Hoezo mag ik mijn mening niet verkondigen terwijl jij dat wel mag met je 'autist in hart en nieren' ?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:24 schreef practics het volgende:
[..]
Met denken dat je het nog steeds beter weet. Dat jij altijd gelijk hebt. Dat je altijd je mening moet verkondigen ondanks het onbeschoft en ongewenst is. Autist in hart en nieren.![]()
Maar vooral doorgaan...
Ik ook hoor heb lange adem..quote:Op zondag 7 juli 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo mag ik mijn mening niet verkondigen terwijl jij dat wel mag met je 'autist in hart en nieren' ?
en hoezo nog steeds betweterig, ik gaf alleen mijn mening?
Waarom ga ik hier op in
Ik vind het gewoon leuk stiekem denk ik
tjaquote:Op zondag 7 juli 2013 02:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow wat, ben je echt zo klein o.O
Dat is wel heeeeeeeel klein
Niet dat het erg is ofzo!
Hoe was t???quote:Op zondag 7 juli 2013 02:18 schreef practics het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens contact mee op deze hoogte, klopt
quote:Op zondag 7 juli 2013 02:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar verder beantwoord je niet mijn vragen
Vond het eigenlijk maar een oude zak, met een achterhaalde mentaliteit. Zijn geen vriendjes geworden.quote:
Je bent een schatjequote:Op zondag 7 juli 2013 02:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, dit heb ik voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2013 02:40 schreef Stuart het volgende:
Ik heb hier duidelijk even niets te zoeken. Au revoir
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:35 schreef chapel24 het volgende:
Ik zit ff de comments te lezen, wat is die practics een jankerd zeg... Nondeju!![]()
Van mij mag je je gang gaan hoor, als je maar weet dat jij degene bent die onzin praatquote:Op zondag 7 juli 2013 03:36 schreef practics het volgende:
[..]Hahah laat me even fokken met die gast...
Hey het is laat en hij wou goed bijten...quote:Op zondag 7 juli 2013 03:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Van mij mag je je gang gaan hoor, als je maar weet dat jij degene bent die onzin praathahahah
Gaat wel denk ik, ik voel me alleen een beetje down omdat ik op een zaterdag avond niks anders doen dan FOK!quote:
Dan moet je eerder gaan slapenquote:Op zondag 7 juli 2013 03:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gaat wel denk ik, ik voel me alleen een beetje down omdat ik op een zaterdag avond niks anders doen dan FOK!![]()
Maar ja, is wel leuk
En met u, kom jij van uitgaan vandaan?
Wat doen mensen eigenlijk bij uitgaanquote:Op zondag 7 juli 2013 03:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet je eerder gaan slapenik ben net thuis van het uitgaan ja
was leuk
Vertelquote:Op zondag 7 juli 2013 03:50 schreef nodig het volgende:
Mensen die agressief worden van alcohol![]()
Valt ook gewoon niks mee te beginnen
Boos maken om de kleinste dingen en gewoon overal op in meppenquote:
Ik ben altijd laidback als ik dronken benquote:Op zondag 7 juli 2013 03:50 schreef nodig het volgende:
Mensen die agressief worden van alcohol![]()
Valt ook gewoon niks mee te beginnen
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ben altijd laidback als ik dronken ben
Was *quote:Op zondag 7 juli 2013 03:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[01:19:05] David: ik ben slapen
LEUGENAAR DAT JE ER BENT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |