quote:Five passes on the menu
"If you can say yesterday's stage could effectively be summed up, as far as the favourites are concerned, as a hill-climb decided on the final ascent, today's menu will have another flavour entirely? Firstly, it's a relatively short stage (165km). Next, it is extremely difficult, featuring no fewer than five passes. Our aim? To complicate the racing strategy and maintain the suspense? That's why there is a long and demanding 30km descent into the finish at Bagnères-de-Bigorre. We thought it might inspire the likes of Nibali or Evans to put together an interesting tactical plan in the hope of destabilising the likely dominance of the Sky Pro Cycling team."
Dat was gewoon treurig, die hele tour was kutquote:Op zondag 7 juli 2013 13:07 schreef Wrijfhout het volgende:
Froome is ook wel een held in tegenstelling tot Wiggins vorig jaar, die deed helemaal niks, dit is veel mooier
juist slim ditquote:Op zondag 7 juli 2013 13:08 schreef Aguero het volgende:
Mollema had (als hij kan) mee moeten springen met Valverde en Froome.
Veel te vroeg nog.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:08 schreef Aguero het volgende:
LIjkt verdacht veel op een tweede plaats rijdenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:08 schreef DeeBee het volgende:
Apart dat ze doorrijden met Froome in het wiel.
Nee, slim was geweest als er eentje was meegegaan en de ander was blijven zitten.quote:
Nee joh, we hebben nog 100km te gaanquote:Op zondag 7 juli 2013 13:08 schreef Aguero het volgende:
Inderdaad, het is nog zo ver. Gewoon bij Contador en consorten blijven.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:08 schreef Revanches het volgende:
Belkin moet zich idd niet uit de tent laten lokken
Belkin begrijpt nog minder van tactiek dan skyquote:Op zondag 7 juli 2013 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, slim was geweest als er eentje was meegegaan en de ander was blijven zitten.
Die zat al een tijdje in de voorste groep.quote:
Dit is het borden leeg eten stadium.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Te vroeg om mee te gaan, nog 100 km kan je beter met Saxo-renners meegaan
Ik had dat ook beter gevonden, al is het natuurlijk nog ver.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, slim was geweest als er eentje was meegegaan en de ander was blijven zitten.
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik begin het overzicht wat kwijt te raken.
Kreeg het idee dat Roman Kreuziger ook mist.quote:
Dat hadden Gewiss-Ballan en US Postal al eens laten zien anders.quote:
ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:12 schreef kilon het volgende:
Is het nu Groep Rolland - Groep Froome - Groep Mollema?
Ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:12 schreef kilon het volgende:
Is het nu Groep Rolland - Groep Froome - Groep Mollema?
160quote:Op zondag 7 juli 2013 13:13 schreef Sasman het volgende:
Ja euh....Met hoeveel man gaan we dinsdag nog kunnen starten? Gokje?
Maandag rustdagquote:Op zondag 7 juli 2013 13:13 schreef Sasman het volgende:
180 ofzo.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:13 schreef Sasman het volgende:
scheelt wel valpartijenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:13 schreef Sasman het volgende:
Heeft even z'n truitje gewisseld aan de kant voor die van vorige Tour en rijdt nu zo dat gat dicht.quote:
Wel om de 2de plek te pakkenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:15 schreef Monolith het volgende:
Ik weet ook niet of het voor Movi zo handig is om Froome zo lekker mee te laten rijden.
twitter:BoogerdLive twitterde op zondag 07-07-2013 om 13:11:57Snap ff Movistar niet! Gok gewoon Costa! Straks rijdt Froome Valverde er gewoon af! reageer retweet
Mooi ook dat net die camera ernaast reed.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:15 schreef marcodej het volgende:
Die aanval van het Movistar-duo is echt de mooiste aanval die ik ooit gezien heb.
"Gaan we? Yep. Doei!"
Eens.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:16 schreef DeLuna het volgende:
twitter:BoogerdLive twitterde op zondag 07-07-2013 om 13:11:57Snap ff Movistar niet! Gok gewoon Costa! Straks rijdt Froome Valverde er gewoon af! reageer retweet
Gewoon een beetje baas zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:17 schreef Sasman het volgende:
Tjaa kerel wat wil je hier nu mee Movistar? Help Froome anders even nog meer?
Ja dat wel, maar nemen ze daar genoegen mee?quote:
Oké! Hij heeft het uitroepteken gevonden! Leest fijn ook!quote:Op zondag 7 juli 2013 13:16 schreef DeLuna het volgende:
Inderdaad! Echt geweldig! Ja!quote:Op zondag 7 juli 2013 13:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oké! Hij heeft het uitroepteken gevonden! Leest fijn ook!
dank!quote:Op zondag 7 juli 2013 13:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/
tot half 2quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 07-07-2013 om 13:19:39Laatste deel vd etappe gefietst. Slotklim: zwaar, maar gelijkmatig. Laatste afdaling zal niet beslissend zijn: niet technisch en niet steil. reageer retweet
Ik wil al tijden een nieuwe bak koffie halen, maar geen tijd voor inderdaad.quote:
Gisteren zei die nog dat het een saaie Tour zou wordenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:16 schreef DeLuna het volgende:
Zondequote:Op zondag 7 juli 2013 13:19 schreef DeLuna het volgende:
Waar zit Sagan dan? Die redt dat niet dus die tussensprint
Heeft gister zijn doping voorraad erdoor geknaldquote:Op zondag 7 juli 2013 13:19 schreef baggerbaas het volgende:
Opmerkelijk: Porte ging met Vichot over de top. Vichot is teruggekeerd, Porte niet.
Mooiquote:Op zondag 7 juli 2013 13:19 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 07-07-2013 om 13:19:39Laatste deel vd etappe gefietst. Slotklim: zwaar, maar gelijkmatig. Laatste afdaling zal niet beslissend zijn: niet technisch en niet steil. reageer retweet
Positief voor Pinot.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:19 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:20 schreef Greenpeas het volgende:
Herbert moet volgens mij eerst z'n mond eens leegeten
Ik ben helemaal vergeten het koffiezetapparaat aan te zetten. Bedankt voor de herinnering.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik wil al tijden een nieuwe bak koffie halen, maar geen tijd voor inderdaad.
Ik denk dat ie niet had verwacht dat er nog mensen teurg zouden komen, en hij staat zo ver voor dat het eigenlijk ook helemaal niet nodig is.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:19 schreef DeLuna het volgende:
Waar zit Sagan dan? Die redt dat niet dus die tussensprint
ze moeten alleen wel etenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:21 schreef marcodej het volgende:
Alles komt weer samen en de Belkinezen hebben nog niets teveel gedaan.
Is dezelfde held die Menchov op gang duwde in de Giro.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:22 schreef baggerbaas het volgende:
Wat een knuppel die mechanicien![]()
Eerst wiel oprapen
Idd jaquote:Op zondag 7 juli 2013 13:22 schreef baggerbaas het volgende:
Eerst wiel oprapen
Iddquote:Op zondag 7 juli 2013 13:22 schreef baggerbaas het volgende:
Eerst wiel oprapen
Dan is het 'm vergevenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is dezelfde held die Menchov op gang duwde in de Giro.
iddquote:Op zondag 7 juli 2013 13:22 schreef baggerbaas het volgende:
Eerst wiel oprapen
/lief dagboekquote:Op zondag 7 juli 2013 13:24 schreef kilon het volgende:
Moet nog een brief posten. Maar gelukkig zijn ze voor vijven wel klaar met dit tempo.
Normaal gesproken zou dit wel een moment zijn dat het peleton stilvalt. Maar ik ga er van uit dat Movistar/Saxo dat niet laten gebeuren.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groep Porte komt niet meer terug hoor.
Lijkt mij wel idd. En meteen weer eraf.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:24 schreef marcodej het volgende:
En dan zijn de terug. En dan? Helemaal kapot mag ik hopen.
Ik moet naar een verjaardag.quote:
Daarom precies.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou dit wel een moment zijn dat het peleton stilvalt. Maar ik ga er van uit dat Movistar/Saxo dat niet laten gebeuren.
Typische Kroon actiequote:Op zondag 7 juli 2013 13:26 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is Dumoulin aan het zwemmen tussen kop en groepFroome.
Preciesquote:Op zondag 7 juli 2013 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Movistar gaat als het weer bergop gaat weer knallen
Heeft gewoon te veel verhalen over doping gehoord en doet nu rustig aan om niet op te vallen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:25 schreef Columbiafan het volgende:
Porte in een groep met Kittel in een bergrit in de Tour de France, gekker kan het niet![]()
![]()
![]()
Was toch Geschke?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:26 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is Dumoulin aan het zwemmen tussen kop en groepFroome.
Dan gaan Saxo en Belkin samen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef danos het volgende:
Het was allemaal wel mooi, maar Movistar heeft zichzelf ook aardig opgerookt denk ik. Met uiteindelijk weinig resultaat...
Iemand met blauwe schoenen iig.quote:
Valt me ongelooflijk mee van Kittel dat ie als één van de betere sprinters mee de bergen over gaat, snoert hiermee toch vele critici de mondquote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Heeft gewoon te veel verhalen over doping gehoord en doet nu rustig aan om niet op te vallen.
Moet wat terwijl je band wordt geplaktquote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat zo'n Mollema gewoon tijd heeft voor een interview onder de koers.
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Duidelijk geen Dumoulin gezien de lengte.
Voordeeltje van ff lek rijdenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Dopequote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Multitaskingquote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op zondag 07-07-2013 om 13:29:19Hans Klok zit in de koers. Dumoulin wordt Geschke. reageer retweet
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:30 schreef Pino112 het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op zondag 07-07-2013 om 13:29:19Hans Klok zit in de koers. Dumoulin wordt Geschke. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |