Hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:58 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Als het een Catherham was geweest had Webber als hardste geroepen om zwarte vlag. Hij komt zeker goed weg dat die gewoon verder mocht rijden..
Vdg zeker?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:58 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Als het een Catherham was geweest had Webber als hardste geroepen om zwarte vlag. Hij komt zeker goed weg dat hij gewoon verder mocht rijden..
Misschien roept hij ook wel heel hard maar luistert er niemand meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:58 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Als het een Catherham was geweest had Webber als hardste geroepen om zwarte vlag. Hij komt zeker goed weg dat hij gewoon verder mocht rijden..
Dat gaat me iets te ver, maar een tijdstraf verwacht ik nog wel, alsmede een boete voor het team.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:58 schreef Dimauro het volgende:
[..]
of misschien boete en volgende race achteraan starten ?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat gaat me iets te ver, maar een tijdstraf verwacht ik nog wel, alsmede een boete voor het team.
Vettel is gewoon best een aardige kerel, en bovendien blij met elke andere teamgenoot dan de weinig collegiale Webber. Dan gaat hij nu natuurlijk niet zeggen dat het pijnlijk gaat worden voor de Raikkonenfans.quote:Vettel ontwijkt de vraag hoe het is om met Kimi in één team te rijden
gridstraffen krijg je alleen als je zelf de race niet finisht. anders is het gewoon een tijdstraf voor deze race.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:02 schreef Dimauro het volgende:
[..]
of misschien boete en volgende race achteraan starten ?
Volgens mij hadden Hamilton en Rosberg juist veel pech met de safety car. Anders hadden de Mercedessen verder naar voren gefinisht.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:04 schreef Fokkingvet het volgende:
Tactisch niet best van Ferrari, een zekere podiumplek de nek omgedraaid door de strategie. Veel geluk met de SC, Webber en HAM want anders was het echt niks geworden.
Kampioenschap is over, die RBR ligt als een dijk. En man wat heeft Vettel altijd schijtmazzel en is Webber altijd de lul, ongelooflijk.
Hohoho, ik ben t vaak met je eens, maar nu ga je te verquote:Op zondag 7 juli 2013 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel is gewoon best een aardige kerel, en bovendien blij met elke andere teamgenoot dan de weinig collegiale Webber. Dan gaat hij nu natuurlijk niet zeggen dat het pijnlijk gaat worden voor de Raikkonenfans.
En Ricciardo ookquote:Op zondag 7 juli 2013 16:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij hadden Hamilton en Rosberg juist veel pech met de safety car. Anders hadden de Mercedessen verder naar voren gefinisht.
Ik heb ook niets tegen Vettel, doet gewoon heel goed, al ben ik gewoon voor een spannend kampioenschap, jouw mening over Webber deel ik dan weer niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel is gewoon best een aardige kerel, en bovendien blij met elke andere teamgenoot dan de weinig collegiale Webber. Dan gaat hij nu natuurlijk niet zeggen dat het pijnlijk gaat worden voor de Raikkonenfans.
Volgens mij verloor Vettel onlangs nog 25 punten door domme mechanische pech, en als Webber nou gewoon wat beter rijdt in de races dat hij geen pech heeft, dan is het ook niet zo'n drama als je een keer pech hebt.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:04 schreef Fokkingvet het volgende:
Kampioenschap is over, die RBR ligt als een dijk. En man wat heeft Vettel altijd schijtmazzel en is Webber altijd de lul, ongelooflijk.
Echt niet, dan was Hamilton wel voor m gefinisht.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Button die anders podium had gehaald.
Visserslatijnquote:Op zondag 7 juli 2013 16:08 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Button die anders podium had gehaald.
Button zou een 2 stopper doen de rest 3. Button was 3 sec voor Ham na toen Button ging stoppen voor zijn 2de stop. Hij was op het einde sowieso sneller geweest dan Kimi, dus hij zou sowieso op het podium eindigen.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Echt niet, dan was Hamilton wel voor m gefinisht.
Je kijkt nu wel heel erg door een Buttonbrilquote:Op zondag 7 juli 2013 16:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Button zou een 2 stopper doen de rest 3. Button was 3 sec voor Ham na toen Button ging stoppen voor zijn 2de stop. Hij was op het einde sowieso sneller geweest dan Kimi, dus hij zou sowieso op het podium eindigen.
Wat meer spanning lijkt me ook wel goed. Vettel mag er wel wat harder voor werken, en als 4 keer op rij WK de boeken ingaan zou ook wel wat flatteus zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen Vettel, doet gewoon heel goed, al ben ik gewoon voor een spannend kampioenschap, jouw mening over Webber deel ik dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |