Kan me voorstellen dat je er gemengde gevoelens bij hebtquote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Grote stap gezet, ik heb gereageerd op de eerste woning in Utrecht![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Grote stap gezet, ik heb gereageerd op de eerste woning in Utrecht![]()
En 2 minuten zoekwerk levert dit:twitter:ChloeAngyal twitterde op zondag 07-07-2013 om 19:08:11Murray is indeed the first Brit to win Wimbledon in 77 years unless you think women are people. reageer retweet
Ouchquote:Sarah Virginia Wade (Bournemouth, Engeland, 10 juli 1945) is een voormalig tennisspeelster uit Groot-Brittannië. Ze won zeven Grandslamtoernooien – drie in het enkel- en vier in het dubbelspel.
In 1977 won ze Wimbledon, door in de finale de Nederlandse Betty Stöve te verslaan. bron
Wat hij zegt.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Succes B.!
Back home van de BBQ bij Red.
Was gezellig en warm...
Was het druk op de BBQ?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Succes B.!
Was gezellig en warm...
ja zeker, en die akq'ers vielen ook best meequote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mannetje/vrouwtje of 20, gok ik zo.
Veel ABO-lieden die in het echt best wel meevielen...
Klopt! Dat is ook in elk geval een deel van de reden dat ik er niet bij was. Leeuwarden-Amstelveen en weer terug is nog best een eind rijden, en ik heb de komende dagen al genoeg tijd in de auto op de planning staan. Daarnaast vermoed ik meerdere barbecues mee te gaan makenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Succes voor Tim tijdens de garbage run. Hoorde dat die morgen van start ging en ben benieuwd naar de verhalen rondom dit avontuur...
Kan me voorstellen dat je voorlopig even geen BBQ kan zien.quote:
Wat MM zegt. Red en Tinu bedankt!quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Succes B.!
Was gezellig en warm...
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef Tinuviel het volgende:
B.ertha, kan me voorstellen, dat je er tegenop ziet. Best een stap.
Bbq was superleuk en gezellig. Veels te veel gegeten. Zoals beloofd ging ik nog de verrassingstaart hier spammen. Ik was niet helemaal tevreden met hoe mooi die was geworden, maar wel een stoer idee. Nu nog perfectioneren.
[ afbeelding ]
Dit.quote:
schandalig! Doe er wat aan!quote:Op maandag 8 juli 2013 04:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Klinkt goed, de BBQIs alweer drie jaar geleden dat ik voor het laatst op een meet was
Nee hoor, ik zou vanavond best weer voor 20 (quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je voorlopig even geen BBQ kan zien.
Ook jij dank voor de organisatie en je braadkunsten...
Morgenquote:Op maandag 8 juli 2013 06:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge![]()
LB wanneer is je eerste werkdag weer? (deze week was het toch?)
Whut?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben maar weer eens naar kantoor gegaan. Zin om te werken: 0status contract: 'er wordt aan gewerkt'
.
Status zoeken ander werk: er wordt aan gewerkt
Whut whut?quote:
quote:Naar aanleiding van je sollicitatie hebben wij besloten dat wij je niet voor een nadere kennismaking gaan uitnodigen.
Op basis van je achtergrond en ervaring moeten wij helaas concluderen dat er onvoldoende aansluiting bestaat bij de door Capgemini gehanteerde profielen. Daardoor kunnen wij je geen passende functie aanbieden.
Heel veel succes Etcquote:Op maandag 8 juli 2013 09:33 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, best wel. Maar goed, ik hoef niet per gisteren een nieuwe baan gelukkig. Scheelt enorm. Maar het is wel zo'n flink bedrijf met flinke naam enzo natuurlijk.
A.s. woensdag heb ik een kennismakingsgesprek ergens anders, het is niet alsof het niet loopt
Ben jij malquote:Op maandag 8 juli 2013 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar klaar was.
Of doe je nu vrijwilligerswerk?
Ik bedacht me ineens dat B. ook naar B.ertha kon verwijzenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Eerder had je het over A en B, zijn dat dezelfde opdrachtgevers?
lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ik die link zou leggenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedacht me ineens dat B. ook naar B.ertha kon verwijzen
Dan heb ik eea verkeerd begrepen...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben jij malmijn werk is gesplitst tussen 2 opdrachtgevers, die in elkaars verlengde liggen.
16 uur bij X
20 uur bij Y.
X heeft wat issues om de verlenging rond te krijgen, Y is wel al rond en tot 1 december verlengd.
Ik werk nu dus alleen voor Y
Mooi zo!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
MM, die whisky smaakte echt heerlijk gisteren op de meet
Idem.quote:
quote:
Gezien de onduidelijkheid van afgelopen week: ik kan het me goed voorstellenquote:
Alweer naar Ierland?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Groot gelijk. Als ik nu niet op Schiphol had gezeten had het mij ook een prima optie geleken
mijn moeder en ik zijn ultiem sloom door de warmte, we hangen maar watquote:
Nee, heerlijk in de schaduw van een parasol gezeten.quote:
Leuk zo'n bijbaantje...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik mag naar The smashing Pumpkins in Paradiso voor festivalinfo
Duim, duim, duim...quote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef B.ertha het volgende:
De reactie heeft geleid tot een bezichtiging! Vanavond!Dat is wel heul snel
Ik kan het nog altijd niet worden natuurlijk, maar toch.
Hee dat gaat goed!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Goed bezig hoor, SoempieEn dan kun je ook mooi mijn mails beantwoorden
Jeetje wat snel! Hoe bepalen ze wie het wordt?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Goed bezig hoor, SoempieEn dan kun je ook mooi mijn mails beantwoorden
Succes mogen.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Morgenvan 10 tot 18, zodat ik mn kind daarna niet eens zelf van het kinderdagverblijf kan halen
Ik zie er zo tegenop om weer te gaan zitten bellen... terwijl ik ook tijd met mn kind zou kunnen doorbrengen
Het is zijn eigen appartement, ik zou huisgenoot worden. Ik denk dat hij kiest obv nette/rustige huisgenoot maar ook een klik.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jeetje wat snel! Hoe bepalen ze wie het wordt?
*duimduimduim*
[..]
Succes mogen.Hoe ging het met jou en E. tijdens het wennen op het kdv?
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zometeen maar eens richting de kust, gereserveerd voor een diner voor twee aan zee
voor dit soort dingen doe ik het ookquote:
Ow, daar is mw. MM helemaal gek van.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
voor dit soort dingen doe ik het ookmorgen naar Edward Sharpe & The Magnetic Zeroes, ook tof! Als je denkt wie?!? Nou iedereen kent wel het nummer van de Ikea reclame
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zometeen maar eens richting de kust, gereserveerd voor een diner voor twee aan zee
Dat ging goedquote:Op maandag 8 juli 2013 16:44 schreef Soempie het volgende:
Succes mogen.Hoe ging het met jou en E. tijdens het wennen op het kdv?
zal maar niet zeggen dat ik 09:30 tot 18:00 nou niet echt lang vindquote:Op maandag 8 juli 2013 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat ging goedHet zijn lieve leidsters en ze hebben een hangmat waar E heerlijk in slaapt
Morgen is gewoon een achterlijk lange dag, ik moet zelfs al om 09:30 beginnen en dan tot 18:00
Slechts een half uurtje langer dan normaal, dunkt me.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zal maar niet zeggen dat ik 09:30 tot 18:00 nou niet echt lang vind![]()
Hou je er rekening mee dat het straks vloed wordt.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
een gewone achturige werkdag.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slechts een half uurtje langer dan normaal, dunkt me.
Is ook zo...quote:
Geeft niks.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
En ik weet wel dat ik zeur maar ik doe t lekker toch![]()
M. lag op het kdv ook graag in de hangmat/ hangwieg.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat ging goedHet zijn lieve leidsters en ze hebben een hangmat waar E heerlijk in slaapt
Morgen is gewoon een achterlijk lange dag, ik moet zelfs al om 09:30 beginnen en dan tot 18:00
hapquote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
Zeur maar lekker hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef LadyBlack het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |