/lief dagboekquote:Op zondag 7 juli 2013 13:24 schreef kilon het volgende:
Moet nog een brief posten. Maar gelukkig zijn ze voor vijven wel klaar met dit tempo.
Normaal gesproken zou dit wel een moment zijn dat het peleton stilvalt. Maar ik ga er van uit dat Movistar/Saxo dat niet laten gebeuren.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groep Porte komt niet meer terug hoor.
Lijkt mij wel idd. En meteen weer eraf.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:24 schreef marcodej het volgende:
En dan zijn de terug. En dan? Helemaal kapot mag ik hopen.
Ik moet naar een verjaardag.quote:
Daarom precies.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou dit wel een moment zijn dat het peleton stilvalt. Maar ik ga er van uit dat Movistar/Saxo dat niet laten gebeuren.
Typische Kroon actiequote:Op zondag 7 juli 2013 13:26 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is Dumoulin aan het zwemmen tussen kop en groepFroome.
Preciesquote:Op zondag 7 juli 2013 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Movistar gaat als het weer bergop gaat weer knallen
Heeft gewoon te veel verhalen over doping gehoord en doet nu rustig aan om niet op te vallen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:25 schreef Columbiafan het volgende:
Porte in een groep met Kittel in een bergrit in de Tour de France, gekker kan het niet![]()
![]()
![]()
Was toch Geschke?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:26 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is Dumoulin aan het zwemmen tussen kop en groepFroome.
Dan gaan Saxo en Belkin samen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef danos het volgende:
Het was allemaal wel mooi, maar Movistar heeft zichzelf ook aardig opgerookt denk ik. Met uiteindelijk weinig resultaat...
Iemand met blauwe schoenen iig.quote:
Valt me ongelooflijk mee van Kittel dat ie als één van de betere sprinters mee de bergen over gaat, snoert hiermee toch vele critici de mondquote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Heeft gewoon te veel verhalen over doping gehoord en doet nu rustig aan om niet op te vallen.
Moet wat terwijl je band wordt geplaktquote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat zo'n Mollema gewoon tijd heeft voor een interview onder de koers.
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Duidelijk geen Dumoulin gezien de lengte.
Voordeeltje van ff lek rijdenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Dopequote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Multitaskingquote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef KaheemSaid het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op zondag 07-07-2013 om 13:29:19Hans Klok zit in de koers. Dumoulin wordt Geschke. reageer retweet
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:30 schreef Pino112 het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op zondag 07-07-2013 om 13:29:19Hans Klok zit in de koers. Dumoulin wordt Geschke. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |