Okay, dat weet ik toch niet. Maar een foutje verbeteren kan toch nooit kwaad, en dat je een beetje Nederlands leert is ook wel handig, maar nee het is niet nodig om brood te kopen. En om het nou gelijk onbeschoft te noemen, tegenwoordig zie je het overal op internet, het is niet meer onbeschoft !quote:Op zondag 7 juli 2013 02:09 schreef practics het volgende:
[..]Ik leef al in jou later. Ik verdien mijn brood niet met mijn spelling. Ben in andere dingen goed.
![]()
Dus helaas vrind... Kappen is ongewenst en zeer onbeschoft..
Ja als iemand als een dronken mongool typt, dan is je goed recht om er wat van te zeggen. Echter zolang het verhaal goed volgbaar is, is het gewoon onbeschoft en autisten gedrag om het perfect te willen zien. Kerel deze wereld is niet perfect. Maar goed wil nog wel zien of jij in de toekomst op mijn leeftijd een even goede boterham verdient met je "perfecte" spelling.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, dat weet ik toch niet. Maar een foutje verbeteren kan toch nooit kwaad, en dat je een beetje Nederlands leert is ook wel handig, maar nee het is niet nodig om brood te kopen. En om het nou gelijk onbeschoft te noemen, tegenwoordig zie je het overal op internet, het is niet meer onbeschoft !
Maar eigenlijk blijft het volgens mij een mening. :/
Ik heb helemaal geen perfect spelling! En dat beweer ik ook nergens. Ik maak ook zat foutjes, en vind het fijn als iemand mij verbeterd. En het heeft niks met autisme te maken. Natuurlijk is het meestal wel volgbaar, maar als we té tolerant zijn op foutjes gaat het op den duur mis en komen er misverstanden.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:15 schreef practics het volgende:
[..]
Ja als iemand als een dronken turk typt, dan is je goed recht om er wat van te zeggen. Echter zolang het verhaal goed volgbaar is, is het gewoon onbeschoft en autisten gedrag om het perfect te willen zien. Kerel deze wereld is niet perfect. Maar goed wil nog wel zien of jij in de toekomst op mijn leeftijd een even goede boterham verdient met je "perfecte" spelling.
Jezussssssquote:Op zondag 7 juli 2013 01:36 schreef practics het volgende:
[..]dan zou ik met mijn 199 je bijna omver lopen
Betweterig blijven kerel, dan kom jij vanzelf een keer de verkeerde tegen...quote:Op zondag 7 juli 2013 02:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen perfect spelling! En dat beweer ik ook nergens. Ik maak ook zat foutjes, en vind het fijn als iemand mij verbeterd. En het heeft niks met autisme te maken. Natuurlijk is het meestal wel volgbaar, maar als we té tolerant zijn op foutjes gaat het op den duur mis en komen er misverstanden.
Vind je?quote:
Wow wat, ben je echt zo klein o.Oquote:
Ik zeg nu toch helemaal niet betweterigs?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:18 schreef practics het volgende:
[..]
Betweterig blijven kerel, dan kom jij vanzelf een keer de verkeerde tegen...
Wat kun jij je aanstellen zeg. Je maakt een fout, iemand zegt daar iets van en vervolgens blijf je zeiken. Doe eens normaal zegquote:Op zondag 7 juli 2013 02:15 schreef practics het volgende:
[..]
Ja als iemand als een dronken mongool typt, dan is je goed recht om er wat van te zeggen. Echter zolang het verhaal goed volgbaar is, is het gewoon onbeschoft en autisten gedrag om het perfect te willen zien. Kerel deze wereld is niet perfect. Maar goed wil nog wel zien of jij in de toekomst op mijn leeftijd een even goede boterham verdient met je "perfecte" spelling.
Bemoei je met je eigen zaken.. zeikerd.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat kun jij je aanstellen zeg. Je maakt een fout, iemand zegt daar iets van en vervolgens blijf je zeiken. Doe een normaal zeg
Door gaan vriend...quote:Op zondag 7 juli 2013 02:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zeg nu toch helemaal niet betweterigs?
En jij noemt me gelijk een autist, dat is toch wel wat ergers dan betweterig zijn.
quote:Op zondag 7 juli 2013 02:21 schreef practics het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken.. zeikerd.
[..]
Door gaan vriend...
Negeer die idioot gewoon lekker joh. Die gast is alleen maar aan het trollen nuquote:
Niet modern, wel mooiquote:Op zondag 7 juli 2013 02:23 schreef Spatieloos het volgende:
Heeft er iemand nog leuke muziek dat niet te modern is?
Met denken dat je het nog steeds beter weet. Dat jij altijd gelijk hebt. Dat je altijd je mening moet verkondigen ondanks het onbeschoft en ongewenst is. Autist in hart en nieren.quote:
En jij bent zijn homo vriendje?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Negeer die idioot gewoon lekker joh. Die gast is alleen maar aan het trollen nu
Klinkt goed. Maar dat komt waarschijnlijk omdat het me bekend voor komt, ik heb het eerder gehoord, maar nooit de naam geweten. En dat heb ik vaker en dan vind ik ze meestal leukerquote:
Flikker lekker een klote eind op met je trollende en beledigende kutopmerkingen. Je voegt geen moer toe en bent alleen maar aan het uitdagen. Ik zal je vanaf nu negeren maar wat mij betreft lazer je lekker opquote:Op zondag 7 juli 2013 02:25 schreef practics het volgende:
[..]
En jij bent zijn homo vriendje?
Igg tip kruip hem nog verder de anus in
quote:Op zondag 7 juli 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flikker lekker een klote eind op met je trollende kutopmerkingen. Je voegt geen moer toe en bent alleen maar aan het uitdagen. Ik zal je vanaf nu negeren maar wat mij betreft lazer je lekker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |