Gewoon weer die van gisteren? /tienloosquote:Op zondag 7 juli 2013 01:40 schreef Rodawa het volgende:
Is er TC jongens? Heb keiharde drops voor jullie.
Is goed.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon weer die van gisteren? /tienloos
quote:Op zondag 7 juli 2013 01:48 schreef Spatieloos het volgende:
Oh hoi. Dus nachteitje was heerlijk. Maar ik nam ook nog knakworstjes, en die nasmaak is meh.
Volgende keer moet je het gewoon in de mixer gooien met beetje cola... Verteerd je lichaam het ook beter. Dat is snachts al niet best, dus kun je beter je lichaam handje helpen.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijd, gewoon achter elkaar.
Iel bah.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:55 schreef practics het volgende:
[..]
Volgende keer moet je het gewoon in de mixer gooien met beetje cola... Verteerd je lichaam het ook beter. Dat is snachts al niet best, dus kun je beter je lichaam handje helpen.
En jij voelt je te volwassen voor deze chat?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:56 schreef practics het volgende:
[..]choco ijs beter? Vanplaats cola dan he
Ja, leuke film welquote:Op zondag 7 juli 2013 01:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat een soort van Hans en Grietje?
Ooh gast je moest is weten...quote:Op zondag 7 juli 2013 01:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En jij voelt je te volwassen voor deze chat?
Je moet alleen niet zo naar mijn inimini spellingsfoutjes zo naar verbeteren.quote:
Hey, ik probeer je alleen te helpen. Die is ipv eens fout is ernstig en kan je later nog last van krijgen.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:07 schreef practics het volgende:
[..]
Je moet alleen niet zo naar mijn inimini spellingsfoutjes zo naar verbeteren.![]()
Ik weet dat je autist bent maar doe dat maar bij een ander, goed?
Het is gewoon een stomme foutquote:Op zondag 7 juli 2013 02:07 schreef practics het volgende:
[..]
Je moet alleen niet zo naar mijn inimini spellingsfoutjes zo naar verbeteren.![]()
Ik weet dat je autist bent maar doe dat maar bij een ander, goed?
quote:Op zondag 7 juli 2013 02:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey, ik probeer je alleen te helpen. Die is ipv eens fout is ernstig en kan je later nog last van krijgen.
En ik ben geen autist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |