quote:Op zondag 7 juli 2013 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Carbon is trouwens gestopt met bodybuilding hoorde ik laatst.
Hij schijnt een nieuwe hobby te hebben tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kapot lelijke stad. Ik ben morgen ook in Roffa, dus wil je tikjes?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Morgen naar Roffa; lange tijd niet geweest. Ik ben benieuwd hoe de stad eruit ziet, en hoeveel buutenlanders ik ga zien. Iedereen zegt altijd dat er veel teveel buutenlanders wonen.
Ik zeg niks, wil geen ruzie met Oostblokkers snap je.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
die kaolo verkaaste yugo moet wegblijven uit mijn stad toch.
20:00 David Lloyd Blijdorp, be there!quote:Op zondag 7 juli 2013 16:32 schreef CarbonC het volgende:
Waar en hoe laat is morgen de topicmeet in Rotjeknor?
Doe niet zo stuur bruur.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kapot lelijke stad. Ik ben morgen ook in Roffa, dus wil je tikjes?
Ik ga eerst naar de bruiloft van m'n zwager, dan met een camper twee weken een groot deel van het noorder eiland ontdekken, waarbij ik zoveel mogelijk wil duiken. Dan naar de familie van m'n vrouw. Dat gaat wat worden want Maori, en de eerste keer dat ze 'thuis' komt. Dat worden dus inwijdingsrituelen enzo, ben benieuwd.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland is goed te doen. Plan in de steden je hotel bij een gym. In Christchurch zat ik vlakbij een gym, in Wellington had het hotel een deal met een gym in de straat waar je gratis kon sporten en we hadden ook ergens een hotel waar een redelijke gym bij zat. E.e.a. is wel ca 10 jaar geleden maar indien gewenst kan ik het nog wel voor je opzoeken.
Will do.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
20:00 David Lloyd Blijdorp, be there!
Mja, 40 jaar en een hartaanval.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:43 schreef CarbonC het volgende:
Ik lees trouwens net dat Ed van Amsterdam overleden is (zie BB topic)
Prachtige achternaam, srs. Moge de man in vrede rusten.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:43 schreef CarbonC het volgende:
Ik lees trouwens net dat Ed van Amsterdam overleden is (zie BB topic)
chanteren voor geldquote:Op zondag 7 juli 2013 16:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Volgens mij werkt hier ergens in het complex een dame van lichte zeden, zie steeds allemaal van die hoerenloper types hier
Hoofdzakelijk omdat het comfortabeler is. Plus het feit dat lenzen geen cylindrische afwijking corrigeren.quote:
TRX mee. Standaard uitrusting als ik paar dagen op pad moet voor werk.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga eind november een maand naar Nieuw Zeeland. Ik ben nu toch echt aan het uitzoeken waar ik op verschillende plekken kan trainen.![]()
Rust is prima natuurlijk, maar een maand vind ik teveel. Ik ben me ook aan het inlezen in BW workouts, just in case...
Mmm, daar kan je inderdaad een redelijke push/pull workout mee doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:17 schreef fathank het volgende:
[..]
TRX mee. Standaard uitrusting als ik paar dagen op pad moet voor werk.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:24 schreef sinepedraap het volgende:
#1 in je topic titel zetten
Wat denk je zelf?
Mwa, voor een reeks van nog geen 2 maanden oud gaat het best hard.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:53 schreef no1uknow het volgende:
hoe kan het dat dit topic eigenlijk nog maar bij nummertje 126 is, het gaat altijd zo idioot hard. bestaat 't nog niet zo lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |