Je kan prima een dagje zonder slaap..quote:Op zondag 7 juli 2013 04:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kan ook niet slapen, heb ook geen zin in. Maar heb ook geen zin dat ik morgen om 10 uur wakker wordt gemaakt door mams met haar stofzuiger terwijl ik nog 3 uur wil doorslapen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 04:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik ben nog erger verslaafd aan slaap dan aan chocolade!
VAquote:Op zondag 7 juli 2013 07:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Maar natuurlijk een hele goedenorgen voor jou!
Hoe laat is dat normaal afgelopen dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 07:39 schreef zwerty het volgende:
Mijn broer komt nu pas thuis van Sensation white
goedemorgen btw
Was 6 uur afgelopen volgens mijquote:Op zondag 7 juli 2013 07:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe laat is dat normaal afgelopen dan?
Goedemorgen.
Partyhardy, die heeft het beter bekeken haha!quote:Op zondag 7 juli 2013 07:39 schreef zwerty het volgende:
Mijn broer komt nu pas thuis van Sensation white
goedemorgen btw
Oh, ben jij nou één van die WGR baggeraars?quote:Op zondag 7 juli 2013 07:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Uhh nee!
Ik ben WDEV en voornamelijk te vinden in WGR en soms Jong![]()
Ja, dat is wel een rare situatie ja. Dat 'ie de hele nacht terwijl jij sliep wakker is geweest.quote:Op zondag 7 juli 2013 07:41 schreef zwerty het volgende:
[..]
Was 6 uur afgelopen volgens mij
Maar is raar, ik ben wakker en dan komt hij pas thuis haha
Ben vooral te vinden in de werknemerstopics, maar ik lees en reageer op de rest ookquote:Op zondag 7 juli 2013 07:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ben jij nou één van die WGR baggeraars?
Aha. Het viel me op dat veel serieuze topics daar uitlopen op bagger en dat er niet zoveel ingegrepen wordtquote:Op zondag 7 juli 2013 07:44 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ben vooral te vinden in de werknemerstopics, maar ik lees en reageer op de rest ook
Goeiemorgen WDEVL! Eerst verjaardag in zeeland, dan bij mijn oma logeren.quote:Op zondag 7 juli 2013 07:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Maar natuurlijk een hele goedemorgen voor jou!
Wat zijn je plannen voor vandaag?
verjaardagenquote:Op zondag 7 juli 2013 09:39 schreef SGYENZO het volgende:
Heb eigenlijk niet zo'n zin in die verjaardag, moet helemaal naar Zeeland en dan moet ik mensen die ik nauwelijks ken gaan feliciteren.=>
hmm kan beter, heb echt een hekel aan verjaardagen en bende.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 09:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm kan beter, heb echt een hekel aan verjaardagen en bende.
De ware FOK!autist komt dan in mij naar boven, mensen die de hele tijd tegen je gaan praten
Ja het ergste is dat het een dreumes verjaardag isquote:Op zondag 7 juli 2013 09:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
verjaardagenheb er ook een vandaag
dit is ook een kinderverjaardagquote:Op zondag 7 juli 2013 09:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja het ergste is dat het een dreumes verjaardag isdus kleutertjes
volwassenen
en godverdomme maar 1 of 2 tieners.
ja echt hèquote:Op zondag 7 juli 2013 09:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm kan beter, heb echt een hekel aan verjaardagen en bende.
De ware FOK!autist komt dan in mij naar boven, mensen die de hele tijd tegen je gaan praten
en dan al als mensen die je niet kent tegen je gaan praten.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dit is ook een kinderverjaardag
Noemen ze socializenquote:Op zondag 7 juli 2013 09:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
en dan al als mensen die je niet kent tegen je gaan praten.
Gewoon meepraten, je ziet ze daarna toch nooit weerquote:Op zondag 7 juli 2013 09:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
en dan al als mensen die je niet kent tegen je gaan praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |