Daar gaat je vakantiewerkquote:Op zondag 7 juli 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
Ik woon serieus nog best dicht in de buurt van die seksbootjes.![]()
Ja, ik liep er laatst ook al langsquote:Op zondag 7 juli 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
Ik woon serieus nog best dicht in de buurt van die seksbootjes.![]()
Wat deed je daar?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik liep er laatst ook al langsZiet er wel knus uit
Nou, ik heb wel vaker dat ik Stu lees in Etsuquote:
Estuquote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel vaker dat ik Stu lees in Etsu![]()
Plottwist, woon in Duitsland en werk in CZquote:Op zondag 7 juli 2013 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Plot twist: Je woont bij de grens en werkt in België.
Jou zoeken.quote:
Oh, zo, ik dacht aan Stuart, dat vond ik toch wel knap.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel vaker dat ik Stu lees in Etsu![]()
Wie heeft een ban?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, zie nu pas dat hij een ban heeft
vroeg me al af waarom hij er nu niet was
Dat wist je al.Geen huurtoeslagquote:
etsu ban jaquote:Op zondag 7 juli 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Huh Etsu een ban? Hij deed toch niks verkeerds hier?
somsquote:
buuuuuuuuuuuuuurmquote:Op zondag 7 juli 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
soms![]()
Fucking understatement of the century
ja hallo, weet ik veel hoe ze praten als ik hier niet benquote:Op zondag 7 juli 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
soms![]()
Fucking understatement of the century
nee masturberen. niet afberenquote:
Ik kwam toen er niemand wasquote:Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wtf, hoe wist jij dat, jij was niet in TC!
Hij probeert je te vermakenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja hallo, dat soort praat doe je maar in een ander topic. niet in een van mijn naamtopics
Deed ze bij mij ook alquote:Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
AB je bent een sneu persoon dat je me nu blokt
Whuttt?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
IK HEB MONSTERVETTE HUURTOESLAG MATTIE
twintig euro per maandquote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whuttt?fuck you
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Nee, het feit dat jij dat vervolgens hier gaat zitten vertellen is niet sneu dan? Sorry hoor, maar dat vind ik wel een beetje dom.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
Komt door dat accent. Dan denkt iedereen: die is aardig, die is te vertrouwen, die geef ik poen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whuttt?fuck you
Hoe krijg je dat voor elkaar?
ja boos.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef Ezell het volgende:
maar fok-itje, hoe is het nu met de huizenzoektocht?
Ohquote:
Zo erg is het gelukkig nog niet met mequote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, zo, ik dacht aan Stuart, dat vond ik toch wel knap.
Zij blokt mij. Moest het hem nog even vertellenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, het feit dat jij dat vervolgens hier gaat zitten vertellen is niet sneu dan? Sorry hoor, maar dat vind ik wel een beetje dom.
Utrecht hèquote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja boos.
Jordy die pauper krijgt bij het eersste beste studentenfuckinghuis huurtoeslag![]()
99 procent heb je dat niet eens daarop
Hemquote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zij blokt mij. Moest het hem nog even vertellen
Zij hem wtfquote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
BITCHFIGHT!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
doe maar nietquote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent sneu dat je weer zo kinderachtig gaat doen en namen gaat noemen. Daar heb ik totaal geen zin in. Kom maar terug wanneer je je volwassen kunt gedragen en kunt toegeven dat je dingen gedaan hebt die nergens op slaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
Hoe weet je dan als iemand je blokt?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
Ik durfde het niet aan te verbeterenquote:
Kom jij maar nooit meer terugquote:Op maandag 8 juli 2013 00:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent sneu dat je weer zo kinderachtig gaat doen en namen gaat noemen. Daar heb ik totaal geen zin in. Kom maar terug wanneer je je volwassen kunt gedragen en kunt toegeven dat je dingen gedaan hebt die nergens op slaan.
Dat je m'n naam hier noemt zegt alweer genoeg.
kan je nog wel sociaal doenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
Geef mij maar een ban dan als ik de waarheid op Fok! post. Het is internet menn.
>de waarheid posten op FOK!quote:Op maandag 8 juli 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
Geef mij maar een ban dan als ik de waarheid op Fok! post. Het is internet menn.
Namen noemen, waarom niet? Als ik deze post had gepost zonder naam was het even goed sneu geweest. Jij kent mij niet echt dus oordeel daar maar niet over..quote:Op maandag 8 juli 2013 00:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent sneu dat je weer zo kinderachtig gaat doen en namen gaat noemen. Daar heb ik totaal geen zin in. Kom maar terug wanneer je je volwassen kunt gedragen en kunt toegeven dat je dingen gedaan hebt die nergens op slaan.
Dat je m'n naam hier noemt zegt alweer genoeg.
Dat moet jij vooral zeggen. Jij gaat eerst vaag lopen doen in DM en dan ga je me later nog weer via PM lastig vallen.quote:
Ja die was nog niet gebloktquote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat moet jij vooral zeggen. Jij gaat eerst vaag lopen doen in DM en dan ga je me later nog weer via PM lastig vallen.
Deed jij ook..quote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat moet jij vooral zeggen. Jij gaat eerst vaag lopen doen in DM en dan ga je me later nog weer via PM lastig vallen.
Ik vind het er ook niet echt op vooruit gaan neequote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef Toto69 het volgende:
Godsamme man, het gaat hier echt vreselijk hard achteruit, elke dag weer.
Het is dat ik de hele tijd naar guilty pleasure liedjes luister. Goed voor mijn humeur.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het er ook niet echt op vooruit gaan nee
Nee het is hier één grote rotzooi de afgelopen tijd, lekken van gegevens zo, lekken van gegevens zus, bashen op elkaar, het is hier echt compleet uit de hand geëscaleerdquote:Op maandag 8 juli 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het er ook niet echt op vooruit gaan nee
Hahahahaquote:Op maandag 8 juli 2013 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is dat ik de hele tijd naar guilty pleasure liedjes luister. Goed voor mijn humeur.
En maar doen alsof het allemaal aan andere ligt hequote:Op maandag 8 juli 2013 00:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deed normaal. Ik heb jou niet voor niks geblocked meis.
Geef zijn adres aan mij, ik moet hem namelijk stalken.quote:
Welke liedjes?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is dat ik de hele tijd naar guilty pleasure liedjes luister. Goed voor mijn humeur.
en nu kappenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En maar doen alsof het allemaal aan andere ligt he![]()
nooit aan jouAdora is zo`n lieverd
Doet nooit wat verkeerd
Vooral ook altijd eerlijk
Het lekken van gegevens vind ikzelf overigens wel vrij kwalijk. Het bashen is daarnaast ook gewoon jammer te noemen. Het was hier altijd best gezellig wel, althans, vond ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee het is hier één grote rotzooi de afgelopen tijd, lekken van gegevens zo, lekken van gegevens zus, bashen op elkaar, het is hier echt compleet uit de hand geëscaleerd
Ik ben al klaarquote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
en nu kappenrellen die je maar via dm en pm
Ik wist niet dat het evenement 'laagvloerse opmerkingen maken' al was begonnen, op de planning stond 0:15quote:Op maandag 8 juli 2013 00:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die reactie zegt dus genoeg over hoe verknipt jij bent.
nou dan ga ik het wel zeggen Stu, ik vind er echt geen klap meer aan hier. Ik weet dat ik nu bash comments ga krijgen maar geef me eens ongelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lekken van gegevens vind ikzelf overigens wel vrij kwalijk. Het bashen is daarnaast ook gewoon jammer te noemen. Het was hier altijd best gezellig wel, althans, vond ik.
Het is niet zo dat ik er niets meer aan vind hoor, maar het is wel onvriendelijker geworden helaas.
Neeee wat doe je, nu zit dat kolere nummer de hele nacht door mijn hoofd te spoken.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het evenement 'laagvloerse opmerkingen maken' al was begonnen, op de planning stond 0:15
Hoi skatje. :Squote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
en nu kappenrellen die je maar via dm en pm
ja goed wrm heb je een jongen ipv meisje als profielquote:
er is een hoop veranderd jaquote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nou dan ga ik het wel zeggen Stu, ik vind er echt geen klap meer aan hier. Ik weet dat ik nu bash comments ga krijgen maar geef me eens ongelijk
Ik geef je gelijk. Maar hey, ik ben ook maar vrij nieuw.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nou dan ga ik het wel zeggen Stu, ik vind er echt geen klap meer aan hier. Ik weet dat ik nu bash comments ga krijgen maar geef me eens ongelijk
hoiquote:
Maar dat lied.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Neeee wat doe je, nu zit dat kolere nummer de hele nacht door mijn hoofd te spoken.
Omdat het toch maar internet is.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:06 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja goed wrm heb je een jongen ipv meisje als profiel
Waar ligt dat volgens jou aan dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja toen ik hier net binnenkwam half April was het hier keileuk.quote:
Ik zit hier nu 3 maandjes alweer.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Maar hey, ik ben ook maar vrij nieuw.
het is allemaal vertieft toen PUB in JNG veranderde.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waar is de oude ploeg? Sof is er veel minder, prom, taex, pizza, msacras (quote:
ok anders was ik al eerder verliefd op je geweestquote:Op maandag 8 juli 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dat lied.![]()
[..]
Omdat het toch maar internet is.
Continue op elkaar lopen emmeren, gegevens lekken, elkaar voor van alles en nog wat uitmaken, het komt de sfeer absoluut niet ten goede.quote:
goed hoor en met jou?quote:
sammie is party bouwenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar is de oude ploeg? Sof is er veel minder, prom, taex, pizza, msacras ()
Pizza heeft een behoorlijk druk leven gekregenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal ik wel namens sof spreken. Die vindt het hier ook geen zak meer aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog euro truck gespeeld?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ben hier weken niet meer geweest, maar wat een teringbende is het hier. Doe toch eens normaal allemaal. Wat is er nou zo godverdomme moeilijk aan om een beetje aardig te doen.
Godverdeteringdegoedverderappelflappen.
Jeetje mensen.
Liefs, koekjes
heb je net draadstaal fred en ria gekeken?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee het is hier één grote rotzooi de afgelopen tijd, lekken van gegevens zo, lekken van gegevens zus, bashen op elkaar, het is hier echt compleet uit de hand geëscaleerd
Slecht, morgen heb ik een mondelinge examen eco.quote:
Dat kan natuurlijk. Ik vind het wel heel jammer though want ik heb je altijd een positieve toevoeging hier gevonden. Maar je hebt wel gelijk dat er teveel gebeurd in negatieve zinquote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Behoorlijk druk op tumblr*quote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza heeft een behoorlijk druk leven gekregen
Dit jaquote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Continue op elkaar lopen emmeren, gegevens lekken, elkaar voor van alles en nog wat uitmaken, het komt de sfeer absoluut niet ten goede.
Ik ook zoiets denk ik?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja toen ik hier net binnenkwam half April was het hier keileuk.
[..]
Ik zit hier nu 3 maandjes alweer.
Dit lied?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dat lied.![]()
[..]
Omdat het toch maar internet is.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je net draadstaal fred en ria gekeken?
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat zou nog vervelender zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ok anders was ik al eerder verliefd op je geweest
Doet hij dat nog jaquote:
dat dat ooit nog mocht gebeurenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza heeft een behoorlijk druk leven gekregen
Ik geef haar groot gelijk. Is er een plek waar zij nu uithangen?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal ik wel namens sof spreken. Die vindt het hier ook geen zak meer aan.
Dat is niet waar. In het begin van dit jaar was JNG gewoon nog leuk hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het is allemaal vertieft toen PUB in JNG veranderde.
ooohhhhhquote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
sammie aka samsam aka sarcasm aka msacras
awhquote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Slecht, morgen heb ik een mondelinge examen eco.
ik niet meerquote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
loopt met ongeveer 10 fps op mijn laptop, en is een kutspel. Ja dus![]()
maar niet veel.
Neequote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zit hier ook wel minder de laatste tijdquote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Ik vind het wel heel jammer though want ik heb je altijd een positieve toevoeging hier gevonden. Maar je hebt wel gelijk dat er teveel gebeurd in negatieve zin
Je hebt gelijk!!! Ik voel me schuldig! Ik ga gewoon ehh niet meer onaardige dingen zeggen, zelfs niet tegen mensen die ik niet mag!quote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ben hier weken niet meer geweest, maar wat een teringbende is het hier. Doe toch eens normaal allemaal. Wat is er nou zo godverdomme moeilijk aan om een beetje aardig te doen.
Godverdeteringdegoedverderappelflappen.
Jeetje mensen.
Liefs, koekjes
Wij hangen uit in tinychat rooms ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat dat ooit nog mocht gebeuren
[..]
Ik geef haar groot gelijk. Is er een plek waar zij nu uithangen?
Gewoon niet slapen en met ogen dicht rijdenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
awhik heb rijles morgen en geen zin om te slapen
Ik ben hier wel bewust minder gaan posten de afgelopen maanden om die reden maar wegblijven zie ik dan weer niet zitten. Opgeven vind ik te makkelijk geloof ik al zien een aantal me als grote zeurquote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal ik wel namens sof spreken. Die vindt het hier ook geen zak meer aan.
Maar dat is toch juist leuk?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
awhik heb rijles morgen en geen zin om te slapen
wat loop je nou te zeuren met je dikke bekquote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
Ik snap er echt niks meer van, serieus. Toen ik hier begon meet posten was het koetsiekroelgehalte zo hoog dat ik bijna over mijn nek ging, nu zit iedereen op elkaar te zeiken.Wees eens lief voor elkaar, en stop met janken.
Ik ben van een andere generatie op fok. KLB/ONZ '10/'11 en PUB '12. Dus ik vind van niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet waar. In het begin van dit jaar was JNG gewoon nog leuk hoor
Jij doet niks verkeerdquote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!!! Ik voel me schuldig! Ik ga gewoon ehh niet meer onaardige dingen zeggen, zelfs niet tegen mensen die ik niet mag!
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon niet slapen en met ogen dicht rijden
Nee je bent tof hoor ome stuquote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben hier wel bewust minder gaan posten de afgelopen maanden om die reden maar wegblijven zie ik dan weer niet zitten. Opgeven vind ik te makkelijk geloof ik al zien een aantal me als grote zeur![]()
Als ik aan het eind van de zomer m'n laptop heb doe ik met je mee.quote:
Een hoop users botsen hier gewoon met elkaarquote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik zit hier ook wel minder de laatste tijdmaar goed, het kan ook wel weer leuk worden, maar dan moet er een hoop veranderen.
TETETETTEE JA HOOR RIA DAAR GAAN WE WEER HE, MET JE DIKKE BEKquote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wat loop je nou te zeuren met je dikke bek
baas!quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als ik aan het eind van de zomer m'n laptop heb doe ik met je mee.
Laatste keer was een week of 3 gelee. Maar als je 3 minuten auto's rammen al saai vind denk ik dat een carriere als vrachtwagechauffer niet voor mij is weggelegd.quote:
dinsdag examen, best zenuwachtigquote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist leuk?Lijkt mij, ik moet nog beginnen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
Ik snap er echt niks meer van, serieus. Toen ik hier begon meet posten was het koetsiekroelgehalte zo hoog dat ik bijna over mijn nek ging, nu zit iedereen op elkaar te zeiken.Wees eens lief voor elkaar, en stop met janken.
okequote:
Dat ben ik met je eens hoor maar dat is niet aan mij zeg maarquote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik zit hier ook wel minder de laatste tijdmaar goed, het kan ook wel weer leuk worden, maar dan moet er een hoop veranderen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
TETETETTEE JA HOOR RIA DAAR GAAN WE WEER HE, MET JE DIKKE BEK
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wat loop je nou te zeuren met je dikke bek
Maar prive gegevens gaan wat ver vind ik. Ook dat geslachtsgedoe over AB steeds. sorry dat ik het zo cru zeg hoor, maar steeds dat: HIJ/ZIJ gedoe. word je gek van.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een hoop users botsen hier gewoon met elkaarDaar kan je opzich vrij weinig aan veranderen ben ik bang. Kan je wel zeggen, ja kweek wat eelt, maarja, blijft toch altijd wel zo.
hahahaquote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
TETETETTEE JA HOOR RIA DAAR GAAN WE WEER HE, MET JE DIKKE BEK
Zou het niet kunnen dat het te druk is?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]Mja, ik snap het ook niet zo. Misschien is iedereen elkaar gewoon zat. kan ook
Je gaat dat halen, omdat appel.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dinsdag examen, best zenuwachtig
Ik ben jou spuugzat.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]Mja, ik snap het ook niet zo. Misschien is iedereen elkaar gewoon zat. kan ook
Dat ligt wat mij betreft aan AB hoor. Maargoed, ga ik verder ook niet op inquote:Op maandag 8 juli 2013 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar prive gegevens gaan wat ver vind ik. Ook dat geslachtsgedoe over AB steeds. sorry dat ik het zo cru zeg hoor, maar steeds dat: HIJ/ZIJ gedoe. word je gek van.
Andere generatie? Je account is van 2009, die van mij van 2004. Ik denk dat ik wel weet waar ik over spreek hoor. Ik heb de oprichting van PUB zelfs nog meegemaaktquote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben van een andere generatie op fok. KLB/ONZ '10/'11 en PUB '12. Dus ik vind van niet.
Insgelijks, ik ramde keihard tegen een viaductquote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Laatste keer was een week of 3 gelee. Maar als je 3 minuten auto's rammen al saai vind denk ik dat een carriere als vrachtwagechauffer niet voor mij is weggelegd.
Momenteel is dit echt mijn jam.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die stond er niet tussen. Deze stond ernaast:
Die zit ik nu te luisteren.
Dat hoeft niet iedereen te vinden hoor maar thanks, jij ookquote:
Dit dus inderdaad.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar prive gegevens gaan wat ver vind ik. Ook dat geslachtsgedoe over AB steeds. sorry dat ik het zo cru zeg hoor, maar steeds dat: HIJ/ZIJ gedoe. word je gek van.
Het ligt toch echt aan jou lieverd. De discussie ging niet eens over jou en jij bemoeit je ermee.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt wat mij betreft aan AB hoor. Maargoed, ga ik verder ook niet op in
Ik blijf maar spookrijden in Engeland.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Insgelijks, ik ramde keihard tegen een viaduct![]()
![]()
ja inderdaad, lekker laten, dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad.Fucking /care dat ze ooit een hij was, ze is nu een zij, laat haar.
!
Ik vind het ook gewoon niet kunnen dat zaken die per DM/PM besproken worden in een SC terecht komen. Dergelijke gegevens lekken kan en mag echt niet. Althans, dat vind ikquote:Op maandag 8 juli 2013 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je wordt oudquote:Op maandag 8 juli 2013 00:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat ne tempo hé, kan het lezen al nauwelijks bijhouden![]()
Je hoeft me absoluut geen lieverd te noemen hoor. Hou dat maar lekker voor je.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het ligt toch echt aan jou lieverd. De discussie ging niet eens over jou en jij bemoeit je ermee.
Zie je dat zelf ook even in?
Dan moet je ook niet zeuren dat het hier niet gezellig is. Want dan doe je er zelf net zo hard aan mee. Je kunt het ook gewoon negeren als ik met iemand anders in discussie ben.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft me absoluut geen lieverd te noemen hoor. Hou dat maar lekker voor je.
Verder is dit een openbaar forum dus ik praat tegen wie ik wil en ik reageer op wie ik wil. Het is jammer dat ik geen geld overheb voor een Abo anders had je allang op de blokkeerstand gestaan, waren we hier vanaf geweest.
Oh tering ja dat had ik ook niet in de gatenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik blijf maar spookrijden in Engeland.![]()
Er is maar één probleem: jij.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat het hier niet gezellig is. Want dan doe je er zelf net zo hard aan mee. Je kunt het ook gewoon negeren als ik met iemand anders in discussie ben.
Kan je me heel even een dm aan je laten sturen? Want dan hoeft het niet via hierquote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat het hier niet gezellig is. Want dan doe je er zelf net zo hard aan mee. Je kunt het ook gewoon negeren als ik met iemand anders in discussie ben.
Ja, dus jij bent ook van een andere generatiequote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Andere generatie? Je account is van 2009, die van mij van 2004. Ik denk dat ik wel weet waar ik over spreek hoor. Ik heb de oprichting van PUB zelfs nog meegemaakt
Staan bekend als de wijze weken van Koekjestijden.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar ik ben lekker een paar weken ouder![]()
![]()
Precies.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon niet kunnen dat zaken die per DM/PM besproken worden in een SC terecht komen. Dergelijke gegevens lekken kan en mag echt niet. Althans, dat vind ik
Toto for modquote:
Even rechts afslaan, bam, auto geramd.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh tering ja dat had ik ook niet in de gaten
De blokkeerstand van abonnement houders wordt overschat. In een zelf verversende SC heb je daar namelijk niets aanquote:Op maandag 8 juli 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft me absoluut geen lieverd te noemen hoor. Hou dat maar lekker voor je.
Verder is dit een openbaar forum dus ik praat tegen wie ik wil en ik reageer op wie ik wil. Het is jammer dat ik geen geld overheb voor een Abo anders had je allang op de blokkeerstand gestaan, waren we hier vanaf geweest.
Dacht ik net ook aanquote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef Toto69 het volgende:
Flikker maar een slotje op deze reeks, tijdelijk of zo. Klaar nu.
en ditquote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
Kan dit leuke gedoe over de sc niet verhuizen naar JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!?
nee want dan verspreid al het naar volk overal heenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef Toto69 het volgende:
Die is zo dood als wat joh.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Alle toffe users moeten misschien maar weer naar de MLN sc teruggaan.
Oeh, dan ga ik leeell stalken.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Alle toffe users moeten misschien maar weer naar de MLN sc teruggaan.
Ban voor het nare volk.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee want dan verspreid al het naar volk overal heen
banaanquote:Op maandag 8 juli 2013 00:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe maar een kipcorntje oh en een milkshake chocla!!
Ik ben het niet met je eens. Het begin van JNG SC was juist heel leuk. Over die andere SC zal ik maar niets zeggenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, dus jij bent ook van een andere generatie![]()
Ik heb het over het eind van PUB SC, al die mensen die er toen inzaten waren allemaal leuk. Toen is het veranderd in JNG SC en is het allemaal belabberd. Iedereen ging naar Nachtbagger SC. Na een tijd was dat ook niet leuk meer en kwam ik terug hier.
Meningen verschillenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Het begin van JNG SC was juist heel leuk. Over die andere SC zal ik maar niets zeggen
Hoewel ik het jammer zou vinden zou ik het wel begrijpen. Zo is het alleen maar haat en nijd inderdaad en dat elke dag. Het is niet meer leuk op deze manierquote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef Toto69 het volgende:
Met dat buurmeisjequote:Op maandag 8 juli 2013 00:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe maar een kipcorntje oh en een milkshake chocla!!
Kijk je ook nog anime naast het manga lezen?quote:
quote:
Nee, het is niet normaal dat al die regels nodig zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Spatieloos het volgende:
Kom we maken een nieuwe SC genaamd JNG SC 2 en daar houden we het niveau hoog ofzoMet strengere regels op ruzies ofzo.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, het is niet normaal dat al die regels nodig zijn
Ik ben bang voor clownsquote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Want letterlijk de helft van de berichten die hier gepost wordt is negatief![]()
Hier een clown om dit bericht wat positiever te maken:
[ afbeelding ]
Liefs kusjes en vlinders van koekjes
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met dat buurmeisjeOh wat een memmen zeg poterverdomme
`Frehed, dat kind is 13''
`Ja Ria daar gaat het toch helemaal niet om''-
Ik zit studeer straks in dezelfde stad als LB.quote:
Precies, laat iedereen lekker afkoelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoewel ik het jammer zou vinden zou ik het wel begrijpen. Zo is het alleen maar haat en nijd inderdaad en dat elke dag. Het is niet meer leuk op deze manier
Tegenwoordig niet meer, omdat mijn TV het niet doet op mijn computer en ik de luxe van grote schermen gewend ben en dat nu dus niet meer kanquote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kijk je ook nog anime naast het manga lezen?
Ik ook, ken je die film ''it'' van stephen king? Shiiiiiiiiiiit.quote:
Dat het niet normaal is betekent niet dat het vanzelf over gaat, ik denk dat we gewoon strengere regels nodig hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jawellll, ga Hunter x Hunter de 2011 versie kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, omdat mijn TV het niet doet op mijn computer en ik de luxe van grote schermen gewend ben en dat nu dus niet meer kan
Ik kijk geen enge films. Dat mag ik niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ook, ken je die film ''it'' van stephen king? Shiiiiiiiiiiit.
jaaaaaquote:
Strenge regelsquote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Spatieloos het volgende:
Kom we maken een nieuwe SC genaamd JNG SC 2 en daar houden we het niveau hoog ofzoMet strengere regels op ruzies ofzo.
Waarom niet? Nachtmerries?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kijk geen enge films. Dat mag ik niet.
Ik keek hem toen ik 16 was, durfde gewoon 2 weken lang niet naar beneden om te plassen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kijk geen enge films. Dat mag ik niet.
Oh die had ik al gezien. Tot epi 60 ofzo, en toen ging ik de manga verder lezen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jawellll, ga Hunter x Hunter de 2011 versie kijken.
stond in filmclub topicquote:
zitstudeerquote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit studeer straks in dezelfde stad als LB.
Er waren vroeger juist veel meer regels op het forum!quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die manga is echt vreselijk lelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh die had ik al gezien. Tot epi 60 ofzo, en toen ging ik de manga verder lezen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit studeer straks in dezelfde stad als LB.
Oh, daar heb ik dan overheen gelezenquote:
nog nietquote:Op maandag 8 juli 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik dan overheen gelezen
Django al gezien?
jij en ik en zwerty zijn altijd gezelligquote:Op maandag 8 juli 2013 00:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is dat grappig
Een regel als: Wees aardig tegen elkaar
Ofzoiets.
Ja, ik ga het toch zeker niet staand doen?quote:
Nee.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien. Moet ik daar blij om zijn?
Iedere dag meeten op het station.quote:
nee ik ben fantastischquote:Op maandag 8 juli 2013 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien. Moet ik daar blij om zijn?
Werkt toch niet. Sommige mensen haten elkaar gewoon hier.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is dat grappig
Ofzoiets.
Hij duurt bijna 3 uur dus.quote:
Ik ook niet altijd hoor. Ik zeg volgens mij ook wel eens iets onaardigs. En ik ben irritant. Maar jij bent wel gezellig ja! En Zwertyquote:Op maandag 8 juli 2013 00:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
jij en ik en zwerty zijn altijd gezellig
Er waren vroeger veel meer regels en bans werden veel sneller gegeven. Dat betekend niet dat het gezelliger was hoor. Sommige regels zijn ongeschreven en sommige users komen hier alleen maar om anderen te irriteren heb ik het idee.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is dat grappig
Ofzoiets.
Hoeveel heb je ervoor gekregen?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even wat leuks: Ik heb mijn PC verkocht
En een banmeldtopic. ooh, die kon ik met een bak popcorn lezenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er waren vroeger juist veel meer regels op het forum!
janken op dat moment godverdommequote:Op maandag 8 juli 2013 00:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij er heel leuk bij zat tijdens REC.
We kunnen het op z'n minst proberen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werkt toch niet. Sommige mensen haten elkaar gewoon hier.
haha trquote:Op maandag 8 juli 2013 00:21 schreef arachide. het volgende:
Het zou gewoon fijn zijn als mensen weer een paar dingen voorop stelde. Zoals elkaars vertrouwen niet schenden. Geen roddelgroepjes.
Ook zou het leuk zijn als mensen elkaar in de waarde laten
Ook zou het leuk zijn als de tr knop wat rust kreeg
Ook zou het leuk zijn als er geen constante "fuck you" houding naar mods was.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd hoor. Ik zeg volgens mij ook wel eens iets onaardigs. En ik ben irritant. Maar jij bent wel gezellig ja! En Zwerty![]()
oo nee joh jij bent altijd aardig gen ruzies maken iigquote:Op maandag 8 juli 2013 00:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd hoor. Ik zeg volgens mij ook wel eens iets onaardigs. En ik ben irritant. Maar jij bent wel gezellig ja! En Zwerty![]()
Voor hoeveel?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even wat leuks: Ik heb mijn PC verkocht
Bingo, volgens mij sla je de spijker op z'n kop zo.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er waren vroeger veel meer regels en bans werden veel sneller gegeven. Dat betekend niet dat het gezelliger was hoor. Sommige regels zijn ongeschreven en sommige users komen hier alleen maar om anderen te irriteren heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |