Dat is zo ongeveer het moment dat ik daar ben gestopt met lezen, ja. Kwam allemaal heel eng over.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:35 schreef Scrummie het volgende:
Weet je wat het ook is, voor mij althans, dat ze zo uit het niets kwamen. Charles liep al wat langer mee, vast een echte supporter, twijfel ik eigenlijk niet aan. Dat ik hem niet mag ligt meer aan onze ruzie's op het netwerk forum dan aan andere dingen. Maar die Erwin Pakasi (EPA001 op netwerk) of Ard Buijssen. Nooit van gehoord, tot de 'beroemde' post van Erwin Pakasi op het skyscraper forum. Vervolgens duiken ze op op het netwerk forum om daar HNS te promoten en met succes, want ze hadden ze daar zo om. Van twijfel naar pro HNS. Eerst hadden ze niets met Feyenoord te maken, en nu ineens wel, ze werden zelfs uitgenodigd op kantoor en al die onzin.
Zo kan je het zien. Jan van Merwijk is voor mij ook de man die, als ik het me goed herinner in dat boek van Borst over het jaar dat van Hanegem ontslagen werd bij Feyenoord, Feyenoord meer huur wilde laten betalen, en van den Herik die dat tegenhield.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo is dat toch ook met Jan van Merwijk? Eerst kende niemand die vent, en nu is ineens hij de vaandeldrager van 'de Feyenoord-familie' en weet hij wat het beste is voor de club
Je komt nogal eens vooringenomen over, laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Je ziet me echt als een achterlijke mongool of niet soms?
Dat is inderdaad opmerkelijk te noemen. Maar - wat mij betreft - doet dat niets af aan de juistheid van de aangevoerde argumenten. Welke - achteraf - verifieerbaar ook juist bleken te zijn op meerdere (lees; alle) punten.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:35 schreef Scrummie het volgende:
Weet je wat het ook is, voor mij althans, dat ze zo uit het niets kwamen. Charles liep al wat langer mee, vast een echte supporter, twijfel ik eigenlijk niet aan. Dat ik hem niet mag ligt meer aan onze ruzie's op het netwerk forum dan aan andere dingen. Maar die Erwin Pakasi (EPA001 op netwerk) of Ard Buijssen. Nooit van gehoord, tot de 'beroemde' post van Erwin Pakasi op het skyscraper forum. Vervolgens duiken ze op op het netwerk forum om daar HNS te promoten en met succes, want ze hadden ze daar zo om. Van twijfel naar pro HNS. Eerst hadden ze niets met Feyenoord te maken, en nu ineens wel, ze werden zelfs uitgenodigd op kantoor en al die onzin.
Dat zal uiteraard meespelen. Maar als die cijfers en verwachtingen uiteindelijk ook blijken te kloppen, ook tav de tekortkomingen van de RDK plannen, en ook na doorrekening met second opinions, bevestigd dat mijns inziens wel de juistheid van die visie.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:03 schreef Scrummie het volgende:
En hoe denk je dat hun dat wisten? Omdat ze die info van de familie kregen natuurlijk.
Behalve bij de andere clubs inderdaad.quote:
Vind die rust wel fijn. Geen gestress wanneer we nou eindelijk een fatsoenlijke spits krijgen zoals afgelopen jaren.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Behalve bij de andere clubs inderdaad.
Voor Feyenoord-transfernieuws zal het wel weer ouderwets wachten tot eind augustus worden.
Ben inderdaad niet zo positief over bestuur en dat nieuwe stadion, maar dat staat los van Charles V.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je komt nogal eens vooringenomen over, laat ik het zo zeggen.
Komt wel zodra Indi verkocht wordt voor 10 miljoen. Kunnen we een buitenspeler en spits gaan halen. Mits het geld vrijkomt voor aankopen natuurlijk.quote:
Understatement of the year.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:32 schreef Happel het volgende:
Ben inderdaad niet zo positief over bestuur en dat nieuwe stadion
Hoeft geen slecht teken te zijn al zou wat cash vangen voor Indi goed zijn voor de clubkas.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Behalve bij de andere clubs inderdaad.
Voor Feyenoord-transfernieuws zal het wel weer ouderwets wachten tot eind augustus worden.
Met een dosis geluk misschien.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:34 schreef Elan het volgende:
Om ons heen is wel aardig ingekocht ik ben benieuwd of je met deze selectie weer voor plek twee of drie gaat spelen.
In tegenstelling tot andere jaren heb ik inderdaad ook weinig angst om met een ontoereikende selectie aan de competitie te beginnen, of dat er nog (veel) dragende spelers vertrekken.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind die rust wel fijn. Geen gestress wanneer we nou eindelijk een fatsoenlijke spits krijgen zoals afgelopen jaren.
Oh, dan kan het elk moment gebeuren ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:32 schreef Happel het volgende:
Komt wel zodra Indi verkocht wordt voor 10 miljoen.
PSV is ook veel kwijtgeraakt en gaan waarschijnlijk nog meer kwijtraken, die gaan het moeilijker krijgen dan wij denk ik. Haakneuzen zijn te sterk vrees ik. Het spreekt wel in ons voordeel dat we grotendeels hetzelfde team houden, daar kan goed op doorgeborduurd worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeft geen slecht teken te zijn al zou wat cash vangen voor Indi goed zijn voor de clubkas.
Om ons heen is wel aardig ingekocht ik ben benieuwd of je met deze selectie weer voor plek twee of drie gaat spelen.
Niet zo pessimistisch.quote:
Met De Kuip gewoon voor plek 2-3, niets geluk. Thuis ongeslagen, en uit kan het moeilijk slechter gaanquote:
Heyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |