nee had vroeger wel een doos voor brood, maar daar keken ze hier nooit in en gingen klagen dat er geen brood was, toen gewoon netjes op de plank in de kast dat ze kunnen zien dat er wel brood is .quote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Marktplaats.nl staan ze bij bosjes!
lantaarnpalen zat hier, we hebben geen fietsrekken want dit stadsdeel is erg arm volgens mijquote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik wil komen lunchen neem ik mn eigen bammetjes wel mee ,,, Heb je wel een fietsparkeerplaats voor me?
ah... nou bewaarblikken hebben ze ook als je die wilquote:Op zondag 7 juli 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee had vroeger wel een doos voor brood, maar daar keken ze hier nooit in en gingen klagen dat er geen brood was, toen gewoon netjes op de plank in de kast dat ze kunnen zien dat er wel brood is .
Mijn stadsdeel is rijker... Zoveel schietpartijen en zo ... Dat kan alleen maar in een rijke wijk... Maar goed een lantaarnpaal is genoeg...quote:Op zondag 7 juli 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lantaarnpalen zat hier, we hebben geen fietsrekken want dit stadsdeel is erg arm volgens mij
vind het wel een geinig ding, ga eens Marktplaats straks bekijkenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... nou bewaarblikken hebben ze ook als je die wil![]()
en als je niet wil, laat je het lekker zitten
hahahha de laatste zo paf in zijn linkerbil geschoten, denk dat die voorlopig op een zwembandje nu zit in Havenstraatquote:Op zondag 7 juli 2013 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn stadsdeel is rijker... Zoveel schietpartijen en zo ... Dat kan alleen maar in een rijke wijk... Maar goed een lantaarnpaal is genoeg...
of een Wesco broodblikquote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het wel een geinig ding, ga eens Marktplaats straks bekijken
Verschillende maten ... https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1342&bih=794quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef Kingstown het volgende:
Brood in een doos stoppen? dat moet dan haast wel een stokbrood zijn.
ach kom, al eens geprobeerd?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:05 schreef Copycat het volgende:
Ik kan niet schilderen. Zelfs niet met Ravensburger.
lijkt op Brabantia die had ik vroeger van mijn oma gehad, met een oranje gasstel whaaaa oh wat lelijk was dat gasstel hahaquote:Op zondag 7 juli 2013 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Verschillende maten ... https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1342&bih=794
Ja, vroeger. Ik blijf nooit binnen de lijntjes. Niks voor mij.quote:
Zit het al op je murenquote:
Dat had ik kunnen weten natuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, vroeger. Ik blijf nooit binnen de lijntjes. Niks voor mij.
nee nog niet, ze mag alleen met dikke potloden krassen in haar * schetsboeken*quote:
Die schetsboeken worden steeds groter.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee nog niet, ze mag alleen met dikke potloden krassen in haar * schetsboeken*
juist, tafel en als ze op de grond zit op laminaat, maar ach ikeatafel en laminaat met een doekje weer zo schoonquote:
Nog een paar weken en ik heb een pup voor twee weken, ik begin al spijt te krijgen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, tafel en als ze op de grond zit op laminaat, maar ach ikeatafel en laminaat met een doekje weer zo schoon
Daar pas je toch niet inquote:
oh leuk toch en maar 2 weekjes hoop wel voor jou dat het mooi weer blijft en niet steeds regent want een pup moet veel plasjes doenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een paar weken en ik heb een pup voor twee weken, ik begin al spijt te krijgen.
Ja ik weet het, 's nachts mijn bed uit (denk ik) en ik ga helemaal in de stres. Maar wel leuk (kuch)quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh leuk toch en maar 2 weekjes hoop wel voor jou dat het mooi weer blijft en niet steeds regent want een pup moet veel plasjes doen
2 weken zijn zo omquote:Op zondag 7 juli 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het, 's nachts mijn bed uit (denk ik) en ik ga helemaal in de stres. Maar wel leuk (kuch)
Ik heb het beloofd, maar ik krap wel eens achter mijn oren.
Ja dat is ook zo, en veel te slopen is er niet (meer)quote:
dat zeg jij hahahaha berg alles maar van tevoren opquote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, en veel te slopen is er niet (meer)
Mijn toenmalige pup, ik denk dat ik 8 kilo afgevallen was door dat beest. Gek werd ik soms, overal waar ik was was zij, lief hoor maar ik brak me benen soms. En oooohhhh wat mis ik haar nuquote:Op zondag 7 juli 2013 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg jij hahahaha berg alles maar van tevoren op
ohhhh misschien dat je dan denkt na deze 2 weken leuk weer een pupquote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn toenmalige pup, ik denk dat ik 8 kilo afgevallen was door dat beest. Gek werd ik soms, overal waar ik was was zij, lief hoor maar ik brak me benen soms. En oooohhhh wat mis ik haar nu
Neem een Broodhondquote:Op zondag 7 juli 2013 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een paar weken en ik heb een pup voor twee weken, ik begin al spijt te krijgen.
Komt helemaal goed joh, krijg je een bench erbij of kent ze die niet?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het, 's nachts mijn bed uit (denk ik) en ik ga helemaal in de stres. Maar wel leuk (kuch)
Tegen die tijd kan hij 's nachts toch wel zijn plas ophouden?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk eerder janken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan hij 's nachts toch wel zijn plas ophouden?
Zou ik zo doen voor twee weken, goed moe maken voor het slapen gaan en een geurtje van huis mee en pitten maarquote:
Ja zeker, die bench komt ook hier.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed joh, krijg je een bench erbij of kent ze die niet?
Ow dan komt het wel goed, eigen geur en nest vervuilen ze niet. Als het goed is ze al zindelijk toch?quote:
Dat doe ik maar niet, ik hou me aan de regels. Op de bank mag hij wel op zijn eigen kleedjequote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou ik zo doen voor twee weken, goed moe maken voor het slapen gaan en een geurtje van huis mee en pitten maar
Ja maar soms is 11:00 al 's nachts voor mequote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan hij 's nachts toch wel zijn plas ophouden?
Ja hij plast niet in de bench. Maar uren in dat hok wil ik ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow dan komt het wel goed, eigen geur en nest vervuilen ze niet. Als het goed is ze al zindelijk toch?
Is 11:00 gelijk aan 23?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar soms is 11:00 al 's nachts voor me
Nee, alleen de nacht bedoel ik, of ze gaat janken dat is afwachten.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hij plast niet in de bench. Maar uren in dat hok wil ik ook niet
Lees en snap, anders had ik wel 23:00 getiktquote:
Ik zie wel, godverdomme waar ben ik aan begonnen. Volgens mij is het ook krijg tandjes tijd. Naalden wisselenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee, alleen de nacht bedoel ik, of ze gaat janken dat is afwachten.
Je maakt je veels te druk, heerlijk een pupjequote:Op zondag 7 juli 2013 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie wel, godverdomme waar ben ik aan begonnen. Volgens mij is het ook krijg tandjes tijd. Naalden wisselen
Beter kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je maakt je veels te druk, heerlijk een pupjeKauwbotje, of je bank of schoen
Het zal wel ..maar, geen zin om terug te lezenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees en snap, anders had ik wel 23:00 getikt
Op dit moment zit die van 9 maanden in me hak te bijtenquote:
Je quote hetquote:Op zondag 7 juli 2013 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zal wel ..maar, geen zin om terug te lezen
Ik zou gek wordenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Op dit moment zit die van 9 maanden in me hak te bijtenheb er ook nog 1 van 16 maanden
In de saté dan maarquote:Op zondag 7 juli 2013 21:51 schreef Kingstown het volgende:
Honden zouden ,net als op IJsland, alleen in de dierentuin toegestaan mogen worden.
Aangezien het concept dierentuinen ook waardeloos is zouden die trouwens ook verboden moeten worden.
Meen je niet echt hč?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:51 schreef Kingstown het volgende:
Honden zouden ,net als op IJsland, alleen in de dierentuin toegestaan mogen worden.
Aangezien het concept dierentuinen ook waardeloos is zouden die trouwens ook verboden moeten worden.
Trollen hebben ook voer nodigquote:
quote:
Gut oh gut wat nou weerquote:
Jawel.quote:
Geen honden gehad zeker, een bench is prima. Het is niet de bedoeling dat dat beestje er 24 uur in zit. Dat snap je zelf toch ook welquote:Op zondag 7 juli 2013 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel.
Dieren vastzetten in een hok(je), zodat wij als mensen daar naar kunnen gaan kijken vind ik ziekelijk.
Als mensen zo graag een huisdier willen, hou dat dier dan aub ook in huis en dat doen de meeste hondenbezitters helaas niet.
Ik hou idd geen dieren in gevangenschap nee en ik ga er ook geen anderen op straat mee lastig vallen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen honden gehad zeker, een bench is prima. Het is niet de bedoeling dat dat beestje er 24 uur in zit. Dat snap je zelf toch ook wel
Wat mis je aan het woordje "HUIS" dieren. Dat jij ze niet wil is prima. Ze waren in mijn huis meer dan welkom, en een goed huis gehad. Onzinquote:Op zondag 7 juli 2013 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hou idd geen dieren in gevangenschap nee en ik ga er ook geen anderen op straat mee lastig vallen.
Ik ben blij om te lezen dat je ze gelukkig niet uit je "HUIS" hebt gelaten.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat mis je aan het woordje "HUIS" dieren. Dat jij ze niet wil is prima. Ze waren in mijn huis meer dan welkom, en een goed huis gehad. Onzin
Toch wel er is er één van het balkon gedonderd. Je krijgt je zinquote:Op zondag 7 juli 2013 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben blij om te lezen dat je ze gelukkig niet uit je "HUIS" hebt gelaten.
Heb je daar een handtas van laten maken?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch wel er is er één van het balkon gedonderd. Je krijgt je zin
Nee een helicopterquote:Op zondag 7 juli 2013 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je daar een handtas van laten maken?
Kom net van een groot veld waar ze lekker hebben lopen rennenquote:Op zondag 7 juli 2013 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel.
Dieren vastzetten in een hok(je), zodat wij als mensen daar naar kunnen gaan kijken vind ik ziekelijk.
Als mensen zo graag een huisdier willen, hou dat dier dan aub ook in huis en dat doen de meeste hondenbezitters helaas niet.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel.
Ik zal altijd tevergeefs blijven hopen dat dat verboden gaat worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kom net van een groot veld waar ze lekker hebben lopen rennen
Wat is een hpndquote:Op zondag 7 juli 2013 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik ben het wel eens met dat dieren niet in een hokje of een kooitje
horen, maar dat kan je een hpnd niet aandoen om altijd binnen te moeten blijven.
Da's nog zieliger...
Dieren in gevangenschap hoeft voor mij ook niet, als een hond niet buiten komt is dat ook gevangenschap.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal altijd tevergeefs blijven hopen dat dat verboden gaat worden.
Huisdieren zijn dieren voor in huis, de rest hoort in de dierentuin. Dierentuinen zijn fout (net als circussen btw) dus die mogen ook wel opgedoekt worden.
Oh die,quote:Op zondag 7 juli 2013 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow typfoutje, een HOND bedoel ik weet je wel zo'ding met vier poten en een staart
Een hond is dan ook geen huisdier naar mijn mening. Afschaffen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik ben het wel eens met dat dieren niet in een hokje of een kooitje
horen, maar dat kan je een hpnd niet aandoen om altijd binnen te moeten blijven.
Da's nog zieliger...
Hou maar op, vechten tegen de bierkaai. (vega dingensen) Je mag niks meerquote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dieren in gevangenschap hoeft voor mij ook niet, als een hond niet buiten komt is dat ook gevangenschap.
Onze katten komen nooit buiten.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dieren in gevangenschap hoeft voor mij ook niet, als een hond niet buiten komt is dat ook gevangenschap.
Is ook zo, maar ja, honden en katten in huis zijn nou eenmaal normaal geworden in Nederland,quote:Op zondag 7 juli 2013 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een hond is dan ook geen huisdier naar mijn mening. Afschaffen.
Een vogel wat in een kooitje zit en nooit vrij rond kan vliegen is net zo sneu.
De mens heeft zich te veel rechten toegeëgend als het om het houden van dieren gaat.
Van mij wel hoor, zelf zou ik het niet willen, maar een kat meenemen naar een renveld gaat um ook niet worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze katten komen nooit buiten.
Mag dat?
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:31 schreef Toverheks het volgende:
post eens een foto hier van Sarah en Noah Margo
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag dat?
Als je op 5 hoog woont of zo ja...quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag dat?
Open een topic met deze titel in Ouder(s) en ik kom je door dik en dun steunen!quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze katten kinderen komen nooit buiten.
Mag dat?
Heb jij ook een tuin?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou maar op, vechten tegen de bierkaai. (vega dingensen) Je mag niks meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Open een topic met deze titel in Ouder(s) en ik kom je door dik en dun steunen!
Ik ga er maar niet op in , maar kinderen maken is primaquote:Op zondag 7 juli 2013 22:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Open een topic met deze titel in Ouder(s) en ik kom je door dik en dun steunen!
Snap je het allemaal welquote:
Maar hebben is niet je ding ...quote:Op zondag 7 juli 2013 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga er maar niet op in , maar kinderen maken is prima![]()
Nee dat was duidelijk.quote:
Alleen als het op z'n hondjes gebeurt.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga er maar niet op in , maar kinderen maken is prima![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |