Moet je dan waarschijnlijk aan ras Amsterdammers vragen.. Niet ik of FANN zijn datquote:Op zondag 7 juli 2013 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch ook echt Amsterdams als iemand vraagt 'Wat ga/ben je aan het doen?'...
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar deze ken ik dan weer wel!
“tot ziens in de pruimentijd!”.
Je kan het aan iedereen vragen, als je dat antwoord krijgt heb je inderdaad met een authentieke Amsterdammer van doen...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je dan waarschijnlijk aan ras Amsterdammers vragen.. Niet ik of FANN zijn dat
? Ik woon hier sinds 1985 of zo. maar ik ben echt wel ouder.. en volgens mij geldt dat ook voor ...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het aan iedereen vragen, als je dat antwoord krijgt heb je inderdaad met een authentieke Amsterdammer van doen...
Die Sputnik is een autist eerste klas. Mijn gevoel zegt ook dat het een vent is en geen vrouw.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
R&P / Een zwaar (geestelijk) gehandicapt kind afstaan?
leesvoernu ook in OUD / Een ouder kind niet af mogen staan
Daar had ik laatst nog ruzie mee in een ander topicquote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die Sputnik is een autist eerste klas. Mijn gevoel zegt ook dat het een vent is en geen vrouw.
Ik kwam haar/hem ook al tegen in een ander topic.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar had ik laatst nog ruzie mee in een ander topic
Nou jah... ''het'' begon te schelden toen ik mijn mening gafquote:Op maandag 8 juli 2013 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kwam haar/hem ook al tegen in een ander topic.
Gelukkig heb ik nooit ruzie met anderen, maar vreemd genoeg anderen wel met mij.
Wel mooi dat ze ons hondenthema in dat topic zo snel hebben overgenomen.....stelletje copycats.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... ''het'' begon te schelden toen ik mijn mening gaf![]()
Ik heb niet terug gescholden
nah... ik lees het nog wel een keer maar nu niet meerquote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze ons hondenthema in dat topic zo snel hebben overgenomen.....stelletje copycats.
Nee morgen is goed genoeg... Ik ga ook slapen..quote:Op maandag 8 juli 2013 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ik lees het nog wel een keer maar nu niet meer
Jouw topicreeks in R&P gaat hopelijk het aantal delen van deze SC overtreffen.quote:
voor margoquote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw topicreeks in R&P gaat hopelijk het aantal delen van deze SC overtreffen.
Ik lees met veel plezier mee!
Fijn dat je er plezier in hebt dan, doe ik toch nog iets nuttigs voor de maatschappijquote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw topicreeks in R&P gaat hopelijk het aantal delen van deze SC overtreffen.
Ik lees met veel plezier mee!
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Fijn dat je er plezier in hebt dan, doe ik toch nog iets nuttigs voor de maatschappij
Hier wel?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Wat mij betreft kan iemand niet te lang van stof zijn, so keep going!
Ik heb nog wel wat praktische tips, maar die worden op de 1 of andere manier meestal niet zo gewaardeerd in R&P.
Je bent iig kort van stofquote:
Jij bent bang dat je vrouw een oproepje van je leest in KPD?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef sig000 het volgende:
Ik blijf altijd preventief uit bepaalde onderdelen van Fok!
Daar is een klone handig voorquote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef sig000 het volgende:
Ik blijf altijd preventief uit bepaalde onderdelen van Fok!
Hosselen kan overal toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent bang dat je vrouw een oproepje van je leest in KPD?
Die énequote:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:
Saaie kloon zeg.quote:Er zijn geen resultaten om weer te geven.
Ik post zelden of nooit, en nee zo obvious is het nietquote:
Je had m zonder spatie moeten doen, deze heeft wel 43 posts:quote:Op maandag 8 juli 2013 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
[..]
Saaie kloon zeg.
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had m zonder spatie moeten doen, deze heeft wel 43 posts:
http://forum.fok.nl/user/history/28054
Nou die éne is het niet. En vinden kunnen jullie het toch nietquote:Op maandag 8 juli 2013 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had m zonder spatie moeten doen, deze heeft wel 43 posts:
http://forum.fok.nl/user/history/28054
Ik ben wel een vrouw he? Ook als kloon. Tip van de dagquote:Op maandag 8 juli 2013 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Thanks! Ik zie voornamelijk postings in R&P, dus even checken wat Soury haar kloon daar heeft uitgespookt.
Als ik het op accountnummer zou moeten beoordelen dan zou ik zeggen dat Soury de kloon isquote:Op maandag 8 juli 2013 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Thanks! Ik zie voornamelijk postings in R&P, dus even checken wat Soury haar kloon daar heeft uitgespookt.
Huh ? waar slaat dat opquote:Op maandag 8 juli 2013 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik het op accountnummer zou moeten beoordelen dan zou ik zeggen dat Soury de kloon is
Ja ik zit verstrikt in mijn hangmat af en toe, qua spellingquote:
Nee, maar je kunt alles opvatten zoals je wilt, feit is dat een kind alleen een aanvullende beurs heeft als de ouders een zeer laag inkomen hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:44 schreef Toverheks het volgende:
Leandra ff vraagje, vind jij een student die een aanvullende beurs heeft dat die student pauperouders heeft?
Oh ik zat al te wachten op mn bestellingquote:Op maandag 8 juli 2013 18:43 schreef Toverheks het volgende:
er komt weer een helicopter richting Chufi en Mad
Dat past wel in het beeld. Eerst je persoonlijke shit op R&P gooien en dan daarna jezelf realiseren dat je eigenlijk ook over dagelijkse stuff wilt posten en niet herkend wilt worden met het gedoe uit R&P. Je hebt dus de juiste kloon gevonden!quote:Op maandag 8 juli 2013 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik het op accountnummer zou moeten beoordelen dan zou ik zeggen dat Soury de kloon is
Lol vloog net hier over, op afstandquote:Op maandag 8 juli 2013 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik zat al te wachten op mn bestelling
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat past wel in het beeld. Eerst je persoonlijke shit op R&P gooien en dan daarna jezelf realiseren dat je eigenlijk ook over dagelijkse stuff wilt posten en niet herkend wilt worden met het gedoe uit R&P. Je hebt dus de juiste kloon gevonden!![]()
Even lezen wat die ene (zonder spatie!) precies van beffen vindt....brb.
dan heb ik het verkeerd gelezen en jij wat dom neergezet, zat ff met verbazing jou stukje te lezen en dacht huh pauperoudersquote:Op maandag 8 juli 2013 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt alles opvatten zoals je wilt, feit is dat een kind alleen een aanvullende beurs heeft als de ouders een zeer laag inkomen hebben.
Wel een pauperinkomen dus.
FYI mijn zoon had ook een aanvullende beurs, want ik heb ook een pauperinkomen.
kome ze brengen met toeters en bellen, maar is ergens hier hij heeft al 4 keer rondgecircelt boven mijn heksenmutsquote:Op maandag 8 juli 2013 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik zat al te wachten op mn bestelling
Aanvulling; ik weet waar je dat opgepakt hebt, en dit is weer typisch zo'n voorbeeld van iets wat je leest en dan gaan omdraaien en er dezelfde betekenis aan geeft.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:44 schreef Toverheks het volgende:
Leandra ff vraagje, vind jij een student die een aanvullende beurs heeft dat die student pauperouders heeft?
doe ff normaal, ten 1e ik zeik niet ik vraag het je toch, staat er beetje raar daarom mijn vraagquote:Op maandag 8 juli 2013 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aanvulling; ik weet waar je dat opgepakt hebt, en dit is weer typisch zo'n voorbeeld van iets wat je leest en dan gaan omdraaien en er dezelfde betekenis aan geeft.
Dat je het zo leest en opvat is toch echt jouw manier van lezen, niet wat ik geschreven heb.
Maar je kunt natuurlijk alles lezen zoals je wilt lezen, als er wat te zeiken moet zijn is er altijd wel wat te zeiken te vinden, ongeacht of het er staat of dat je denkt dat het er staat.
Nee, ik heb het niet dom neergezet, jij leest wat je wilt lezen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan heb ik het verkeerd gelezen en jij wat dom neergezet, zat ff met verbazing jou stukje te lezen en dacht huh pauperouders
Enquote:Op maandag 8 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat past wel in het beeld. Eerst je persoonlijke shit op R&P gooien en dan daarna jezelf realiseren dat je eigenlijk ook over dagelijkse stuff wilt posten en niet herkend wilt worden met het gedoe uit R&P. Je hebt dus de juiste kloon gevonden!![]()
Even lezen wat die ene (zonder spatie!) precies van beffen vindt....brb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |