Rezania is anders.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Alleen je vader mag je moeders reet likken.
Ooo ik dacht dat dat ongeveer hetzelfde was.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Saffierglas is een keramische stof van Al2O3 met -op diamant na -de hoogste hardheid.
Love and Honorquote:
eh weet niet. was witquote:Op zondag 7 juli 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Smirnoff? De real deal of Ice?
Dat is ice danquote:
nee joh ben niet gekquote:Op zondag 7 juli 2013 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is ice danNiet de pure wodka
www.wikipedia.orgquote:Op zondag 7 juli 2013 12:58 schreef arachide. het volgende:
Ik probeer een boek te vinden over alle grote kunsstromen, maar ik kan niks vinden.
quote:
quote:Dan ben je binnen een uur strontlazerus
Ja leuk, maar ik wil graag een boek voor mijn collectie. Ik ben zo'n pretencieuze kutsnol die graag mastrubeert op haar kunstboeken.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik wil graag een boek voot mijn collectie. Ik ben zo'n pretencieuze kutsnol die graag mastrubeert op haar kunstboeken.
Dat had mijn zusje dus met een paar vriendinnen op een vrijdagavond gedaanquote:Op zondag 7 juli 2013 12:57 schreef Rezania het volgende:
Hoezo zou je pure wodka willen drinken? Dan ben je binnen een uur strontlazerus.
watquote:Op zondag 7 juli 2013 13:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat had mijn zusje dus met een paar vriendinnen op een vrijdagavond gedaan_!
Puur wodka direct uit de fles.. Toen er een vriendin knock-out ging hadden ze door dat het genoeg was en stopte ze.
(Mijn zusje is 14..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |