Daar pas je toch niet inquote:
oh leuk toch en maar 2 weekjes hoop wel voor jou dat het mooi weer blijft en niet steeds regent want een pup moet veel plasjes doenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een paar weken en ik heb een pup voor twee weken, ik begin al spijt te krijgen.
Ja ik weet het, 's nachts mijn bed uit (denk ik) en ik ga helemaal in de stres. Maar wel leuk (kuch)quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh leuk toch en maar 2 weekjes hoop wel voor jou dat het mooi weer blijft en niet steeds regent want een pup moet veel plasjes doen
2 weken zijn zo omquote:Op zondag 7 juli 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het, 's nachts mijn bed uit (denk ik) en ik ga helemaal in de stres. Maar wel leuk (kuch)
Ik heb het beloofd, maar ik krap wel eens achter mijn oren.
Ja dat is ook zo, en veel te slopen is er niet (meer)quote:
dat zeg jij hahahaha berg alles maar van tevoren opquote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, en veel te slopen is er niet (meer)
Mijn toenmalige pup, ik denk dat ik 8 kilo afgevallen was door dat beest. Gek werd ik soms, overal waar ik was was zij, lief hoor maar ik brak me benen soms. En oooohhhh wat mis ik haar nuquote:Op zondag 7 juli 2013 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg jij hahahaha berg alles maar van tevoren op
ohhhh misschien dat je dan denkt na deze 2 weken leuk weer een pupquote:Op zondag 7 juli 2013 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn toenmalige pup, ik denk dat ik 8 kilo afgevallen was door dat beest. Gek werd ik soms, overal waar ik was was zij, lief hoor maar ik brak me benen soms. En oooohhhh wat mis ik haar nu
Neem een Broodhondquote:Op zondag 7 juli 2013 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog een paar weken en ik heb een pup voor twee weken, ik begin al spijt te krijgen.
Komt helemaal goed joh, krijg je een bench erbij of kent ze die niet?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het, 's nachts mijn bed uit (denk ik) en ik ga helemaal in de stres. Maar wel leuk (kuch)
Tegen die tijd kan hij 's nachts toch wel zijn plas ophouden?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk eerder janken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan hij 's nachts toch wel zijn plas ophouden?
Zou ik zo doen voor twee weken, goed moe maken voor het slapen gaan en een geurtje van huis mee en pitten maarquote:
Ja zeker, die bench komt ook hier.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Komt helemaal goed joh, krijg je een bench erbij of kent ze die niet?
Ow dan komt het wel goed, eigen geur en nest vervuilen ze niet. Als het goed is ze al zindelijk toch?quote:
Dat doe ik maar niet, ik hou me aan de regels. Op de bank mag hij wel op zijn eigen kleedjequote:Op zondag 7 juli 2013 21:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou ik zo doen voor twee weken, goed moe maken voor het slapen gaan en een geurtje van huis mee en pitten maar
Ja maar soms is 11:00 al 's nachts voor mequote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan hij 's nachts toch wel zijn plas ophouden?
Ja hij plast niet in de bench. Maar uren in dat hok wil ik ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 21:33 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow dan komt het wel goed, eigen geur en nest vervuilen ze niet. Als het goed is ze al zindelijk toch?
Is 11:00 gelijk aan 23?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar soms is 11:00 al 's nachts voor me
Nee, alleen de nacht bedoel ik, of ze gaat janken dat is afwachten.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hij plast niet in de bench. Maar uren in dat hok wil ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |