RTL7quote:
straaljagers een gebed volkslied en??quote:Op zondag 25 mei 2014 16:22 schreef Jigzoz het volgende:
Krijgen we zo eerst nog al die typisch Amerikaanse flauwekul...
Militair gedoe, ik weet het niet eens meer. Ik weet wel dat ik elk jaar denk: Jezus mensen, nou is het wel weer genoeg geweest, maar dan komt er nog meer Amerikaans geneuzel. Kalf gaat dan weer zeggen dat dat er in Amerika allemaal bijhoort en uiteindelijk zijn we een klein uur verder voor er gestart wordt.quote:
Oh jah... dat ergeren aan het gelul van Kalf. Dat kan ik zodadelijk ook weer doen.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Militair gedoe, ik weet het niet eens meer. Ik weet wel dat ik elk jaar denk: Jezus mensen, nou is het wel weer genoeg geweest, maar dan komt er nog meer Amerikaans geneuzel. Kalf gaat dan weer zeggen dat dat er in Amerika allemaal bijhoort en uiteindelijk zijn we een klein uur verder voor er gestart wordt.
Kalff heeft gelijk, het hoort er allemaal bij en het is ook allemaal prachtig.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Militair gedoe, ik weet het niet eens meer. Ik weet wel dat ik elk jaar denk: Jezus mensen, nou is het wel weer genoeg geweest, maar dan komt er nog meer Amerikaans geneuzel. Kalf gaat dan weer zeggen dat dat er in Amerika allemaal bijhoort en uiteindelijk zijn we een klein uur verder voor er gestart wordt.
Ja, net als voorgaande jaren. Wel handig.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:50 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, is dat nou een realtime trackmap naast die livetiming? Wel hè?
Nooit gezien en dat terwijl ik al een jaar of 15 naar de Indy 500 kijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja, net als voorgaande jaren. Wel handig.
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, tijd voor de Indy. Verder boeit Amerikaanse autosport me net te weinig.
Niks aan de NASCAR vindenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, tijd voor de Indy. Verder boeit Amerikaanse autosport me net te weinig.
Mooi toch, ik zat vorig jaar op het puntje van de stoel voor Tonyquote:Op zondag 25 mei 2014 17:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen...
Liever de Indy Racing League dan NASCAR.quote:
Ik hoopte op Muñoz.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi toch, ik zat vorig jaar op het puntje van de stoel voor Tony
Ik ook hoor. Supersympathieke vent. Maar die hypersentimentele filmpjes hoeven van mij niet per se.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi toch, ik zat vorig jaar op het puntje van de stoel voor Tony
Typisch Amerikaans; gewoon een goede rijder zijn met een beetje geluk en een goede auto is niet genoeg, er moet een bijzonder verhaal achter zitten.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Supersympathieke vent. Maar die hypersentimentele filmpjes hoeven van mij niet per se.
Villeneuvequote:
Juist. Dat dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Typisch Amerikaans; gewoon een goede rijder zijn met een beetje geluk en een goede auto is niet genoeg, er moet een bijzonder verhaal achter zitten.
Gezellig samen met Graham Hill.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Villeneuve![]()
F1-kampioen en Indy-winnaar. Als hij ook nog Le Mans had gewonnen, dan was hij in een heel bijzonder rijtje terechtgekomen.
Eerst nog een rijtje tradities, zoals het volkslied, een optreden van het leger, "Gentlemen, start your engines!" etc. etc.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:38 schreef Jigzoz het volgende:
Nou... Minuutje of twintig nog...
Ik ben benieuwd of er in de eerste ronde al brokstukken in het rond gaan vliegen.
Mooi is dat vaak ja. Mooie verhalenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Typisch Amerikaans; gewoon een goede rijder zijn met een beetje geluk en een goede auto is niet genoeg, er moet een bijzonder verhaal achter zitten.
Hij deed het wel mooi jaquote:
En de fly-byquote:Op zondag 25 mei 2014 17:42 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Eerst nog een rijtje tradities, zoals het volkslied, een optreden van het leger, "Gentlemen, start your engines!" etc. etc.
Lijkt me welquote:
Nee, heeft er ook weinig mee te maken. Maar ik vind het altijd mooi dat ze er zoiets van maken daar. Het is een bijzondere race, daar mogen bijzondere dingen bijquote:Op zondag 25 mei 2014 18:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Damn. Drink jij ook je koffie in porties van een halve liter?
We gaan kijken naar de dingen die komen gaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen jammer dat Allard op RTL 7 weer het commentaar verzorgt. Dan weet je alles behalve wie er gewonnen heeft
Wie had je dan gewild? Rick Winkelman? Nederland heeft geen goede commentatoren.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen jammer dat Allard op RTL 7 weer het commentaar verzorgt. Dan weet je alles behalve wie er gewonnen heeft
Autosportcommentaar blijft voor de Nederlandse televisie altijd een onmogelijke opgave. Ik vind Mol altijd wel tof vanwege zijn enthousiasme, maar als je bij gaat houden hoeveel fouten die maakt, dan is dat eigenlijk te triest voor woorden.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
daar heb je een punt. Het is huilen met de pet op, al doet Olav Mol het uiteindelijk toch nog wel het beste.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie had je dan gewild? Rick Winkelman? Nederland heeft geen goede commentatoren.
Bij endurance schijnt ie wel te pruimen te zijn, net als enkele sporten die niet gemotoriseerd zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef heywoodu het volgende:
Alles beter dan Ronald van Dam in elk geval
Gewoon RTL 7, desnoods met Engelse audio...quote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan verder ook niet echt een geweldige stream vinden...
Bij atletiek is hij vre-se-lijk. Echt, heel slecht.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij endurance schijnt ie wel te pruimen te zijn, net als enkele sporten die niet gemotoriseerd zijn
ijshockey in Sochi deed hij volgens mij wel goedquote:Op zondag 25 mei 2014 18:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij atletiek is hij vre-se-lijk. Echt, heel slecht.
Vond ik ook magerquote:Op zondag 25 mei 2014 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ijshockey in Sochi deed hij volgens mij wel goed
Deed ie dat ook?quote:Op zondag 25 mei 2014 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ijshockey in Sochi deed hij volgens mij wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |