Kan me voorstellen dat je er gemengde gevoelens bij hebtquote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Grote stap gezet, ik heb gereageerd op de eerste woning in Utrecht![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Grote stap gezet, ik heb gereageerd op de eerste woning in Utrecht![]()
En 2 minuten zoekwerk levert dit:twitter:ChloeAngyal twitterde op zondag 07-07-2013 om 19:08:11Murray is indeed the first Brit to win Wimbledon in 77 years unless you think women are people. reageer retweet
Ouchquote:Sarah Virginia Wade (Bournemouth, Engeland, 10 juli 1945) is een voormalig tennisspeelster uit Groot-Brittannië. Ze won zeven Grandslamtoernooien – drie in het enkel- en vier in het dubbelspel.
In 1977 won ze Wimbledon, door in de finale de Nederlandse Betty Stöve te verslaan. bron
Wat hij zegt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Succes B.!
Back home van de BBQ bij Red.
Was gezellig en warm...
Was het druk op de BBQ?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Succes B.!
Was gezellig en warm...
ja zeker, en die akq'ers vielen ook best meequote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mannetje/vrouwtje of 20, gok ik zo.
Veel ABO-lieden die in het echt best wel meevielen...
Klopt! Dat is ook in elk geval een deel van de reden dat ik er niet bij was. Leeuwarden-Amstelveen en weer terug is nog best een eind rijden, en ik heb de komende dagen al genoeg tijd in de auto op de planning staan. Daarnaast vermoed ik meerdere barbecues mee te gaan makenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Succes voor Tim tijdens de garbage run. Hoorde dat die morgen van start ging en ben benieuwd naar de verhalen rondom dit avontuur...
Kan me voorstellen dat je voorlopig even geen BBQ kan zien.quote:
Wat MM zegt. Red en Tinu bedankt!quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Succes B.!
Was gezellig en warm...
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef Tinuviel het volgende:
B.ertha, kan me voorstellen, dat je er tegenop ziet. Best een stap.
Bbq was superleuk en gezellig. Veels te veel gegeten. Zoals beloofd ging ik nog de verrassingstaart hier spammen. Ik was niet helemaal tevreden met hoe mooi die was geworden, maar wel een stoer idee. Nu nog perfectioneren.
[ afbeelding ]
Dit.quote:
schandalig! Doe er wat aan!quote:Op maandag 8 juli 2013 04:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klinkt goed, de BBQIs alweer drie jaar geleden dat ik voor het laatst op een meet was
Nee hoor, ik zou vanavond best weer voor 20 (quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je voorlopig even geen BBQ kan zien.
Ook jij dank voor de organisatie en je braadkunsten...
Morgenquote:Op maandag 8 juli 2013 06:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge![]()
LB wanneer is je eerste werkdag weer? (deze week was het toch?)
Whut?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben maar weer eens naar kantoor gegaan. Zin om te werken: 0status contract: 'er wordt aan gewerkt'
.
Status zoeken ander werk: er wordt aan gewerkt
Whut whut?quote:
quote:Naar aanleiding van je sollicitatie hebben wij besloten dat wij je niet voor een nadere kennismaking gaan uitnodigen.
Op basis van je achtergrond en ervaring moeten wij helaas concluderen dat er onvoldoende aansluiting bestaat bij de door Capgemini gehanteerde profielen. Daardoor kunnen wij je geen passende functie aanbieden.
Heel veel succes Etcquote:Op maandag 8 juli 2013 09:33 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, best wel. Maar goed, ik hoef niet per gisteren een nieuwe baan gelukkig. Scheelt enorm. Maar het is wel zo'n flink bedrijf met flinke naam enzo natuurlijk.
A.s. woensdag heb ik een kennismakingsgesprek ergens anders, het is niet alsof het niet loopt
Ben jij malquote:Op maandag 8 juli 2013 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar klaar was.
Of doe je nu vrijwilligerswerk?
Ik bedacht me ineens dat B. ook naar B.ertha kon verwijzenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Eerder had je het over A en B, zijn dat dezelfde opdrachtgevers?
lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ik die link zou leggenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedacht me ineens dat B. ook naar B.ertha kon verwijzen
Dan heb ik eea verkeerd begrepen...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben jij malmijn werk is gesplitst tussen 2 opdrachtgevers, die in elkaars verlengde liggen.
16 uur bij X
20 uur bij Y.
X heeft wat issues om de verlenging rond te krijgen, Y is wel al rond en tot 1 december verlengd.
Ik werk nu dus alleen voor Y
Mooi zo!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
MM, die whisky smaakte echt heerlijk gisteren op de meet
Idem.quote:
quote:
Gezien de onduidelijkheid van afgelopen week: ik kan het me goed voorstellenquote:
Alweer naar Ierland?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Groot gelijk. Als ik nu niet op Schiphol had gezeten had het mij ook een prima optie geleken
mijn moeder en ik zijn ultiem sloom door de warmte, we hangen maar watquote:
Nee, heerlijk in de schaduw van een parasol gezeten.quote:
Leuk zo'n bijbaantje...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik mag naar The smashing Pumpkins in Paradiso voor festivalinfo
Duim, duim, duim...quote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef B.ertha het volgende:
De reactie heeft geleid tot een bezichtiging! Vanavond!Dat is wel heul snel
Ik kan het nog altijd niet worden natuurlijk, maar toch.
Hee dat gaat goed!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Goed bezig hoor, SoempieEn dan kun je ook mooi mijn mails beantwoorden
Jeetje wat snel! Hoe bepalen ze wie het wordt?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Goed bezig hoor, SoempieEn dan kun je ook mooi mijn mails beantwoorden
Succes mogen.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Morgenvan 10 tot 18, zodat ik mn kind daarna niet eens zelf van het kinderdagverblijf kan halen
Ik zie er zo tegenop om weer te gaan zitten bellen... terwijl ik ook tijd met mn kind zou kunnen doorbrengen
Het is zijn eigen appartement, ik zou huisgenoot worden. Ik denk dat hij kiest obv nette/rustige huisgenoot maar ook een klik.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jeetje wat snel! Hoe bepalen ze wie het wordt?
*duimduimduim*
[..]
Succes mogen.Hoe ging het met jou en E. tijdens het wennen op het kdv?
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zometeen maar eens richting de kust, gereserveerd voor een diner voor twee aan zee
voor dit soort dingen doe ik het ookquote:
Ow, daar is mw. MM helemaal gek van.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
voor dit soort dingen doe ik het ookmorgen naar Edward Sharpe & The Magnetic Zeroes, ook tof! Als je denkt wie?!? Nou iedereen kent wel het nummer van de Ikea reclame
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zometeen maar eens richting de kust, gereserveerd voor een diner voor twee aan zee
Dat ging goedquote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef Soempie het volgende:
Succes mogen.Hoe ging het met jou en E. tijdens het wennen op het kdv?
zal maar niet zeggen dat ik 09:30 tot 18:00 nou niet echt lang vindquote:Op maandag 8 juli 2013 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat ging goedHet zijn lieve leidsters en ze hebben een hangmat waar E heerlijk in slaapt
Morgen is gewoon een achterlijk lange dag, ik moet zelfs al om 09:30 beginnen en dan tot 18:00
Slechts een half uurtje langer dan normaal, dunkt me.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zal maar niet zeggen dat ik 09:30 tot 18:00 nou niet echt lang vind![]()
Hou je er rekening mee dat het straks vloed wordt.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
een gewone achturige werkdag.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slechts een half uurtje langer dan normaal, dunkt me.
Is ook zo...quote:
Geeft niks.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
En ik weet wel dat ik zeur maar ik doe t lekker toch![]()
M. lag op het kdv ook graag in de hangmat/ hangwieg.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat ging goedHet zijn lieve leidsters en ze hebben een hangmat waar E heerlijk in slaapt
Morgen is gewoon een achterlijk lange dag, ik moet zelfs al om 09:30 beginnen en dan tot 18:00
hapquote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
Zeur maar lekker hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
Met pauze is jouw werkdag korter?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zeur maar lekker hoor.![]()
(Mijn werkdag is alleen zo lang als ik geen pauze neem ...)
De eerste drie maanden vond ik ook het meest klote. Vooral de extreme vermoeidheid. Ik had liever die 4 weken verlof toen gehad.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef MaJo het volgende:
Ik snap dat het lastig voor je is LB! En als er iemand nooit zeurt ben jij het dus dan mag het ook wel eens
Mijn zwangere collega wordt steeds erger, ze werkt nu nog maar 6 uur per dag omdat ze het allemaal zo zwaar vindten ze is pas 10 weken zwanger, ik wil niet weten hoe dat gaat zijn als ze hoogzwanger is
Bied haar een zwangerschap-recovery-pakket aan: Breinaalden en en fles Dubro...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef MaJo het volgende:
Ik snap dat het lastig voor je is LB! En als er iemand nooit zeurt ben jij het dus dan mag het ook wel eens
Mijn zwangere collega wordt steeds erger, ze werkt nu nog maar 6 uur per dag omdat ze het allemaal zo zwaar vindten ze is pas 10 weken zwanger, ik wil niet weten hoe dat gaat zijn als ze hoogzwanger is
en daarna werd het wel beter? Ik houd echt mijn hart vast bij haar, denk dat ze zich binnenkort gaat ziekmelden.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
De eerste drie maanden vond ik ook het meest klote. Vooral de extreme vermoeidheid. Ik had liever die 4 weken verlof toen gehad.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bied haar een zwangerschap-recovery-pakket aan: Breinaalden en en fles Dubro...
Daarna werd het hier wel beter, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Al is het wel meestal zo dat vrouwen zich de tweede drie/ vier maanden goed voelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
en daarna werd het wel beter? Ik houd echt mijn hart vast bij haar, denk dat ze zich binnenkort gaat ziekmelden.
Hoe gaat het nu eigenlijk, heb je niet veel gehoord over kwaaltjes?
Idd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daarna werd het hier wel beter, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Al is het wel meestal zo dat vrouwen zich de tweede drie/ vier maanden goed voelen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 06:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Succes LB
Fok het is super heet hier. En het huis is haunted, ik zeg het je
Dat wilde ik ook vragen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het appartement wat B?
Goedemorgen
Die heb je toch al?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:04 schreef iamredleader het volgende:
Doe mij maar zo'n goed opgeleide intelligente vrouw
Ja! De douche zat apart en was vrij klein maar de badkamer was wel groot. De keuken was behoorlijk gedateerd en had geen oven, maar dat was wel een optie. Dan kan ik bakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het appartement wat B?
Goedemorgen
Klinkt goed! Wanneer hoor je meer?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja! De douche zat apart en was vrij klein maar de badkamer was wel groot. De keuken was behoorlijk gedateerd en had geen oven, maar dat was wel een optie. Dan kan ik bakkenEn parkeren voor de deur is duur, verderop gratis.
Verder niets op aan te merken. Slaapkamer is prima, woonkamer is lekker ruim, aardige huisgenoot. En een klein balkonnetje bij de keuken om mijn ontbijtje op te eten en een groot dakterras![]()
Zo goed als geregeld dus, ging alles maar zo snel...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:59 schreef B.ertha het volgende:
Donderdag. Ik moet vandaag aangeven of ik wil. Ik moet nog even naar de buurt kijken maar ik ben 90% zeker
Er zijn wel meer gegadigdenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo goed als geregeld dus, ging alles maar zo snel...
Hoe was het aan het strand?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...
Wat bepaald wel of geen toewijzing dan?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Spannend B.!
Ik heb in elk geval 1 collega iets geleerddie had een Photoshop probleem, dacht bij zichzelf: wat zou Etcie doen. Oh ja, Googelen.
Heeft ze gegoogeld en haar probleem opgelost
Hier idem, en zover wonen we er niet vanaf. Denk dat we mijn tante binnenkort (met mooi weer) weer eens gaan verrassen met een bezoekjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk (zoals ik gisterenmiddag al schreef).
Moet dat toch vaker doen...
Kan je eens aangeven waar je tante precies zit/hoe het heet daar?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hier idem, en zover wonen we er niet vanaf. Denk dat we mijn tante binnenkort (met mooi weer) weer eens gaan verrassen met een bezoekje
Dit is de strandtent van mijn tante: http://www.azzurrozandvoort.nl/Welkom.htmlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je eens aangeven waar je tante precies zit/hoe het heet daar?
Ik weet ten zuiden van Zandvoort, maar daar zit volgens mij nog wel meer...
Poeh, dat is best wel afgelegen inderdaad...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit is de strandtent van mijn tante: http://www.azzurrozandvoort.nl/Welkom.html
Maar wel heerlijk rustigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, dat is best wel afgelegen inderdaad...
Ik had dezelfde overweging, maar vond het echt niet lekker. Het klonk zo goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik voelde me avontuurlijk dus heb ik Pickwick Lemon Pie thee gekocht. Argument: thee () + lemon pie (
) =
Maar nu staat die zo vies zoet te stinken voor mijn neus dat alle dorst mij vergaat
Weggooien? Niemand anders die het lust?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:19 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben zwaar teleurgesteld, heb nu 19 zakjes die ik kan weggooien en ben alsnog theeloos op het werk
Wat een barbaren daar dan!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:27 schreef B.ertha het volgende:
Dat staat voor mij gelijk aan weggooien als theeliefhebber. Hier zitten alleen mensen die oplosthee ook wel prima vinden
Mee naar huis nemen en gebruiken als er visite komt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:19 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben zwaar teleurgesteld, heb nu 19 zakjes die ik kan weggooien en ben alsnog theeloos op het werk
In Turkije, de appelthee, is ook oplosthee...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ken wel oploskoffie, maar geen oplosthee.
Oh, alleen maar hits met oploskruidenthee, aha.
Het is zwarte theequote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef wyccie het volgende:
Ik ken wel oploskoffie, maar geen oplosthee.
Oh, alleen maar hits met oploskruidenthee, aha.
In/tegen ledig erf, de watervogelbuurt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:47 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hier ook een paar doosjes ranzige, rare zoetesmaakjesthee. Gekregen, dus lullig om weg te gooien. Dat is dus ook voor de visite, maar die waarschuw ik wel eerst van tevoren.
B. waar is het appartement? Een vriendin van me woont in Lombok, best een prima buurt.
Dat soort zaken zijn altijd een zware (mentale) last, kan me voorstellen dat je dit als overwinning ziet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:28 schreef Soempie het volgende:
Wow, overwinning. Ik heb de belastingaangifte van m'n moeder ingevuld.![]()
Ledig Erf is geen buurt hèquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
In/tegen ledig erf, de watervogelbuurt.
Ik heb er ook echt een hekel aan. En omdat het allemaal zo lang duurt vind ik het ook behoorlijk stressvol. Ik had er in 2012 al klaar mee willen zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort zaken zijn altijd een zware (mentale) last, kan me voorstellen dat je dit als overwinning ziet.
Ben vaak de 'Chinese vrijwilliger' als het om dit soort zaken gaat en ik heb er een bloedhekel aan.
Hou er ook niet van om in andermans papieren te moeten wroeten...
een pleintje vooralquote:
Als het afgekoeld is stel bouwlampen opstellen en beginnen maarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:06 schreef iamredleader het volgende:
Boh, die twee kuub zand in de voortuin doen mijn klushanden jeuken
Leeg kratje? Prutser.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:14 schreef iamredleader het volgende:
Waarom wachten? Na het eten de kinderen douche en naar bed, dan gelijk buffelen. Kan ik straks op een leeg kratje bier met een sjagje uit m'n mondhoek de wijk in de gaten houden
koud pils staat met dit weer doorgaans in de koelkastquote:
daar heb ik m'n grolsch koelkrat voor.quote:
Dublin?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo te zien niet veel...
Zit nu ook bij de Thai, smaakt prima. Als je wil weten waar die is pm me maar
hoe was je eerste dag terug?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
Proost IARL
Soemp, goed bezig geweest! Heeft de vakantie je goed gedaan?
B.! Tof dat je misschien al een huis hebt!Ik duim
Dat is fijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb koffie en M&M's
Werkdag was lang maar ok, en E had het prima gedaan op de opvangIk ben opgelucht
ik ken het niet, dus kan er weinig zinnigs over zeggenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:59 schreef MadMaster het volgende:
TM, ken jij Thais restaurant Buriram in Hoorn?
Zo ja, wat is je mening?
Heb net gereserveerd, dus laat het je na zaterdag weten...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ken het niet, dus kan er weinig zinnigs over zeggen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb koffie en M&M's
Werkdag was lang maar ok, en E had het prima gedaan op de opvangIk ben opgelucht
dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb koffie en M&M's
I love Paradiso, gegarandeerd begin van de hoofdact om 20.30 uur...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik sta verdulleme al een uur op het concert te wachten en het begint maar niet![]()
Dan maar niet hip.quote:
Dat is wel beter inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I love Paradiso, gegarandeerd begin van de hoofdact om 20.30 uur...
Na een uur wachten begon het publiek hier ook te fluiten en "speuluh" te roepen, vlak daarna begonnen zequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan maar niet hip.
Een voetbalwedstrijd begint toch ook niet wanneer het de heren spelers uitkomt?
En indien wel, dan laat het wachtende publiek wel even weten wat ze daarvan vinden...
Ik vind het altijd erg vervelend als een venue geen rekening houdt met de OV-ers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel beter inderdaadBen je ook verzekerd van een trein terug. Ze speelden tot tien over half twaalf, veel mensen moesten weg om de trein te halen.
[..]
Na een uur wachten begon het publiek hier ook te fluiten en "speuluh" te roepen, vlak daarna begonnen ze
Wat ik begreep is dat ze een hele tijd backstage hebben zitten blowen, ze zullen de tijd wel uit het oog verloren zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het altijd erg vervelend als een venue geen rekening houdt met de OV-ers.
Nog geen babies btw...wel een inleiding.
Dan doe je als Paradiso je best en schop je die lui het podium op. Kan prima met een blow in hun bek.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat ze een hele tijd backstage hebben zitten blowen, ze zullen de tijd wel uit het oog verloren zijn
Anders ik welquote:Oeh spannend, ben benieuwd naar de bebes!
Paradiso had er weinig invloed op aangezien het in Tivoli wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan doe je als Paradiso je best en schop je die lui het podium op. Kan prima met een blow in hun bek.
[..]
Anders ik wel
Tomaatjes...quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Paradiso had er weinig invloed op aangezien het in Tivoli wasGelukkig maar, anders was ik ook vet laat thuis.
Uiteraardquote:Laat je het me weten als er nieuws is?
Vanmiddag even een tukkie doen...quote:
Dat is ook de reden om een gegarandeerde aanvangstijd te hanteren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel beter inderdaadBen je ook verzekerd van een trein terug. Ze speelden tot tien over half twaalf, veel mensen moesten weg om de trein te halen.
Kut hippies!!quote:Na een uur wachten begon het publiek hier ook te fluiten en "speuluh" te roepen, vlak daarna begonnen ze
quote:
quote:
Dat zegt helemaal niks.quote:
And why is that a bad thing?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind het wel heel snel gaan. Deels ben ik heel blij. Maar doordat het zo snel gaat, begin ik ook te twijfelen of ik misschien genoegen neem met de eerste de beste.
Nu B. d'r huisje heeft gevonden, duimen we gewoon voor jou verder...quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Aan uzb laten weten dat ik een wensenlijstje heb en niet overal mee akkoord wil gaan, als mijn opdrachtgever toch nog met een contractverlenging aan komt kakken. Laatste nieuws is dat het rond zou moeten komen, maar ik heb officieel nog niks gehoord.
vandaag weer veel belletjes gedaan, en de huisarts heeft nu een verwijsbrief gefaxed. Kijken of dat dan netjes aankomt zodat het proces versneld kan worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Balen ER, ze hebben nog steeds niets van zich laten horen of hebben ze het maar weer uitgesteld?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goed nieuws B.ik heb juist weer een afwijzing
Mont St. Michel ziet er sprookjesachtig uit, maar binnen de muren is het één grote toeristische attractie waar het wemelt van de mensen en prullaria winkeltjes. De kerk bovenop is wel indrukwekkend, heb er een dienst meegemaakt met veel bombarie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil naar Frankrijk.... heb de Tour aanstaan en elke keer die velden en dorpjes, en de Mont St Michel
Op naar de volgende kans...quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goed nieuws B.ik heb juist weer een afwijzing
over drie weken zit ik daar in de buurtquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil naar Frankrijk.... heb de Tour aanstaan en elke keer die velden en dorpjes, en de Mont St Michel
Reuzel. Prima spul.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:53 schreef wyccie het volgende:
Heel Holland bakt aan het kijken. Ze moeten iets met reuzel doen, allemaal verbaasde gezichten.
Supermarkt (zakjes), dille&kamille, van hilst, soms arnica.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:58 schreef wyccie het volgende:
B. Waar haal jij je thee?
En neem je de woning?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Jullie zijn dus nog niet van mij af...
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I heb nog niet opgegeven hoorJullie kennen me langer dan vandaag
Precies, veel krijsen en dan uiteindelijk toch gewoon doen/krijgen wat je wilt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I heb nog niet opgegeven hoorJullie kennen me langer dan vandaag
En je blijft het toch maar weer openenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, veel krijsen en dan uiteindelijk toch gewoon doen/krijgen wat je wilt.
Leer ons jou kennen,een open boek ben je en al tig keer uitgelezen...
Het intrigeert wel...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En je blijft het toch maar weer openen![]()
Hé, wakker geworden uit de boze droom.quote:Ik vraag me wel eens af of ik gewoon maar niet eens moet zorgen maken/zoveel moet proberen of dat het toch wel goed komt. Of dat het toch met elkaar in verband staat. Maar goed, afkloppen, zul je zien dat nu alles misgaat en ik straks in een rubberbootje op weg naar Nederland zit.
nee daar heb ik nog niks van gehoord. Heb vandaag weer gebeld, maar ze hadden het druk en nog geen tijd gehad ernaar te kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef wyccie het volgende:
PS, die ene die je graag wilde, als Photoshopper, die heb je dus niet gekregen? Hebben ze nog feedback gegeven?
Huh?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het intrigeert wel...
[..]
Hé, wakker geworden uit de boze droom.
Life sucks and so does it for all...
Precies wat ik schrijf.quote:
oh nee hoor. Ik durf zelfs te stellen dat ik het beter voor mekaar heb dan meesten. Al zit ik nu dus wel even in de stress -- en dat is ook relatief. Ik woon nu voor niks in een gigantisch huis met alles er op en er aan en een kast vol eten, vrienden nabij, supportive parents... Kon slechter. Betekent niet dat het niet vervelend is om geen toekomst visie te hebben nog, maar ik sleep mezelf nog niet door een sloppenwijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies wat ik schrijf.
Voor jou is de wereld niet slechter dan voor een ander.
Alleen jij denkt van wel...
in de molenstraat maar misschien heb ik de naam verkeerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:24 schreef wyccie het volgende:
Arnica? Ik ken het alleen van het zalfje. Waar zit dat?
Ik haal de mijne bij Lévelt en de toko (jasmijnthee), soms de Wereldwinkel.
We zouden hier ook een Dille & Kamille moeten hebben! Kreeg net een foldertje van de Ikea, staat er op de voorkant 'Ook hier opent Ikea een winkel.' Ik blij, bleek het om de webshop te gaan.
Ik ben niet zo dapper hoorquote:Je zit nu in Cuijk?
En veilige, vertrouwde omgeving is ook wel erg fijn als je je niet goed voelt. Vooral als je niet veel mensen kent in Utrecht. Daar tegenover lijk je me iemand die goed alleen kan zijn en ook wel zelfstandig is, dus misschien valt het mee.
Met dit ene zinnetje breek je je hele betoog weer af.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Betekent niet dat het niet vervelend is om geen toekomst visie te hebben nog...
Oh, maak je daar al helemaal geen zorgen over. Dat hebben sommigen op hun dertigste nog niet eens.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Betekent niet dat het niet vervelend is om geen toekomst visie te hebben nog
ik bedoel niet mijn hele leven. Ik bedoel dat ik letterlijk niet weet wat ik volgende week doe. Of volgende maand. En welk land ik zit. Luxeprobleem, wellicht, maar het maakt me gewoon nerveus. En dat mag best.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dit ene zinnetje breek je je hele betoog weer af.
Je bent net afgestudeerd!!
Dit soort zinnen niet meer schrijven en je komt er wel...
Zeker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Luxeprobleem, wellicht, maar het maakt me gewoon nerveus. En dat mag best.
Ik ben daar al eens geweestquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mont St. Michel ziet er sprookjesachtig uit, maar binnen de muren is het één grote toeristische attractie waar het wemelt van de mensen en prullaria winkeltjes. De kerk bovenop is wel indrukwekkend, heb er een dienst meegemaakt met veel bombarie.
Tip: Ga eens naar Normandie met de beroemde stranden, Caen met z'n markten en de Calvados streek. Staan heel veel leuke huisjes voor relatief weinig te huur en je bent er in 7 uur met de auto...
Tuurlijk mag dat, maar de wereld vergaat (nog) niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik bedoel niet mijn hele leven. Ik bedoel dat ik letterlijk niet weet wat ik volgende week doe. Of volgende maand. En welk land ik zit. Luxeprobleem, wellicht, maar het maakt me gewoon nerveus. En dat mag best.
True, allebei...quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben daar al eens geweestvond vooral de enorme parkeerplaats naast de weg naar Mont St Michel zo'n desillusie
En Bretagne en Normandië zijn mooi
quote:
Jajaquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar de wereld vergaat (nog) niet.
Kop op, vertrouw in jezelf, dat is wat ik je mee wil geven...
quote:Op woensdag 10 juli 2013 06:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge
Goed bezig Soemp & Iarl.![]()
Fijn dat het meeviel LB!
Nem? Babies? Ik moet even terug gaan lezen geloof ik./
Neequote:
Ik was ook wel even in de warquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]Het gaat om vrienden van ons, zij verwachten een tweeling
Je kent er wel iemandquote:
Snap ikquote:Ik was ook wel even in de war
wat nou nee...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |