Talentpools zijn toch omgezet naar aandelen?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:43 schreef SjaakBauer het volgende:
BMI zat toch ook in zo'n briljante talentpool?
Volgens mij niet, maar Talentpool-kenner Caland zal het antwoord ongetwijfeld weten. Ik wacht met smart.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Talentpools zijn toch omgezet naar aandelen?
Ik hoop dat Vilhena wat meer in de rol van KeA kan gaan spelen.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
We hebben een spelmaker zoals El Ahmadi nodig en een speler die een team motiveert en op sleeptouw neemt, Pelle doet dit soms maar niet zoals Guidetti dat deed
Klopt, wat Guidetti betreft; als hij hier vorig had gespeeld waren we kampioen geworden, en dat geld ook voor komend jaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
We hebben een spelmaker zoals El Ahmadi nodig en een speler die een team motiveert en op sleeptouw neemt, Pelle doet dit soms maar niet zoals Guidetti dat deed
Maakt onderdeel uit van een beloftenpool.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar Talentpool-kenner Caland zal het antwoord ongetwijfeld weten. Ik wacht met smart.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:45 schreef Elan het volgende:
Clasie De Vrij en Indi kan je beter verkopen motivatie bij die gasten was met name toen er interesse kwam echt ver te zoeken. Laatste wedstrijd tegen Ado zei alles wat dat betreft.
Op basis van die wedstrijd kan je het hele team wel verkopen, alleen Mathijsen en Janmaat haalden die wedstrijd een 5, de rest haalde maximaal een 2quote:Op zondag 7 juli 2013 21:45 schreef Elan het volgende:
Clasie De Vrij en Indi kan je beter verkopen motivatie bij die gasten was met name toen er interesse kwam echt ver te zoeken. Laatste wedstrijd tegen Ado zei alles wat dat betreft.
Hele tweede seizoenshelft waren ze matig Clasie en De Vrij was zelfs dramatisch.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Op basis van die wedstrijd kan je het hele team wel verkopen, alleen Mathijsen en Janmaat haalden die wedstrijd een 5, de rest haalde maximaal een 2
Eens.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hele tweede seizoenshelft waren ze matig Clasie en De Vrij was zelfs dramatisch.
Mogen jullie weer los gaan zo maar Clasie ken er niet veel van van wat een motorisch gestoorde tuinkabouter is dat. Zelfs een vrije trap of corner normaal nemen zit er niet in.
Je hep helemaal geleik.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hele tweede seizoenshelft waren ze matig Clasie en De Vrij was zelfs dramatisch.
Mogen jullie weer los gaan zo maar Clasie ken er niet veel van van wat een motorisch gestoorde tuinkabouter is dat. Zelfs een vrije trap of corner normaal nemen zit er niet in.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit moet toch wel genoeg zeggenquote:
gwn hele team verkopen, en gratis seizoenskaarten ja tog, en dan wat jongens uit de havuh in het Feyenoord 1 dan weet je dat het mentaal goed zit, gwn bij RKC en ADO uit winnen geen problemen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hep helemaal geleik.
Allemaal verkope die kk lijers sonder instelling
Nou ja, ik ben het er niet mee eens dat ze verkocht moeten worden, dat is belachelijk, maar van De Vrij betwijfel ik of hij de persunallitie heeft om er te komen. Ik blijf dat een beetje een lulletje rozenwater vinden. En Clasie heb ik altijd overschat gevonden. Denk dat hij dat goede seizoen wel heel erg teerde op die El Hamadi.quote:
Met je kanker abonnement op de kanker voetbal internationalquote:Op zondag 7 juli 2013 22:12 schreef Elan het volgende:
Caland ga ff zeggen dat De Vrij en Clasie prima speelden de tweede seizoenshelft.
De Vrij beschikt over uitzonderlijke opbouwende vermogens en is fysiek ook sterk. Alleen die opbouwende vermogens heb je niet zoveel aan als tuinkabouter Jordy Clasie voor je speelt.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben het er niet mee eens dat ze verkocht moeten worden, dat is belachelijk, maar van De Vrij betwijfel ik of hij de persunallitie heeft om er te komen. Ik blijf dat een beetje een lulletje rozenwater vinden. En Clasie heb ik altijd overschat gevonden. Denk dat hij dat goede seizoen wel heel erg teerde op die El Hamadi.
Rotterdamse denkerquote:Op zondag 7 juli 2013 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Met je kanker abonnement op de kanker voetbal international
Dat zo'n jongen goed ligt bij de supporters heeft ook met andere dingen te maken, maar dat begrijp jij toch niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben het er niet mee eens dat ze verkocht moeten worden, dat is belachelijk, maar van De Vrij betwijfel ik of hij de persunallitie heeft om er te komen. Ik blijf dat een beetje een lulletje rozenwater vinden. En Clasie heb ik altijd overschat gevonden. Denk dat hij dat goede seizoen wel heel erg teerde op die El Hamadi.
Dat die gozer zo opgehemeld wordt door veel Feyenoorders stuit me ook zo tegen de borst, alleen omdat hij eigen jeugd is. Blijft toch een beetje de Wout Brama van Feyenoord.
Wutquote:Op zondag 7 juli 2013 22:17 schreef Elan het volgende:
Clasie is een soort miniatuurversie van Lex Immers werkt keihard maar rendement is laag en de techniek om te janken.
-Hoeveel geniale steekballen hebben we Clasie zien geven vorig seizoen.
-Hoeveel corners van zijn voet kwamen er linea directa bij een tegenstander.
-Hoevaak had hij onnodig balverlies omdat hij in cruciale duels werd afgetroefd.
-Hoeveel vrije trappen waren überhaupt op doel
-Hoeveel schoten gingen absurd hoog over naast
-Hoeveel goede voorzetten heeft hij gegeven.
Kortom, wat is de exceptionele toegevoegde waarde van Jordy Clasie. Laat staan een ongemotiveerde Jordy Clasie.![]()
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
De Vrij beschikt over uitzonderlijke opbouwende vermogens en is fysiek ook sterk. Alleen die opbouwende vermogens heb je niet zoveel aan als tuinkabouter Jordy Clasie voor je speelt.
Clasie is een soort miniatuurversie van Lex Immers werkt keihard maar rendement is laag en de techniek om te janken.
-Hoeveel geniale steekballen hebben we Clasie zien geven vorig seizoen.
-Hoeveel corners van zijn voet kwamen er linea directa bij een tegenstander.
-Hoevaak had hij onnodig balverlies omdat hij in cruciale duels werd afgetroefd.
-Hoeveel vrije trappen waren überhaupt op doel
-Hoeveel schoten gingen absurd hoog over naast
-Hoeveel goede voorzetten heeft hij gegeven.
Kortom, wat is de exceptionele toegevoegde waarde van Jordy Clasie. Laat staan een ongemotiveerde Jordy Clasie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |