Wees eerlijk, plastic is duurzamer dan glas.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had je hoger ingeschat, beetje jammer dit.
Jij prefereert een plastic scherm boven glas?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:13 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wees eerlijk, plastic is duurzamer dan glas.
Ja, aangezien glas krassen etc krijgt. Daar in tegen, heb ik krasvrij Gorrilla Glass.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij prefereert een plastic scherm boven glas?
Volg je het zelf nog?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:17 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja, aangezien glas krassen etc krijgt. Daar in tegen, heb ik krasvrij Gorrilla Glass.
Het is krasbestendiger dan ander glasquote:
Dat klopt, maar hij zei krasvrij en dat klopt niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is krasbestendiger dan ander glas
correctquote:Op zondag 7 juli 2013 12:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij zei krasvrij en dat klopt niet.
quote:Op zondag 7 juli 2013 12:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://mobiel.nu.nl/algem(...)eedboot-trailer.html
Al van gehoord?
klopt wel. Staat op t doosje en ik heb geen krasjes.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij zei krasvrij en dat klopt niet.
Nee ik bedoel dat toen ik het las er WTFFFFFFFFF door mijn hoofd ging.quote:
het is bullshitquote:Op zondag 7 juli 2013 12:33 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
klopt wel. Staat op t doosje en ik heb geen krasjes.
Er staat wel meer op het doosje dat niet waar is.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:33 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
klopt wel. Staat op t doosje en ik heb geen krasjes.
Zal ik er wat tandarts gereedschap bij halen? Nooit dat het daar tegen kanquote:
Ik ben ook brak, maar hoef gelukkig niet te werkenquote:Op zondag 7 juli 2013 12:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben brak en ik moet zo werken![]()
Dinsdag weer naar huis
kijken wie het langer volhoudt iphone of galaxyquote:Op zondag 7 juli 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal ik er wat tandarts gereedschap bij halen? Nooit dat het daar tegen kan
Waarom dat dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook brak, maar hoef gelukkig niet te werkenWel vrolijk doen voor familie
Daar gaat het niet om. Krasvrij zou betekenen dat niks in het universum er iets op kan krassenquote:Op zondag 7 juli 2013 12:40 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
kijken wie het langer volhoudt iphone of galaxy
ja vrijdagquote:
Komen hier eten, maarja, ik ben knetterbrakquote:
Wat een kinderlijke reactie.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:40 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
kijken wie het langer volhoudt iphone of galaxy
oh va ik heb gister smirnof op en jonge jeneverquote:
Ben je uit geweest?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komen hier eten, maarja, ik ben knetterbrak
leukquote:
Heus dat dat bestaat. Het zL wss niet zo heten maar dat hebben ze vaak in horloges tegen krassen wijsneusquote:
Smirnoff? De real deal of Ice?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oh va ik heb gister smirnof op en jonge jenever![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 12:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat een kinderlijke reactie.
Word eens volwassen.
Nee, bij een paar vrienden aan de vodka en bitterballen gezetenquote:
Glas in horloges noemen ze meestal mineraalglas.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heus dat dat bestaat. Het zL wss niet zo heten maar dat hebben ze vaak in horloges tegen krassen wijsneus
Nee saffier glas heb ik het over.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Glas in horloges noemen ze meestal mineraalglas.
Hehehe. Nice.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, bij een paar vrienden aan de vodka en bitterballen gezeten
Bitterquote:Op zondag 7 juli 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, bij een paar vrienden aan de vodka en bitterballen gezeten
Rezania is anders.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Alleen je vader mag je moeders reet likken.
Ooo ik dacht dat dat ongeveer hetzelfde was.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Saffierglas is een keramische stof van Al2O3 met -op diamant na -de hoogste hardheid.
Love and Honorquote:
eh weet niet. was witquote:Op zondag 7 juli 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Smirnoff? De real deal of Ice?
Dat is ice danquote:
nee joh ben niet gekquote:Op zondag 7 juli 2013 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is ice danNiet de pure wodka
www.wikipedia.orgquote:Op zondag 7 juli 2013 12:58 schreef arachide. het volgende:
Ik probeer een boek te vinden over alle grote kunsstromen, maar ik kan niks vinden.
quote:
quote:Dan ben je binnen een uur strontlazerus
Ja leuk, maar ik wil graag een boek voor mijn collectie. Ik ben zo'n pretencieuze kutsnol die graag mastrubeert op haar kunstboeken.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik wil graag een boek voot mijn collectie. Ik ben zo'n pretencieuze kutsnol die graag mastrubeert op haar kunstboeken.
Dat had mijn zusje dus met een paar vriendinnen op een vrijdagavond gedaanquote:Op zondag 7 juli 2013 12:57 schreef Rezania het volgende:
Hoezo zou je pure wodka willen drinken? Dan ben je binnen een uur strontlazerus.
watquote:Op zondag 7 juli 2013 13:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat had mijn zusje dus met een paar vriendinnen op een vrijdagavond gedaan_!
Puur wodka direct uit de fles.. Toen er een vriendin knock-out ging hadden ze door dat het genoeg was en stopte ze.
(Mijn zusje is 14..)
als ik jou was had ik haar echt opgesloten in d'r kamer voor de rest van de maandquote:Op zondag 7 juli 2013 13:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat had mijn zusje dus met een paar vriendinnen op een vrijdagavond gedaan_!
Puur wodka direct uit de fles.. Toen er een vriendin knock-out ging hadden ze door dat het genoeg was en stopte ze.
(Mijn zusje is 14..)
Ook nog midden in een park he.. niet bij iemand thuis.quote:
Ja, dat gaat ook zo lekker als je echt stomdronken bent.quote:
Klap haar met die fles wodka.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ook nog midden in een park he.. niet bij iemand thuis.
Je had maar de verkeerde tegen moeten komen..
Wat weet jij daar nou van?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook zo lekker als je echt stomdronken bent.
Ik kan niet eens normaal lopen als ik dronken ben, hoe wil je dan seks hebben?quote:
Moet jij maar bottom zijn en etsu topquote:Op zondag 7 juli 2013 13:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan niet eens normaal lopen als ik dronken ben, hoe wil je dan seks hebben?
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan niet eens normaal lopen als ik dronken ben, hoe wil je dan seks hebben?
quote:
En dan geen balans kunnen bewaren en omvallen.quote:
ga je liggenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan geen balans kunnen bewaren en omvallen.
je kan toch wel plat op bed liggen met je benen omhoog?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan geen balans kunnen bewaren en omvallen.
Ik had het dan ook over jou, doos.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan toch wel plat op bed liggen met je benen omhoog?
^quote:Op zondag 7 juli 2013 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat jij dronken was en ik gewoon nuchter, hoer.
Maar minder, want van 1 tampon raak je stomdronken dacht ik. Dus dan zou je alleen de calorieën uit die ene tampon hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alcohol kan je trouwens ook verbranden, dus wel calorieën.
Denken dat ik in mijn eentje ga drinken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat jij dronken was en ik gewoon nuchter, hoer.
Doe ik ook wel soms.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik in mijn eentje ga drinken.Idioot.
Ik hier ook (bijna) niet, maar ben in Flevolandquote:Op zondag 7 juli 2013 13:14 schreef SGYENZO het volgende:
Ja heb godverdomme haast geen bereik hier. Kut Zeeland
Ik bedoel als wij samen zijn ga ik toch niet alleen drinken?quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:14 schreef SGYENZO het volgende:
Ja heb godverdomme haast geen bereik hier. Kut Zeeland
Ik heb een terras en wifi, dan kom je een heel eind.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hier ook (bijna) niet, maar ben in Flevoland
Waarom?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
ik zit gewoon binnen, word niet anders van dit weer
Ik bedoel dat als jij met je vrienden op stap bent en dan thuis komt, straalbezopen en dan zin hebt in seks en ik ben er, dan kan dat wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel als wij samen zijn ga ik toch niet alleen drinken?
Ik bij ons vakantie huisje op een park in het bosquote:Op zondag 7 juli 2013 13:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een terras en wifi, dan kom je een heel eind.
Hoezo ging je niet gewoon mee?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als jij met je vrienden op stap bent en dan thuis komt, straalbezopen en dan zin hebt in seks en ik ben er, dan kan dat wel.
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik bij ons vakantie huisje op een park in het bos
Zit nu op de data van mijn vader zijn mobiel.. Die krijgt een leuke rekening
Maar dan durf jij wel bij mij thuis te komen?quote:
Oh, is dit een uitnodiging?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan durf jij wel bij mij thuis te komen?
Nee.quote:
Als ik je vriendje word, is het normaal hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Mijn ouders zien je al aankomen, tering.
haha, m.a.w.: niet welkomquote:Op zondag 7 juli 2013 13:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Mijn ouders zien je al aankomen, tering.
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik je vriendje word, is het normaal hoor.
quote:
Gadverdamme, ik zou me echt kotsmisselijk worden halverwege.quote:
Nee, ik ga je dan nooit voorstellen aan mijn ouders.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik je vriendje word, is het normaal hoor.
Dan ook geen seks.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik zou me echt kotsmisselijk worden halverwege.
[..]
Nee, ik ga je dan nooit voorstellen aan mijn ouders.
Oh, echt wel, desnoods geef ik het je al verrassing.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, echt wel, desnoods geef ik het je al verrassing.
Lijkt me doodnormaal als we ooit een relatie krijgen toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:23 schreef Rezania het volgende:
Maar zou jij mij voorstellen aan je ouders dan?
Misschien na een paar maanden.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me doodnormaal als we ooit een relatie krijgen toch?
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me doodnormaal als we ooit een relatie krijgen toch?
That escalated quicklyquote:Op zondag 7 juli 2013 13:25 schreef Ezell het volgende:
Wa's dezeee. Nog nooit ontmoet en nu al over een relatie praten?
Hij wil mij. Dusja.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:25 schreef Ezell het volgende:
Wa's dezeee. Nog nooit ontmoet en nu al over een relatie praten?
Net alsof wij het twee weken zouden volhouden in een relatie.quote:
Jij wil mijn pener langer dan 2 weken, dus: ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof wij het twee weken zouden volhouden in een relatie.
Jij stelt dus niet iedere ONS aan je ouders voor?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:25 schreef Etsu het volgende:
Ze zien je al aankomen als we pas één dag hebben
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wil mijn pener langer dan 2 weken, dus: ja.
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik WhatsApp-gesprekken en DM's nooit verwijder.
Hier, dit bedoel ik dus. Zo wispelturig, gvd.quote:
Ik was al langer boos op d'r.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Hier, dit bedoel ik dus. Zo wispelturig, gvd.
Omg, nog even je kan weer peners deepthroaten.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Etsu het volgende:
Omg, ik ben trots op mezelf. 2 hele bollen met beleg door m'n strot gekregen zonder al te veel pijn.
Nee.quote:
En hier zou ik ook niet tegen kunnen. Wees gewoon direct zoals een vent dat betaamd.quote:
Ja. Ik vroeg d'r iets normaals op WA, maar ze negeert me. En dat was gister. Gister --> vandaag = langer.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg, nog even je kan weer peners deepthroaten.
[..]
Nee.
Jij reageert soms ook pas heel laat.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik vroeg d'r iets normaals op WA, maar ze negeert me. En dat was gister. Gister --> vandaag = langer.
ik ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
ok, vervelend voor jou dan, want ik zit hier prima
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik vroeg d'r iets normaals op WA, maar ze negeert me. En dat was gister. Gister --> vandaag = langer.
nee, nu doe ik gewoon negerenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want je negeert totdat je reageert.
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want je negeert totdat je reageert.
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hier zou ik ook niet tegen kunnen. Wees gewoon direct duidelijk zoals een vent dat betaamd.
Impliceren dat ik kan bellenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:33 schreef xcachet het volgende:
Mensen die zeiken als je niet reageer op WA, bel dan als het zo belangrijk is
Maar dat van etsu, die het zelf niet kán vertellen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben boos, want dit is niet mijn verhaal.
Sowieso zeiken over zoiets.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:33 schreef xcachet het volgende:
Mensen die zeiken als je niet reageer op WA, bel dan als het zo belangrijk is
Ik wil geen blauw zijn!quote:Op zondag 7 juli 2013 13:35 schreef xcachet het volgende:
Ik ga iedereen vriend maken op Fok, dan is mijn page blauw
Geef mij een mooie kleurquote:Op zondag 7 juli 2013 13:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Shit, nu ben je zwart en kan ik niet meer lezen wat je zegt
Doe dan toch maar blauwquote:Op zondag 7 juli 2013 13:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wit, want kan niet aanpassen want kut laptop
jammer welquote:Op zondag 7 juli 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij komt niet meer in mijn broekje jongeman
ho my godquote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef LETMEIN het volgende:
Belt mijn ma op om te vragen of de stekker van de frituurpan er wel uit is
En terecht, jij bent het type die dat zou vergeten!quote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef LETMEIN het volgende:
Belt mijn ma op om te vragen of de stekker van de frituurpan er wel uit is
duhquote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef Etsu het volgende:
407210
Dat kind die hier gister kwam posten en beweerde nieuw te zijn, heeft een ban
Daar nog aandacht aan besteden.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef Etsu het volgende:
407210
misschien was het sgtquote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef Etsu het volgende:
407210
quote:
En waarom denk jij dat?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En terecht, jij bent het type die dat zou vergeten!
Was maar grapje, ik ben gewoon moe en me halve rug doet pijn dus moest even wat onaardigs zeggen.quote:
luekquote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Dearest het volgende:
hallon hallon
deze meid gaat misschien in de kerstvakantie naar indonesie/curacao/ander zonnig land
coolquote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Dearest het volgende:
hallon hallon
deze meid gaat misschien in de kerstvakantie naar indonesie/curacao/ander zonnig land
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Dearest het volgende:
hallon hallon
Niet op skivakantie gaanquote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Dearest het volgende:
hallon hallon
Maar dan zou hij een ander IP hebben en niet worden gebanned. Toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus, internet hebben we niet alleen in NL hoor![]()
![]()
allemaal?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Dearest het volgende:
hallon hallon
Gast, hij is gewoon niet op vakantie. Dat zei die om jullie te doen laten geloven dat hij 'echt weg is' en ondertussen met kloons kan doorposten.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan zou hij een ander IP hebben en niet worden gebanned. Toch?
Komen ze wel achter. Ik had met mijn kloon ook een ander IP nummer.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan zou hij een ander IP hebben en niet worden gebanned. Toch?
skiënquote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet op skivakantie gaan
nee grapje nice
Hoe doen ze dat dan, machtige mensen dat het zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komen ze wel achter. Ik had met mijn kloon ook een ander IP nummer.
jouw kloonquote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komen ze wel achter. Ik had met mijn kloon ook een ander IP nummer.
nee we zijn er nog niet over uit welk land hahaquote:
alsof ik serieus wasquote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schatje, reageer eens niet zo op cachet. We weten dat jullie elkaar niet moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |