abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juli 2013 @ 20:42:31 #76
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128697653
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:35 schreef Scrummie het volgende:
Weet je wat het ook is, voor mij althans, dat ze zo uit het niets kwamen. Charles liep al wat langer mee, vast een echte supporter, twijfel ik eigenlijk niet aan. Dat ik hem niet mag ligt meer aan onze ruzie's op het netwerk forum dan aan andere dingen. Maar die Erwin Pakasi (EPA001 op netwerk) of Ard Buijssen. Nooit van gehoord, tot de 'beroemde' post van Erwin Pakasi op het skyscraper forum. Vervolgens duiken ze op op het netwerk forum om daar HNS te promoten en met succes, want ze hadden ze daar zo om. Van twijfel naar pro HNS. Eerst hadden ze niets met Feyenoord te maken, en nu ineens wel, ze werden zelfs uitgenodigd op kantoor en al die onzin.
Dat is zo ongeveer het moment dat ik daar ben gestopt met lezen, ja. Kwam allemaal heel eng over.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128697824
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zo is dat toch ook met Jan van Merwijk? Eerst kende niemand die vent, en nu is ineens hij de vaandeldrager van 'de Feyenoord-familie' en weet hij wat het beste is voor de club :z
Zo kan je het zien. Jan van Merwijk is voor mij ook de man die, als ik het me goed herinner in dat boek van Borst over het jaar dat van Hanegem ontslagen werd bij Feyenoord, Feyenoord meer huur wilde laten betalen, en van den Herik die dat tegenhield.
pi_128697968
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Je ziet me echt als een achterlijke mongool of niet soms? :')
Je komt nogal eens vooringenomen over, laat ik het zo zeggen. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_128697984
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:35 schreef Scrummie het volgende:
Weet je wat het ook is, voor mij althans, dat ze zo uit het niets kwamen. Charles liep al wat langer mee, vast een echte supporter, twijfel ik eigenlijk niet aan. Dat ik hem niet mag ligt meer aan onze ruzie's op het netwerk forum dan aan andere dingen. Maar die Erwin Pakasi (EPA001 op netwerk) of Ard Buijssen. Nooit van gehoord, tot de 'beroemde' post van Erwin Pakasi op het skyscraper forum. Vervolgens duiken ze op op het netwerk forum om daar HNS te promoten en met succes, want ze hadden ze daar zo om. Van twijfel naar pro HNS. Eerst hadden ze niets met Feyenoord te maken, en nu ineens wel, ze werden zelfs uitgenodigd op kantoor en al die onzin.
Dat is inderdaad opmerkelijk te noemen. Maar - wat mij betreft - doet dat niets af aan de juistheid van de aangevoerde argumenten. Welke - achteraf - verifieerbaar ook juist bleken te zijn op meerdere (lees; alle) punten.

Zo wisten ze voordat de businesscase bekend was al met details en verwachtingen te komen, en ook wat betreft de second opinions waren ze vooraf al aardig accuraat. Ook wisten ze goed de pijnpunten in de plannen van RDK te benoemen, nog voordat zij via officiële instanties gewezen zouden worden op bepaalde tekortkomingen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_128698486
En hoe denk je dat hun dat wisten? Omdat ze die info van de familie kregen natuurlijk.
pi_128698627
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:03 schreef Scrummie het volgende:
En hoe denk je dat hun dat wisten? Omdat ze die info van de familie kregen natuurlijk.
Dat zal uiteraard meespelen. Maar als die cijfers en verwachtingen uiteindelijk ook blijken te kloppen, ook tav de tekortkomingen van de RDK plannen, en ook na doorrekening met second opinions, bevestigd dat mijns inziens wel de juistheid van die visie.
pi_128699322
Weinig transfernieuws -O-
blablablabla
pi_128699391
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef Elan het volgende:
Behalve bij de andere clubs inderdaad. :(

Voor Feyenoord-transfernieuws zal het wel weer ouderwets wachten tot eind augustus worden.
pi_128699471
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voor Feyenoord-transfernieuws zal het wel weer ouderwets wachten tot eind augustus worden.
Vind die rust wel fijn. Geen gestress wanneer we nou eindelijk een fatsoenlijke spits krijgen zoals afgelopen jaren.
  zondag 7 juli 2013 @ 21:32:04 #85
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_128699617
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je komt nogal eens vooringenomen over, laat ik het zo zeggen. :P
Ben inderdaad niet zo positief over bestuur en dat nieuwe stadion, maar dat staat los van Charles V.

quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:24 schreef Elan het volgende:
Komt wel zodra Indi verkocht wordt voor 10 miljoen. Kunnen we een buitenspeler en spits gaan halen. Mits het geld vrijkomt voor aankopen natuurlijk.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_128699684
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:32 schreef Happel het volgende:
Ben inderdaad niet zo positief over bestuur en dat nieuwe stadion
Understatement of the year.
pi_128699699
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hoeft geen slecht teken te zijn al zou wat cash vangen voor Indi goed zijn voor de clubkas.
Om ons heen is wel aardig ingekocht ik ben benieuwd of je met deze selectie weer voor plek twee of drie gaat spelen.
blablablabla
  zondag 7 juli 2013 @ 21:35:06 #88
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_128699734
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:34 schreef Elan het volgende:
Om ons heen is wel aardig ingekocht ik ben benieuwd of je met deze selectie weer voor plek twee of drie gaat spelen.
Met een dosis geluk misschien.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 7 juli 2013 @ 21:35:43 #89
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_128699755
Nu er zo weinig interesse is in Indi, is het nog maar de vraag of v Geel er 10 mln weet uit te halen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_128699762
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:28 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Vind die rust wel fijn. Geen gestress wanneer we nou eindelijk een fatsoenlijke spits krijgen zoals afgelopen jaren.
In tegenstelling tot andere jaren heb ik inderdaad ook weinig angst om met een ontoereikende selectie aan de competitie te beginnen, of dat er nog (veel) dragende spelers vertrekken.

Maar ik zie graag enkele versterkingen voor de breedte komen, met Myaichi als meest concrete gerucht. Maar verder ook nog graag een extra spits en middenvelder. :P

Ik denk dat de breedte van de selectie uiteindelijk gaat bepalen hoelang we voor een plek in de top 3 (en het kampioenschap) mee gaan doen. Al is het ook een voorwaarde dat onze talenten in de basis ook weer een volgende stap zetten in hun ontwikkeling.
  Forum Admin zondag 7 juli 2013 @ 21:36:29 #91
35723 crew  GGMM
pi_128699786
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:32 schreef Happel het volgende:
Komt wel zodra Indi verkocht wordt voor 10 miljoen.
Oh, dan kan het elk moment gebeuren ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_128699788
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoeft geen slecht teken te zijn al zou wat cash vangen voor Indi goed zijn voor de clubkas.
PSV is ook veel kwijtgeraakt en gaan waarschijnlijk nog meer kwijtraken, die gaan het moeilijker krijgen dan wij denk ik. Haakneuzen zijn te sterk vrees ik. Het spreekt wel in ons voordeel dat we grotendeels hetzelfde team houden, daar kan goed op doorgeborduurd worden.
pi_128699820
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Niet zo pessimistisch.
Zeiden ze vorig seizoen ook plek twee pure mazzel en nu toch weer een prima seizoen.
blablablabla
  zondag 7 juli 2013 @ 21:37:15 #94
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128699822
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Met De Kuip gewoon voor plek 2-3, niets geluk. Thuis ongeslagen, en uit kan het moeilijk slechter gaan
  zondag 7 juli 2013 @ 21:38:23 #95
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_128699877
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oh, dan kan het elk moment gebeuren ja.
Hoi lieverd. O+
Elite
Tegen TTIP
  Forum Admin zondag 7 juli 2013 @ 21:39:08 #96
35723 crew  GGMM
pi_128699905
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2013 21:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoi lieverd. O+
Hey O+
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_128699952
Verwacht deze week wel nieuws wat betreft Indi. Die begint morgen pas weer, en ik zie ze ervoor aan om alles tijdens zijn vakantie stil te houden.
pi_128700022
Mocht Martins Indi vertrekken verwacht ik overigens niet dat wij zomaar even 10 miljoen (of meer) voor hem krijgen. Zelfs al zou dat zo zijn, hoeveel kunnen wij daar dan in feite van (her)investeren? 2 miljoen hooguit? :')
pi_128700068
BMI zat toch ook in zo'n briljante talentpool?
pi_128700121
Clasie De Vrij en Indi kan je beter verkopen motivatie bij die gasten was met name toen er interesse kwam echt ver te zoeken. Laatste wedstrijd tegen Ado zei alles wat dat betreft.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')