Jij beschouwt trainen niet als onderdeel van je leefstijl en als ontspanning?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:15 schreef ChesterPerry het volgende:
dan ben je gestoord vakantie heet niet voor niets vakantie
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef Ethanolic het volgende:
Dat is het zelfde als 5 weken niet ademen.
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:15 schreef ChesterPerry het volgende:
dan ben je gestoord vakantie heet niet voor niets vakantie
Squat jij met je oogbal?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik train over 1,5 maand pas weer
3 week vakantie en mag even niet trainen na het ooglaseren
Heb ongeveer 1,5 week wanneer ik wel kan trainen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeggen ze met alle ingrepen, is aanstellerij.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je mag even geen fysiek zwaar werk doen na het laseren
Risico lopen met je ogenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zeggen ze met alle ingrepen, is aanstellerij.
Ik ben niet verantwoordelijk voor opgelopen letsel door dit medische advies.
waarom laat je jezelf laseren dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je mag even geen fysiek zwaar werk doen na het laseren
"Jezelf laten laseren" klinkt als onzedige handelingen met jezelf laten uitvoeren.quote:
"Ik laat me altijd van achteren laserenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Jezelf laten laseren" klinkt als onzedige handelingen met jezelf laten uitvoeren.
"die viese hommo laat sig altijd laseren achter station"
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
"Ik laat me altijd van achteren laseren"
Gastquote:Op zondag 7 juli 2013 14:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Reizen is geen excuus om niet te trainen, gewoon sportschool zoeken, of, indien op doorreis, calisthenics.
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:51 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Gast, ik was aan het backpacken, ik zit niet in Marmaris.
quote:
Goedzo, de meeste meisjes vergeten die dikke zwartharige wortels rondom hun kringspier ook goed aan te pakken.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 14:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geeft niks, daar is een apart topic voor.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:54 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nou goed, dan ben ik blijkbaar niet weggelegd voor deze levensstijl.
Oogbalsex... Hadden ze zoiets niet in Japan?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Jezelf laten laseren" klinkt als onzedige handelingen met jezelf laten uitvoeren.
"die viese hommo laat sig altijd laseren achter station"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |