Haten? Het is internet, kom op jongensquote:Op maandag 8 juli 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werkt toch niet. Sommige mensen haten elkaar gewoon hier.
Dit, de ene merk ik wat meer dan de andere, maar DIT.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:21 schreef arachide. het volgende:
Het zou gewoon fijn zijn als mensen weer een paar dingen voorop stelde. Zoals elkaars vertrouwen niet schenden. Geen roddelgroepjes.
Ook zou het leuk zijn als mensen elkaar in de waarde laten
Ook zou het leuk zijn als de tr knop wat rust kreeg
Ook zou het leuk zijn als er geen constante "fuck you" houding naar mods was.
400, aan een vriend van me. Maar zit geen windows op dan, dus echt veel meer kan ik er toch neit voor krijgenquote:
serieus?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
janken op dat moment godverdomme
Mag ik de drankkast?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
purrr. Buurman, mag ik een kopje suiker?
Merk je het niet, dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Haten? Het is internet, kom op jongens
Denk dat haten niet echt is hoor. Meer dat het zo overkomt. Een hekel aan mensen hebben komt wel veel voor jaquote:
Gefeliquote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn eerste topic in de JNG SC geopend, hoezee.
Wat vond je er zo leuk aan dan? En waarom een nieuw account?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
En een banmeldtopic. ooh, die kon ik met een bak popcorn lezen
Ook goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat haten niet echt is hoor. Meer dat het zo overkomt. Een hekel aan mensen hebben komt wel veel voor ja
ik ga een medaille voor je bestellenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
neequote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
serieus?ik dacht dat je wel een heel klein beetje tegen horror kon
Nu pasquote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:
Omdat mijn echte naam in mijn oude account stondquote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat vond je er zo leuk aan dan? En waarom een nieuw account?
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neeik ging met angst naar bed
maar als je dat zelfs al weet, wat heb je wel allemaal niet gehoord
Ja ik vind het hier geen zak meer aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu pas
Je komt hier ook te weinig. En ik weet niet of je het al had gelezen. Maar ik had HunterXhunter tot epi 60 gekeken en ging daarna de manga lezen.
Check dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Forgive me father, for I have sinned.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Check dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een beetje klein, en later komt er meer (we hebben nog geen meubels niks.)quote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]alleen dat je met je armen voor je gezicht zat
quote:
Hou oud ben je nu dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat mijn echte naam in mijn oude account stondEn daarvoor had ik er ook al 1. Ik zit vanaf mijn twaalfde op fok
In feedback van jng kan je wat vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef Drabit het volgende:
Waar staan die nieuwe regels tegen de ruzies?
Ah, je zit er nu toch al?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
een beetje klein, en later komt er meer (we hebben nog geen meubels niks.)
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Check dit:HAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
_____!!!!!!!!!!!
18, over 5 dagen 19quote:Op maandag 8 juli 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou oud ben je nu dan?
Overigens zal ik je oude accounts niet kennen als je zo jong bent. Ik vermoed dat je niet in dezelfde SC's en topics kwam als ik namelijk.
i do it al dayquote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Forgive me father, for I have sinned.
Wat ben je toch weer wijs.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, de ene merk ik wat meer dan de andere, maar DIT.
tot 10 tellen heeft niemand nog geleerd
Aha, dus een jaar of 7 ongeveerquote:
Ik kom wel vaak crashen hequote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
een beetje klein, en later komt er meer (we hebben nog geen meubels niks.)
[..]
19 emogiffen.quote:
Je kan mensen best een discussie laten afmaken hier zonder dat er gelijk wordt ingegrepen. Moet alleen niet uit de hand lopenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:27 schreef Spatieloos het volgende:
Denk dat deze discussie in de SC wel goed was en dat er nu wat minder gebash op elkaar is.
En als iemand wat slechts zegt, moeten we er gewoon wat van zeggen ipv 'fitti begint' ofzo.
Ja gewoon bankai alles je weet toch. Final Getsuga Tenshou!quote:Op maandag 8 juli 2013 00:27 schreef Spatieloos het volgende:
Denk dat deze discussie in de SC wel goed was en dat er nu wat minder gebash op elkaar is.
En als iemand wat slechts zegt, moeten we er gewoon wat van zeggen ipv 'fitti begint' ofzo.
Tof tof.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, halfsoort van. 1 augustus ga ik helemaal over
Dat is een hele dunne lijnquote:Op maandag 8 juli 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan mensen best een discussie laten afmaken hier zonder dat er gelijk wordt ingegrepen. Moet alleen niet uit de hand lopen
Ja, gewoon alleen als het te ver gaat.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan mensen best een discussie laten afmaken hier zonder dat er gelijk wordt ingegrepen. Moet alleen niet uit de hand lopen
Radio onz/radio 49, in 2009 pub sc, daarvoor vooral heel veel lurken en shit. Heb trouwens met al mijn accounts wel notesquote:Op maandag 8 juli 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, dus een jaar of 7 ongeveer
Best lang al. Heb een tijd gedacht dat je vrij nieuw was eigenlijk al heb ik ook vaak gedacht dat je veel in ONZ moet hebben gepost vroeger
Nee, als je je gewoon normaal gedraagt hoeft een discussie helemaal niet uit de hand te lopen. Of flip je hem ook vaak bij een echte discussie?quote:
Soms wel jaquote:
Hoeft niet in het algemeen te zijn, maar je ziet hier zelf ook gebeurenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, als je je gewoon normaal gedraagt hoeft een discussie helemaal niet uit de hand te lopen. Of flip je hem ook vaak bij een echte discussie?
Hoaxie.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
Oemf, ik heb ineens zo'n zin om naar de IKEA te gaan. Heb zin om een kast in elkaar te zeten.
Ach, notes zeggen niet altijd zoveel, althans, dat is mijn mening. Zoals je kunt zien heb ik er 26 sinds 2004 en sommige zijn meer dan terecht en andere, nou ja, die zijn minder spannend zeg maarquote:Op maandag 8 juli 2013 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Radio onz/radio 49, in 2009 pub sc, daarvoor vooral heel veel lurken en shit. Heb trouwens met al mijn accounts wel notesIn totaal 17 ofzo
Als mensen zich gewoon naar hun leeftijd gedragen hoeft er niks uit de hand te lopen. Regels zijn niet de oplossingen, letten op je gedrag wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeft niet in het algemeen te zijn, maar je ziet hier zelf ook gebeuren
okquote:
Welke kitten? Atomic Kitten?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
als we nou eens gewoon over kitten gaan praten. Nu.
Atomic Kittenquote:
Lijkt mij een puik plan.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh mijn god, jij bent een aanwinstalsjeblieft blijf?
Ik ook. Bijna jarig, heb ikea kaarten gevraagd. dusssssssss.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
Oemf, ik heb ineens zo'n zin om naar de IKEA te gaan. Heb zin om een kast in elkaar te zeten.
Slagroomquote:
Ik zou best wel eens chocolade seks willen hebben. En dan letterlijk chocolade heh. Niet dat je aan poep gaat denkenquote:
Waar haal je die dingen eigenlijk behalve de IKEA zelf?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ook. Bijna jarig, heb ikea kaarten gevraagd. dusssssssss.
En anders eind juli de bank in elkaar zetten
waarom?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
wat een kutleven heb je dan
food - weed - mooooooooooooooar food - sleep
Ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:35 schreef LETMEIN het volgende:
We weten allemaal dat er poepsex en plassex bestaat.
Maar bestaat er ook eetsex?
Nergens volgens mijquote:Op maandag 8 juli 2013 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar haal je die dingen eigenlijk behalve de IKEA zelf?
Dat heb ik dus gisternacht stomdronken zitten eten, for realquote:
Tuurlijk, maar dat is minder vies en daarom minder bekend.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:35 schreef LETMEIN het volgende:
Dus dan heb jij gewoon seks met je watermeloenen?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat is minder vies en daarom minder bekend.
Ik ben nog meloenmaagdquote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus dan heb jij gewoon seks met je watermeloenen?
Jup, bloedseks ookquote:Op maandag 8 juli 2013 00:35 schreef LETMEIN het volgende:
Ga je naar IKEA Barendrecht dan? Als je hulp nodig hebt en ik woon er ook moet je het maar zeggenquote:
quote:
Echt. Mini heartattack.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
Godver, schrok mij kapot. Ging op mijn bril zitten. Gelukkig is die nog heel.
#nerdstyle #swagquote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
Godver, schrok mij kapot. Ging op mijn bil zitten. Gelukkig is die nog heel.
Barendrechtquote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga je naar IKEA Barendrecht dan? Als je hulp nodig hebt en ik woon er ook moet je het maar zeggen
Oh daar heb ik nog nooit van gehoordquote:
Eeeeecht? Wat tof. Ik was echt zo brak. Omg, wat een feestquote:Op maandag 8 juli 2013 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, serieus de beste uitzending ooit.Ik kan gewoon een kwartier aan goed materiaal van mezelf opsturen nasr zenders nu.
Ja kan er ook niks aan doenquote:
Awhh. Is het een dik montuur?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik schrok serieus heel erg. Heb dat ding echt pas net.
Ach, jij bent een geval apart. Daar houden we het op.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hardom moeten lachen om mijn eigen post. Hoe slecht is dat
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hardom moeten lachen om mijn eigen post. Hoe slecht is dat
Dat gevoel dat 300 euro verwoest wordt onder je eigen achterwerk. Horror.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
Meestal van hunzelf. Elkaar of zichzefl snijden zien ze dat als opwindend. Maar dat is misschien niet echt een goed onderwerp voor hierquote:Op maandag 8 juli 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nog nooit van gehoord
Maar hoe komen ze dan aan bloed, van zichzelf ? Of doen ze dat van een dier meenemen en over elkaar heen gieten ofzo.
Gewoondquote:
Jup. Lastig kiezen trouwens, brillen.quote:
Zeker.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gevoel dat 300 euro verwoest wordt onder je eigen achterwerk. Horror.
Ja het is echt geweldig, kan er ook mee te maken hebben dat we een nieuwe manier van oplezen hebben sinds vorige week (digitaal ipv gekut met blaadjes).quote:Op maandag 8 juli 2013 00:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eeeeecht? Wat tof. Ik was echt zo brak. Omg, wat een feest
Je hebt daar wel meer passen, maar weet niet of de ikea er tussen zat.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien bij de appie. alles kan je bij de appie halen.
Hij is anders dan de originele post. Aka quote veranderd. Maar nu is de grap wel een beetke voorbij.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar keek ik al naar jaIs toch niet jouw post? Waar lach je dan?
Hoi,quote:
Oh nu zie ik het pasquote:Op maandag 8 juli 2013 00:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hij is anders dan de originele post. Aka quote veranderd. Maar nu is de grap wel een beetke voorbij.
Maar ik heb podium vreesquote:Op maandag 8 juli 2013 00:42 schreef heloef het volgende:
Mijn naam spreek je hetzelfde uit alleen je schrijft het anders. We kunnen nu als duo gaan optreden op feesten en partijen.
Hier kan je zoveel kutgrappen op makenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
Daar ga ik heen ja, denk ik. Ik ken iemand die korting kan regelen als het goed is. Maar ik hou je in gedachtenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga je naar IKEA Barendrecht dan? Als je hulp nodig hebt en ik woon er ook moet je het maar zeggen
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die heb ik voor mijn verjaardag gehad ooit. AWKWARD
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die heb ik voor mijn verjaardag gehad ooit. AWKWARD
"Anders pak ik je bril en ga er op zitten!"quote:Op maandag 8 juli 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
Doe maar niet. Anders stuur ik je foto's van pizza's.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hier kan je zoveel kutgrappen op maken
Wil je nog een koekje, dikke?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
"Anders pak ik je bril en ga er op zitten!"![]()
Achja, je hebt het iig kunnen bestedenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:45 schreef arachide. het volgende:
Ik weet dat ik uiteindelijk lame ass ondergoed van die bon heb gekochtGodverdomme. Ik wil nieuwe kousen.
Intertoys?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik kreeg voor mijn 18e verjaardag een cadeaubon van de FUCKING INTERTOYS_______!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en een van de Jack & Jones
_!
Moest hardop lachen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik kreeg voor mijn 18e verjaardag een cadeaubon van de FUCKING INTERTOYS_______!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en een van de Jack & Jones
_!
Ik kreeg een keer eentje van de bruna. Daar kan je ook peuken mee betalen. En die van de H&M is ook chillquote:Op maandag 8 juli 2013 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Cadeaubonnen zijn altijd een beetje kut om te krijgen. Geef dan gewoon geld in een kaart.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:46 schreef jordyqwerty het volgende:
_!
Oke, jij wint!quote:Op maandag 8 juli 2013 00:46 schreef jordyqwerty het volgende:
_!
Goed bezig Araquote:Op maandag 8 juli 2013 00:45 schreef arachide. het volgende:
Ik weet dat ik uiteindelijk lame ass ondergoed van die bon heb gekochtGodverdomme. Ik wil nieuwe kousen.
Peuken kopen bij de brunaquote:Op maandag 8 juli 2013 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb vanmiddag 10 euro aan VVV-bonnen gekregen, what to do?
IJsje kopen voor mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
`Hagrid, Wie zijn al die verlepte dwergen?quote:
Een dag niet eten en je dan compleet gaan volladen ergens, dat geef echt voldoening.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geweldig die tijd.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Hagrid, Wie zijn al die verlepte dwergen?
ja en?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
Verdomme zeg, had gisteren bij een ijswinkel in de buurt een hoorntje genomen. Belachelijk grote bolletjes.
Ik weet het niet, maar het doet me denken aan de miskraam-afdelingquote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Hagrid, Wie zijn al die verlepte dwergen?
Ik heb dat net op een docu gezien dat dat de perfecte manier is om af te vallen, eerst een dag vasten, en je daarna volbunkerenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een dag niet eten en je dan compleet gaan volladen ergens, dat geef echt voldoening.
voor maar 2 euro per bolletjequote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
Verdomme zeg, had gisteren bij een ijswinkel in de buurt een hoorntje genomen. Belachelijk grote bolletjes.
Ik heb ook wel iets met oude liedjesquote:Op maandag 8 juli 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben nu voor de zoveelste keer dit jaar naar 'oude' liedjes aan het luisteren.
Welterustenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar ik ga tandjes poetsen en naar bed, weltrusten.
Jaquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, drie bolletjes voor drie euro. Was te doen.
Hier net over de grens 60 cent voor meestergrote bolletjesquote:Op maandag 8 juli 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, drie bolletjes voor drie euro. Was te doen.
IK GA VERHUIZEN.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Hier net over de grens 60 cent voor meestergrote bolletjes
Ik ken alleen deze van haarquote:
Dat doet me dan weer aan Live denken...quote:
Die persoon wil ook bijzonder graag leren kennen, want ik moet ook nog langs de IKEAquote:Op maandag 8 juli 2013 00:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar ga ik heen ja, denk ik. Ik ken iemand die korting kan regelen als het goed is. Maar ik hou je in gedachten
Ik hoorde dat hij tegenwoordig loverboy is.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die neger? Al maanden niet meer gezien.
Dat is wel een heel goed nummer trouwensquote:Op maandag 8 juli 2013 00:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer aan Live denken...
Jupquote:Op maandag 8 juli 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
verkoopt de kruidvat peuken? Ja toch?
Ik vind deze beter denk ik:quote:Op maandag 8 juli 2013 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel een heel goed nummer trouwens
Daar geld ie ook. Mijn broertje heeft het ook en gaat er energydrink voor halenquote:
Die andere is beter.quote:
Poeh, komt mij niet bekend voor.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer aan Live denken...
Live niet kennen?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die andere is beter.
[..]
Poeh, komt mij niet bekend voor.
hehehehhequote:Op maandag 8 juli 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar geld ie ook. Mijn broertje heeft het ook en gaat er energydrink voor halen
Hoewel ik ook deze kan waarderen geef ik de voorkeur aan die eerste. Overigens vind ik Overcome (veel nieuwer) ook topquote:Op maandag 8 juli 2013 00:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind deze beter denk ik:
Run To The Water is net wat te rustig voor wat ik op dit moment wil horen. Maar wel lekker voor andere momenten.
lekker warmquote:Op maandag 8 juli 2013 00:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zondag naar de Efteling met collega's
Serieus?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
In Utrecht schijnt een ijswinkel rare smaken zoals bloedijs te verkopen.
WAJOOH HET IS DE PIETSZABOOIIquote:
brie-ijsquote:Op maandag 8 juli 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
In Utrecht schijnt een ijswinkel rare smaken zoals bloedijs te verkopen.
quote:Haring
Gedoog-ijs
Bloed-ijs
Mosterd
Sigaren-ijs
Rode Biet
Mojito
Rozenijs met anijs
Spekkoek
Tomatenijs
Biancaneve
Aardbeien met port
Gelsomino
Croccante all’arancio
Super Banana
Bacio al Rum
Variegato Ciliegie Selvatiche
Amandelen met rozemarijn en sinaasappel
Cashewnoten met ahornsiroop
Grappa con le Pere
Bier-ijs
Dulce de leche con cioccolato
Variegato Prugne
Caramel met Pijnboompitten
Chocolade-ijs met kokosnoot
Vijgen met gember
Vanille, Chocolade en Frambozen
Mandorla variegato Caffe’
Pinda’s met chocolade
Maismelk en granen
Kwark met Kaneel
Chocolade-ijs met kokosnoot
Kwarkstracciatella met Pistache
ja goed goed, met jou?quote:
sigaren-ijsquote:Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
Wie gaat mee ijs eten bij Roberto Gelato?
[..]
Zaterdag ben ik jarig. Zeg alsjeblieft dat je me komt redden in dat ongelooflijke shithol.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef heloef het volgende:
Ik ga vrijdag vieren dat ik vakantie heb.
Vaseline en tissues heb ik al ingeslagen.
Haringquote:Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is er niet gewoon bubblegum?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
IKquote:Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nicequote:
Deze dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoewel ik ook deze kan waarderen geef ik de voorkeur aan die eerste. Overigens vind ik Overcome (veel nieuwer) ook top
mojitoquote:Op maandag 8 juli 2013 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen idee
[..]
Een bierijsje voor arachide.?
Ik kom je redden in dat ongelooflijke shithol.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik jarig. Zeg alsjeblieft dat je me komt redden in dat ongelooflijke shithol.
Welterustenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
Slapen, gr.
Jordy! HVJWJNMK gr gr xoxo je boii Rez.
Lekker zwetenquote:
Minder raar.quote:
quote:Bloedijs: Drie verschillende soorten ijs, allemaal gemaakt met het bloed van een biologische koe van boerderij De Beekhoeve. De drie varienten waren, met gekookt bloed, bloedsorbet en bloed op roombasis.
Die ken ik nietquote:Op maandag 8 juli 2013 00:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Deze dan?
Ik vind Overcome een beetje overhyped toen met dat 11 september gebeuren.
Die is ook vet jaquote:
Ja, daar heb ik ook een hekel aan. Ik heb dan de mazzel dat ik airco heb op mijn slaapkamerquote:
Ik denk aan space-ijs.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:58 schreef heloef het volgende:
Gedoog-ijs? Ik zie dan een ijsje voor me in de vorm van het kapsel van Wilders.
Vind ik ook een fijn nummerquote:
Haha moest lachenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:58 schreef heloef het volgende:
Gedoog-ijs? Ik zie dan een ijsje voor me in de vorm van het kapsel van Wilders.
2 maanden Azie na de zomerquote:Op maandag 8 juli 2013 00:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk het(weet niets zeker
) jij?
Ja, wel lekker thanks. Moet helaas zo gaan slapen. Jammer dat je zo laat pas komt binnenvallenquote:
Ik heb mijn momenten.quote:
Hollands trots.quote:
Zo laat, het is nog hartstikke vroeg manquote:Op maandag 8 juli 2013 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel lekker thanks. Moet helaas zo gaan slapen. Jammer dat je zo laat pas komt binnenvallen
How are you boy?
Hoe: Backpackendquote:
Helaas wel jaquote:
jij riep me?quote:
Oprechte jaloezie.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe: Backpackend
Starten in Singapore, via Maleisie naar Thailand. Eindigend in Bangkok. Als het goed isMaar je weet natuurlijk nooit wie er op je pad komt en waar je belandt
Nou ja, ik moet over 6 uur en 27 minuten opstaan voor mijn werk dus voor mij is het wel laatquote:Op maandag 8 juli 2013 01:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zo laat, het is nog hartstikke vroeg man
Met mij gaat alles goed, beetje aan t gamen
Visum is 65 euro. en met een globale planning had ik 2 weken voor Vietnam nog over. Maar ik wil Vietnam goed bekijken als ik er ben en dat kan niet in 2 weken dusquote:Op maandag 8 juli 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oprechte jaloezie.Maar waarom geen Vietnam?
wiet wordt dan ook gedoogd, maar ik ben een stoner in speequote:
Trustenquote:
haha, toekomstvoorspellingenquote:Op maandag 8 juli 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wiet wordt dan ook gedoogd, maar ik ben een stoner in spee
wanneer ga je?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Visum is 65 euro. en met een globale planning had ik 2 weken voor Vietnam nog over. Maar ik wil Vietnam goed bekijken als ik er ben en dat kan niet in 2 weken dus
Heb nog wat persoonlijke shit hier dus is nog even afwachten. Waarschijnlijk September maar ik hoop midden Augustus alquote:
Dat moet echt zo geweldig zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe: Backpackend
Starten in Singapore, via Maleisie naar Thailand. Eindigend in Bangkok. Als het goed isMaar je weet natuurlijk nooit wie er op je pad komt en waar je belandt
Wanneer heb je vakantiequote:Op maandag 8 juli 2013 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet over 6 uur en 27 minuten opstaan voor mijn werk dus voor mij is het wel laat
Mooi dat alles goed gaat
Hoezo?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat moet echt zo geweldig zijnkijk wel uit met eten he
Maar dat je geen drie week oude koe neemtquote:Op maandag 8 juli 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo?Eten op straat is daar juist heel normaal. Dat moet je eigenlijk gewoon doen
Veel lekkerder en goedkoper. Je moet wel uitkijken welk stalletje je dan neemt.
Maar inderdaad, heb er zin inVooral KL lijkt me geweldige stad.
Omdat ik je echt misquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |