Manu, Sleegers en van Deelen komen erbij. Feyenoord kiest gewoon voor eigen jeugd. Zeer verstandig.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is it a bird? Is it a plane? Nee het is de Feyenoord helikopter met de nieuwe Feyenoord spelers.
Ja, zolang de jeugd de verwachtingen waar kan maken, en snel genoeg ontwikkelt is dat natuurlijk de beste (en mooiste) manier van het verversen van de selectiequote:Op maandag 8 juli 2013 16:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Manu, Sleegers en van Deelen komen erbij. Feyenoord kiest gewoon voor eigen jeugd. Zeer verstandig.
Zat ik ook aan te denken.Maar dan ook Verhoek?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef Merkie het volgende:
Zou Pelle ook niet uit de helikopter komen? Vorig jaar pas vlak voor het sluiten van de transfermarkt binnen gehaald en nu pas echt van Feyenoord.
En Lex, aangezien we die nu pas betalen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken.Maar dan ook Verhoek?
Waarvan akte.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Sjaak je kan nog geen discussie van een meisje over sigaretten winnen dus hou jij helemaal je arrogante smoel man.
Met je vrijetijdswetenschappen.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
Studeer jij serieus vrijetijdswetenschappen Sjaak?
Zou mij niet verbazen als ze er dit jaar een HNS-act van maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Laten we voor deze ene keer een helikopter niet laten landen, maar laten opstijgen met daarin de vertrekkende Fernandez
Komt 't nieuwe stadion de Kuip binnenvliegen?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als ze er dit jaar een HNS-act van maken.
Haha en liefst Verhoek erbij !!quote:Op maandag 8 juli 2013 16:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Laten we voor deze ene keer een helikopter niet laten landen, maar laten opstijgen met daarin de vertrekkende Fernandez
Vandaag wordt toch besloten of dat doorgaat?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als ze er dit jaar een HNS-act van maken.
Lolbroek. Maar ze zullen vast wel iets symbolisch kunnen bedenken.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Komt 't nieuwe stadion de Kuip binnenvliegen?
Geen idee eigenlijk, laat dat hele stadiongeleuter aan me voorbij gaan verder.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag wordt toch besloten of dat doorgaat?
Donderdag beslist de gemeenteraad.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag wordt toch besloten of dat doorgaat?
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind dat er vieze spelletjes worden gespeeld, dus ben bij voorbaat al tegen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zonder vieze spelletjes geen geboorte van een nieuw tijdperk.
Dan moet je ze wel zelf spelen en niet met je laten spelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zonder vieze spelletjes geen geboorte van een nieuw tijdperk.
Dan moet je je kloten ook niet op tafel leggen zonder bescherming. RDK is te hard van stapel gelopen in 't begin en toen is er al met hun zak gespeeld. Nu zijn ze hard bezig om zich los te wurmen maar dat gaat dan al lastiger in zo'n positie.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moet je ze wel zelf spelen en niet met je laten spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |