quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:04 schreef Etsu het volgende:
Mijn vliegticket naar Roemenië.
Mijn fiets in Groningen.
¤4000,- over.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
Best goedkoop. Als je het vergelijkt met een auto. En aan die kont heb je veel meer!
Nee, de rest van het bedrag wil ik graag in Tenga Eggs en glijmiddel hebben.quote:
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de rest van het bedrag wil ik graag in Tenga Eggs en glijmiddel hebben.
Spatie verkoopt ze 2e hands hoorde ik voor een zacht prijsjequote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de rest van het bedrag wil ik graag in Tenga Eggs en glijmiddel hebben.
Geen idee, krijg niks te zien.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Etsu het volgende:
Zeg Rez, kijk eens op WA hoelaat ik voor laatst online was? Ik probeer iemand te ontlopen.
13:03quote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Etsu het volgende:
Zeg Rez, kijk eens op WA hoelaat ik voor laatst online was? Ik probeer iemand te ontlopen.
bist blind jngquote:Op zondag 7 juli 2013 21:14 schreef Etsu het volgende:
Zeg René, kijk eens op WA hoelaat ik voor laatst online was? Ik probeer iemand te ontlopen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Etsu het volgende:
En nu?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb de nieuwe videokaart in mijn broertjes PC gezet, radertjes gaan draaien, geen beeld.
Heeft mijn broertjes pc een verouderde aansluiting
Nieuw moederbord erbij halenquote:
"Al onze medewerkers zijn in gesprek.."quote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
Ongelooflijk. Bijna een uur (nou ja, 40 minuten) met de bank aan de telefoon gezeten om te horen te krijgen dat internationale betalingen alleen op werkdagen mogelijk zijn. Jammer dat zo'n melding niet in online banking kan worden gezet
Lijkt me te horen bij een FAQ van bankieren naar het buitenlandquote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
Ongelooflijk. Bijna een uur (nou ja, 40 minuten) met de bank aan de telefoon gezeten om te horen te krijgen dat internationale betalingen alleen op werkdagen mogelijk zijn. Jammer dat zo'n melding niet in online banking kan worden gezet
Ik heb maar liefst 4 mensen gesproken die het allemaal wel even voor me gingen regelen. En dan ben je een premier klantquote:
Inderdaad, zo'n simpele vraag en blijkbaar weten 4 mensen niet dat dit alleen op werkdagen kan. Frustrerend als je er 40 minuten over doet om dat uiteindelijk te horen te krijgenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me te horen bij een FAQ van bankieren naar het buitenland
Maar die is dan dus al een week oud?quote:
Ik dacht dat ze 7 dagen later pas zichtbaar waren.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was door een topickaap net..
maar hij is al weer weg
Was me niet eerder opgevallen iigquote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 7 dagen later pas zichtbaar waren.
Wel bijzonder dat ze ook weer weggehaald kunnen worden trouwens
Nou ja, als hij weer is weggehaald zou ik me er helemaal maar niet druk om makenquote:
Achja, deed ik sowieso al niet echt..quote:Op zondag 7 juli 2013 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, als hij weer is weggehaald zou ik me er helemaal maar niet druk om maken
Dat lijkt me ook niet de bedoeling. Er is immers al iets van gezegd.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef d4v1d het volgende:
Niet zo dat ik nu huilend in een hoekje ging zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |