coolquote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Dearest het volgende:
hallon hallon
deze meid gaat misschien in de kerstvakantie naar indonesie/curacao/ander zonnig land
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Dearest het volgende:
hallon hallon
deze meid gaat misschien in de kerstvakantie naar indonesie/curacao/ander zonnig land
Niet op skivakantie gaanquote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Dearest het volgende:
hallon hallon
Maar dan zou hij een ander IP hebben en niet worden gebanned. Toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus, internet hebben we niet alleen in NL hoor![]()
![]()
allemaal?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Dearest het volgende:
hallon hallon
Gast, hij is gewoon niet op vakantie. Dat zei die om jullie te doen laten geloven dat hij 'echt weg is' en ondertussen met kloons kan doorposten.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan zou hij een ander IP hebben en niet worden gebanned. Toch?
Komen ze wel achter. Ik had met mijn kloon ook een ander IP nummer.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan zou hij een ander IP hebben en niet worden gebanned. Toch?
skiënquote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet op skivakantie gaan
nee grapje nice
Hoe doen ze dat dan, machtige mensen dat het zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komen ze wel achter. Ik had met mijn kloon ook een ander IP nummer.
jouw kloonquote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komen ze wel achter. Ik had met mijn kloon ook een ander IP nummer.
nee we zijn er nog niet over uit welk land hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |