zwerty op het lijstje gestegen mn penis had er niks mee te makenquote:
quote:
* LittleBrownie doet liefquote:
De vraag is: wil hij dat ook met jou?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:55 schreef Etsu het volgende:
Ronaldozou best n nachtje met m willen slapen
Nou kalm aan johquote:Op zondag 7 juli 2013 00:55 schreef Etsu het volgende:
Hezdunnahzou best n nachtje met m willen slapen
Ik weet niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:57 schreef practics het volgende:
[..]ondanks dat ik snap dat je gay alarm afgaat... Denk ik toch dat die van de andere kant is.
En dan een gezellige afterparty?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tnx we zullen je uitnodigen als we klaar zijn met elkaar
wtfquote:Op zondag 7 juli 2013 00:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)eken-voetballer.html wat
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
nicequote:Op zondag 7 juli 2013 00:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
trustenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen
Doe lief voor LB oke
Dikke lobi voor LB
En groetjes voor de rest
quote:
quote:
Ik blijf.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:59 schreef practics het volgende:
1 uur kinder bed tijd? Voel me net thuis kapt de helft
Ik slaap al 5 nachten slecht, dus laat me.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:59 schreef practics het volgende:
hee psstquote:Op zondag 7 juli 2013 00:59 schreef practics het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:00 schreef practics het volgende:
[..]
Nadat we sponggebob de movie hebben gekeken en samen er op hebben gefapt. Mits je 18+ bent
mooie fotoquote:
Trustenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen
Doe lief voor LB oke
Dikke lobi voor LB
En groetjes voor de rest
Imgurquote:Op zondag 7 juli 2013 01:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die heb ik eerder gezien, hmm maar waar.
Dat post ik toch.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
In your head, in your head, in your head they are fighting
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tik 'm aan, broeder. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit is een steek in mijn hart, broertje.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:05 schreef practics het volgende:
[..]
Nou zelfs "normaal" fok heb ik ze niet zo laag gezien..
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is een steek in mijn hart, broertje.
Wat eronder staat dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk was er niks aan. En die snor lijkt niet eens op die van mij.
Heey turken zijn baas, ze maken me auto altijd perfect schoonquote:Op zondag 7 juli 2013 01:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet naar Turkse chirurgen (noracism).
Jij bent duidelijk dronken. Ga slapenquote:Op zondag 7 juli 2013 01:09 schreef practics het volgende:
[..]
Heey turken zijn baas, ze maken me auto altijd perfect schoonBeter dan die kut Nederlander aan de andere kant van de straat.
![]()
Daarnaast is mijn pizza bezorger vaak ook Turks en mijn post bode ook (wat de eerste postbode in jaren is die zijn werk goed doet.)
Ja goedquote:Op zondag 7 juli 2013 01:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat woord neem je terug!
Die kennen we hier namelijk niet.
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was even met andere dingen bezig, klik ik dit topic aan en zie ik gelijk dat plaatje..
Dit zijn hardloopschoenen toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:16 schreef Stuart het volgende:
Meer nieuwe schoenen gekocht vandaag
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel maar daar doe ik niet aanquote:
Maatje 35 zo te zien?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar daar doe ik niet aan
Swagquote:Op zondag 7 juli 2013 01:21 schreef practics het volgende:
[..]
Cool wij kunnen schoenen uitwisselen...
Hi byequote:Op zondag 7 juli 2013 01:25 schreef Spatieloos het volgende:
Oh hoi.
Oh doei, ik ga een nachteitje eten
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef practics het volgende:
[..]Daar heb ik wel een bijnaam voor, Kabouter maat
Wat kindervuurwerk, daarom ook die leeftijdquote:Op zondag 7 juli 2013 01:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bovenstaande pic is gewoon een plaatje van verlichting?
Ik weet niet wat jij er in ziet
quote:
157 cmquote:Op zondag 7 juli 2013 01:35 schreef practics het volgende:
[..]
Wat kindervuurwerk, daarom ook die leeftijdBedoel volwassenen had gewoon dikke 50inch shell afgestoken.
[..]Misschien compenseert je lengte?
Dit is wel heeeeeeeeeel laagquote:Op zondag 7 juli 2013 01:39 schreef practics het volgende:
[..]
nee hoor hij is nu al weer stukje ouder
Detailquote:Op zondag 7 juli 2013 01:39 schreef practics het volgende:
[..]
nee hoor hij is nu al weer stukje ouder
Gewoon weer die van gisteren? /tienloosquote:Op zondag 7 juli 2013 01:40 schreef Rodawa het volgende:
Is er TC jongens? Heb keiharde drops voor jullie.
Is goed.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon weer die van gisteren? /tienloos
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:48 schreef Spatieloos het volgende:
Oh hoi. Dus nachteitje was heerlijk. Maar ik nam ook nog knakworstjes, en die nasmaak is meh.
Volgende keer moet je het gewoon in de mixer gooien met beetje cola... Verteerd je lichaam het ook beter. Dat is snachts al niet best, dus kun je beter je lichaam handje helpen.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijd, gewoon achter elkaar.
Iel bah.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:55 schreef practics het volgende:
[..]
Volgende keer moet je het gewoon in de mixer gooien met beetje cola... Verteerd je lichaam het ook beter. Dat is snachts al niet best, dus kun je beter je lichaam handje helpen.
En jij voelt je te volwassen voor deze chat?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:56 schreef practics het volgende:
[..]choco ijs beter? Vanplaats cola dan he
Ja, leuke film welquote:Op zondag 7 juli 2013 01:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat een soort van Hans en Grietje?
Ooh gast je moest is weten...quote:Op zondag 7 juli 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En jij voelt je te volwassen voor deze chat?
Je moet alleen niet zo naar mijn inimini spellingsfoutjes zo naar verbeteren.quote:
Hey, ik probeer je alleen te helpen. Die is ipv eens fout is ernstig en kan je later nog last van krijgen.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:07 schreef practics het volgende:
[..]
Je moet alleen niet zo naar mijn inimini spellingsfoutjes zo naar verbeteren.![]()
Ik weet dat je autist bent maar doe dat maar bij een ander, goed?
Het is gewoon een stomme foutquote:Op zondag 7 juli 2013 02:07 schreef practics het volgende:
[..]
Je moet alleen niet zo naar mijn inimini spellingsfoutjes zo naar verbeteren.![]()
Ik weet dat je autist bent maar doe dat maar bij een ander, goed?
quote:Op zondag 7 juli 2013 02:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey, ik probeer je alleen te helpen. Die is ipv eens fout is ernstig en kan je later nog last van krijgen.
En ik ben geen autist.
Okay, dat weet ik toch niet. Maar een foutje verbeteren kan toch nooit kwaad, en dat je een beetje Nederlands leert is ook wel handig, maar nee het is niet nodig om brood te kopen. En om het nou gelijk onbeschoft te noemen, tegenwoordig zie je het overal op internet, het is niet meer onbeschoft !quote:Op zondag 7 juli 2013 02:09 schreef practics het volgende:
[..]Ik leef al in jou later. Ik verdien mijn brood niet met mijn spelling. Ben in andere dingen goed.
![]()
Dus helaas vrind... Kappen is ongewenst en zeer onbeschoft..
Ja als iemand als een dronken mongool typt, dan is je goed recht om er wat van te zeggen. Echter zolang het verhaal goed volgbaar is, is het gewoon onbeschoft en autisten gedrag om het perfect te willen zien. Kerel deze wereld is niet perfect. Maar goed wil nog wel zien of jij in de toekomst op mijn leeftijd een even goede boterham verdient met je "perfecte" spelling.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, dat weet ik toch niet. Maar een foutje verbeteren kan toch nooit kwaad, en dat je een beetje Nederlands leert is ook wel handig, maar nee het is niet nodig om brood te kopen. En om het nou gelijk onbeschoft te noemen, tegenwoordig zie je het overal op internet, het is niet meer onbeschoft !
Maar eigenlijk blijft het volgens mij een mening. :/
Ik heb helemaal geen perfect spelling! En dat beweer ik ook nergens. Ik maak ook zat foutjes, en vind het fijn als iemand mij verbeterd. En het heeft niks met autisme te maken. Natuurlijk is het meestal wel volgbaar, maar als we té tolerant zijn op foutjes gaat het op den duur mis en komen er misverstanden.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:15 schreef practics het volgende:
[..]
Ja als iemand als een dronken turk typt, dan is je goed recht om er wat van te zeggen. Echter zolang het verhaal goed volgbaar is, is het gewoon onbeschoft en autisten gedrag om het perfect te willen zien. Kerel deze wereld is niet perfect. Maar goed wil nog wel zien of jij in de toekomst op mijn leeftijd een even goede boterham verdient met je "perfecte" spelling.
Jezussssssquote:Op zondag 7 juli 2013 01:36 schreef practics het volgende:
[..]dan zou ik met mijn 199 je bijna omver lopen
Betweterig blijven kerel, dan kom jij vanzelf een keer de verkeerde tegen...quote:Op zondag 7 juli 2013 02:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen perfect spelling! En dat beweer ik ook nergens. Ik maak ook zat foutjes, en vind het fijn als iemand mij verbeterd. En het heeft niks met autisme te maken. Natuurlijk is het meestal wel volgbaar, maar als we té tolerant zijn op foutjes gaat het op den duur mis en komen er misverstanden.
Vind je?quote:
Wow wat, ben je echt zo klein o.Oquote:
Ik zeg nu toch helemaal niet betweterigs?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:18 schreef practics het volgende:
[..]
Betweterig blijven kerel, dan kom jij vanzelf een keer de verkeerde tegen...
Wat kun jij je aanstellen zeg. Je maakt een fout, iemand zegt daar iets van en vervolgens blijf je zeiken. Doe eens normaal zegquote:Op zondag 7 juli 2013 02:15 schreef practics het volgende:
[..]
Ja als iemand als een dronken mongool typt, dan is je goed recht om er wat van te zeggen. Echter zolang het verhaal goed volgbaar is, is het gewoon onbeschoft en autisten gedrag om het perfect te willen zien. Kerel deze wereld is niet perfect. Maar goed wil nog wel zien of jij in de toekomst op mijn leeftijd een even goede boterham verdient met je "perfecte" spelling.
Bemoei je met je eigen zaken.. zeikerd.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat kun jij je aanstellen zeg. Je maakt een fout, iemand zegt daar iets van en vervolgens blijf je zeiken. Doe een normaal zeg
Door gaan vriend...quote:Op zondag 7 juli 2013 02:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zeg nu toch helemaal niet betweterigs?
En jij noemt me gelijk een autist, dat is toch wel wat ergers dan betweterig zijn.
quote:Op zondag 7 juli 2013 02:21 schreef practics het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken.. zeikerd.
[..]
Door gaan vriend...
Negeer die idioot gewoon lekker joh. Die gast is alleen maar aan het trollen nuquote:
Niet modern, wel mooiquote:Op zondag 7 juli 2013 02:23 schreef Spatieloos het volgende:
Heeft er iemand nog leuke muziek dat niet te modern is?
Met denken dat je het nog steeds beter weet. Dat jij altijd gelijk hebt. Dat je altijd je mening moet verkondigen ondanks het onbeschoft en ongewenst is. Autist in hart en nieren.quote:
En jij bent zijn homo vriendje?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Negeer die idioot gewoon lekker joh. Die gast is alleen maar aan het trollen nu
Klinkt goed. Maar dat komt waarschijnlijk omdat het me bekend voor komt, ik heb het eerder gehoord, maar nooit de naam geweten. En dat heb ik vaker en dan vind ik ze meestal leukerquote:
Flikker lekker een klote eind op met je trollende en beledigende kutopmerkingen. Je voegt geen moer toe en bent alleen maar aan het uitdagen. Ik zal je vanaf nu negeren maar wat mij betreft lazer je lekker opquote:Op zondag 7 juli 2013 02:25 schreef practics het volgende:
[..]
En jij bent zijn homo vriendje?
Igg tip kruip hem nog verder de anus in
quote:Op zondag 7 juli 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flikker lekker een klote eind op met je trollende kutopmerkingen. Je voegt geen moer toe en bent alleen maar aan het uitdagen. Ik zal je vanaf nu negeren maar wat mij betreft lazer je lekker op
Hoezo mag ik mijn mening niet verkondigen terwijl jij dat wel mag met je 'autist in hart en nieren' ?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:24 schreef practics het volgende:
[..]
Met denken dat je het nog steeds beter weet. Dat jij altijd gelijk hebt. Dat je altijd je mening moet verkondigen ondanks het onbeschoft en ongewenst is. Autist in hart en nieren.![]()
Maar vooral doorgaan...
Ik ook hoor heb lange adem..quote:Op zondag 7 juli 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo mag ik mijn mening niet verkondigen terwijl jij dat wel mag met je 'autist in hart en nieren' ?
en hoezo nog steeds betweterig, ik gaf alleen mijn mening?
Waarom ga ik hier op in
Ik vind het gewoon leuk stiekem denk ik
tjaquote:Op zondag 7 juli 2013 02:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow wat, ben je echt zo klein o.O
Dat is wel heeeeeeeel klein
Niet dat het erg is ofzo!
Hoe was t???quote:Op zondag 7 juli 2013 02:18 schreef practics het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens contact mee op deze hoogte, klopt
quote:Op zondag 7 juli 2013 02:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar verder beantwoord je niet mijn vragen
Vond het eigenlijk maar een oude zak, met een achterhaalde mentaliteit. Zijn geen vriendjes geworden.quote:
Je bent een schatjequote:Op zondag 7 juli 2013 02:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, dit heb ik voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2013 02:40 schreef Stuart het volgende:
Ik heb hier duidelijk even niets te zoeken. Au revoir
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:35 schreef chapel24 het volgende:
Ik zit ff de comments te lezen, wat is die practics een jankerd zeg... Nondeju!![]()
Van mij mag je je gang gaan hoor, als je maar weet dat jij degene bent die onzin praatquote:Op zondag 7 juli 2013 03:36 schreef practics het volgende:
[..]Hahah laat me even fokken met die gast...
Hey het is laat en hij wou goed bijten...quote:Op zondag 7 juli 2013 03:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Van mij mag je je gang gaan hoor, als je maar weet dat jij degene bent die onzin praathahahah
Gaat wel denk ik, ik voel me alleen een beetje down omdat ik op een zaterdag avond niks anders doen dan FOK!quote:
Dan moet je eerder gaan slapenquote:Op zondag 7 juli 2013 03:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gaat wel denk ik, ik voel me alleen een beetje down omdat ik op een zaterdag avond niks anders doen dan FOK!![]()
Maar ja, is wel leuk
En met u, kom jij van uitgaan vandaan?
Wat doen mensen eigenlijk bij uitgaanquote:Op zondag 7 juli 2013 03:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet je eerder gaan slapenik ben net thuis van het uitgaan ja
was leuk
Vertelquote:Op zondag 7 juli 2013 03:50 schreef nodig het volgende:
Mensen die agressief worden van alcohol![]()
Valt ook gewoon niks mee te beginnen
Boos maken om de kleinste dingen en gewoon overal op in meppenquote:
Ik ben altijd laidback als ik dronken benquote:Op zondag 7 juli 2013 03:50 schreef nodig het volgende:
Mensen die agressief worden van alcohol![]()
Valt ook gewoon niks mee te beginnen
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ben altijd laidback als ik dronken ben
Was *quote:Op zondag 7 juli 2013 03:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[01:19:05] David: ik ben slapen
LEUGENAAR DAT JE ER BENT!
Ik kan ook niet slapen, heb ook geen zin in. Maar heb ook geen zin dat ik morgen om 10 uur wakker wordt gemaakt door mams met haar stofzuiger terwijl ik nog 3 uur wil doorslapen.quote:
Je kan prima een dagje zonder slaap..quote:Op zondag 7 juli 2013 04:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kan ook niet slapen, heb ook geen zin in. Maar heb ook geen zin dat ik morgen om 10 uur wakker wordt gemaakt door mams met haar stofzuiger terwijl ik nog 3 uur wil doorslapen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 04:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik ben nog erger verslaafd aan slaap dan aan chocolade!
VAquote:Op zondag 7 juli 2013 07:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Maar natuurlijk een hele goedenorgen voor jou!
Hoe laat is dat normaal afgelopen dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 07:39 schreef zwerty het volgende:
Mijn broer komt nu pas thuis van Sensation white
goedemorgen btw
Was 6 uur afgelopen volgens mijquote:Op zondag 7 juli 2013 07:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe laat is dat normaal afgelopen dan?
Goedemorgen.
Partyhardy, die heeft het beter bekeken haha!quote:Op zondag 7 juli 2013 07:39 schreef zwerty het volgende:
Mijn broer komt nu pas thuis van Sensation white
goedemorgen btw
Oh, ben jij nou één van die WGR baggeraars?quote:Op zondag 7 juli 2013 07:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Uhh nee!
Ik ben WDEV en voornamelijk te vinden in WGR en soms Jong![]()
Ja, dat is wel een rare situatie ja. Dat 'ie de hele nacht terwijl jij sliep wakker is geweest.quote:Op zondag 7 juli 2013 07:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
Was 6 uur afgelopen volgens mij
Maar is raar, ik ben wakker en dan komt hij pas thuis haha
Ben vooral te vinden in de werknemerstopics, maar ik lees en reageer op de rest ookquote:Op zondag 7 juli 2013 07:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ben jij nou één van die WGR baggeraars?
Aha. Het viel me op dat veel serieuze topics daar uitlopen op bagger en dat er niet zoveel ingegrepen wordtquote:Op zondag 7 juli 2013 07:44 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ben vooral te vinden in de werknemerstopics, maar ik lees en reageer op de rest ook
Goeiemorgen WDEVL! Eerst verjaardag in zeeland, dan bij mijn oma logeren.quote:Op zondag 7 juli 2013 07:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Maar natuurlijk een hele goedemorgen voor jou!
Wat zijn je plannen voor vandaag?
verjaardagenquote:Op zondag 7 juli 2013 09:39 schreef SGYENZO het volgende:
Heb eigenlijk niet zo'n zin in die verjaardag, moet helemaal naar Zeeland en dan moet ik mensen die ik nauwelijks ken gaan feliciteren.=>
hmm kan beter, heb echt een hekel aan verjaardagen en bende.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 09:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm kan beter, heb echt een hekel aan verjaardagen en bende.
De ware FOK!autist komt dan in mij naar boven, mensen die de hele tijd tegen je gaan praten
Ja het ergste is dat het een dreumes verjaardag isquote:Op zondag 7 juli 2013 09:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
verjaardagenheb er ook een vandaag
dit is ook een kinderverjaardagquote:Op zondag 7 juli 2013 09:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja het ergste is dat het een dreumes verjaardag isdus kleutertjes
volwassenen
en godverdomme maar 1 of 2 tieners.
ja echt hèquote:Op zondag 7 juli 2013 09:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm kan beter, heb echt een hekel aan verjaardagen en bende.
De ware FOK!autist komt dan in mij naar boven, mensen die de hele tijd tegen je gaan praten
en dan al als mensen die je niet kent tegen je gaan praten.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dit is ook een kinderverjaardag
Noemen ze socializenquote:Op zondag 7 juli 2013 09:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
en dan al als mensen die je niet kent tegen je gaan praten.
Gewoon meepraten, je ziet ze daarna toch nooit weerquote:Op zondag 7 juli 2013 09:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
en dan al als mensen die je niet kent tegen je gaan praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |