quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:04 schreef Etsu het volgende:
Mijn vliegticket naar Roemenië.
Mijn fiets in Groningen.
¤4000,- over.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
Best goedkoop. Als je het vergelijkt met een auto. En aan die kont heb je veel meer!
Nee, de rest van het bedrag wil ik graag in Tenga Eggs en glijmiddel hebben.quote:
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de rest van het bedrag wil ik graag in Tenga Eggs en glijmiddel hebben.
Spatie verkoopt ze 2e hands hoorde ik voor een zacht prijsjequote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de rest van het bedrag wil ik graag in Tenga Eggs en glijmiddel hebben.
Geen idee, krijg niks te zien.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Etsu het volgende:
Zeg Rez, kijk eens op WA hoelaat ik voor laatst online was? Ik probeer iemand te ontlopen.
13:03quote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Etsu het volgende:
Zeg Rez, kijk eens op WA hoelaat ik voor laatst online was? Ik probeer iemand te ontlopen.
bist blind jngquote:Op zondag 7 juli 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
Zeg René, kijk eens op WA hoelaat ik voor laatst online was? Ik probeer iemand te ontlopen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Etsu het volgende:
En nu?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb de nieuwe videokaart in mijn broertjes PC gezet, radertjes gaan draaien, geen beeld.
Heeft mijn broertjes pc een verouderde aansluiting
Nieuw moederbord erbij halenquote:
"Al onze medewerkers zijn in gesprek.."quote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
Ongelooflijk. Bijna een uur (nou ja, 40 minuten) met de bank aan de telefoon gezeten om te horen te krijgen dat internationale betalingen alleen op werkdagen mogelijk zijn. Jammer dat zo'n melding niet in online banking kan worden gezet
Lijkt me te horen bij een FAQ van bankieren naar het buitenlandquote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
Ongelooflijk. Bijna een uur (nou ja, 40 minuten) met de bank aan de telefoon gezeten om te horen te krijgen dat internationale betalingen alleen op werkdagen mogelijk zijn. Jammer dat zo'n melding niet in online banking kan worden gezet
Ik heb maar liefst 4 mensen gesproken die het allemaal wel even voor me gingen regelen. En dan ben je een premier klantquote:
Inderdaad, zo'n simpele vraag en blijkbaar weten 4 mensen niet dat dit alleen op werkdagen kan. Frustrerend als je er 40 minuten over doet om dat uiteindelijk te horen te krijgenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me te horen bij een FAQ van bankieren naar het buitenland
Maar die is dan dus al een week oud?quote:
Ik dacht dat ze 7 dagen later pas zichtbaar waren.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was door een topickaap net..
maar hij is al weer weg
Was me niet eerder opgevallen iigquote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 7 dagen later pas zichtbaar waren.
Wel bijzonder dat ze ook weer weggehaald kunnen worden trouwens
Nou ja, als hij weer is weggehaald zou ik me er helemaal maar niet druk om makenquote:
Achja, deed ik sowieso al niet echt..quote:Op zondag 7 juli 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als hij weer is weggehaald zou ik me er helemaal maar niet druk om maken
Dat lijkt me ook niet de bedoeling. Er is immers al iets van gezegd.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef d4v1d het volgende:
Niet zo dat ik nu huilend in een hoekje ging zitten
dus nu 17?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah daar ben je, hoi, je UI is wel nice. 2 bonuspunten voor zwadderich.
wow heftig verhaal, daar zit ook maar 25,5 uur tussen wowowoquote:Op zondag 7 juli 2013 21:43 schreef chapel24 het volgende:
Vannacht kwam ik om 4:00 thuis, morgen moet ik om 5:30 op om te werken
Wat een ritme
Goed uitgerekend, dat klopt. Je stijgt hiermee naar plek 26 op mijn lijst.quote:
Klinkt goed inderdaadquote:Op zondag 7 juli 2013 21:43 schreef chapel24 het volgende:
Vannacht kwam ik om 4:00 thuis, morgen moet ik om 5:30 op om te werken
Wat een ritme
Ik voel de swag in mijn bloed stijgenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:45 schreef Rodawa het volgende:
Hoi jongens.
[..]
wow heftig verhaal, daar zit ook maar 25,5 uur tussen wowowo
[..]
Goed uitgerekend, dat klopt. Je stijgt hiermee naar plek 26 op mijn lijst.
Zou je denken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:42 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik weet nog niet wie de TS is, maar ik gok Etsu.
Doe dan die ene die je nog niet gehad had. Want nick koos de eerste van de 2 ofzo. En neem dan de 2e.quote:
ja maar dan verander ik te vaak van UIquote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe dan die ene die je nog niet gehad had. Want nick koos de eerste van de 2 ofzo. En neem dan de 2e.
Nee is niet stom. En jouw UI's zijn toch allemaal zwertyachtig.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja maar dan verander ik te vaak van UI
dat is ook weer zo stom
oke broquote:Op zondag 7 juli 2013 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee is niet stom. En jouw UI's zijn toch allemaal zwertyachtig.
Moet je maar geen te kleine strings kopen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ik een jongetje ben.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moet je maar geen te kleine strings kopen.
Watermeloen, nicequote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb ook nog een watermeloen, even stuk scoren
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moet je maar geen te kleine strings kopen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb ook nog een watermeloen, even stuk scoren
Nog 1 week werkenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet dan? Het is toch zomer? De scholen zijn dicht? Ook daar toch?
Nog niet overalquote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet dan? Het is toch zomer? De scholen zijn dicht? Ook daar toch?
Welke plek sta ikquote:Op zondag 7 juli 2013 21:45 schreef Rodawa het volgende:
Hoi jongens.
[..]
wow heftig verhaal, daar zit ook maar 25,5 uur tussen wowowo
[..]
Goed uitgerekend, dat klopt. Je stijgt hiermee naar plek 26 op mijn lijst.
Ja, dat gaat ook wel lukken hoor. Alleen jammer dat het de hele week tussen de 24 en 28 graden isquote:Op zondag 7 juli 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Maar dat kan je toch nog wel even volhouden!
Ga je buiten les geven ofzoquote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook wel lukken hoor. Alleen jammer dat het de hele week tussen de 24 en 28 graden is
Dat is best hoog denk ikquote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
21 sinds je snor lijkt op het batmanlogo.
Met name KLB'ers, heb daar natuurlijk veel tijd doorgebracht.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is best hoog denk ik
Maar wie zitten er in de top 20 dan ?
Ja snap ik, maar ben gewoon nieuwsgierig WIE, want ik bestudeer KLB.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Met name KLB'ers, heb daar natuurlijk veel tijd doorgebracht.
Van alleen deze SC sta je wel heel hoog hoor (niet doorvertellen).
En ik?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Met name KLB'ers, heb daar natuurlijk veel tijd doorgebracht.
Van alleen deze SC sta je wel heel hoog hoor (niet doorvertellen).
Nog wat gedaan vandaag?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik eet watermeloen, dus het gaat perfect![]()
![]()
Zie edit. En dat lijstje kan ik niet in de SC zelf vrijgeven in verband met andere users die jaloers zouden worden, danwel denken dat ze alles bij me kunnen flikken omdat ze toevallig in de top 10 staan. Iedereen leest mee!quote:Op zondag 7 juli 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ben gewoon nieuwsgierig WIE, want ik bestudeer KLB.
DM mequote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zie edit. En dat lijstje kan ik niet in de SC zelf vrijgeven in verband met andere users die jaloers zouden worden, danwel denken dat ze alles bij me kunnen flikken omdat ze toevallig in de top 10 staan. Iedereen leest mee!
Gisteren gestegen van #27 naar #25, precies voor zwetsy. Maar pas op met haar, ze stijgt snel, echt een wereldtalent.quote:
Ik ging met mama 15 km fietsen naar de supermarkt en toen nog een frikandel mayo gegeten met een slushpuppy en een biertje gedeeld met mams.quote:
Ehh. DM het dan gewoon....quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zie edit. En dat lijstje kan ik niet in de SC zelf vrijgeven in verband met andere users die jaloers zouden worden, danwel denken dat ze alles bij me kunnen flikken omdat ze toevallig in de top 10 staan. Iedereen leest mee!
Ik heb ook verborgen talentenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gisteren gestegen van #27 naar #25, precies voor zwetsy. Maar pas op met haar, ze stijgt snel, echt een wereldtalent.
cantaloupe?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:51 schreef TienVingers het volgende:
Ik heb nog 2 watermeloenen en nog 2 andere rare groene meloenen
Maar die blijven toch verborgen, tenzij je je piemel op cam laat zien vannacht om 2 uurquote:
Challenge declinedquote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die blijven toch verborgen, tenzij je je piemel op cam laat zien vannacht om 2 uur
hommoquote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die blijven toch verborgen, tenzij je je piemel op cam laat zien vannacht om 2 uur
Ik ging naar een festival waar muziek was en eten en we kregen van een paar negers gratis lauw bierquote:Op zondag 7 juli 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ging met mama 15 km fietsen naar de supermarkt en toen nog een frikandel mayo gegeten met een slushpuppy en een biertje gedeeld met mams.
Dingen doen met je moeder
Piel de Sapoquote:Op zondag 7 juli 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
cantaloupe?
Lijkt op een basketbal qua patroon?
Awkwardquote:Op zondag 7 juli 2013 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik val niet op jongens! En ik val sowieso op meiden!
Je vindt het wel heel erg belangrijk om te laten weten dat je ZEKER WETEN ECHT GEEN homo bent door middel van die uitroeptekens ...quote:Op zondag 7 juli 2013 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik val niet op jongens! En ik val sowieso op meiden!
Oh klinkt lekker, bier (ondanks niet koud) en McFlurry. En met wie ging je?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ging naar een festival waar muziek was en eten en we kregen van een paar negers gratis lauw bierMaar opdrinken uit beleefdheid natuurlijk en daarna op de terugweg een McFlurry gegeten wat erg lekker was
Meowwwww meow meow meowquote:Op zondag 7 juli 2013 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou op jij anders krijg je een block. Rodawa is je nieuwe poes. De groetjes.
oei verdachtquote:Op zondag 7 juli 2013 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je vindt het wel heel erg belangrijk om te laten weten dat je ZEKER WETEN ECHT GEEN homo bent door middel van die uitroeptekens ...
Ik gebruik gewoon veel uitroeptekens altijd!!!!quote:Op zondag 7 juli 2013 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je vindt het wel heel erg belangrijk om te laten weten dat je ZEKER WETEN ECHT GEEN homo bent door middel van die uitroeptekens ...
Ouders, Afrikaanse muziekquote:Op zondag 7 juli 2013 22:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh klinkt lekker, bier (ondanks niet koud) en McFlurry. En met wie ging je?
En wat voor muziek?
Gewoon doen manquote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef Rezania het volgende:
To beer or not to beer, that's the question.
Ben sowieso een bazenkater, beetje respect aub.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou op jij anders krijg je een block. Rodawa is je nieuwe poes. De groetjes.
Wat is het verschil met mij dan? Ik moet om half 7 opstaan. Door het tijdsverschil dus precies hetzelfdequote:
Ik dacht dat ie er onder bleefquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij gaat in mijn blokkeer lijst en je krijgt een note. Doei.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is het verschil met mij dan? Ik moet om half 7 opstaan. Door het tijdsverschil dus precies hetzelfde
Jij.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag ook niet roken, maar ik doe 't toch.Ik
Kan je gewoon normaal doen? Eerst al met dat gifjequote:
Neem me niet zo serieus.. Ik heb niks tegen jou hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 22:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kan je gewoon normaal doen? Eerst al met dat gifjeShit hee, wat heb ik jou nou weer aangedaan
Ik kan het niet, want het is meteen BAM INSTANT BRONCHITIS BITCHquote:Op zondag 7 juli 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag ook niet roken, maar ik doe 't toch.Ik
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kan je gewoon normaal doen? Eerst al met dat gifjeShit hee, wat heb ik jou nou weer aangedaan
De swag top 20, elke zaterdag om 17:00 bij Fox kids!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:04 schreef Rodawa het volgende:
Oh fuck, hezdunnah vergeten op te nemen in de top 20.
ouders?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan het niet, want het is meteen BAM INSTANT BRONCHITIS BITCH
Mijn swag top 20 verandert zelden.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:05 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
De swag top 20, elke zaterdag om 17:00 bij Fox kids!
Kijken voor de laatste swaggers!
Dat is een stille hint.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''suggested page''
Lexa.nl
FACEBOOK FUCK YOU
boete voor fokquote:Op zondag 7 juli 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als je een ban hebt en dan toch een kloon aanmaakt moet je een boete betalen![]()
Helaas, zie DM.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:07 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik blijf onverminderd bovenaan de lijst staan
Als je een ban hebt en dan alsnog gaat posten breek je de regels. Weet niet of het ooit al eens uitgevoerd is, maar misschien een ipban ofzo?quote:
Die tweequote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gulmez is niet actief genoeg, en trouwens, amenth staat er al in. Dat dekt de lading wel.
amenth is een lul, Gulmez is bossaquote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gulmez is niet actief genoeg, en trouwens, amenth staat er al in. Dat dekt de lading wel.
En ik?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die pinguïns zijn ongeveer even dom als die kloon
SORRYYYYYquote:Op zondag 7 juli 2013 22:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zie waarom: en ik zeg je: dat is niet best
The curiosity burnsssssquote:Op zondag 7 juli 2013 22:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zie waarom: en ik zeg je: dat is niet best
Een plek waar ze thuis hoortquote:Op zondag 7 juli 2013 22:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat Gulmez Audi rijdt.
[..]
Plek 708.
hij rijdt a4 toch? die auto vind ik kut. de verhalen die hij vertelde en vooral hoe die het typte vind ik geweldig.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Plek 708.
Oquote:Op zondag 7 juli 2013 22:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Plek 708.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:11 schreef SGYENZO het volgende:
Moet ik eigenlijk ook doen, tweede ban account. Slim
quote:
Posten met een kloon is niet slimquote:Op zondag 7 juli 2013 22:11 schreef SGYENZO het volgende:
Moet ik eigenlijk ook doen, tweede ban account. Slim
Maak jij even een goedequote:Op zondag 7 juli 2013 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Nog niet, maar je kan er altijd 1 maken.
hoe dan ik ben toch geen nerd halloquote:Op zondag 7 juli 2013 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Nog niet, maar je kan er altijd 1 maken.
Je gaan naar tinychat/randomnaamdiejezelfkanverzinnenofgewoontienloos en dan heb je er 1.quote:
Groepsdruk! Op jonge leeftijd! Als je ouder bent snap ik er helemaal niks meer van.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen beginnen met roken eigenlijk vandaag de dag
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
Maar roken zoveel jongeren dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Groepsdruk! Op jonge leeftijd! Als je ouder bent snap ik er helemaal niks meer van.
Ik vraag het me ook af.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
Wat is het met jullie dat jullie toch constant denken dat ik boos/zuur/aangebrand/kut/gemeen/rotte vis/kutmod/haatdragend ben?quote:
Halloquote:Op zondag 7 juli 2013 22:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ben ik weer, guten abend damen und heren
ja klopt doe het ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Akmed doe normaal G, das niet goed voor je lichaam!
Eveningquote:Op zondag 7 juli 2013 22:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ben ik weer, guten abend damen und heren
Ik snap het wel hoor, je reageert vaak op een botte manier en dan horen we niets meer erover, dan blijven we dat denken.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat is het met jullie dat jullie toch constant denken dat ik boos/zuur/aangebrand/kut/gemeen/rotte vis/kutmod/haatdragend ben?
Nee, ik ben niet boos. Hooguit een beetje teleurgesteld.
Op mijn school is het eigenlijk wel verminderd. Maar toch beginnen er een paar omdat ze het stoer vinden. Ik heb vooral het gevoel dat de meerderheid onzekere meisjes zijn die er mee beginnen.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op mijn school is het eigenlijk wel verminderd. Maar toch beginnen er een paar omdat ze het stoer vinden. Ik heb vooral het gevoel dat de meerderheid onzekere meisjes zijn is die er mee beginnenbegint.
Bijvoorbeeld door deze reactie. Ik vroeg het alleen maar, een ja of nee volstaat, maar uit dat "ik ben een beetje teleurgesteld" blijkt wel dat we het allebei over iets anders hebben, denk ik. Ik heb het over ons momentje een paar weken terug.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat is het met jullie dat jullie toch constant denken dat ik boos/zuur/aangebrand/kut/gemeen/rotte vis/kutmod/haatdragend ben?
Dat dusquote:Op zondag 7 juli 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, je reageert vaak op een botte manier en dan horen we niets meer erover, dan blijven we dat denken.
was er wat gebeurd dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nah, had vorig jaar best veel problemen met mezelf. Was toen begonnen met alcohol en roken, van dat eerste is al flink veel geminderd, maar dat laatste, tja.quote:
Ik heb er eigenlijk geen idee van. Het verbaasd me dat het nog steeds vrij populair is.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op mijn school is het eigenlijk wel verminderd. Maar toch beginnen er een paar omdat ze het stoer vinden. Ik heb vooral het gevoel dat de meerderheid onzekere meisjes zijn die er mee beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |