Ik kijk beide, maar vind Mart altijd beter. Heb Krabbé zijn boeken altijd met veel plezier gelezen. Dus je denigrerende toon is ongepastquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dan kijk je toch naar het schijtlollige TdJ?
En hij schreeuwt niet.
Iets vinden is geen feit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Wat niet?
Hij legt mensen woorden in de mond, negeert het feit dat hij zelf niet meer geloofwaardig is. En hij vertelt zaken alsof het een boek is, leuk voor in een boek, maar niet voor op tv.
jij begon hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kijk beide, maar vind Mart altijd beter. Heb Krabbé zijn boeken altijd met veel plezier gelezen. Dus je denigrerende toon is ongepast![]()
En hij schreeuwt wel degelijk.
Ah. Ik had het vooral over Krabbé.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar werd opvallend vaak "Porte" gepost.
Is Mart volgens jou nog geloofwaardig?quote:
Ik reageerde op jouw denigrerende opmerking over mensen in Nederland.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
jij begon hoor.
En ik vond m niet schreeuwen.
Jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:59 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Is Mart volgens jou nog geloofwaardig?
Dan verschillen wij van mening.quote:
Slim is het niet nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Levert hem alleen nog maar meer emogifs op denk ik.
Dat kan zie Smeets vandaag voor het eerst deze tour.quote:
Ik vond in het gesprek net van wel.quote:
quote:
dat is gewoon zo. In Italië bv zijn er uitsluitend Tims op tvquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw denigrerende opmerking over mensen in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |