Hij is geen kenner.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Idioot. Een echte kenner en liefhebber heeft het over z'n sport.
Lees zijn boeken.
Porte = baasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:54 schreef stoereboii het volgende:
Wat lult Krabbé manFroome deed dat vorig jaar toch ook niet bij Wiggins... En Froome is toch sterker dan Porte, maar wat is Porte ook verschrikkelijk goed! Heel het peloton uit elkaar gereten
Ik zie niet wat er mis is met Mart.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef De_Fietser het volgende:
Weet je wat ik liever heb.
Een andere presentator.
Ben niet eens een notoire Anti-DeMart-persoon.
Maar dit kan toch niet meer?
Nee joh, da's allemaal verzonnen. HET IS EEN CONSPIRANCY, ZEG IK JE.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef THEFXR het volgende:
20 Epo doden, het was niet voor niks dat ze midden in de nacht moesten opstaan om een stukje te gaan fietsen om het hart op gang te houden, dat staat bijna in elk wielerboek
ditquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is geen kenner.
Vooral een verblinde liefhebber, die de nare kanten van sport negeert, en dat is irritant.
Juist niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is geen kenner.
Vooral een verblinde liefhebber, die de nare kanten van sport negeert
liefhebber is het jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is geen kenner.
Vooral een verblinde liefhebber, die de nare kanten van sport negeert, en dat is irritant.
Kenny van Hummel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:56 schreef TLC het volgende:
Hoe heet die wielrenner ook alweer die zijn stiefvader dood heeft geslagen ?
Nee, wat dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt het Parijs-Nice topic dus niet gevolgd.
Vreselijk hèquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Porte = baas![]()
Ah Joost. Plaspauze dus.
Wat niet?quote:
Wat hij nu uitdraagt is nog exact wat op pag. 44-48 staat van zijn boek "43 wielerverhalen",, en column die hij begin jaren 80 schreef....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is geen kenner.
Ik kijk beide, maar vind Mart altijd beter. Heb Krabbé zijn boeken altijd met veel plezier gelezen. Dus je denigrerende toon is ongepastquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dan kijk je toch naar het schijtlollige TdJ?
En hij schreeuwt niet.
Iets vinden is geen feit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Wat niet?
Hij legt mensen woorden in de mond, negeert het feit dat hij zelf niet meer geloofwaardig is. En hij vertelt zaken alsof het een boek is, leuk voor in een boek, maar niet voor op tv.
jij begon hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kijk beide, maar vind Mart altijd beter. Heb Krabbé zijn boeken altijd met veel plezier gelezen. Dus je denigrerende toon is ongepast![]()
En hij schreeuwt wel degelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |