Haten? Het is internet, kom op jongensquote:Op maandag 8 juli 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werkt toch niet. Sommige mensen haten elkaar gewoon hier.
Dit, de ene merk ik wat meer dan de andere, maar DIT.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:21 schreef arachide. het volgende:
Het zou gewoon fijn zijn als mensen weer een paar dingen voorop stelde. Zoals elkaars vertrouwen niet schenden. Geen roddelgroepjes.
Ook zou het leuk zijn als mensen elkaar in de waarde laten
Ook zou het leuk zijn als de tr knop wat rust kreeg
Ook zou het leuk zijn als er geen constante "fuck you" houding naar mods was.
400, aan een vriend van me. Maar zit geen windows op dan, dus echt veel meer kan ik er toch neit voor krijgenquote:
serieus?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
janken op dat moment godverdomme
Mag ik de drankkast?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
purrr. Buurman, mag ik een kopje suiker?
Merk je het niet, dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Haten? Het is internet, kom op jongens
Denk dat haten niet echt is hoor. Meer dat het zo overkomt. Een hekel aan mensen hebben komt wel veel voor jaquote:
Gefeliquote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn eerste topic in de JNG SC geopend, hoezee.
Wat vond je er zo leuk aan dan? En waarom een nieuw account?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
En een banmeldtopic. ooh, die kon ik met een bak popcorn lezen
Ook goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat haten niet echt is hoor. Meer dat het zo overkomt. Een hekel aan mensen hebben komt wel veel voor ja
ik ga een medaille voor je bestellenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
neequote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
serieus?ik dacht dat je wel een heel klein beetje tegen horror kon
Nu pasquote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:
Omdat mijn echte naam in mijn oude account stondquote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat vond je er zo leuk aan dan? En waarom een nieuw account?
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neeik ging met angst naar bed
maar als je dat zelfs al weet, wat heb je wel allemaal niet gehoord
Ja ik vind het hier geen zak meer aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu pas
Je komt hier ook te weinig. En ik weet niet of je het al had gelezen. Maar ik had HunterXhunter tot epi 60 gekeken en ging daarna de manga lezen.
Check dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Forgive me father, for I have sinned.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Check dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een beetje klein, en later komt er meer (we hebben nog geen meubels niks.)quote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]alleen dat je met je armen voor je gezicht zat
quote:
Hou oud ben je nu dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat mijn echte naam in mijn oude account stondEn daarvoor had ik er ook al 1. Ik zit vanaf mijn twaalfde op fok
In feedback van jng kan je wat vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef Drabit het volgende:
Waar staan die nieuwe regels tegen de ruzies?
Ah, je zit er nu toch al?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
een beetje klein, en later komt er meer (we hebben nog geen meubels niks.)
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Check dit:HAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
_____!!!!!!!!!!!
18, over 5 dagen 19quote:Op maandag 8 juli 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou oud ben je nu dan?
Overigens zal ik je oude accounts niet kennen als je zo jong bent. Ik vermoed dat je niet in dezelfde SC's en topics kwam als ik namelijk.
i do it al dayquote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Forgive me father, for I have sinned.
Wat ben je toch weer wijs.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, de ene merk ik wat meer dan de andere, maar DIT.
tot 10 tellen heeft niemand nog geleerd
Aha, dus een jaar of 7 ongeveerquote:
Ik kom wel vaak crashen hequote:Op maandag 8 juli 2013 00:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
een beetje klein, en later komt er meer (we hebben nog geen meubels niks.)
[..]
19 emogiffen.quote:
Je kan mensen best een discussie laten afmaken hier zonder dat er gelijk wordt ingegrepen. Moet alleen niet uit de hand lopenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:27 schreef Spatieloos het volgende:
Denk dat deze discussie in de SC wel goed was en dat er nu wat minder gebash op elkaar is.
En als iemand wat slechts zegt, moeten we er gewoon wat van zeggen ipv 'fitti begint' ofzo.
Ja gewoon bankai alles je weet toch. Final Getsuga Tenshou!quote:Op maandag 8 juli 2013 00:27 schreef Spatieloos het volgende:
Denk dat deze discussie in de SC wel goed was en dat er nu wat minder gebash op elkaar is.
En als iemand wat slechts zegt, moeten we er gewoon wat van zeggen ipv 'fitti begint' ofzo.
Tof tof.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, halfsoort van. 1 augustus ga ik helemaal over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |