quote:Op zondag 25 mei 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, tijd voor de Indy. Verder boeit Amerikaanse autosport me net te weinig.
Niks aan de NASCAR vindenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, tijd voor de Indy. Verder boeit Amerikaanse autosport me net te weinig.
Mooi toch, ik zat vorig jaar op het puntje van de stoel voor Tonyquote:Op zondag 25 mei 2014 17:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen...
Liever de Indy Racing League dan NASCAR.quote:
Ik hoopte op Muńoz.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi toch, ik zat vorig jaar op het puntje van de stoel voor Tony
Ik ook hoor. Supersympathieke vent. Maar die hypersentimentele filmpjes hoeven van mij niet per se.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi toch, ik zat vorig jaar op het puntje van de stoel voor Tony
Typisch Amerikaans; gewoon een goede rijder zijn met een beetje geluk en een goede auto is niet genoeg, er moet een bijzonder verhaal achter zitten.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Supersympathieke vent. Maar die hypersentimentele filmpjes hoeven van mij niet per se.
Villeneuvequote:
Juist. Dat dus.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Typisch Amerikaans; gewoon een goede rijder zijn met een beetje geluk en een goede auto is niet genoeg, er moet een bijzonder verhaal achter zitten.
Gezellig samen met Graham Hill.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Villeneuve![]()
F1-kampioen en Indy-winnaar. Als hij ook nog Le Mans had gewonnen, dan was hij in een heel bijzonder rijtje terechtgekomen.
Eerst nog een rijtje tradities, zoals het volkslied, een optreden van het leger, "Gentlemen, start your engines!" etc. etc.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:38 schreef Jigzoz het volgende:
Nou... Minuutje of twintig nog...
Ik ben benieuwd of er in de eerste ronde al brokstukken in het rond gaan vliegen.
Mooi is dat vaak ja. Mooie verhalenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Typisch Amerikaans; gewoon een goede rijder zijn met een beetje geluk en een goede auto is niet genoeg, er moet een bijzonder verhaal achter zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |