Wie doet dat precies?quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Strootman durven vergelijken met van Persie.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar 2 goede spelers , meer niet
Uh, ja. Dat zou lachen zijn.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij heeft Strootman gewoon goed gepresteerd bij Psv vorig seizoen. Het enige kwalijke was het meegaan in Van Bommel zijn geforceerde fanatieke gedrag, maar zijn cijfers en spel waren meer dan prima.
Matige voetballer die Robin, nog nooit beslissend geweest in grote internationale wedstrijden met zijn clubs en als het echt moet (beslissend doelpunt in halve finale tegen Real ofzo). Daarnaast bij NLs elftal ook geen echte baas die het team bij de hand neemt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is pas wat eerder uit school teruggekomen en heeft zijn moeder en zus in een confronterende pose aangetroffen met de Strootgod boven hen hangend. Meer kan ik er niet over zeggen, maar ik snap JR's haat jegens hem.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Dat mensen nog op JR ingaan, kijk zijn posts over Strootman, Strootman kan niks goed doen in zijn ogen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is pas wat eerder uit school teruggekomen en heeft zijn moeder en zus in een confronterende pose aangetroffen met de Strootgod boven hen hangend. Meer kan ik er niet over zeggen, maar ik snap JR's haat jegens hem.
Er happen ook nog mensen waarvan je het niet verwacht. Je zou denken dat ze wel beter weten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Dat mensen nog op JR ingaan, kijk zijn posts over Strootman, Strootman kan niks goed doen in zijn ogen.
Bedankt at je de post van Doublepain even quote om hem vervolgens in andere woorden na te praten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er happen ook nog mensen waarvan je het niet verwacht. Je zou denken dat ze wel beter weten.
oh hahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:19 schreef DeNummer10 het volgende:
Wacht maar totdat Strootman (en Roma) wat meer onder druk komen te staan. Het tempo in Italië is ideaal voor Strootman. Elk breedteballetje van hem levert gejuich op bij de fanboys.
Hij speelt alleen niet heel erg veel breed. Vrijwel al zijn passes zijn naar voren gericht. Daarnaast speelt Roma in een hoog tempo. Ik ben best enthousiast.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:19 schreef DeNummer10 het volgende:
Wacht maar totdat Strootman (en Roma) wat meer onder druk komen te staan. Het tempo in Italië is ideaal voor Strootman. Elk breedteballetje van hem levert gejuich op bij de fanboys.
Strootman kan er gewoon geen reet van. Maar jullie hebben er geen verstand van.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is pas wat eerder uit school teruggekomen en heeft zijn moeder en zus in een confronterende pose aangetroffen met de Strootgod boven hen hangend. Meer kan ik er niet over zeggen, maar ik snap JR's haat jegens hem.
Ik begrijp je haat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman kan er gewoon geen reet van. Maar jullie hebben er geen verstand van.
Dat tempo valt wel mee, maar een laag tempo is inherent aan de Serie A Hij doet het niet eens zo slecht hoor, is direct aanwezig met zo nu en dan een assist en mocht een penalty nemen, maar als je bij PSV al onzichtbaar bent tegen Feyenoord of Twente, dan mis je gewoon een heleboel. En dat komt straks tot uiting als hij echt getest gaat worden. Maar het is typisch Nederlands om alles op te hemelen wat een landgenoot in het buitenland doet. Vreselijke mentaliteit alsof we in alles wat we doen een klein, schattig landje zijn. Triest.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij speelt alleen niet heel erg veel breed. Vrijwel al zijn passes zijn naar voren gericht. Daarnaast speelt Roma in een hoog tempo. Ik ben best enthousiast.
Huh? Blijkbaar raak ik een gevoelige snaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt at je de post van Doublepain even quote om hem vervolgens in andere woorden na te praten.
Het tempo van Roma ligt, zeker voor Italiaanse begrippen, best hoog. Kijk, Strootman was niet veel anders dan een waterdrager bij PSV. Een goede waterdrager welteverstaan. Goeie pass, noeste werker. Maar de bal zsm inleveren. Ik had deze niet zien aankomen. Speelt gewoon, op Lazio thuis na, erg goed en is erg belangrijk op het middenveld. Box-to-box, penetreert vaak, verdedigend belangrijk. Ik sluit niet uit dat hij een dipje krijgt, maar ik vind het positief dat die jongen het goed doet en ik sluit niet uit dat hij een stap hogerop aan kan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:37 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat tempo valt wel mee, maar een laag tempo is inherent aan de Serie A Hij doet het niet eens zo slecht hoor, is direct aanwezig met zo nu en dan een assist en mocht een penalty nemen, maar als je bij PSV al onzichtbaar bent tegen Feyenoord of Twente, dan mis je gewoon een heleboel. En dat komt straks tot uiting als hij echt getest gaat worden. Maar het is typisch Nederlands om alles op te hemelen wat een landgenoot in het buitenland doet. Vreselijke mentaliteit alsof we in alles wat we doen een klein, schattig landje zijn. Triest.
Maar hij komt tot nu toe amper in problemen omdat Roma domineert. Speelt dienend, wat ook niet meer dan verwacht is. Maar als er druk op komt te staan, zakt hij door het ijs. Hij gaat zich verstoppen, kan zijn pass niet kwijt, is niet aanspeelbaar in de dekking en maakt minder meters om er niet uit gelopen te worden of weggespeeld te worden. Teveel naar Van Bommel gekeken ben ik bang.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het tempo van Roma ligt, zeker voor Italiaanse begrippen, best hoog. Kijk, Strootman was niet veel anders dan een waterdrager bij PSV. Een goede waterdrager welteverstaan. Goeie pass, noeste werker. Maar de bal zsm inleveren. Ik had deze niet zien aankomen. Speelt gewoon, op Lazio thuis na, erg goed en is erg belangrijk op het middenveld. Box-to-box, penetreert vaak, verdedigend belangrijk. Ik sluit niet uit dat hij een dipje krijgt, maar ik vind het positief dat die jongen het goed doet en ik sluit niet uit dat hij een stap hogerop aan kan.
Dat is Serero.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo'n speler die zo gehyped wordt maar eigenlijk heel erg slecht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |