abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juli 2013 @ 00:46:29 #1
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_128674866

Foto's cliffhanger:

Persfoto:

© Studio Kastermans

Screenshots:

© roos85

© PeterKelder

© Dr.Mikey

Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com

De Topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Topicreeks

- De OP -

Helemaal super.
pi_128674939
Misschien is het Noud wel, in opdracht van Ludo.
pi_128675425
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 00:49 schreef BasNijmegen het volgende:
Misschien is het Noud wel, in opdracht van Ludo.
En heeft hij (per ongeluk?) de parachute van Nina gesaboteerd. :o
signatuurloos
  roze zondag 7 juli 2013 @ 04:43:28 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128677194
Het is Mike of Aysen, de vraag is alleen wie heeft het gedaan en waarom
Your beauty never ever scared me.
pi_128677478
De dader is Monica (in samenwerking met Bing?) Het slachtoffer moest Aysen zijn maar het wordt Wiet.
pi_128677605
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 07:21 schreef vencodark het volgende:
De dader is Monica (in samenwerking met Bing?) Het slachtoffer moest Aysen zijn maar het wordt Wiet.
zoiets inderdaad.
pi_128678927
Die TT _O-

De foto's van de stuntman zijn verschillend qua muts
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_128679423
Als Nuran wat overkomt kan Rick qua alibi ook nog wel in de problemen komen aangezien hij zich niks van de vorige avond herrinnert...
(t zou me sowieso niet verbazen als ze dat nog in gaan zetten, dat hij zich langzaam weer dingen gaat herinneren die ons verder helpen)
  zondag 7 juli 2013 @ 11:22:52 #9
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_128679619
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 11:10 schreef Maartel het volgende:
Als Nuran wat overkomt kan Rick qua alibi ook nog wel in de problemen komen aangezien hij zich niks van de vorige avond herrinnert...
(t zou me sowieso niet verbazen als ze dat nog in gaan zetten, dat hij zich langzaam weer dingen gaat herinneren die ons verder helpen)
Nuran heeft verteld hoe het zit met Aysen. Rik kan dit niet handelen en grijpt na een enorme ruzie naar de fles.
  zondag 7 juli 2013 @ 11:25:25 #10
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_128679683
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 07:21 schreef vencodark het volgende:
Precies ook het juiste moment voor de terugkeer van Sjors (de oude Sjors)
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  roze zondag 7 juli 2013 @ 12:41:14 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_128681833
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 11:25 schreef ZaZoe het volgende:

[..]

Precies ook het juiste moment voor de terugkeer van Sjors (de oude Sjors)
Zat ik ook aan te denken.. Dit verhaallijn wordt vast de terugkeer van Sjors idd
Your beauty never ever scared me.
pi_128683420
Waarom is Sjors ook alweer weg?
  zondag 7 juli 2013 @ 13:40:26 #13
403520 Sway-
La vie est belle
pi_128683919
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 13:25 schreef Donnis het volgende:
Waarom is Sjors ook alweer weg?
Om even afstand te nemen van Mike dacht ik. En in t echt natuurlijk vanwege de zwangerschap.
  zondag 7 juli 2013 @ 14:35:47 #14
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_128686080
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 11:29 schreef LetsGame het volgende:

De makers wilden van seizoen 12 volgens mij een soort nieuwe start maken met GTST, daarom was de laatste aflevering van dat seizoen een echte afsluiting. Spannend? Nee. Eens.

seizoen 12 eindigde zo, omdat dat als einde van de hele serie bedoeld was. de contract onderhandellingen met rtl verliepen zo moeizaam, dat er rekening mee gehouden moest worden dat GTST gecanncelled moest worden
  zondag 7 juli 2013 @ 14:41:40 #15
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_128686254
App werkt weer super :').
Kunt je niet eens registreren..
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_128687432
Denk echt dat Mike/Louis Talpe de serie gaat verlaten.

*De problemen bij de Bouwhuisjes zijn min of meer over; alle focus kan op hun liggen en het rouwproces.. kan anton meteen zn ex waarschuwen voor Ludo.

* Laura en Lorena hoeven niet werkloos thuis te zitten. Baby terug bij Nina/Noud.

Tevens heeft Louis Talpe gezegd dat hij GTST moeilijk kan combineren met zn musical werkzaamheden.
pi_128687834
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 15:16 schreef Roter het volgende:
Denk echt dat Mike/Louis Talpe de serie gaat verlaten.

*De problemen bij de Bouwhuisjes zijn min of meer over; alle focus kan op hun liggen en het rouwproces.. kan anton meteen zn ex waarschuwen voor Ludo.

* Laura en Lorena hoeven niet werkloos thuis te zitten. Baby terug bij Nina/Noud.

Tevens heeft Louis Talpe gezegd dat hij GTST moeilijk kan combineren met zn musical werkzaamheden.
Mike gaat er 2014 pas uit.
pi_128688462
quote:
4s.gif Op zondag 7 juli 2013 15:28 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Mike gaat er 2014 pas uit.
Dat is in april ofzo ergens gezegd.. kan hij op teruggekomen zijn?
pi_128688505
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 15:41 schreef Roter het volgende:

[..]

Dat is in april ofzo ergens gezegd.. kan hij op teruggekomen zijn?
Alles kan in GTST.
pi_128691546
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 14:35 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

seizoen 12 eindigde zo, omdat dat als einde van de hele serie bedoeld was. de contract onderhandellingen met rtl verliepen zo moeizaam, dat er rekening mee gehouden moest worden dat GTST gecanncelled moest worden
Jij (en LetsGame) bedoelen zeker seizoen 11, met alle liefdeskoppels :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 7 juli 2013 @ 17:24:35 #21
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_128691742
Louis Talpe tijdelijk uit Goede Tijden Slechte Tijden Geplaatst op Mon 22 Apr 2013 om 17:00

Louis Talpe wordt begin 2014 uit Goede Tijden Slechte Tijden geschreven. Dat vertelt de soapacteur aan Story. Talpe is in het voorjaar te druk met een Vlaamse musical. “Als ik iets voor bijvoorbeeld Mega Mindy moest opnemen, werd er altijd zo geschoven met de schema’s dat ik daar tijd voor had. Maar het repeteren van 14-18 zal heel veel tijd in beslag nemen, dat is niet te combineren met de soap. De schrijvers gaan nu een manier bedenken om mij er volgend jaar uit te schrijven“, zegt hij.

Het vertrek is volgens Talpe niet definitief. “Ik ga er maar tijdelijk uit. Vanwege de flexwet moet ik sowieso de serie voor drie maanden verlaten. Gelukkig kan ik die opnemen als we gaan repeteren voor 14-18. Als de musical eenmaal door het land gaat, moet ik deze met GTST combineren.”

Dat moet goed gaan, denkt Talpe. “Ferry Doedens heeft dat met Wicked ook gedaan en dat ging hem goed af. Ik hoop dat de opnameschema’s van GTST dan opnieuw voor mij aangepast worden zodat ik ’s middags om drie uur naar België kan om in de rol van soldaat te kruipen.”

Louis Talpe speelt in de serie de rol van Mike.

Bron: Mediacourant
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_128691873
Theorie van Zappen.blog:

quote:
Maakte Mike fatale parachutesprong zomercliff GTST?

De cliffhanger van Goede Tijden Slechte Tijden zal de gemoederen nog wel even bezig houden. Niet alleen is het de vraag wie een parachute heeft gesaboteerd, de kijker weet ook nog niet wie zich te pletter is gevallen. Negen Meerdijkers zijn aan boord van het vliegtuig gestapt, allemaal zijn ze gesprongen. Wie is het haasje? Een overzicht van de mogelijkheden.

Maxime, Nuran, en Rikki lijken veilig. Zij hebben op dit moment geen tegenstanders in Meerdijk die zo’n grote hekel aan ze hebben, dat iemand ze een fatale parachutesprong gunt.

Wiet & Noud
Het is nog niet eens heel lang geleden dat Noud de schuifdeur van zijn bestelbusje dichtschoof om even lekker te seksen met Wiet. En dat heeft hij inmiddels opgebiecht aan Nina. In die zin zou Nina een motief hebben om Wiet voor eens en altijd uit de weg te ruimen. Tegelijkertijd is Noud zijn leven niet zeker, nadat hij tamelijk lomp duidelijk heeft gemaakt niets te willen van Wiet.

Nina
Heeft twee opponenten; naast Wiet gaat het om Mike. Hij is echter zojuist weer erkend als vader van Nola en lijkt dus al te hebben wat hij wil. De kans dat Nina dit noodlot treft, lijkt dus klein.

Lorena
Is de afgelopen tijd het slachtoffer geweest van vergiftiging en daardoor tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid. Dat weet ze alleen zelf nog niet. Wel is ze haar hotel afhandig gemaakt door Mike. Opnieuw geldt: Mike heeft wat hij hebben wil, dus ook Lorena lijkt ‘safe’.

Aysen
Aysen heeft zo ongeveer iedereen van zich afgestoten, maar de vete met Bing is wel het grootst. Haar wraakplan omdat hij haar heeft gedumpt, heeft gewerkt. Bing is in de veronderstelling dat de zwangerschap van Monika is afgebroken, verder is zijn laatste sperma vernietigd. Bing is de laatste tijd erg onvoorspelbaar en grimmig gebleken, Aysen loopt serieus risico.

Mike
Heeft net als Aysen heel Meerdijk tegen zich in het harnas gejaagd. Maar waar dat bij Aysen tamelijk geleidelijk ging, heeft Mike zich in de laatste week onmogelijk gemaakt. Hij is weer erkend als vader van Nola – en heeft daardoor de hele familie Sanders tegen zich. Maar ook Lorena is woest, nu ze haar hotel afhandig is gemaakt.

Mijn voorspelling is dat Mike de man is die een kapotte parachute om zijn rug had. Want als het Aysen is, wijst eigenlijk meteen alles op Bing. Dan gaat de hele beerput open, over het betaalde draagmoederschap en de bedreigingen, en gaat Bing de bak in. GTST verliest twee hoofdrolspelers, die allebei zeer verankerd zijn in Meerdijk. Dat lijkt een iets te grote leegloop? Bovendien heeft actrice Dilan Yurdakul al laten doorschemeren dat er nog nieuwe verhalen voor Aysen zijn.

Mike daarentegen heeft een tamelijk losse positie in Meerdijk. Weliswaar is hij de broer van Bianca, maar echt hecht zijn die twee niet. Mike heeft verder geen vaste partner in de soap, alleen dochtertje Nola. Mike kan dus redelijk makkelijk uit de serie worden geschreven. Belangrijker: de noodlottige sprong heeft een hoog whodunit-gehalte, gezien de vele Meerdijkers met een motief. Voor de schrijvers dus heerlijk materiaal om nog lange tijd op voort te borduren!

Verder is Mike toentertijd de soap ingeschreven als ‘de nieuwe hunk’, een gat dat Jan Kooijman achterliet met zijn vertrek. Maar laten we wel wezen: Louis Talpe was als MegaToby een stuk heter dan als de wat driftige maar saaie Mike. Beter gaan de schrijvers dus op zoek naar een echt lekker hapje om de jonge vrouwelijke kijkers aan zich te binden.
pi_128692624
jipfr twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:15:36 @rohangottschalk jij speelde toch de rol van Danny vroeger????? #gtdt reageer retweet
:D _O_ _O-
pi_128692740
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:24 schreef Devil010 het volgende:
Louis Talpe tijdelijk uit Goede Tijden Slechte Tijden Geplaatst op Mon 22 Apr 2013 om 17:00

Louis Talpe wordt begin 2014 uit Goede Tijden Slechte Tijden geschreven. Dat vertelt de soapacteur aan Story. Talpe is in het voorjaar te druk met een Vlaamse musical. “Als ik iets voor bijvoorbeeld Mega Mindy moest opnemen, werd er altijd zo geschoven met de schema’s dat ik daar tijd voor had. Maar het repeteren van 14-18 zal heel veel tijd in beslag nemen, dat is niet te combineren met de soap. De schrijvers gaan nu een manier bedenken om mij er volgend jaar uit te schrijven“, zegt hij.

Het vertrek is volgens Talpe niet definitief. “Ik ga er maar tijdelijk uit. Vanwege de flexwet moet ik sowieso de serie voor drie maanden verlaten. Gelukkig kan ik die opnemen als we gaan repeteren voor 14-18. Als de musical eenmaal door het land gaat, moet ik deze met GTST combineren.”

Dat moet goed gaan, denkt Talpe. “Ferry Doedens heeft dat met Wicked ook gedaan en dat ging hem goed af. Ik hoop dat de opnameschema’s van GTST dan opnieuw voor mij aangepast worden zodat ik ’s middags om drie uur naar België kan om in de rol van soldaat te kruipen.”

Louis Talpe speelt in de serie de rol van Mike.

Bron: Mediacourant
Nou, dat is duidelijk. Mike leeft nog.
  zondag 7 juli 2013 @ 18:12:55 #25
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_128692796
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 18:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Nou, dat is duidelijk. Mike leeft nog.
Hopelijk wel. Maar misschien dat de aanslag wel voor hem bedoeld was.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')