1,6 miljoen voor de winnaar. 8 ton voor de verliezer.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:31 schreef Loekie1 het volgende:
1 miljoen voor de winnaar, half miljoen voor de verliezer?
Nadal krijgt maar 23kquote:Op zondag 7 juli 2013 18:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
1,6 miljoen voor de winnaar. 8 ton voor de verliezer.
http://www.wimbledon.com/pdf/Press_Release_Prize_Money_2013.pdf
Dat laatste.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:37 schreef Principia het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat de Engelsen zo trots zijn. Heerst daar echt een soort van "British pride" of is het gewoon uit armoede, omdat er geen fatsoenlijke Engelse tennisser rondloopt?
Inderdaad. Het is zelfs nog steeds mogelijk dat de Schotten binnen een paar jaar voor onafhankelijkheid stemmen. Van een echte "British pride" is dus nauwelijks sprake.quote:
Het is toch ook GB? In bijna elke sport behalve voetbal presteren ze onder dezelfde vlag, zelfde regering, zelfde tennisbond etc., waarom zouden ze niet trots zijn?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:37 schreef Principia het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat de Engelsen zo trots zijn. Heerst daar echt een soort van "British pride" of is het gewoon uit armoede, omdat er geen fatsoenlijke Engelse tennisser rondloopt?
Na je eerste 50 klaagposts was je mening al wel duidelijk hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
Zonde van mijn middag. Ik zie Federer nog liever van Nadal verliezen op RG dan dit.
Het was ook gewoon een slechte wedstrijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na je eerste 50 klaagposts was je mening al wel duidelijk hoor
Niet iedereen hier is zo snel van begrip als jij.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na je eerste 50 klaagposts was je mening al wel duidelijk hoor
Net als de Sovjets vroeger . Engelsen mogen Schotten gewoon niet en andersom ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is toch ook GB? In bijna elke sport behalve voetbal presteren ze onder dezelfde vlag, zelfde regering, zelfde tennisbond etc., waarom zouden ze niet trots zijn?
Ja, ik weet dat Schotland onder Groot Brittannië valt, maar het is toch een ander land. Bovendien kan ik me herinneren dat de Engelsen helemaal niet zo fan waren van Murray in de tijden dat hij nog regelmatig faalde. Het was ook een vraag van mijn kant.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is toch ook GB? In bijna elke sport behalve voetbal presteren ze onder dezelfde vlag, zelfde regering, zelfde tennisbond etc., waarom zouden ze niet trots zijn?
dat gehaat steeds.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:37 schreef Principia het volgende:
Omdat we ook allemaal blij zijn met Nederland. De cijfers voor british pride liggen normaal gesproken schrikbarend laag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |