Hij schreeuwt niet?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien wordt het meer geaccepteerd ALS HIJ WAT MINDER SCHREEUWT.
ook dat, maar ook veel onzinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral drammerig. En wat Pino zegt: hij schreeuwt de hele tijd.
Dit dus. Idioot. Een echte kenner en liefhebber heeft het over z'n sport.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef marcodej het volgende:
Schijnbaar wordt iedereen met een interessante mening of verhaal tegenwoordig vervelend gevonden?
Jij hebt het Parijs-Nice topic dus niet gevolgd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom een haat voor Froome maar niet voor Porte?
Het is zo'n jaren '80 mening.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef marcodej het volgende:
Schijnbaar wordt iedereen met een interessante mening of verhaal tegenwoordig vervelend gevonden?
Mensen hebben geen moeite met gepassioneerde sprekers, maar wel met sprekers die schreeuwenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:52 schreef TUFKAL het volgende:
Haten op Timde man is gepassioneerd hebben hoop mensen moeite mee in NL.
Heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Idioot. Een echte kenner en liefhebber heeft het over z'n sport.
Lees zijn boeken.
dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Idioot. Een echte kenner en liefhebber heeft het over z'n sport.
Lees zijn boeken.
Dat ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral drammerig. En wat Pino zegt: hij schreeuwt de hele tijd.
dan kijk je toch naar het schijtlollige TdJ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen hebben geen moeite met gepassioneerde sprekers, maar wel met sprekers die schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |