Shermanology was gister echt geniaal. Zou gewoon vandaag weer gaan zo lekkerquote:Op zondag 7 juli 2013 11:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben een grote ventilator van erick e en shermanology
paar jaar geleden gezien op beatloverz. Echt een stel bazen.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Shermanology was gister echt geniaal. Zou gewoon vandaag weer gaan zo lekker
gwn zo ik sla mezelf altijd eerst kk hard voor meer energyquote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe schreeuwen jullie bij Deathlift?
Bij mij is het echt zo van: "ggghhhghghghghg" na 1x5 gewoon last van mijn keel...
Hnnnnnnnngg ah. Hnnnnnnnnng ah.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Bij mij is het echt zo van: "ggghhhghghghghg" na 1x5 gewoon last van mijn keel...
Lkr droog ckerquote:Op zondag 7 juli 2013 13:17 schreef fathank het volgende:
Lekker aan de stimulantia gister, nu ripped as fuck
Jij tennisspelerinquote:
LIGHT WEIGHT BABYquote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Deathlift? Dodelijke lift, klinkt gevaarlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je nou 5 weken niet trainen? Dat is het zelfde als 5 weken niet ademen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Deathlift? Dodelijke lift, klinkt gevaarlijk.
5 weken niet getraind nu, massa begint al aardig af te nemen..ik baal. Morgen beginnen we weer.
Bijna 4 weken Sumatra, week erna soort van griepachtige verschijnselen gehad. Zal me wel zwaar vallen morgen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 5 weken niet trainen? Dat is het zelfde als 5 weken niet ademen.
Reizen is geen excuus om niet te trainen, gewoon sportschool zoeken, of, indien op doorreis, calisthenics.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Bijna 4 weken Sumatra, week erna soort van griepachtige verschijnselen gehad. Zal me wel zwaar vallen morgen.
In b4 SunTzu en foto van benchpressende ecto-Vietnamezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:12 schreef ChesterPerry het volgende:
jesus je gaat toch niet op vakantie om daar te trainen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |