Kan me voorstellen dat je er gemengde gevoelens bij hebtquote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Grote stap gezet, ik heb gereageerd op de eerste woning in Utrecht![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Grote stap gezet, ik heb gereageerd op de eerste woning in Utrecht![]()
En 2 minuten zoekwerk levert dit:twitter:ChloeAngyal twitterde op zondag 07-07-2013 om 19:08:11Murray is indeed the first Brit to win Wimbledon in 77 years unless you think women are people. reageer retweet
Ouchquote:Sarah Virginia Wade (Bournemouth, Engeland, 10 juli 1945) is een voormalig tennisspeelster uit Groot-Brittannië. Ze won zeven Grandslamtoernooien – drie in het enkel- en vier in het dubbelspel.
In 1977 won ze Wimbledon, door in de finale de Nederlandse Betty Stöve te verslaan. bron
Wat hij zegt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Succes B.!
Back home van de BBQ bij Red.
Was gezellig en warm...
Was het druk op de BBQ?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Succes B.!
Was gezellig en warm...
ja zeker, en die akq'ers vielen ook best meequote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mannetje/vrouwtje of 20, gok ik zo.
Veel ABO-lieden die in het echt best wel meevielen...
Klopt! Dat is ook in elk geval een deel van de reden dat ik er niet bij was. Leeuwarden-Amstelveen en weer terug is nog best een eind rijden, en ik heb de komende dagen al genoeg tijd in de auto op de planning staan. Daarnaast vermoed ik meerdere barbecues mee te gaan makenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Succes voor Tim tijdens de garbage run. Hoorde dat die morgen van start ging en ben benieuwd naar de verhalen rondom dit avontuur...
Kan me voorstellen dat je voorlopig even geen BBQ kan zien.quote:
Wat MM zegt. Red en Tinu bedankt!quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Succes B.!
Was gezellig en warm...
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef Tinuviel het volgende:
B.ertha, kan me voorstellen, dat je er tegenop ziet. Best een stap.
Bbq was superleuk en gezellig. Veels te veel gegeten. Zoals beloofd ging ik nog de verrassingstaart hier spammen. Ik was niet helemaal tevreden met hoe mooi die was geworden, maar wel een stoer idee. Nu nog perfectioneren.
[ afbeelding ]
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |