Volgens dokters heeft ze een IQ van 30.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt in babyfluisteraars, paardenfluisteraars en toen ik van de week bij de supermarkt het kaartje zag hangen van een konijnenfluisteraar schoot ik hardop in de lach.
En toch denk ik wel degelijk dat er hersens in dat meisje zitten
Dan kun je misschien beter een hond nemen dan een kind maken. Alhoewel voor beiden geldt dat je jezelf een bepaalde verantwoordelijkheid oplegt als je er aan begint. Als je denkt dat je van je kind af kan als je het niet leuk meer vindt, dan denk ik dat je maar beter niet aan kinderen kan beginnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik heb meer empathie voor dieren dan mensen.
Grappig dat jij blijkbaar beschikt over medische informatie over dit meisje. Ben dan ook benieuwd wat je bron isquote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Volgens dokters heeft ze een IQ van 30.
http://www.skepsis.nl/thiandi.htmlquote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Grappig dat jij blijkbaar beschikt over medische informatie over dit meisje. Ben dan ook benieuwd wat je bron is
Ik heb er doorheen gescrold, maar ik zie nergens iets staan over haar IQ, behalve dat men het AANNAM en niet dat er daadwerkelijk getest is.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
http://www.skepsis.nl/thiandi.html
Dit.En de hele (serieuze) psychiatrie en medische wetenschap is het er over eens dat het kwakzalverij is. Ik zou zeggen; googlescholar.com.
Kijk hoe ze uit haar ogen kijkt.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb er doorheen gescrold, maar ik zie nergens iets staan over haar IQ, behalve dat men het AANNAM en niet dat er daadwerkelijk getest is.
Ik kan ook redelijk debiel uit mijn ogen kijken, maar toch heb ik een IQ van rond de 140.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Kijk hoe ze uit haar ogen kijkt.
Volgens de psycholoog heb ik een IQ van 125 maar dat zegt ook niks.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan ook redelijk debiel uit mijn ogen kijken, maar toch heb ik een IQ van rond de 140.
Dat blijkt inderdaad jaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Volgens de psycholoog heb ik een IQ van 125 maar dat zegt ook niks.
Jij bent echt wereldvreemd..quote:Op zondag 7 juli 2013 19:46 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen niet zo ver nadenken wanneer ze gaan voor een kind. Hoeveel zwaar gehandicapte kinderen kennen mensen nou uit hun omgeving. Het is een horrorscenario dat voor velen nooit werkelijkheid wordt. Dus ik vind niet dat je daarmee gestraft mag worden.
ADHD valt niet onder autisme, dus je zin is wat kromquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:31 schreef Aloria het volgende:
De meeste mensen hebben zelf geen zwaar gehandicapt kind of een kind met een stoornis ( pddnos adhd of een andere vorm van autisme )
Meestal wonen die al inderdaad in een kleinschalige woonvorm of iets dergelijks, maarja als je geen geld hebt voor die zorg en je mag hem ook niet weg brengen. Zit je wel want kinderen worden ook ouder.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:36 schreef trovey het volgende:
Als die persoon 30 is dan is het geen kind meer en is het alzo verstandig om een andere oplossing te zoeken want je hebt als ouders natuurlijke niet het eeuwige leven.
Klopt maar ook dat soort kinderen gingen naar het logeerhuisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:37 schreef Troel het volgende:
[..]
ADHD valt niet onder autisme, dus je zin is wat krom
Overigens ben ik wel zo'n ouder.
Volgens mij hoeft die zorg in Nederland niet particulier opgehoest te worden en wordt het vergoed uit de potjes daarvoor...anders zou die volwassen gehandicapte na het overlijden van familie namelijk direct op straat staan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:39 schreef Aloria het volgende:
[..]
Meestal wonen die al inderdaad in een kleinschalige woonvorm of iets dergelijks, maarja als je geen geld hebt voor die zorg en je mag hem ook niet weg brengen. Zit je wel want kinderen worden ook ouder.
Dat kan straks ook nog wel eens tegenvallen als je ziet waar de zorg heen gaat. ( zou mij niks verbazen )quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft die zorg in Nederland niet particulier opgehoest te worden en wordt het vergoed uit de potjes daarvoor...anders zou die volwassen gehandicapte na het overlijden van familie namelijk direct op straat staan.
Dat is weer een andere discussie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:41 schreef Aloria het volgende:
[..]
Dat kan straks ook nog wel eens tegenvallen als je ziet waar de zorg heen gaat. ( zou mij niks verbazen )
Je wilt serieus niet weten hoeveel zorg je voor autisme gewoon zelf op mag hoestenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft die zorg in Nederland niet particulier opgehoest te worden en wordt het vergoed uit de potjes daarvoor...anders zou die volwassen gehandicapte na het overlijden van familie namelijk direct op straat staan.
Ik had het dan ook niet over autisme maar over personen met Down en andere soortgelijke aandoeningen. Autisme is toch net weer wat anders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Je wilt serieus niet weten hoeveel zorg je voor autisme gewoon zelf op mag hoesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |