veel alleen moet doen op een onderbemand middenveld.

Het AD meldt trouwens dat hij rond is met AS Roma, maar geeft verder geen details. Iemand meer informatie?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 8 juli 2013 @ 12:22:13 #27
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128716690
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kom op man, die Strootman heeft toch geen goede techniek. Vergelijk dat eens met een Eriksen, Maher, Anita. Duurt altijd te lang om een bal onder controle te hebben.

Vanwaar is dat kort wegdraaien alleen van belang bij creatieve middenvelders? Ik vind dat voor alle middenvelders van belang hoor.

En mijn grote held? Man man man je overdrijft weer eens hoor. Ik vind Maher een groot talent, maar die heeft zeker nog genoeg te leren. Is daarbij ook wat jaartjes jonger, en had een matiger team om zich heen. Dus wat je met dit argument wil zeggen is mij volkomen vreemd.

Strootman acteert de leider. Een echte leider steekt boven een ploeg uit door zijn voetballende kwaliteiten, en niet omdat hij als een doldwaze idioot naar de scheids rent. En dat hij in het Nederlands Elftal als aanvoerder mocht opdraven zegt me niks. Want Kuyt was ook reserve-aanvoerder en je wou toch niet zeggen dat die er iets van kan ?

Vaak is hij bij de opbouw niet goed aanspeelbaar nee en loopt hij anderen in de weg. Heb niet zo snel beelden bij me, want dan moet ik hele wedstrijden gaan uitpluizen, en wedstrijden van PSV kijken doe ik al niet voor mijn plezier. Maar kijk nog maar eens goed naar die wedstrijden van hem.

En waarom is fysiek perse nodig op die positie? Qua spieren enzo kan ik wel inkomen. Maar je hoeft echt niet perse groot te zijn. Dat is eerder een nadeel op die positie. Heb je meer aan kleine technisch vaardige spelers die snel kunnen wegdraaien en hun tegenstander kunnen uitspelen. Als je dan een grote lompe speler bent dan is dat veel lastiger natuurlijk.
Wanneer dringt het nou eens tot je door dat Strootman een ander soort speler is dan Eriksen en Maher. Wil dit er nou echt niet bij je in?
  maandag 8 juli 2013 @ 12:26:12 #28
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128716823
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wanneer dringt het nou eens tot je door dat Strootman een ander soort speler is dan Eriksen en Maher. Wil dit er nou echt niet bij je in?
Ook vergeleken met van Ginkel en de Jong is hij de mindere.
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 12:29:08 #29
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128716913
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ook vergeleken met van Ginkel en de Jong is hij de mindere.
Zijn dat box to box spelers? Stop nou maar want het wordt steeds erger
  maandag 8 juli 2013 @ 12:29:40 #30
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128716933
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zijn dat box to box spelers? Stop nou maar want het wordt steeds erger
Ja dat zijn box to box spelers. Als je dat al niet snapt heb jij er echt geen verstand van.
Oh.
pi_128717191
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja dat zijn box to box spelers. Als je dat al niet snapt heb jij er echt geen verstand van.
Ik als baby was ook altijd een prima box to box speler.
  maandag 8 juli 2013 @ 12:38:32 #32
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128717214
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:37 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik als baby was ook altijd een prima box to box speler.
Was jij zo verwend dan dat je twee boxen had? :+
Oh.
pi_128717224
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Was jij zo verwend dan dat je twee boxen had? :+
Nee, maar ik had wel een leuk buurmeisje.
  maandag 8 juli 2013 @ 12:40:18 #34
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128717282
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:38 schreef Tyron het volgende:

[..]

Nee, maar ik had wel een leuk buurmeisje.
Is het nog wat geworden tussen jullie dan?
Oh.
pi_128717300
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is het nog wat geworden tussen jullie dan?
Nee, ik ben toen ik 3 was verhuist.
  maandag 8 juli 2013 @ 12:41:21 #36
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128717319
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hou op je bent niet meer te redden.
  maandag 8 juli 2013 @ 12:42:03 #37
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128717350
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik hou op je bent niet meer te redden.
Door jou wordt dat lastig ja _O-
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 12:42:24 #38
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128717362
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:40 schreef Tyron het volgende:

[..]

Nee, ik ben toen ik 3 was verhuist.
Het had toen toch al wat kunnen worden. :)
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 12:43:38 #39
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128717418
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Door jou wordt dat lastig ja _O-
:')
  maandag 8 juli 2013 @ 12:45:16 #40
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128717476
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Jij denkt dat je heel veel van voetbal weet, maar dat is niet zo. Ik weet dat ik niet zoveel van voetbal weet, maar ik wil graag erover leren :).
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 12:46:48 #41
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128717520
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jij denkt dat je heel veel van voetbal weet, maar dat is niet zo. Ik weet dat ik niet zoveel van voetbal weet, maar ik wil graag erover leren :).
pi_128757224
Update inzake transfer Strootgod

VI_nl twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 14:01:26 Kevin Strootman lijkt PSV te gaan verruilen voor AS Roma. De Eindhovenaren zetten in op een transfersom van rond de twintig miljoen euro. reageer retweet
pi_128757591
PSV heeft tijdens die Europese wedstrijden blijkbaar een verpletterende indruk achtergelaten bij AS Roma.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:27:06 #44
133369 Jivis
Critikut
pi_128760125
Daar hoeven we dus ook niet meer op te rekenen voor het WK. Lijkt me echt een hele stomme zet als die daarheen gaat, AS Roma speelt niet eens Europees voetbal dit jaar toch?
Amen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:43:30 #45
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128771172
Volgend jaar dus bij Fulham of Norwich :')
pi_128776629
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Alsof groot en sterk zijn gelijk staat aan technisch niet vaardig?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:46:08 #47
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128777146
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Strootman is natuurlijk ook 1.95 en weegt 110 kilo
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:11:29 #48
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_128778642
De eerste speler die het shirt van AS Roma er godsgruwelijk lelijk uit gaat laten zien?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:21:09 #49
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128779202
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan is dat veel lastiger ja.
Oh.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:22:02 #50
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128779248
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan is dat veel lastiger ja.
Maak het nou niet erger voor jezelf dan het is
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:24:24 #51
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128779393
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Maak het nou niet erger voor jezelf dan het is
Gewoon logica hoor. Kleine spelers hebben vaak veel meer techniek als de grote fysiek sterke jongens. Uitzonderingen heb je altijd.
Oh.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:26:41 #52
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128779530
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon logica hoor. Kleine spelers hebben vaak veel meer techniek als de grote fysiek sterke jongens. Uitzonderingen heb je altijd.
Jou logica ja die totaal nergens op slaat.

Jij zou het liefst met 11 lilliputters spelen omdat ze klein en technisch zijn :')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:27:33 #53
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128779576
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Jou logica ja die totaal nergens op slaat
Slaat wel ergens op, maar dat begrijp jij niet. Jij hebt een voorliefde voor lompe, fysiek sterke kerels.
Oh.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:28:21 #54
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128779616
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

Jij zou het liefst met 11 lilliputters spelen omdat ze klein en technisch zijn :')
Jij het liefst met 11 grote, fysiek sterke lopers die nog geen bal over 5 meter naar elkaar kunnen spelen. Maar wel lekker de duels winnen en er hard ingaan. :')
Oh.
pi_128779702
17 miljoen openingsbod :)

JR-Style-93
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:30:10 #56
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128779728
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jij het liefst met 11 grote, fysiek sterke lopers die nog geen bal over 5 meter naar elkaar kunnen spelen. Maar wel lekker de duels winnen en er hard ingaan. :')
Dat is dus gewoon onzin.

Oh nee een speler die groter is dan 1.80 kan geen pass geven natuurlijk. Hou naar maar gewoon op knul want het wordt met de minuut erger met je
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:30:43 #57
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128779756
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
17 miljoen openingsbod :)

JR-Style-93
Ik dacht dat AS Roma 12 miljoen bood.
Oh.
pi_128779787
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik dacht dat AS Roma 12 miljoen bood.
http://www.ed.nl/sport/vo(...)-strootman-1.3907572
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:31:25 #59
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128779799
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon onzin.

Oh nee een speler die groter is dan 1.80 kan geen pass geven natuurlijk. Hou naar maar gewoon op knul want het wordt met de minuut erger met je
Kleine spelers zijn vaak veel behendiger en technischer. Als je dat niet ziet kan je maar beter stoppen met voetbal kijken. Jij snapt er geen kut van.
Oh.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:32:01 #60
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128779834
quote:
Haha wat een mongolen die bij AS Roma. Maar goed voor jouw cluppie zou ik zo denken :). Een matige speler weg en nog een pak geld krijgen ook.
Oh.
pi_128779863
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Haha wat een mongolen die bij AS Roma. Maar goed voor jouw cluppie zou ik zo denken :). Een matige speler weg en nog een pak geld krijgen ook.
Uhu, matig.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:32:55 #62
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128779897
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Uhu, matig.
Nog geen topper beslist bij PSV.
Oh.
pi_128779952
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nog geen topper beslist bij PSV.
Toch raar dan dat hij voor zo'n bedrag weggaat :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:34:55 #64
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128780010
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Toch raar dan dat hij voor zo'n bedrag weggaat :)
Babel ging ook weg voor 17 miljoen. Carrol zelfs voor 40 miljoen. Zegt mij geen flikker dus. Maar hoe gaat PSV nu spelen nu het middenveld van vorig jaar weg is? :)
Oh.
pi_128780031
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Babel ging ook weg voor 17 miljoen. Carrol zelfs voor 40 miljoen. Zegt mij geen flikker dus. Maar hoe gaat PSV nu spelen nu het middenveld van vorig jaar weg is? :)
Ik ben niet de trainer van PSV.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:35:37 #66
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128780049
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kleine spelers zijn vaak veel behendiger en technischer. Als je dat niet ziet kan je maar beter stoppen met voetbal kijken. Jij snapt er geen kut van.
Behendiger oke technischer is totale onzin. Jij zegt dus dat een speler van 1.85 minder goed kan hooghouden of dribbelen dan een speler van 1.70? Laat me niet lachen knul _O-

Als je groot bent wil dat niet zeggen dat je niets met een bal kan en op sommige posities zoals centraal in de verdediging en als centrale middenvelder is het zelfs een voordeel als je een beetje bij te zetten hebt.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:35:50 #67
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128780064
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik ben niet de trainer van PSV.
Ook niet de technisch directeur?
Oh.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:37:13 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128780151
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Behendiger oke technischer is totale onzin. Jij zegt dus dat een speler van 1.85 minder goed kan hooghouden of dribbelen dan een speler van 1.70? Laat me niet lachen knul _O-

Als je groot bent wil dat niet zeggen dat je niets met een bal kan en op sommige posities zoals centraal in de verdediging en als centrale middenvelder is het zelfs een voordeel als je een beetje bij te zetten hebt.
Centraal in de verdediging ben ik absoluut met je eens. Daar hoef je technisch ook niet goed voor te zijn, maar vooral goed kunnen verdedigen (uhu) en duels winnen. In de spits kan lengte ook handig zijn, afhankelijk van speelstijl. Maar op middenveld is vooral technisch vermogen en combinerend vermogen van belang lijkt mij.
Oh.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:39:22 #69
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128780298
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Centraal in de verdediging ben ik absoluut met je eens. Daar hoef je technisch ook niet goed voor te zijn, maar vooral goed kunnen verdedigen (uhu) en duels winnen. In de spits kan lengte ook handig zijn, afhankelijk van speelstijl. Maar op middenveld is vooral technisch vermogen en combinerend vermogen van belang lijkt mij.
Ja maar dat is godverdomme de rol van Strootman toch niet wanneer dringt dat nou eens tot die bolle kop van je door. Je doet ook net alsof hij totaal niets met een bal kan wat ook totale onzin is van jou maar goed we zijn niets anders gewend natuurlijk.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:40:33 #70
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128780370
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ja maar dat is godverdomme de rol van Strootman toch niet wanneer dringt dat nou eens tot die bolle kop van je door. Je doet ook net alsof hij totaal niets met een bal kan wat ook totale onzin is van jou maar goed we zijn niets anders gewend natuurlijk.
Haha met jou valt echt niet te discussiëren. Continu op de man spelen. Ga jij eens even lekker naar de speeltuin.
Oh.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:42:54 #71
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128780516
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Haha met jou valt echt niet te discussiëren. Continu op de man spelen. Ga jij eens even lekker naar de speeltuin.
Continu op de man spelen? Ben die totale onzin die jij dag in dag uit maar uit aan het kramen bent wel een beetje beu. Waarom denk je dat niemand met jou een discussie aan wil gaan? Kijk eens in de spiegel voor je met je vingertje gaat wijzen :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:45:19 #72
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128780674
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Continu op de man spelen? Ben die totale onzin die jij dag in dag uit maar uit aan het kramen bent wel een beetje beu. Waarom denk je dat niemand met jou een discussie aan wil gaan? Kijk eens in de spiegel voor je met je vingertje gaat wijzen :)
Je hoeft er toch ook niet op in te gaan. :?
Oh.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:46:22 #73
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128780742
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je hoeft er toch ook niet op in te gaan. :?
Snap ook niet waarom ik het nog probeer.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:47:19 #74
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128780804
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Snap ook niet waarom ik het nog probeer.
Onze kijk op voetbal ligt ver uit elkaar. Wij gaan er niet uitkomen. Laten we het over wat anders hebben. Vlees of vis?
Oh.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:48:48 #75
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128780894
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Onze kijk op voetbal ligt ver uit elkaar. Wij gaan er niet uitkomen. Laten we het over wat anders hebben. Vlees of vis?
Denk dat iedereen zijn kijk op voetbal en die van jou ver uit elkaar liggen misschien moet je dan toch maar eens gaan nadenken of je niet totaal de plank mis slaat.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:51:14 #76
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128781066
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Denk dat iedereen zijn kijk op voetbal en die van jou ver uit elkaar liggen misschien moet je dan toch maar eens gaan nadenken of je niet totaal de plank mis slaat.
Eh nee? Ik blijf gewoon bij mijn mening, en het boeit me geen reet of jullie het er mee eens zijn :D
Oh.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:51:59 #77
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128781109
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eh nee? Ik blijf gewoon bij mijn mening, en het boeit me geen reet of jullie het er mee eens zijn :D
Eigenwijs is ook wijs en verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen
  dinsdag 9 juli 2013 @ 23:52:45 #78
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128781154
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Het is maar wat je verstand noemt. _O-
Oh.
  woensdag 10 juli 2013 @ 00:36:04 #79
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_128783133
Jammer dat dit hoerentopic ontsierd wordt door 2 ruziemakende mensjes
RED ONS HENNIEGOD
pi_128785418
quote:
9s.gif Op woensdag 10 juli 2013 00:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Jammer dat dit hoerentopic ontsierd wordt door 2 ruziemakende mensjes
Is ook wel toepasselijk in een Strootman-topic :D.
Amen.
pi_128785744
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit is raar. Waarom zou dit zo zijn? Dat ze wendbaarder zijn, soit, maar technischer? Dat kan je niet aan lengte ophangen. Misschien dat je denkt dat het bij elkaar hoort omdat je heel veel Barcelona kijkt, maar die twee dingen staan natuurlijk gewoon los van elkaar.
Hoe beargumenteer je zoiets ook? Ja, hij is langer dus duurt het langer voor het signaal van zijn hersenen bij zijn benen komt en daarom heeft hij geen balbeheersing?
pi_128823290
20 miljoen, niks mis mee.
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:07:19 #83
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_128825813
1 miljoen voor Sparta :7
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 16 juli 2013 @ 21:32:22 #85
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_129021817
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 16 juli 2013 @ 21:40:20 #86
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_129022255
Wat keek hij toch vrolijk
pi_129022480
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 07:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is raar. Waarom zou dit zo zijn? Dat ze wendbaarder zijn, soit, maar technischer? Dat kan je niet aan lengte ophangen. Misschien dat je denkt dat het bij elkaar hoort omdat je heel veel Barcelona kijkt, maar die twee dingen staan natuurlijk gewoon los van elkaar.
Hoe beargumenteer je zoiets ook? Ja, hij is langer dus duurt het langer voor het signaal van zijn hersenen bij zijn benen komt en daarom heeft hij geen balbeheersing?
Kleinere spelers moeten hun gebrek aan duelkracht met techniek compenseren. Lijkt me vrij simpel.
pi_129022529
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nog meer van die oudbakken stratenmakerswijsheden in je repertoire?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 21:45:24 #89
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_129022540
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nog meer van die oudbakken stratenmakerswijsheden in je repertoire?
Wat de boer niet kent dat eet hij niet
pi_129022554
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kleinere spelers moeten hun gebrek aan duelkracht met techniek compenseren. Lijkt me vrij simpel.
Techniek heb je of heb je niet. Dat is natuurlijk in bepaalde mate wel te trainen, maar ik denk niet dat het per definitie zo is dat kleine spelers technisch vaardiger zijn. Het is ook niet zo dat kleine mensen slimmer zijn omdat ze hun gebrek aan kracht moeten compenseren ofzo.
pi_129022627
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Techniek heb je of heb je niet. Dat is natuurlijk in bepaalde mate wel te trainen, maar ik denk niet dat het per definitie zo is dat kleine spelers technisch vaardiger zijn. Het is ook niet zo dat kleine mensen slimmer zijn omdat ze hun gebrek aan kracht moeten compenseren ofzo.
Niet per defnitie. In de regel wel, aangezien niet technische kleine spelers dus nergens voor te gebruiken zijn op niveau.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 21:49:24 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129022721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Niet per defnitie. In de regel wel, aangezien niet technische kleine spelers dus nergens voor te gebruiken zijn op niveau.
Ruben Schaken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129022770
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Ruben Schaken?
Die heeft techniek: looptechniek.
pi_129022776
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan ook gebrek aan duelkracht compenseren met inzicht, of met perfecte passing, of met loopvermogen, of met een neusje voor de goal. Het is mijns inziens niet zo dat je, als je geen kracht hebt, dan absoluut techniek moet hebben.
pi_129022802
Wat een grootheid _O_
pi_129022813
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan ook gebrek aan duelkracht compenseren met inzicht, of met perfecte passing, of met loopvermogen, of met een neusje voor de goal. Het is mijns inziens niet zo dat je, als je geen kracht hebt, dan absoluut techniek moet hebben.
Wat heb je aan inzicht als je de pass niet kunt geven? Passing is techniek. En aan (kleine) spelers die alleen maar hard kunnen rennen heb je ook niet zoveel. Zie Fernandez.
pi_129022951
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat heb je aan inzicht als je de pass niet kunt geven? Passing is techniek. En aan (kleine) spelers die alleen maar hard kunnen rennen heb je ook niet zoveel. Zie Fernandez.
Passing is techniek, maar niet de techniek die JR-Style bedoelde toen hij hierover postte. Strootman heeft zelf immers ook gewoon een goede pass. Met inzicht bedoel ik vooral weten waar je moet zijn om dat duel niet aan te hoeven gaan.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:00:22 #98
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_129023252
quote:
Ik ben geen enorme fan van de man, maar dit gun ik hem wel.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_129023433
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Passing is techniek, maar niet de techniek die JR-Style bedoelde toen hij hierover postte. Strootman heeft zelf immers ook gewoon een goede pass. Met inzicht bedoel ik vooral weten waar je moet zijn om dat duel niet aan te hoeven gaan.
Ik val ook midden in de discussie.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:05:15 #100
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_129023521
JR-Style is ook heel zwart wit er is geen midden weg bij hem
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:07:23 #101
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_129023611
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is maar een internetforum, mensen... :')
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:43:38 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_129028874
Godver wat een genot Strootman opgerot maar niet naar United O+
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_129031851
Ik denk dat hij snel reserve aanvoeder gaat worden als de rossi weggaat

Totti en strootman _O_
  woensdag 17 juli 2013 @ 01:29:04 #104
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129031988
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
hihi
quote:
Ooh wat zullen ze schrikken zeg. Denken ze de nieuwe Iniesta gehaald te hebben, blijkt het iemand te zijn die ze ook gewoon uit de Serie C konden halen voor 3 kilo spaghetti.
Oh.
  woensdag 17 juli 2013 @ 01:30:34 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129032021
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:43 schreef Dos37 het volgende:
Godver wat een genot Strootman opgerot maar niet naar United O+
Strootman gaat over een paar jaar transfervrij weg naar een Wigan ofzo.
Oh.
pi_129032023
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ooh wat zullen ze schrikken zeg. Denken ze de nieuwe Iniesta gehaald te hebben, blijkt het iemand te zijn die ze ook gewoon uit de Serie C konden halen voor 3 kilo spaghetti.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Strootman gaat over een paar jaar transfervrij weg naar een Wigan ofzo.
  woensdag 17 juli 2013 @ 01:31:17 #107
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129032035
Oh.
  donderdag 18 juli 2013 @ 01:53:34 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129070807
quote:
Schelveccio is een baas. _O_
Oh.
pi_129070818
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Schelveccio is een baas. _O_
Het is echt een leuk interview.

Maar Doublepain ziet zichzelf boven #TeamJohannes. Hij minacht Emile.
  donderdag 18 juli 2013 @ 01:54:45 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129070828
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Het is echt een leuk interview.

Maar Doublepain ziet zichzelf boven #TeamJohannes. Hij minacht Emile.
DP is nooit helemaal objectief als het op Strootman aankomt :)
Oh.
pi_129070889
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij heeft zich ook al elders negatief over Emile uitgelaten. Dit is dat moment dat ik realiseer dat ik een monster heb geschapen. Ik overweeg hevig het #Team op te heffen.
  donderdag 18 juli 2013 @ 02:00:07 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129070898
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hij heeft zich ook al elders negatief over Emile uitgelaten. Dit is dat moment dat ik realiseer dat ik een monster heb geschapen. Ik overweeg hevig het #Team op te heffen.
Heel VBL valt uit elkaar zo. Het gaat fout aflopen op deze manier.
Oh.
pi_129070911
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Teams zijn ook het stomste wat ooit heeft bestaan in VBL.
  donderdag 18 juli 2013 @ 02:01:08 #117
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129070925
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Teams zijn ook het stomste wat ooit heeft bestaan in VBL.
#TeamStinho
Oh.
pi_129070948
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heel VBL valt uit elkaar zo. Het gaat fout aflopen op deze manier.
Mensen die haten op Schelvecchio zijn gewoon het meest walgelijke soort mensen wat er bestaat. Daar kan ik niet langer vrienden mee zijn.
  donderdag 18 juli 2013 @ 02:03:05 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129070955
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Mensen die haten op Schelvecchio zijn gewoon het meest walgelijke soort mensen wat er bestaat. Daar kan ik niet langer vrienden mee zijn.
En mensen die haten op Aad of Johan?
Oh.
pi_129070986
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En mensen die haten op Aad of Johan?
Dat vind ik nog anders. Er is een slag mensen op facebook dat wanneer de Schel naar VI komt een bepaald soort reacties plaatst (negatief), en dat vind ik gewoon mensonterend, weerzinwekkend, lulkoek.
  donderdag 18 juli 2013 @ 02:06:54 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129071010
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat vind ik nog anders. Er is een slag mensen op facebook dat wanneer de Schel naar VI komt een bepaald soort reacties plaatst (negatief), en dat vind ik gewoon mensonterend, weerzinwekkend, lulkoek.
Zulke mensen had ik ook rondlopen op school altijd. Die Emilio een sukkeltje vonden. Maar die konden zijn meesterlijke grappen niet waarderen.
Oh.
pi_129071040
Zwart, blank, dom, slim, man, vrouw, dat maakt me geen fluit uit. Maar willens en wetens de meest gore onzin online slingeren over een feitelijk bewezen eindbaas, dat gaat mij iets te ver.
  donderdag 18 juli 2013 @ 02:15:32 #123
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129071129
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zwart, blank, dom, slim, man, vrouw, dat maakt me geen fluit uit. Maar willens en wetens de meest gore onzin online slingeren over een feitelijk bewezen eindbaas, dat gaat mij iets te ver.
Die mensen moeten gewoon even door Louis met de kop onder koude kraan geduwd worden. Dan leren ze die relschopperij wel af. Die aangeklede apen.
Oh.
pi_129071713
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zeg jij.
pi_129076550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

"boelen"

HAHAAHAHAHAHHAAH
Wat een lach _O_

Tan _O_

Scheelvis is een beetje boos dat Strootman verantwoordelijk was voor degradatie Sparta en dat hij dan voor weinig wegging of dat Roma nu een topspeler heeft en zijn favo clubje in Italië niet. _O-

Haten op Strootgod :r
pi_129076761
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat een lach _O_

Tan _O_

Scheelvis is een beetje boos dat Strootman verantwoordelijk was voor degradatie Sparta en dat hij dan voor weinig wegging of dat Roma nu een topspeler heeft en zijn favo clubje in Italië niet. _O-

Haten op Strootgod :r
De Schel kaart slechts aan dat Strootman altijd gezegd heeft

1. Dat hij naar Engeland wil.
2. Dat hij zou luisteren naar Louis van Gaal bij het maken van zijn keuze.

En nu gaat hij niet naar Engeland en Louisgod is geen liefhebber van het Italiaanse voetbal. En Schelvecchio is partijdig wat betreft Sparta want hij juicht voor Rotterdam, maar het kan hem echt niet schelen of Strootman naar Roma, Juve of Milan gaat.

Haten op Schelvecchio :r
pi_129076911
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:29 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

De Schel kaart slechts aan dat Strootman altijd gezegd heeft

1. Dat hij naar Engeland wil.
2. Dat hij zou luisteren naar Louis van Gaal bij het maken van zijn keuze.

En nu gaat hij niet naar Engeland en Louisgod is geen liefhebber van het Italiaanse voetbal. En Schelvecchio is partijdig wat betreft Sparta want hij juicht voor Rotterdam, maar het kan hem echt niet schelen of Strootman naar Roma, Juve of Milan gaat.

Haten op Schelvecchio :r
Loui heeft juist gezegd dat Roma geen slechte club voor hem is, zelfs Pot _O_

Ik snap niet waar hij die info vandaan haalt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2013 11:34:36 ]
pi_129077038
Hij wilde naar Engeland vertrekken

http://www.soccernews.nl/(...)_Engeland_vertrekken

En of Louis gezegd heeft dat AS Roma een betere club voor Strootman is dan Man Utd of Madrid weet jij klaarblijkelijk beter, maar dan spoort Louis niet aan op een stap hoger op voor Strootman

"In mijn ogen is de Eredivisie minstens gelijkwaardig aan de Serie A. Misschien zelfs wel sterker. Er zijn drie of vier topcompetities. Duitsland, Spanje en Engeland horen daarbij, Italië niet.”
pi_129077062
Beetje naar van Louisgod dat hij Strootman niet graag in een topcompetitie ziet :r

Misschien moet je je haat richten op Louis.
pi_129077085
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij wilde naar Engeland vertrekken

http://www.soccernews.nl/(...)_Engeland_vertrekken

En of Louis gezegd heeft dat AS Roma een betere club voor Strootman is dan Man Utd of Madrid weet jij klaarblijkelijk beter, maar dan spoort Louis niet aan op een stap hoger op voor Strootman

"“In mijn ogen is de Eredivisie minstens gelijkwaardig aan de Serie A. Misschien zelfs wel sterker. Er zijn drie of vier topcompetities. Duitsland, Spanje en Engeland horen daarbij, Italië niet.”
Loui zei ook dat spelers die niet bij hun club spelen, niet naar Oranje gaan.
pi_129077116
Strootman vroeg ook Cor Pot en Louis van Gaal naar hun mening. " Pot ken ik al heel lang, van hem weet ik dat hij eerlijk kan inschatten of iets bij me past", citeert het Algemeen Dagblad. "En de bondscoach? Als hij negatief was geweest, had ik er toch nog een keer extra over nagedacht. Maar dat was hij niet."
pi_129077119
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:38 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Loui zei ook dat spelers die niet bij hun club spelen, niet naar Oranje gaan.
Dat zou betekenen dat geen enkele club in Spanje, Duitsland en Engeland in Strootman een potentiële basisspeler ziet :?
pi_129077214
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:39 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat geen enkele club in Spanje, Duitsland en Engeland in Strootman een potentiële basisspeler ziet :?
Nee dat Loui vaak van mening kan veranderen, aangezien er spelers zijn die nauwelijks speelde en toch naar Oranje mochten.
pi_129077270
Dus Louis vindt de Serie A opeens wel een topcompetitie terwijl hij in februari het nog ongeveer gelijk vond aan de Eredivisie? Of hij wil niet dat Strootman in een topcompetitie speelt, aangezien hij hem klaarblijkelijk heeft aangeraden naar Roma te gaan. En waar zijn die plannen van Kevin gebleven om naar Engeland te gaan?
pi_129077320
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus Louis vindt de Serie A opeens wel een topcompetitie terwijl hij in februari het nog ongeveer gelijk vond aan de Eredivisie? Of hij wil niet dat Strootman in een topcompetitie speelt, aangezien hij hem klaarblijkelijk heeft aangeraden naar Roma te gaan. En waar zijn die plannen van Kevin gebleven om naar Engeland te gaan?
Hou oud is Strootman?
pi_129077391
Je doelt er op dat hij 23 is maar altijd nog naar Engeland kan, maar vorig seizoen werd nog gezegd

"De Oranje-international wil in de winterstop echter nog niet vertrekken uit Eindhoven, zo liet zijn belangenbehartiger weten. "Alle topclubs volgen Kevin, maar zijn prioriteit ligt bij een overstap naar Engeland in de komende zomer."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)rekken#ixzz2ZOAzMhew"

Dus zijn prioriteit is verschoven. Waarom zou dat zijn? Het zou toch niet zo zijn dat Strootman niet denkt aan de bak te komen bij een Engelse topclub? Nee, dat kan het niet zijn. Maar waarom is die prioriteit dan verschoven.
pi_129077520
"Mark zei hoe groot de passie van de fans hier is, hoe bijzonder de sfeer in de stadions en hoe totaal anders de voetbalcultuur hier is", vertelt Strootman donderdag in De Telegraaf. "Na mijn eerste bezoek aan AS Roma kan ik me wel wat voorstellen bij die woorden. Ik geloof dat hij niets te veel heeft gezegd."

Strootman benadrukt dat hij in de Serie A heel veel grote wedstrijden gaat spelen. "Ik ga elke dag trainen met topvoetballers en speel in de competitie straks toch tegen Internazionale, Juventus, Napoli en noem ze allemaal maar op. Dat komt mijn ontwikkeling ten goede, dat weet ik zeker."
pi_129077639
Maar er zijn in Engeland toch ook topvoetballers? Bij Man Utd, Chelsea, Arsenal, Spurs, City, etc.
Of Spanje wellicht, zijn coach Philip Cocu zou woorden van een soortgelijke strekking kunnen zeggen over Barcelona.
pi_129077789
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar er zijn in Engeland toch ook topvoetballers? Bij Man Utd, Chelsea, Arsenal, Spurs, City, etc.
Of Spanje wellicht, zijn coach Philip Cocu zou woorden van een soortgelijke strekking kunnen zeggen over Barcelona.
Je doet nu alsof hij een Engelse club heeft geweigerd, die waren er dit moment niet. Zoals Roma zelf zegt, ze zijn blij dat ze hem binnen hebben, die hebben hem omgepraat.
pi_129077847
Al die Nederlanders zijn mislukt in Italie. Behalve Gullit, Van Basten, Seedorf, Davids en Sneijder.
pi_129077878
Maar zijn zaakwaarnemer had nog gezegd dat er meerdere clubs in Europa geïnteresseerd in hem waren? Waarom dan geen een uit Engeland? of Duitsland? of Spanje? Want anders had Louis hem geadviseerd daar heen te gaan. Hierbij ga ik er van uit dat Louis wil dat zijn aanvoerder in een topcompetitie speelt.

En dat gelul over passievolle fans is zo'n lariekoek, net alsof de fans bij Spurs of Schalke of Atletico geen passie hebben. En in die competities speel je ook topduels. Bovendien speelt Roma dit seizoen niet eens Europees.
pi_129077885
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar zijn zaakwaarnemer had nog gezegd dat er meerdere clubs in Europa geïnteresseerd in hem waren? Waarom dan geen een uit Engeland? of Duitsland? of Spanje? Want anders had Louis hem geadviseerd daar heen te gaan. Hierbij ga ik er van uit dat Louis wil dat zijn aanvoerder in een topcompetitie speelt.

En dat gelul over passievolle fans is zo'n lariekoek, net alsof de fans bij Spurs of Schalke of Atletico geen passie hebben. En in die competities speel je ook topduels. Bovendien speelt Roma dit seizoen niet eens Europees.
Iets met een betaalmiddel denk ik
pi_129077929
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Iets met een betaalmiddel denk ik
Voor een topspeler zijn clubs bereid veel neer te leggen, FC Bayern heeft Thiago Alcantara (die klaarblijkelijk hoger wordt ingeschat dan Strootman) voor 25 miljoen gekocht van Barcelona.
pi_129077982
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Voor een topspeler zijn clubs bereid veel neer te leggen, FC Bayern heeft Thiago Alcantara (die klaarblijkelijk hoger wordt ingeschat dan Strootman) voor 25 miljoen gekocht van Barcelona.
United had daar ook helaas te lang mee gewacht, overigens had PSV een akkoord met Roma, dan mag je volgensmij niet met andere clubs handelen. Zoiets zei Rik vorige week.
pi_129078012
Als ik Strootman was zou ik zijn zaakwaarnemer direct ontslaan, het was zijn prioriteit naar Engeland te gaan en dan gaat die man met Roma praten. Alles voor wat extra geld, en niet voor de dromen van Kevin. Nare man :r
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:28:23 #146
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129078650
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 03:20 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zeg jij.
Ik bekijk hem objectief hoor.
Oh.
pi_129157614
Milan zwaaide het laatste jaar flink wat middenvelders uit: vorig jaar zomer gingen Mark van Bommel, Clarence Seedorf en Gennaro Gattuso weg en Massimo Ambrosini kreeg recent geen nieuw contract meer aangeboden. Er kwamen weliswaar vervangers naar San Siro, maar in Strootman zag de club ook een echte versterking. Probleem was echter de financiële kant van de deal.

"Wij hielden Strootman ook in de gaten", geeft Galliani zaterdag toe in gesprek met Sky Italia. "Maar hij hadden niet de beschikking over twintig miljoen euro. Roma heeft een geweldige deal gesloten, want we hebben het hier over een speler van het hoogste niveau", vindt de kale vicevoorzitter van de grootmacht. Gelicentieerd FIFA-makelaar Fabio Parisi zei zaterdag al dat er ook andere clubs waren met interesse in Strootman.
pi_129158274
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 16:46 schreef Doublepain het volgende:
Roma heeft een geweldige deal gesloten, want we hebben het hier over een speler van het hoogste niveau", vindt de kale vicevoorzitter van de grootmacht.
inb4 gezeik van JR die het er niet mee eens is.
pi_129169842
  Forum Admin zaterdag 20 juli 2013 @ 22:39:39 #150
35723 crew  GGMM
pi_129169905
Bel heel erg benieuwd hoe hij het gaat doen daar. Snap de keuze voor Roma echt niet, maar wie weet. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129170156
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:39 schreef GGMM het volgende:
Bel heel erg benieuwd hoe hij het gaat doen daar. Snap de keuze voor Roma echt niet, maar wie weet. :)
Komt omdat je gewoon een hekel hebt aan Italiaans voetbal, heb ik namelijk ook en snap ook nooit waarom spelers daar heen gaan
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Forum Admin zaterdag 20 juli 2013 @ 22:46:02 #152
35723 crew  GGMM
pi_129170202
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Komt omdat je gewoon een hekel hebt aan Italiaans voetbal, heb ik namelijk ook en snap ook nooit waarom spelers daar heen gaan
Dat zou zomaar kunnen ja. Maar sowieso is het altijd een zooitje bij Roma, komt niet echt op me over als een stabiele club.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129170229
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen ja. Maar sowieso is het altijd een zooitje bij Roma, komt niet echt op me over als een stabiele club.
Alleen het shirt is mooi voor de rest kan ik ook niks positiefs vinden nee
  zaterdag 20 juli 2013 @ 23:11:26 #154
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129171467
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

inb4 gezeik van JR die het er niet mee eens is.
Die gozer is kaal.
Oh.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 23:12:57 #155
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_129171556
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Er zit wel een bank achter, het is financieel wel een aardige club denk ik.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  maandag 22 juli 2013 @ 22:22:48 #156
189430 Anonymousz
pi_129235381
pi_129235399
Zonde van dat mooie shirt
pi_129235571
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Zonde van dat mooie shirt
idd, 1 lijn op de mouw is veel mooier.
pi_129237514

pi_129237593
Ze leggen wel een grote druk op hem bij Roma. Spelen met nummer 6.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_129259217
quote:
Tien jaar lang speelde geen enkele voetballer bij AS Roma in het shirt met rugnummer 6; dat behoorde jarenlang toe aan Aldair, die tussen 1990 en 2003 de kleuren van i Giallorossi verdedigde. Het tricot van de Braziliaanse clublegende hangt komend seizoen om de schouders van Kevin Strootman.

Aldair, die 81 keer uitkwam voor het Braziliaans elftal, werd bij zijn afscheid in 2003 geëerd door toenmalig voorzitter Franco Sensi. De preses gaf aan dat niemand voorlopig met nummer 6 zou spelen bij Roma, aangezien dit tenue toebehoorde aan Aldair. Deze zomer verzocht de oud-verdediger zijn voormalig club echter om op deze beslissing terug te draaien.

“Het zou mooi zijn om dat rugnummer weer in actie te zien, vooral voor de jonge supporters die het nog nooit gezien hebben.” De clubleiding gaf gehoor aan de wens van Aldair en gaf het shirt van de 47-jarige Braziliaan aan de van PSV overgenomen Strootman. “Ik bedank Aldair voor dit gebaar”, laat de Oranje-international weten op de officiële website van zijn werkgever. “Ik zal proberen dit shirt waardig te zijn, vele jaren lang, zoals hij ook heeft gedaan.”
  Forum Admin dinsdag 23 juli 2013 @ 17:43:03 #162
35723 crew  GGMM
pi_129260373
Fantastisch idee om gelijk wat druk te creëren.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129393160
pi_129393217
Prachtig gebaar _O_
pi_129578486
quote:
1:20 eigen goal schieten om Struutman geen goal te gunnen :N
pi_129578745
6.20 assist Strootgod.
pi_129579217
Stroetmann > Bale :Y _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129756749
http://www.dumpert.nl/med(...)ijd_met_ref_cam.html

1:32 2:15 2:44 Strootman :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Dj_Day-V op 06-08-2013 16:14:37 ]
  Forum Admin dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:20:40 #171
35723 crew  GGMM
pi_129760716
quote:
Op 3:10 is hij boos.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129760823
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Op 3:10 is hij boos.
Nu al de echte leider daar _O_
pi_129800002

w/

Ik begin de j0rdiii van dit topic te worden.
pi_129819328
Ik wil Kevin Strootman feliciteren met zn transfer naar AS Roma. Wat was nogmaar zn functie? Iets met benen breken toch?
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
pi_129917108

Strootman bij zijn mattie Obama
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:37:51 #176
189430 Anonymousz
pi_129918510
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
pi_129918635
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:43:38 #178
189430 Anonymousz
pi_129918745
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:

[..]

_O_
wat een baas he :7
pi_130114729
Over 2 jaar voor 30 a 40 miljoen transfer naar de top.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 23:20:10 #181
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130114747
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Over 2 jaar voor 30 a 40 miljoen transfer naar de top.
Grote kans
  Redactie Sport zondag 18 augustus 2013 @ 14:43:21 #182
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130197752
Michael Bradley :r
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_130539505
  woensdag 28 augustus 2013 @ 01:07:59 #184
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130540088
Fantastische speler
  woensdag 28 augustus 2013 @ 01:09:02 #185
189430 Anonymousz
pi_130540122
quote:
mooie foto
pi_130556772
Toch als je bij AS Roma speelt zal je altijd in de schaduw staan van een veel grotere
pi_130558398
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:46 schreef opreis het volgende:
Toch als je bij AS Roma speelt zal je altijd in de schaduw staan van een veel grotere
Alsof hij meer aan kan :')
Oh.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:26:00 #188
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_130558402
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fantastische speler
pi_130558479
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:46 schreef opreis het volgende:
Dat zal bij elke club ter wereld wel zo zijn.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  Redactie Sport donderdag 5 september 2013 @ 15:04:21 #191
pi_130848791
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Alsof hij meer aan kan :')
Over 3 jaar de verdedigende middenvelder bij Barca.
pi_130849547
Vind 'm nog altijd overschat. Behoorlijk zelfs. Nu het stempel talent een beetje verdwenen is heb je zelfs mensen vanuit allerlei hoeken die een pass vooruit of een schot op doel al klasse noemen :D. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen Portugal speelde hij overigens wel aardig, maar nog altijd niet super. De wedstrijden daarvoor waren nog minder. Benieuwd wat hij morgen brengt.
pi_130852385
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

:D _O-
Oh.
  Redactie Sport donderdag 5 september 2013 @ 16:55:26 #194
pi_130852486
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:D _O-
Ik hoop dat ie morgen weer scoort. Kan ik weer even in jouw naam wat termen in het topic gooien.
pi_130852504
quote:
17s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik hoop dat ie morgen weer scoort. Kan ik weer even in jouw naam wat termen in het topic gooien.
Ik zal net als altijd geen neuk geven.
Oh.
pi_130852932
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zal net als altijd geen neuk geven.
Nee dat is te merken _O-
pi_130853374
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Nee dat is te merken _O-
Ja.
Oh.
pi_130853400
quote:

[..]

daar is hij geen speler voor
  Redactie Sport donderdag 5 september 2013 @ 17:29:06 #199
pi_130853468
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:26 schreef Tyron het volgende:

[..]

daar is hij geen speler voor
Goh.
pi_130853504
Dit wordt langzamerhand een erg treurig topic.
  Redactie Sport donderdag 5 september 2013 @ 17:32:27 #201
pi_130853546
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit wordt langzamerhand een erg treurig topic.
Inderdaad, al die mensen die Strootman afkraken.
pi_130853571
quote:
15s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Eerder de constante bagger die geproduceerd wordt.
pi_130855585
quote:
15s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hij zal het er wel naar gemaakt hebben.
Oh.
pi_130855723
quote:

[..]

Inderdaad, JR die elke keer hier kwijlend binnen komt om Strootman af te kraken.
fixed
  Forum Admin donderdag 5 september 2013 @ 20:15:03 #205
35723 crew  GGMM
pi_130858707
Zullen we het hier weer gewoon over Strootman gaan hebben ipv elkaar? Dit is wel erg treurig.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 5 september 2013 @ 21:28:38 #206
189430 Anonymousz
pi_130862376
quote:

[..]

Geen RM?
pi_130865686
Strootmeister gaat Estland z'n hielen laten zien.
pi_130893073

_O_
pi_130916649
Doet pijn hoor. Zo duur, zo matig, zo'n mooie club.
pi_130916767
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:26 schreef KennySteppe het volgende:
Strootmeister Estland gaat Estland Strontman z'n hielen laten zien.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_130917537
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:55 schreef Pedroso het volgende:

[..]

xd
pi_130918761
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef DeNummer10 het volgende:
Doet pijn hoor. Zo duur, zo matig, zo'n mooie club.
pi_130925103
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja. Meest overschatte voetballer sinds Dirk Kuijt. En dat voor 18 miljoen of zo? Schande voor de club Roma.
  Redactie Sport zaterdag 7 september 2013 @ 19:56:18 #214
pi_130925672
Speelde weer goed tegen Estland. Enige die niet door het ijs zakte.
pi_130925775
Oh, ik dacht dat ik die wedstrijd ook had gezien. Keek blijkbaar iets anders.
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:00:03 #216
43642 Bayswater
pi_130925776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:34 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ja. Meest overschatte voetballer sinds Dirk Kuijt. En dat voor 18 miljoen of zo? Schande voor de club Roma.
:O
Life lies a slow suicide
pi_130926232
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:34 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Bij zijn debuut had hij al 2 assists en 1 goals voor Roma volgensmij. (paar weken geleden)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2013 20:15:50 ]
pi_130927016
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Bij zijn debuut had hij al 2 assists en 1 goals voor Roma volgensmij. (paar weken geleden)
Die oefenwedstrijd bedoel je?
pi_130927063
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:00 schreef Bayswater het volgende:

[..]

:O
Nou heb ik weinig verstand van voetbal hoor, wellicht zou jij uit kunnen leggen waarom Strootman zo goed is?
  Redactie Sport zaterdag 7 september 2013 @ 20:45:49 #220
pi_130927142
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Nou heb ik weinig verstand van voetbal hoor, wellicht zou jij uit kunnen leggen waarom Strootman zo goed is?
Hij is een echte leider. Dat straalt ie uit.

pi_130927249
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hij is een echte leider. Dat straalt ie uit.

[ afbeelding ]
Maar een leider zou de bal op moeten eisen toch? Óf de meeste ballen afpakken. Anders lachen medespelers je uit, zoals bij Van Bommel gebeurde op het EK.
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:50:23 #222
43642 Bayswater
pi_130927293
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Voetbalintelligentie zoals die maar weinig is gegeven met een erg goede traptechniek. Had hij al in zijn Spartatijd waar ik hem bijna wekelijks zag spelen. Na de degradatie ging hij als laatste weg, wellicht omdat zijn spel veelal niet begrepen werd door de overige gewone spelers waardoor hij dat spelinzicht niet goed kon tonen.
Life lies a slow suicide
pi_130940659
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Voetbalintelligentie zoals die maar weinig is gegeven met een erg goede traptechniek. Had hij al in zijn Spartatijd waar ik hem bijna wekelijks zag spelen. Na de degradatie ging hij als laatste weg, wellicht omdat zijn spel veelal niet begrepen werd door de overige gewone spelers waardoor hij dat spelinzicht niet goed kon tonen.
Die voetbalintelligentie komt er dan wel weinig uit. Bemoeit zich opvallend weinig met het spel. Is vanaf zijn Sparta tijd tot nu steeds behoudender gaan voetballen. Pakt te weinig ballen af voor een verdedigende middenvelder en geeft te weinig passes voor een spelbepalende middenvelder. Dan vind ik het erg veel geld en erg veel krediet voor zo'n voetballer. Meer dan nuttig zou ik hem niet noemen.
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:32:11 #224
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130965109
Hij had ook beter naar Engeland kunnen gaan. Italië :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_130970055
Italië _O_
Engeland :') meest overschatte competitie die er is.
  zondag 8 september 2013 @ 22:41:00 #226
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_130970125
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Hij had ook beter naar Engeland kunnen gaan. Italië :r
Hij had beter naar Iran kunnen gaan.
Oh.
  zondag 8 september 2013 @ 22:54:51 #227
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_130970917
Dat moment tegen Estland dat die seinde naar BMI dat hij moest opkomen met de bal om vervolgens die ruimte zelf dicht te lopen. Wat een irritante speler is dit toch, zonder ook maar enige voetbalintellegentie :')
  zondag 8 september 2013 @ 22:55:58 #228
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130970964
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef gniffie het volgende:
Dat moment tegen Estland dat die seinde naar BMI dat hij moest opkomen met de bal om vervolgens die ruimte zelf dicht te lopen. Wat een irritante speler is dit toch, zonder ook maar enige voetbalintellegentie :')
De briljantie van Strootman niet zien :')
  zondag 8 september 2013 @ 22:58:37 #229
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_130971135
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Gaat nogal moeilijk als hij enkel de bal aan wilt nemen als hij half of helemaal opengedraaid staat. Zo ontstaan er maar weinig briljante momenten, vooral omdat hij zich nooit vrijloopt en maar stil blijft staan
pi_130999744
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hahahaha :D
pi_131261964
Doelpuntje gemaakt via een pingel ^O^

En een mooie assist

[ Bericht 46% gewijzigd door Dj_Day-V op 16-09-2013 22:57:15 ]
pi_131263283
speelde goed hoor
pi_131267509
Prima assist.
pi_131415905
Klasse speler
  zaterdag 21 september 2013 @ 17:46:37 #235
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_131416061
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 17:39 schreef Doublepain het volgende:
Klasse speler
hij maakt morgen hattrick in de derby mattie
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_131416135
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 17:46 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

_O_
pi_131416414
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 17:46 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

_O-
Oh.
pi_131572534
Weer een assist _O_
pi_131583832

Hij.... hij lacht? :{
pi_131584095
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:14 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]

Hij.... hij lacht? :{
Nu nog goed voetballen ...
Oh.
pi_131584166
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Deze gimmick is inmiddels wel gedateerd.
pi_131584334
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:27 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Deze gimmick is inmiddels wel gedateerd.
Hij kan er nog steeds niks van hoor.
Oh.
pi_131584922
quote:

[..]

Cabaratiers herhalen nooit te vaak dezelfde grap.

Je hebt nog wat te leren dus.
pi_131585752
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Cabaratiers herhalen nooit te vaak dezelfde grap.

Je hebt nog wat te leren dus.
Het is geen grap, de pure waarheid. 92% en blauw.
Oh.
pi_131586349
Beste middenvelder die Nederland op dit moment heeft. Speelt ijzersterk bij Roma
  Forum Admin donderdag 26 september 2013 @ 14:50:03 #246
35723 crew  GGMM
pi_131586635
quote:

[..]

Ga je dit nou steeds zeggen bij elk bericht hier? Want het begint wel een beetje eentonig te worden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131893485
n

Inter wegspelen _O_
pi_131893541
Dat gozertje doet het toch vrij aardig in Italie...
Zonder wrijving geen glans
pi_131894562
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beste middenvelder die Nederland op dit moment heeft. Speelt ijzersterk bij Roma
Wat is er zo goed aan die knul eigenlijk? Ben er nog steeds niet achter.. is hij de nieuwe Makelele ofzo?
  zondag 6 oktober 2013 @ 11:32:37 #250
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_131894594
Strootman _O_ Zoals voorspelt: Past zich moeiteloos aan in het Italiaanse voetbal en speelt de pannen van het dak.

En iedereen maar roepen dat hij er niets van kan ^O^
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_131894615
Heeft er dan ook slim aan gedaan om naar de Serie A te gaan. Perfecte competitie voor hem.
  zondag 6 oktober 2013 @ 11:35:13 #252
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_131894655
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Heeft er dan ook slim aan gedaan om naar de Serie A te gaan. Perfecte competitie voor hem.
Precies. :) Uitstekende keuze.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_131894782
Strootgod is een pion van het megaproject AS Roma.

Binnen 5 jaar rulen ze over Barça, Bayern.
pi_131894844
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:35 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Precies. :) Uitstekende keuze.
Daar kunnen heel wat spelers van leren. Zoveel spelers die een verkeerde clubkeuze of competitiekeuze maken.
pi_131895519
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat gozertje doet het toch vrij aardig in Italie...
Gozertje :') Kan in het rijtje Van Persie, Robben, Strootgod
pi_131896537
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:45 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Daar kunnen heel wat spelers van leren. Zoveel spelers die een verkeerde clubkeuze of competitiekeuze maken.
vaak moet je ook geluk hebben, de jong naar gladbach was ook een slimme keuze volgens alle kenners
pi_131897746
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 12:52 schreef Doublepain het volgende:

[..]

vaak moet je ook geluk hebben, de jong naar gladbach was ook een slimme keuze volgens alle kenners
Klopt. Alleen zijn dat doorgaans meer uitzonderingen dat het niet lukt. Van een Anita bij Newcastle of van een Afellay naar Barca wist je van te voren al dat het ging mislukken. Al zal het geld voor beide zeer goed zijn.
  Forum Admin maandag 7 oktober 2013 @ 14:51:04 #258
35723 crew  GGMM
pi_131936512
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootgod is een pion van het megaproject AS Roma.

Binnen 5 jaar rulen ze over Barça, Bayern.
Uh, juist ja.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131936752
Strootman is baas, mentaal heel sterk, vastberaden en een echte winnaar. Geen Afellaytje van glas of al die andere talenten die mislukken zodra ze overstappen naar een gerenommeerde buitenlandse club.

AS Roma is de ideale club om zichzelf te verbeteren en uiteindelijk de laatste grote overstap te maken naar de absolute Europese top. Prachtig middenveld met De Rossi & Pjanic en Totti eromheen _O_ Staat toch maar op je CV dat je daarmee hebt gespeeld.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:02:11 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131936869
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:58 schreef Aloulou het volgende:
Strootman is baas, mentaal heel sterk, vastberaden en een echte winnaar. Geen Afellaytje van glas of al die andere talenten die mislukken zodra ze overstappen naar een gerenommeerde buitenlandse club.

AS Roma is de ideale club om zichzelf te verbeteren en uiteindelijk de laatste grote overstap te maken naar de absolute Europese top. Prachtig middenveld met De Rossi & Pjanic en Totti eromheen _O_ Staat toch maar op je CV dat je daarmee hebt gespeeld.
Haha Strootman naar de Europese top. Kom op nou man.
Oh.
pi_131937631
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nou. In Italië zijn ze echt helemaal gek van hem. De mensen/kranten in Italië bombarderen hem als de aankoop van het seizoen.
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:32:49 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131937784
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:28 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nou. In Italië zijn ze echt helemaal gek van hem. De mensen/kranten in Italië bombarderen hem als de aankoop van het seizoen.
Hij begint leuk ja, dat valt niet te ontkennen. Maar vanzelf valt hij wel terug naar zijn echte niveau en dan krijgt hij het nog moeilijk om in de basis te blijven.
Oh.
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:40:58 #263
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_131938045
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij begint leuk ja, dat valt niet te ontkennen. Maar vanzelf valt hij wel terug naar zijn echte niveau en dan krijgt hij het nog moeilijk om in de basis te blijven.
Je overschat AS Roma
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:44:04 #264
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131938134
quote:
9s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Je overschat AS Roma
Nee hoor. Leuk subtoppertje in Italië.
Oh.
pi_131938176
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zeker weten, geen Real of Barca. Maar United of Chelsea kan hij goed meedraaien straks op het middenveld en in de basis. Italie en Roma is de juiste plaats om zich bij te scholen in belangrijke onderdelen.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:45:56 #266
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131938205
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:45 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Zeker weten, geen Real of Barca. Maar United of Chelsea kan hij goed meedraaien straks op het middenveld en in de basis. Italie en Roma is de juiste plaats om zich bij te scholen in belangrijke onderdelen.
Leer je in Italië om te voetballen dan?
Oh.
pi_131938300
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leer je in Italië om te voetballen dan?
Ja, als middenvelder op zijn positie (controlerend) leer je veel in Italie. Ideale tussenstap van Nederland op weg naar de top, hij treft het dat Roma dit seizoen goede aankopen heeft gedaan en De Rossi weten te behouden. Sterk elftal met goede verdediging en blok middenveld ervoor. Natuurlijk moet ie er niet te lang blijven hangen, liefst 3 seizoen maar 4 jaar max en dan verder naar een grote club in Europa.

Volgende week Napoli dacht ik, dat zal helemaal duidelijk maken hoe ver Roma is.
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:55:56 #268
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_131938553
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee hoor. Leuk subtoppertje in Italië.
Maar 2 goede spelers , meer niet
RED ONS HENNIEGOD
  Forum Admin maandag 7 oktober 2013 @ 15:57:24 #269
35723 crew  GGMM
pi_131938603
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar vanzelf valt hij wel terug naar zijn echte niveau en dan krijgt hij het nog moeilijk om in de basis te blijven.
Dat is nogal een bewering zo zonder argumenten. Waar maak jij uit op dat dit niet z'n echte niveau is?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 7 oktober 2013 @ 16:02:03 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131938740
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:48 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ja, als middenvelder op zijn positie (controlerend) leer je veel in Italie. Ideale tussenstap van Nederland op weg naar de top, hij treft het dat Roma dit seizoen goede aankopen heeft gedaan en De Rossi weten te behouden. Sterk elftal met goede verdediging en blok middenveld ervoor. Natuurlijk moet ie er niet te lang blijven hangen, liefst 3 seizoen maar 4 jaar max en dan verder naar een grote club in Europa.

Volgende week Napoli dacht ik, dat zal helemaal duidelijk maken hoe ver Roma is.
Hij mag heel blij zijn als hij nog een paar jaar bij Roma mag blijven.
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is nogal een bewering zo zonder argumenten. Waar maak jij uit op dat dit niet z'n echte niveau is?
Op het feit dat hij 2 jaar bij PSV nog nooit een langere tijd goed gespeeld heeft en in de toppers steevast door de mand viel. Ook in het Nederlands Elftal is het vaak kut met peren.
Oh.
  Forum Admin maandag 7 oktober 2013 @ 16:05:27 #271
35723 crew  GGMM
pi_131938828
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op het feit dat hij 2 jaar bij PSV nog nooit een langere tijd goed gespeeld heeft en in de toppers steevast door de mand viel. Ook in het Nederlands Elftal is het vaak kut met peren.
Bij PSV stond hij in een elftal wat met 4 amateuristische verdedigers speelde, daarnaast speelde hij ook nog eens naast Van Bommel.

In het Nederlands elftal is het best aardig, niet meer dan dat. Maar ook dat kan aan het systeem en aan de medespelers liggen; zo zou je ook over Van Persie kunnen zeggen dat hij maar matig is.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131938858
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij mag heel blij zijn als hij nog een paar jaar bij Roma mag blijven.
En zijn tot nu toe sterke optreden, alhoewel in een goed draaiend elftal. Geluk? Zet alle andere Nederlands elftal"talenten" van zijn leeftijd er neer en ze doen het niet zo goed. Daarnaast heeft ie ook nog een goede trap in huis waarmee hij ook op dat niveau gewoon garant staat voor een goed aantal assists per seizoen.

Zelf vanaf het begin geen enkele twijfel gehad dat hij gaat slagen bij Roma.
pi_131938873
Strootman was bij PSV juist een van de meest constante spelers. Hij haalde bijna iedere week wel een 7. Alleen tegen Ajax niet, maarja, het valt ook niet mee om Eriksen te moeten dekken. In het Nederlands elftal is hij ook vaker goed dan slecht.
pi_131939842
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bij PSV stond hij in een elftal wat met 4 amateuristische verdedigers speelde, daarnaast speelde hij ook nog eens naast Van Bommel.

In het Nederlands elftal is het best aardig, niet meer dan dat. Maar ook dat kan aan het systeem en aan de medespelers liggen; zo zou je ook over Van Persie kunnen zeggen dat hij maar matig is.
Daarbij heeft Strootman gewoon goed gepresteerd bij Psv vorig seizoen. Het enige kwalijke was het meegaan in Van Bommel zijn geforceerde fanatieke gedrag, maar zijn cijfers en spel waren meer dan prima.
pi_131939977
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Strootman durven vergelijken met van Persie. :D
pi_131940028
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wie doet dat precies?
pi_131940056
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wie doet dat precies?
Ik hoop niemand.
pi_131940097
quote:
9s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar 2 goede spelers , meer niet
  Forum Admin maandag 7 oktober 2013 @ 17:21:39 #279
35723 crew  GGMM
pi_131941347
quote:

[..]

Uh, ja. Dat zou lachen zijn.

Maar terug naar mijn post.
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Daarbij heeft Strootman gewoon goed gepresteerd bij Psv vorig seizoen. Het enige kwalijke was het meegaan in Van Bommel zijn geforceerde fanatieke gedrag, maar zijn cijfers en spel waren meer dan prima.
Eens. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131942836
quote:

[..]

Matige voetballer die Robin, nog nooit beslissend geweest in grote internationale wedstrijden met zijn clubs en als het echt moet (beslissend doelpunt in halve finale tegen Real ofzo). Daarnaast bij NLs elftal ook geen echte baas die het team bij de hand neemt.
pi_131951972
Dat mensen nog op JR ingaan, kijk zijn posts over Strootman, Strootman kan niks goed doen in zijn ogen.
pi_131962556
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Dat mensen nog op JR ingaan, kijk zijn posts over Strootman, Strootman kan niks goed doen in zijn ogen.
Hij is pas wat eerder uit school teruggekomen en heeft zijn moeder en zus in een confronterende pose aangetroffen met de Strootgod boven hen hangend. Meer kan ik er niet over zeggen, maar ik snap JR's haat jegens hem.
  Redactie Sport dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:16:20 #283
pi_131965995
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hij is pas wat eerder uit school teruggekomen en heeft zijn moeder en zus in een confronterende pose aangetroffen met de Strootgod boven hen hangend. Meer kan ik er niet over zeggen, maar ik snap JR's haat jegens hem.
:D
pi_131968827
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Er happen ook nog mensen waarvan je het niet verwacht. Je zou denken dat ze wel beter weten.
pi_131969228
Wacht maar totdat Strootman (en Roma) wat meer onder druk komen te staan. Het tempo in Italië is ideaal voor Strootman. Elk breedteballetje van hem levert gejuich op bij de fanboys :D.
  Forum Admin dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:28:53 #286
35723 crew  GGMM
pi_131969485
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Er happen ook nog mensen waarvan je het niet verwacht. Je zou denken dat ze wel beter weten.
Bedankt at je de post van Doublepain even quote om hem vervolgens in andere woorden na te praten. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131972140
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:19 schreef DeNummer10 het volgende:
Wacht maar totdat Strootman (en Roma) wat meer onder druk komen te staan. Het tempo in Italië is ideaal voor Strootman. Elk breedteballetje van hem levert gejuich op bij de fanboys :D.
oh haha

Kaolo grappig mattie _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2013 15:58:06 ]
pi_131972898
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

oh haha

Kaolo grappig mattie _O-
Goede argumenten heb je :)
pi_131972946
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:19 schreef DeNummer10 het volgende:
Hij speelt alleen niet heel erg veel breed. Vrijwel al zijn passes zijn naar voren gericht. Daarnaast speelt Roma in een hoog tempo. Ik ben best enthousiast.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:26:18 #290
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131973000
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Strootman kan er gewoon geen reet van. Maar jullie hebben er geen verstand van.
Oh.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:31:25 #291
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_131973181
Stroopkan
pi_131973347
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Strootman kan er gewoon geen reet van. Maar jullie hebben er geen verstand van.
Ik begrijp je haat.
pi_131973355
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hij speelt alleen niet heel erg veel breed. Vrijwel al zijn passes zijn naar voren gericht. Daarnaast speelt Roma in een hoog tempo. Ik ben best enthousiast.
Dat tempo valt wel mee, maar een laag tempo is inherent aan de Serie A Hij doet het niet eens zo slecht hoor, is direct aanwezig met zo nu en dan een assist en mocht een penalty nemen, maar als je bij PSV al onzichtbaar bent tegen Feyenoord of Twente, dan mis je gewoon een heleboel. En dat komt straks tot uiting als hij echt getest gaat worden. Maar het is typisch Nederlands om alles op te hemelen wat een landgenoot in het buitenland doet. Vreselijke mentaliteit alsof we in alles wat we doen een klein, schattig landje zijn. Triest.
pi_131973449
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bedankt at je de post van Doublepain even quote om hem vervolgens in andere woorden na te praten. :)
Huh? Blijkbaar raak ik een gevoelige snaar.
  Redactie Sport dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:43:58 #295
pi_131973578
HET KAN OOK NOOIT NORMAAL HIER HE!

pi_131973660
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:37 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dat tempo valt wel mee, maar een laag tempo is inherent aan de Serie A Hij doet het niet eens zo slecht hoor, is direct aanwezig met zo nu en dan een assist en mocht een penalty nemen, maar als je bij PSV al onzichtbaar bent tegen Feyenoord of Twente, dan mis je gewoon een heleboel. En dat komt straks tot uiting als hij echt getest gaat worden. Maar het is typisch Nederlands om alles op te hemelen wat een landgenoot in het buitenland doet. Vreselijke mentaliteit alsof we in alles wat we doen een klein, schattig landje zijn. Triest.
Het tempo van Roma ligt, zeker voor Italiaanse begrippen, best hoog. Kijk, Strootman was niet veel anders dan een waterdrager bij PSV. Een goede waterdrager welteverstaan. Goeie pass, noeste werker. Maar de bal zsm inleveren. Ik had deze niet zien aankomen. Speelt gewoon, op Lazio thuis na, erg goed en is erg belangrijk op het middenveld. Box-to-box, penetreert vaak, verdedigend belangrijk. Ik sluit niet uit dat hij een dipje krijgt, maar ik vind het positief dat die jongen het goed doet en ik sluit niet uit dat hij een stap hogerop aan kan.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:49:46 #297
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131973781
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik begrijp je haat.
Inderdaad. Zo'n speler die zo gehyped wordt maar eigenlijk heel erg slecht is.
Oh.
pi_131973786
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het tempo van Roma ligt, zeker voor Italiaanse begrippen, best hoog. Kijk, Strootman was niet veel anders dan een waterdrager bij PSV. Een goede waterdrager welteverstaan. Goeie pass, noeste werker. Maar de bal zsm inleveren. Ik had deze niet zien aankomen. Speelt gewoon, op Lazio thuis na, erg goed en is erg belangrijk op het middenveld. Box-to-box, penetreert vaak, verdedigend belangrijk. Ik sluit niet uit dat hij een dipje krijgt, maar ik vind het positief dat die jongen het goed doet en ik sluit niet uit dat hij een stap hogerop aan kan.
Maar hij komt tot nu toe amper in problemen omdat Roma domineert. Speelt dienend, wat ook niet meer dan verwacht is. Maar als er druk op komt te staan, zakt hij door het ijs. Hij gaat zich verstoppen, kan zijn pass niet kwijt, is niet aanspeelbaar in de dekking en maakt minder meters om er niet uit gelopen te worden of weggespeeld te worden. Teveel naar Van Bommel gekeken ben ik bang.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:51:03 #299
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_131973830
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo'n speler die zo gehyped wordt maar eigenlijk heel erg slecht is.
Dat is Serero.

Strootman _O_
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:52:53 #300
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_131973891
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat is Serero.

Strootman _O_
Serero heeft veel meer voetballend Veel meer in huis. Strootman mag zijn veters Nog niet strikken.
Oh.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:53:15 #301
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_131973906
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Serero heeft veel meer voetballend Veel meer in huis. Strootman mag zijn veters Nog niet strikken.
Dat zal dan ook niemand ontkennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')