Jij beschouwt trainen niet als onderdeel van je leefstijl en als ontspanning?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:15 schreef ChesterPerry het volgende:
dan ben je gestoord vakantie heet niet voor niets vakantie
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef Ethanolic het volgende:
Dat is het zelfde als 5 weken niet ademen.
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:15 schreef ChesterPerry het volgende:
dan ben je gestoord vakantie heet niet voor niets vakantie
Squat jij met je oogbal?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik train over 1,5 maand pas weer
3 week vakantie en mag even niet trainen na het ooglaseren
Heb ongeveer 1,5 week wanneer ik wel kan trainen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeggen ze met alle ingrepen, is aanstellerij.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je mag even geen fysiek zwaar werk doen na het laseren
Risico lopen met je ogenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zeggen ze met alle ingrepen, is aanstellerij.
Ik ben niet verantwoordelijk voor opgelopen letsel door dit medische advies.
waarom laat je jezelf laseren dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je mag even geen fysiek zwaar werk doen na het laseren
"Jezelf laten laseren" klinkt als onzedige handelingen met jezelf laten uitvoeren.quote:
"Ik laat me altijd van achteren laserenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Jezelf laten laseren" klinkt als onzedige handelingen met jezelf laten uitvoeren.
"die viese hommo laat sig altijd laseren achter station"
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
"Ik laat me altijd van achteren laseren"
Gastquote:Op zondag 7 juli 2013 14:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Reizen is geen excuus om niet te trainen, gewoon sportschool zoeken, of, indien op doorreis, calisthenics.
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:51 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Gast, ik was aan het backpacken, ik zit niet in Marmaris.
quote:
Goedzo, de meeste meisjes vergeten die dikke zwartharige wortels rondom hun kringspier ook goed aan te pakken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geeft niks, daar is een apart topic voor.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:54 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nou goed, dan ben ik blijkbaar niet weggelegd voor deze levensstijl.
Oogbalsex... Hadden ze zoiets niet in Japan?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Jezelf laten laseren" klinkt als onzedige handelingen met jezelf laten uitvoeren.
"die viese hommo laat sig altijd laseren achter station"
Klopt, daar likken ze elkaars oogballen.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oogbalsex... Hadden ze zoiets niet in Japan?
Mmm, ik denk dat ik een hypeje oversla.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, daar likken ze elkaars oogballen.
nee juice koop je gwn ter plekkequote:Op zondag 7 juli 2013 15:45 schreef fathank het volgende:
Op vakantie naar de gym
Je neemt zeker ook een aparte koffer mee voor je pillen en poeders
Ik ga eind november een maand naar Nieuw Zeeland. Ik ben nu toch echt aan het uitzoeken waar ik op verschillende plekken kan trainen.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:45 schreef fathank het volgende:
Op vakantie naar de gym
Je neemt zeker ook een aparte koffer mee voor je pillen en poeders
Ja een maand is lang inderdaad. Maar als je een weekje met je vriendin weg gaat kun je wel even niet trainen.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga eind november een maand naar Nieuw Zeeland. Ik ben nu toch echt aan het uitzoeken waar ik op verschillende plekken kan trainen.![]()
Rust is prima natuurlijk, maar een maand vind ik teveel. Ik ben me ook aan het inlezen in BW workouts, just in case...
Ja precies. Dan plan je dat gewoon om je workout heen. Laatste week nog even flink maxxen zodat je die week rust echt nodig hebt.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja een maand is lang inderdaad. Maar als je een weekje met je vriendin weg gaat kun je wel even niet trainen.
Opdrukken en pull-ups/chin-ups kan je overal doen.Verder kan je squatten met je vriendin op je rug en dips met een stoel.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja precies. Dan plan je dat gewoon om je workout heen. Laatste week nog even flink maxxen zodat je die week rust echt nodig hebt.
Er woont wel veel tuig hier. Wat kom je hier doen dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Morgen naar Roffa; lange tijd niet geweest. Ik ben benieuwd hoe de stad eruit ziet, en hoeveel buutenlanders ik ga zien. Iedereen zegt altijd dat er veel teveel buutenlanders wonen.
Er is heel veel wat je met beperkte middelen kan doen. Een neef van m'n vrouw zit in het leger daar. Eens kijken of ik met hem mee kan naar hun gym daar.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Opdrukken en pull-ups/chin-ups kan je overal doen.Verder kan je squatten met je vriendin op je rug en dips met een stoel.
http://www.trainforstrength.com/workouts.shtml op die site staan erg veel oefeningen die je met beperkte middelen kan doen
Jou laseren.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er woont wel veel tuig hier. Wat kom je hier doen dan?
Nieuw-Zeeland is goed te doen. Plan in de steden je hotel bij een gym. In Christchurch zat ik vlakbij een gym, in Wellington had het hotel een deal met een gym in de straat waar je gratis kon sporten en we hadden ook ergens een hotel waar een redelijke gym bij zat. E.e.a. is wel ca 10 jaar geleden maar indien gewenst kan ik het nog wel voor je opzoeken.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga eind november een maand naar Nieuw Zeeland. Ik ben nu toch echt aan het uitzoeken waar ik op verschillende plekken kan trainen.![]()
Rust is prima natuurlijk, maar een maand vind ik teveel. Ik ben me ook aan het inlezen in BW workouts, just in case...
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Carbon is trouwens gestopt met bodybuilding hoorde ik laatst.
Hij schijnt een nieuwe hobby te hebben tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kapot lelijke stad. Ik ben morgen ook in Roffa, dus wil je tikjes?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Morgen naar Roffa; lange tijd niet geweest. Ik ben benieuwd hoe de stad eruit ziet, en hoeveel buutenlanders ik ga zien. Iedereen zegt altijd dat er veel teveel buutenlanders wonen.
Ik zeg niks, wil geen ruzie met Oostblokkers snap je.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
die kaolo verkaaste yugo moet wegblijven uit mijn stad toch.
20:00 David Lloyd Blijdorp, be there!quote:Op zondag 7 juli 2013 16:32 schreef CarbonC het volgende:
Waar en hoe laat is morgen de topicmeet in Rotjeknor?
Doe niet zo stuur bruur.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kapot lelijke stad. Ik ben morgen ook in Roffa, dus wil je tikjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |