Mijn kinderen komen ook nooit buiten, ik heb ze namelijk niet...quote:Op zondag 7 juli 2013 22:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Open een topic met deze titel in Ouder(s) en ik kom je door dik en dun steunen!
Dat wordt geen succestopic dan MM.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn kinderen komen ook nooit buiten, ik heb ze namelijk niet...
Dat dus...quote:Op zondag 7 juli 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel neuken zonder kinderen krijgen...
Shit net op tijd mijn dm niet verzondenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alleen als het op z'n hondjes gebeurt.Na afloop graag wel jezelf uitlaten aan de ketting aub en niet vrij rond gaan rennen op een veldje.
![]()
Nee hoeft ook niet, die komen wel hier heenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom om die reden ook zelden in OUD...
Dat volk doet ook maar...quote:Op zondag 7 juli 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoeft ook niet, die komen wel hier heen
Das wel heel zielig.. Als Hosselaar val ik regelmatig dames hier lastig.. Of ze het leuk vinden of nietquote:Op zondag 7 juli 2013 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Story of my life....ik krijg nooit DM's. Uit armoe ben ik ze maar aan mezelf gaan versturen.
Nah en als ze het niet leuk vinden stop ik ook gelijkquote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel heel zielig.. Als Hosselaar val ik regelmatig dames hier lastig.. Of ze het leuk vinden of niet
Uit betrouwbare bron weet ik dat ze dat allemaal heel erg leuk vinden.....keep up the good work!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel heel zielig.. Als Hosselaar val ik regelmatig dames hier lastig.. Of ze het leuk vinden of niet
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat ze dat allemaal heel erg leuk vinden.....keep up the good work!
Fijn om te horen ...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat ze dat allemaal heel erg leuk vinden.....keep up the good work!
Kusje dr op FANNquote:Op zondag 7 juli 2013 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat was om even terug te komen op het onderwerp
Ons ossenworstquote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]alweer? Je verwend ons wel hoor!
Ik doe het liever goed en dubbel .. Dus bij dezequote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]alweer? Je verwend ons wel hoor!
Dat is twee onsquote:
Gelukkig ben je niet mijn slagerquote:
Dat moet wel lukken, zelfs als het een onsje meer is ,, Mag ik hopen ?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... als je hiermee aankomt zal het wel goed zijn![]()
[ afbeelding ]
Dat lust ze wel hoor...
Dank Uquote:Op zondag 7 juli 2013 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, zelfs als het een onsje meer is ,, Mag ik hopen ?
Ken je dat of kan je hetquote:
ahquote:Op zondag 7 juli 2013 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Fann, heb de muziekkettinglink even uitgelegd, zie aldaar...
Da's gewoon op zijn plat Amsterdamsquote:
Niet meer vergeten, Nederlandse muziekhistorie...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ahhad ik al gezien ik zit op 6 plaatsen tegelijk
Nog zo'n dommert liefjequote:
Onzinquote:Op zondag 7 juli 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's gewoon op zijn plat Amsterdams![]()
ik weet echt het verschil tussen kennen en kunnen wel heur...
Kan jij wel vellen schijten dan?quote:
Ja echt he?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
R&P / Een zwaar (geestelijk) gehandicapt kind afstaan?
leesvoernu ook in OUD / Een ouder kind niet af mogen staan
Valt in dezelfde categorie als:quote:Op zondag 7 juli 2013 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan jij wel vellen schijten dan?
Ik ken de uitdrukking als geboren Mokummer, maar kan er gelukkig geen invulling aan geven...
Dat is net als 'pletten': Op tafel schijten en ballen maken...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Valt in dezelfde categorie als:
“Wat eten we vanavond?”
“Husse met je neus d’rtussen!”
Die uitdrukking ken ik dan weer niet!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is net als 'pletten': Op tafel schijten en ballen maken...
Wil je van aap af Sas? Nooit toch..?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
R&P / Een zwaar (geestelijk) gehandicapt kind afstaan?
leesvoernu ook in OUD / Een ouder kind niet af mogen staan
Toch ook echt Amsterdams als iemand vraagt 'Wat ga/ben je aan het doen?'...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die uitdrukking ken ik dan weer niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |