Halbe is sowieso een held.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben het voor de verandering een keer eens met Zijlstra wat betreft de rol van de Eerste Kamer.
De titel is genoeg om de hele video uit te zitten.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Na 1 minuut al een managementgeil stukje film.
Ik kan het wel waarderen dat Halbe niet zo van de musea is. Een concertje is immers ook cultuur.quote:
Dergelijke beeldkwaliteit is nagenoeg barbaars. Gelukkig heb ik de betreffende spreker al eerder gehoord.quote:
Er zijn al plannen om op die lijn verder te gaan. Binnenkort wordt een groot deel van het filosofiecurriculum geschrapt; Rob Wijnberg is tenslotte ook filosofie.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan het wel waarderen dat Halbe niet zo van de musea is. Een concertje is immers ook cultuur.
Topic please!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
Af en toe vind ik best jammer dat ik niet in NWS kan reageren. Iemand moet die Elfletterig immers van repliek dienen. De beste man begint elke dag dommere nonsens te verkopen.
Egypte, het zogenaamde 'like topic' van Piet. En ongetwijfeld in nog tal van andere topics.quote:
Hij durft het tenminste te zeggen, niemand anders doet het.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
Af en toe vind ik best jammer dat ik niet in NWS kan reageren. Iemand moet die Elfletterig immers van repliek dienen. De beste man begint elke dag dommere nonsens te verkopen.
Van dat topic snap ik echt helemaal niks. Lekker fucking interessant wie de nieuwe fucking NWS-mod wordt.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Zooo, mijn bijdrage voor vandaag in NWS weer gedaan.
Het is een SC 2. En nee, het is niet fucking interessant. Ik ga dat Egyptetopic eens opzoeken.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van dat topic snap ik echt helemaal niks. Lekker fucking interessant wie de nieuwe fucking NWS-mod wordt.
Nonsens, Elfletterig beargumenteert juist uitstekend, en corrigeert de jeugd ook nog eens op diens spelfouten, die helaas door de belabberde staat van de door juffrouwen gedomineerde basisscholen veel te vaak voorkomen. Bovendien heeft hij een uitstekend gevoel voor humor. Dat iemand als jij, met de 'opleiding' journalistiek, dat niet kan waarderen, is alleen maar bewijs dat Elfletterig het bij het rechte eind heeft.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ooit leek het een redelijk snuggere kerel. Tegenwoordig ben ik er vooral bang voor dat blijven ademen op niet al te lange termijn te ingewikkeld zal blijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
Kijk, zijn kloon.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:57 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Nonsens, Elfletterig beargumenteert juist uitstekend, en corrigeert de jeugd ook nog eens op diens spelfouten, die helaas door de belabberde staat van de door juffrouwen gedomineerde basisscholen veel te vaak voorkomen. Bovendien heeft hij een uitstekend gevoel voor humor. Dat iemand als jij, met de 'opleiding' journalistiek, dat niet kan waarderen, is alleen maar bewijs dat Elfletterig het bij het rechte eind heeft.
Vier regels zonder noemenswaardige spellings- of grammaticafouten. Bij deze sluit ik VS uit als verdachte.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:57 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Nonsens, Elfletterig beargumenteert juist uitstekend, en corrigeert de jeugd ook nog eens op diens spelfouten, die helaas door de belabberde staat van de door juffrouwen gedomineerde basisscholen veel te vaak voorkomen. Bovendien heeft hij een uitstekend gevoel voor humor. Dat iemand als jij, met de 'opleiding' journalistiek, dat niet kan waarderen, is alleen maar bewijs dat Elfletterig het bij het rechte eind heeft.
'Verdachte'? Ik houd ook wel van een potje Cluedo, maar ik begrijp niet waar jij hier mee bezig bent.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vier regels zonder noemenswaardige spellings- of grammaticafouten. Bij deze sluit ik VS uit als verdachte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |