SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Effort.Less. De tering man, ik zei het toestraks nog tegen YUR. Prachtig om te zien hoe mensen lopen, en hoe verschillend mensen lopen.. Daar kan ik echt de hele dag naar kijkenquote:
Ik kijk net m`n Endomondo activity.. Gestart, op de baan, met 4:24 min/km, en dat voelde echt he-le-maal niet zo! Pas toen ik voor de eerste keer van de baan ging, ging m`n tempo naar 5:10 min/km. Is op een baan lopen dan echt zo`n groot verschil?![]()
En Mr.B in actie!! Heel kort, maar tochdit is de laatste helaas... Jammer dat ik niet meer mensen op filmpjes heb kunnen vangen...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik moet wel nog heel duidelijk werken aan de stand van m'n voeten. Doordat ik geneigd ben die wat naar binnen te draaien doe ik nog steeds gek met m'n voeten![]()
![]()
De filmpjes nog even allemaal bij elkaar onder een spoiler, handig voor het terugkijken. Als je wilt dat jouw filmpje liever prive op YouTube komt, of helemaal niet, let me know! Als je het originele Quicktime bestandje wil, mag ook, DM me dan even je e-mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kun je daar echt wat aan veranderen dan? Je kunt trainen op landing enzo maar op de stand van je voeten?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet wel nog heel duidelijk werken aan de stand van m'n voeten. Doordat ik geneigd ben die wat naar binnen te draaien doe ik nog steeds gek met m'n voetenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is er volgens de podotherapeut fout ingesleten en nu moet het er weer uitslijtenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kun je daar echt wat aan veranderen dan? Je kunt trainen op landing enzo maar op de stand van je voeten?Maar dat duurt dus langer dan ik leuk vind. Nu loop ik toch een beetje als een mongooltje.
![]()
Dat ben ik inderdaad, leuk!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef Guppyfriend het volgende:
DeeBee in actie!!toch...? Dit is toch DeeBee...?
![]()
Ook al had ik mij niet aan iedereen voorgesteld, was het blijkbaar toch nog wel een beetje duidelijk wie ik was.
Zag in m'n grafiekjes dat m'n stukken op de baan wel het snelste waren qua tempo, de support hielp goed blijkbaar.
Ook wel blij met m'n race, al had ik eigenlijk wel m'n PR willen aanvallen, maar de omstandigheden hielpen niet zo. Wel blij dat ik voor de zoveelste keer de laatste tijd een negatieve split kon lopen en m'n snelste kilometer als laatste, qua indelen en ontspanning loopt het wel goed in wedstrijden.Al moet ik op zo'n 5 km nog wel iets harder (durven) starten eigenlijk...
http://connect.garmin.com/activity/338407145
GPS had er af en toe wat moeite mee zo te zien.
Jack does it in real time...![]()
Mijn race ging de eerste 5 kilometer heel erg lekker trouwens, kon mooi tempo houden en mijn ademhaling ging ook redelijk goed. Eerste rondje baan ging iets te snel (3'12/km) maar daarna kon ik het redelijk redden op 3'40, iets oplopend tot de 5km in 4'00.
Na het tweede rondje kwam bij ongeveer 5.5km in een keer een klap van de hamer, zomaar ineens keihard steken in mijn zij. Heb toen helaas 2 keer moeten wandelen en daarna het rondje afgemaakt op een iets lager tempo. Nog wel een redelijke tijd van 42.25 ongeveer gelopen, maar niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar dat mocht de pret verder zeker niet drukken!![]()
Ik heb echt een enorme topdag gehad! Vond het erg gezellig om de meesten van hier allemaal te leren kennen en lekker mee te ouwehoeren! Heb ook goed gegeten door een lekkere BBQ en natuurlijk verder heerlijk weer gehad!![]()
Ik wil natuurlijk MaleDuck ook echt even bedanken! Was echt helemaal top geregeld!En alle andere ook ontzettend bedankt voor een topdag!
![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/212646279/2368823![]()
mongooltje/fok!autist patato/potato. Maar ik land ook maf hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is er volgens de podotherapeut fout ingesleten en nu moet het er weer uitslijtenMaar dat duurt dus langer dan ik leuk vind. Nu loop ik toch een beetje als een mongooltje.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik land ook maf. Ik loop ook maf
Als ik mezelf zie vanaf de zijkant vind ik het meestal nog wel meevallen. Maar vanaf de voorkant...![]()
![]()
je hebt het supergoed gedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn race ging de eerste 5 kilometer heel erg lekker trouwens, kon mooi tempo houden en mijn ademhaling ging ook redelijk goed. Eerste rondje baan ging iets te snel (3'12/km) maar daarna kon ik het redelijk redden op 3'40, iets oplopend tot de 5km in 4'00.
Na het tweede rondje kwam bij ongeveer 5.5km in een keer een klap van de hamer, zomaar ineens keihard steken in mijn zij. Heb toen helaas 2 keer moeten wandelen en daarna het rondje afgemaakt op een iets lager tempo. Nog wel een redelijke tijd van 42.25 ongeveer gelopen, maar niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar dat mocht de pret verder zeker niet drukken!![]()
Ik heb echt een enorme topdag gehad! Vond het erg gezellig om de meesten van hier allemaal te leren kennen en lekker mee te ouwehoeren! Heb ook goed gegeten door een lekkere BBQ en natuurlijk verder heerlijk weer gehad!![]()
Ik wil natuurlijk MaleDuck ook echt even bedanken! Was echt helemaal top geregeld!En alle andere ook ontzettend bedankt voor een topdag!
![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/212646279/2368823en gezellig
![]()
![]()
Mijn uitzwaai is dus naar buiten, met links meer dan met rechts. Nouja, prioriteit 1 is nu de pootjes (weer) sterk krijgen. Na de Vooroeverloop kan ik wel weer wat meer naar techniek gaan kijken.
O, en ik vond het ook leuk! MD bedankt ook!![]()
Hier jij op je blote pootjes en de rest van Fok!ing Girlpower in een dikke eindsprintquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:26 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn uitzwaai is dus naar buiten, met links meer dan met rechts. Nouja, prioriteit 1 is nu de pootjes (weer) sterk krijgen. Na de Vooroeverloop kan ik wel weer wat meer naar techniek gaan kijken.
O, en ik vond het ook leuk! MD bedankt ook!!
![]()
Whoehoehoe!! "Fokling Girlpower" volgens de speakerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hier jij op je blote pootjes en de rest van Fok!ing Girlpower in een dikke eindsprint!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tof!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Whoehoehoe!! "Fokling Girlpower" volgens de speaker![]()
![]()
En dan zegt er iemand op de achtergrond "Wat?" Hahaha!
Hehe, Miezziej ging nog best snelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hier jij op je blote pootjes en de rest van Fok!ing Girlpower in een dikke eindsprint!
Liep verrassend lekker trouwens, op m'n blote pootjes![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
***![]()
over blote pootjes rennen gesproken.
ik krijg dinsdag een leuk pakketje binnen!
vibram fivefingers kso!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hey... Ik heb eigenlijk 2 PR's gelopen vandaag. M`n tussentijd op 5km was 25:58. Stomme Endomondo pakt dat weer niet![]()
![]()
Hehehe, leuk die filmpjes!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
I lol'edquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef Guppyfriend het volgende:
En dan zegt er iemand op de achtergrond "Wat?" Hahaha!
haha
![]()
Levitas .. Endomondo pakt ook tussentijden als records hoor... iig .. voor mij wel ! Goed gelopen allen! Zijn de 25 (hoeveel had ik er ook alweer gezegd?) PRs gesneuveld ?![]()
Nee niet echt, was het toch echt te warm voor. Wel wat PR's trouwens, maar niet zoveel!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef AlexN het volgende:
Levitas .. Endomondo pakt ook tussentijden als records hoor... iig .. voor mij wel ! Goed gelopen allen! Zijn de 25 (hoeveel had ik er ook alweer gezegd?) PRs gesneuveld ?![]()
![]()
Hmm.
- GPS (incl fuckups, ik heb kortstondig 500 per uur gelopen) zegt 20,14 km.
- afstandmeten zegt 22,75 km
- zelf de ronde plotten met runkeeper 19,68 km.
Welke zou ik moeten geloven?
Anyway, de vormcrisis was dus gewoon één slechte dag. Me happy!![]()
![]()
Door die filmpjes mis ik niksquote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, de 5km tijd op m`n horloge (geen PR) is anders dan de geklokte tussentijd (PR), vandaar dat 'ie m niet paktquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef AlexN het volgende:
![]()
Mijn poten zijn wel sterk en alles, maar bij de profi schoenenwinkel vertelden ze dat er weinig aan te doen is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:26 schreef hatsaflats het volgende:
O, en ik vond het ook leuk! MD bedankt ook!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Komt Maleduck even highfive-end door beeld zoevenquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat een ontzettend toffe foto is dit trouwens! Heel vet, bedankt!quote:![]()
De rest van de foto's trouwens ook!![]()
![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
je hebt het supergoed gedaanen gezellig
![]()
Jij hebt supergoed gesupporterd!Gaaf dat je gewoon uit Utrecht kwam om ons in Rotterdam gewoon helemaal bij te staan! Top!
![]()
![]()
Je kan heel veel dingen trainen, toevallig moet ik ook m'n rechtervoet sterker krijgen, want die zakt nu wat in waardoor er een druk op mijn scheenbeen ontstaat. Dat moet dus hier ook sterker worden. En door de clinic weet ik dat ik ook kleinere pasjes moet nemen en minder met een gestrekt been moet landen. Het zijn allemaal techniekdingen wat je jezelf kan aanleren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijn poten zijn wel sterk en alles, maar bij de profi schoenenwinkel vertelden ze dat er weinig aan te doen is.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar ik bedoel geen pronatie hè, maar gewoon dat ik m'n voeten iets naar binnen draai, dus dat naar verhouding m'n tenen dichterbij elkaar komen dan m'n hielen. Beetje lastig uitleggen, maar het zit meer in m'n houding dan in m'n bouw. Gewoon m'n voeten weer iets meer naar buiten draaien is genoeg en daardoor beweegt m'n knie ook natuurlijker, aldus de podotherapeut. Maar iets afleren wat je waarschijnlijk al 26 jaar doet gaat niet zomaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijn poten zijn wel sterk en alles, maar bij de profi schoenenwinkel vertelden ze dat er weinig aan te doen is.![]()
ja dat naar binnen zwaaien doe ik ook. erg lastig om af te leren.
bij mij komt het omdat ik verkeerde ruimte heb in mijn heup.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
![]()
Mosselmossel op de start!
En TWC trouwens, dacht ik tenminste?
Hier veel meer, nu ga ik ook meteen even verder kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Jero_nimo op 06-07-2013 23:23:24 ]![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef Jero_nimo het volgende:
In de fonkelnieuwe Mizuno'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mosselmossel op de start!
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Mooie startfoto !quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef Jero_nimo het volgende:
Mosselmossel op de start!
Hier veel meer, nu ga ik ook meteen even verder kijken!
Leuk dat iedereen het goed heeft gedaan vandaag, ondanks het warme weer. MaleDuck. Het t-shirt is méér dan verdiend als ik zo alles mag geloven![]()
![]()
![]()
Het is toch geen zweeffoto, das niet erg.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Beetje jammer inderdaad!quote:![]()
Ik kijk alleen een beetje moeilijk![]()
Andere is niet veel beter.. wel 2 duimpjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was het zeker je tweede rondje?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:26 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad!![]()
Ik kijk alleen een beetje moeilijk![]()
Volgens mij niet, heb net een 2e foto toegevoegdquote:.
SPOILER: YUROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, heb net een 2e foto toegevoegd.
2e is beter iddSPOILER: YUROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat wel ernstig hard inderdaad! Leuk idee wel om eens te proberenquote:. Waarschijnlijk lig ik dan achter tegen de muur.
![]()
![]()
Zo, ik ga m`n bed opzoeken.
Lieve hardlopende FOK!'ers, ONWIJS bedankt voor de super gezellige dag vandaag. Ik heb er echt van genoten!
In het bijzonder: MaleDuck bedankt voor het organiseren van ja, alles eigenlijk.. De fotografen voor het maken van de toffe foto's en de supporters voor het supporteren en - niet geheel onbelangrijk - voor het passen op de spulletjes (ook al zijn er nog steeds 4 hamburgers vermist...)
Volgend jaar, doe ik weer mee!![]()
![]()
Zo,ook weer thuis en ff foto's gekeken. Wat een geweldige dag met perfect weer! Om te lopen iets minder, maar ik heb het echt heel erg naar m'n zin gehad.
Leukste vond ik eigenlijk het hele team dat me op stond te wachten bij het laatste stukje. Heel mooi moment![]()
En ik vind dit toch wel een erg leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topdag geweest en ook heel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten![]()
![]()
Lekker gelopen allemaal!
Ik ben maar niet meer gegaan vandaag. Als ik stil zat ging ik al zweten.
Morgen maar een beetje op tijd op en gaan voor het te warm is.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zo, ik ben ook eens thuis en verbrand!
Eens even hier teruglezen en wat foto's en filmpjes bekijken zolang mijn ogen openblijven![]()
![]()
OMG kijk nou!! Ik zweefen ik had het warm, dat ook
Het was heel leuk! Lopen was wel erg warm, vooral tweede rondje ging ik echt niet meer op 'wedstrijdtempo', maar ja... toch kunnen doorlopen. Op een gegeven moment gingen er voor me 2 mensen wandelen -niet in de weg ofzo, maar het was wel heel verleidelijk ook even een momentje rust te nemen.. toch doorgezet en blijven rennen, nou ja, het was meer joggen maar dat dan toch nog wel ;-p Wel jammer dat ik niet eens binnen het uur heb kunnen lopen, maar wie gaat er dan ook op 1 van de eerste echt warme dagen 10 km rennen midden op de middag?Wij allemaal dus. En volgend jaar gewoon weer, want het was hartstikke leuk!
Zijn er van mij nog foto's? Ik hoop op een zweeffoto...![]()
geblesseerd zijn heeft ook zo'n zijn voordelen.... gister ge-tijdwaargenomen tijdens de relay cross country omdat ik anders toch maar thuis zou zitten en al mijn running buddies plezier zouden hebben en nu voor het eerst de snelle lopers in actie gezien!
en host gespeeld, na haar uitgenodigd te hebben via de "Naseby Water Race groep" op FB, voor een jongedame die op zoek was naar nieuwe running buddies nu ze van Dunedin naar Invercargill is vehuist'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kijk zo moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonde zeg maarquote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Omg ik had gisteravond krampaanvallen in mijn hamstring zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 08:07 schreef Miezziej het volgende:
Ik kijk zo moeilijk
ik zie alleen maar iemand die geconcentreerd kijkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 7 juli 2013 08:07 schreef Miezziej het volgende:
Ik kijk zo moeilijk
Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De mijne staat er ook tussen, maar krijg hem hier niet geplaatst (zit mobiel). Is ook niet erg.Ik had al gezegd dat ik niet fotogeniek ben, maar die is wel heel erg.
![]()
Oh, en ik heb spierpijn.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook meteen de enige plaatsbare foto. Tweede rondje had ik het duidelijk erg zwaar. En:SPOILER: arme marioOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog meer foto's:
https://skydrive.live.com(...)key=!AMLYHPQtqtdKHbE
Laat maar, niet boeiend.
[ Bericht 9% gewijzigd door hatsaflats op 07-07-2013 08:37:05 ]![]()
Mario is wel heel dood daar, heb je 'm geen paddestoel gegeven?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ziet er allemaal fantastisch uit! Is het Fokking fast team nog hoog geeindigd?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
13de dacht ikquote:Op zondag 7 juli 2013 08:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ziet er allemaal fantastisch uit! Is het Fokking fast team nog hoog geeindigd?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijn eindsprintje was onder de 4/km, dat is gewoon het normale tempo voor sommige mensen hier...Best apart haha, zou dat nooit langer kunnen volhouden
![]()
![]()
Volgend jaar weer doen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
^quote:
Als het van jullie mag natuurlijk
En als ik nog in het land ben, maar dat zit wel goed denk ik![]()
![]()
![]()
Kijk 'm soepeltjes gaan, rondje 2 was al iets minder soepel
Jammer dat ik er wel een lichte kater aan over hebt gehouden, want ik heb nog behoorlijk last van mijn voet.
[ Bericht 21% gewijzigd door Swetsenegger op 07-07-2013 09:13:30 ]![]()
Jump zag een lekker wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blote voetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, je verstapte je nog even lullig op het terrein zag ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk 'm soepeltjes gaanJammer dat ik er wel een lichte kater aan over hebt gehouden, want ik heb nog behoorlijk last van mijn voet.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zij liep dus de hele tijd voor me hè, en ik kon r niet bijhoudenquote:![]()
![]()
Ja en daar heb ik behoorlijk last van. Gisterenavond kon ik er niet meer op staan. Gaat nu wat beter gelukkig, maar hardlopen zit er deze week niet in denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja, je verstapte je nog even lullig op het terrein zag ik.![]()
Snel weer herstellen hoor, Swets!quote:Op zondag 7 juli 2013 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik behoorlijk last van. Gisterenavond kon ik er niet meer op staan. Gaat nu wat beter gelukkig, maar hardlopen zit er deze week niet in denk ik.![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, heb net een 2e foto toegevoegd.
SPOILER: YUROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked![]()
Net nog even snel mijn nagellak eraf gepoetst, straks weer werken![]()
@Swets:
Ik hoop dat je snel herstelt!![]()
woooowwwww, prachtig resultaat! en dat voor een stelletje piraten......quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 7 juli 2013 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk 'm soepeltjes gaanJammer dat ik er wel een lichte kater aan over hebt gehouden, want ik heb nog behoorlijk last van mijn voet.
![]()
Had je nog wel gekoeld?![]()
Haha die finish foto van ons loopgroepje.![]()
SPOILER: verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
As we speak ben ik nog aan het koelen. Maar merkte net dat met in beweging komen het al snel een stukje beter ging.quote:![]()
![]()
![]()
Ik zie er beter uit dan ik me op dat moment voelde
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ben nu al de gezichten bij de namen <> nicknames kwijt.
Leuke foto!quote:Op zondag 7 juli 2013 09:12 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie er beter uit dan ik me op dat moment voeldeIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 09:10 schreef Lastpost het volgende:
SPOILER: verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk verslag!
![]()
Mooi verslag manSPOILER: verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super!
Deze is ook leuk!! MD bij de start
En Quoi! Te snel voor de camera
zou super zijn. Alleen het weekend waarin in gehouden wordt is zoveel leuks te doen.quote:
Boel festivals en andere leuke sportevenementen...
Keuzes maken...
die foto's zijn allemaal top, zitten zoveel leuke tussen
Rennen is een serieuze zaak
Pff mijn LDL ging niet lekker vanochtend. Misschien door de warmte of zo, maar mijn hartslag was 10 tikken hoger bij elk tempo dan normaal. Uiteindelijk 8,3 km in 55.50 minuten, HF 157.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha, MD is wel erg groot zo! Jammer dat die foto van Quoi zo onscherp is!quote:Op zondag 7 juli 2013 09:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Deze is ook leuk!! MD bij de start
[ afbeelding ]
En Quoi! Te snel voor de camera
[ afbeelding ]
Ik heb net ook even m'n loopje ingeladen, en het is wel een aardige samenvatting van hoe het ging. Ik drukte wel pas na 300 meter op start, dus het klopt niet helemaal.
Ik was een tikje hard van start gegaan, maar dat hoort er een beetje bij. De eerste 2km gingen vrij soepel, lekker op 5min/km en ik had stiekeme hoop dat ik dat redelijk vol zou kunnen gaan houden. Voor de zekerheid toch maar afgezakt in de hoop dat ik dan de 2e 5km zou kunnen knallen, maar dat ging meteen naar 5:40, beetje jammer. Dat heb ik aangehouden tot km 7, al kreeg ik bij km 6 al last van m'n voorvoeten en kuiten. Kuiten trok vanzelf wel aardig weg, voorvoeten bleven zeuren. Bij het keerpunt kwam er lood in m'n benen en wilde het niet meer. "Hoppa, ene been voor het andere been zetten" mocht niet echt baten en ik zakte nog verder terug naar 6:08. Km 9 nog weten te "versnellen" naar 5:59 en km 10 nog maar iets eruit geperst. Eindsprint leek nergens meer op.
Maar wél een topdag gehad!![]()
Ik heb nog een Quoi gevonden, die wel scherp isquote:Op zondag 7 juli 2013 09:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, MD is wel erg groot zo! Jammer dat die foto van Quoi zo onscherp is!Check ook ons toffe lintje!
Foto-zoek-addict
De verkeerde tentSPOILER: verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Serious business idd dat lopen.
(Van mij hadden ze wel net voor het wisselpunt mogen fotograferen ipv erna.)
Oh, en die mensen daar naast me waren even bloed irritant. Lopen, wandelen, lopen wandelen, naast elkaar uiteraard en net toen ik er langs ging weer gaan hardlopen zodat we drie breed liepen
Leuke verslagen trws!
***![]()
Van de Facebook van de Ekiden:Oepsquote:Twee prachtige Nederlandse records op de Rotterdam Ekiden.
Onze vrienden van Rotterdam Atletiek komen elk jaar met sterke teams naar de Ekiden. Ditmaal zorgde RA team 1 voor een Nederlandse record in de categorie 35+, door hun eigen toptijd uit 2011 met 57 seconden te verbeteren tot 2.25.40.
Dat het warme weer niet alleen ideaal was voor de rond de baan van PAC picknickende teams maar bovendien niet in de weg stond aan toptijden, werd bewezen door de Altismasters. Deze 50-plussers van het Amersfoortse Altis liepen 2.37.44, bijna 11 minuten sneller dan het bestaande record! De organisatie was erg blij met deze resultaten!
Het team Nationaal M55, met lopers van verschillende verenigingen, liep 3.17.25. Het record voor nationale teams M55 was vacant, maar het is nog niet duidelijk of dit team voldoet aan de definitie van "nationaal team". Of dit het geval is, zal blijken bij de behandeling van de aanvraag door de Atletiekunie.
De PAC dames 35+ liepen 3.14.15 en ook dat zou een Nederlands record zijn geweest, ware het niet dat een van de dames over een Brits in plaats van Nederlands paspoort bleek te beschikken. Die complicatie was bij het samenstellen van het team even over het hoofd gezien...
We hebben alletwee 5m36/km gemiddeld gelopenquote:Op zondag 7 juli 2013 09:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, MD is wel erg groot zo! Jammer dat die foto van Quoi zo onscherp is!
Ik heb net ook even m'n loopje ingeladen, en het is wel een aardige samenvatting van hoe het ging. Ik drukte wel pas na 300 meter op start, dus het klopt niet helemaal.
Ik was een tikje hard van start gegaan, maar dat hoort er een beetje bij. De eerste 2km gingen vrij soepel, lekker op 5min/km en ik had stiekeme hoop dat ik dat redelijk vol zou kunnen gaan houden. Voor de zekerheid toch maar afgezakt in de hoop dat ik dan de 2e 5km zou kunnen knallen, maar dat ging meteen naar 5:40, beetje jammer. Dat heb ik aangehouden tot km 7, al kreeg ik bij km 6 al last van m'n voorvoeten en kuiten. Kuiten trok vanzelf wel aardig weg, voorvoeten bleven zeuren. Bij het keerpunt kwam er lood in m'n benen en wilde het niet meer. "Hoppa, ene been voor het andere been zetten" mocht niet echt baten en ik zakte nog verder terug naar 6:08. Km 9 nog weten te "versnellen" naar 5:59 en km 10 nog maar iets eruit geperst. Eindsprint leek nergens meer op.
Maar wél een topdag gehad!![]()
![]()
dat team van kinderen liep fokking hard trouwens!quote:Op zondag 7 juli 2013 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
Een van die PAC dames kwam mij ook echt zo hard voorbij.Knap hoor.
![]()
Ja, toen ik liep was er een super klein meisje voor hen gestart, maar die had mij een techniek, tempo en souplesse, haalde menig loper in.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dat team van kinderen liep fokking hard trouwens!
Leuke foto's en verslagen! Ik spotte van mijzelf alleen een onwijze close-up foto.
Jack does it in real time...![]()
pff wat is het warm al.
net terug van 5km tempo en 2 kilometer uitloop.
niet slechte tijd, maar niet mijn snelste tijd. 26.58.
gave foto`s en verslagen al!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
En zijn zoveel leuke foto's van iedereen!!
Ik heb gewoon een leuke foto van mijzelf gevonden!!
Ik zet hem niet eens in een spoiler![]()
Nu ga ik alles nalezen van deze topdag![]()
die is echt wel leuk jah...quote:Op zondag 7 juli 2013 10:30 schreef streamnl het volgende:
Ik heb gewoon een leuke foto van mijzelf gevonden!!
Ik zet hem niet eens in een spoiler![]()
[ afbeelding ]
Nu ga ik alles nalezen van deze topdag
beter als zo'n zweeffoto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is wel echt een hele toffe foto, die van stream!![]()
Dit zegt endomondo van mijn loopje:
http://www.endomondo.com/workouts/212795555/2964036
Ik heb het nog even gecheckt en ik zit maar 11 sec van mijn PR af, best netjes gezien de omstandigheden.***![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:32 schreef Guard het volgende:
[..]
die is echt wel leuk jah...
beter als zo'n zweeffoto![]()
![]()
Ik lijk een heel klein beetje op mijn userpicquote:Op zondag 7 juli 2013 10:32 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:32 schreef Guppyfriend het volgende:
En supertoffe foto Stream!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daarom heb ik ook nog een NL's paspoort...stel je voor dat ik tijdens de vooroever een geode dag hebquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Better safe than sorry!quote:Op zondag 7 juli 2013 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daarom heb ik ook nog een NL's paspoort...stel je voor dat ik tijdens de vooroever een geode dag heb
YUR zweeft ook!!
Inderdaad leuke foto's, en wat is het leuk om de verhalen te lezen!![]()
Mijn verhaal qua lopen zou echt minder boeiend zijn, samenvattend:
* Oh god, waar ben ik aan begonnen, nu moet ik gaan lopen
* Nou, hier gaan we dan, op hoop van zegen
* Heet, heet, heet, heet, heet, heet, enz
* Ik blijf wel achter haar hangen, nee toch niet, inhalen
* Jeej, ik heb mensen ingehaald!
* K*t, nu pas 2km, waar is dat keerpunt??
* Daar is het keerpunt!!!
* Lopend water drinken gaat niet blijkbaar, poging twee nu wandelend, lekker
* En weer 'tempo' maken
* Ik KAN niet meer
* Ik word ingehaald :-(
* Ik zie mooie sterretjes....
* He, ik zie de finish door dat hek heen, ik ben er vast bijna
* Godkolere, wat een t*fuseind....
* Jaa, bochtje om
* Eeeeen... 'Sprint' (voor zover dat ging)
- insert roeptoeterende en meerennende Stream 'en doorgaan, sprinten, alles eruit!!!!!-
*piep* zei de chip toen ik over de finish ging, Stream ging verder.
Garmin stopzetten, enigzins verdwaasd naar tijd kijken (28.45) zal wel goed wezen. Water!!
Maar ik heb het gedaan!!
![]()
![]()
![]()
Drie blaren op twee voeten en spierpijn in m'n kuiten, bovenbenen en hamstrings. Maar, het was het dubbel en dwars waard!![]()
![]()
Wat een superfoto's zeg! Wie heeft een medaille nodig als er zulke leuke foto's gemaakt worden?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja! Wat zijn dat?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit vind ik trouwens erg leuke schoenen![]()
Ik ben meteen zo loopenthausiast dat ik nu weer mijn schoenen aan zou willen doen.
Beter even niet met deze warmte en spierpijn nu, morgen langzaam herstelloop doen lijkt mij slimmer.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hij was echt fantastisch! Met z'n krantje...quote:Op zondag 7 juli 2013 10:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Saucony's, maar welke...! A5's dus. Pretty
Ridiculously photogenic businessman deed ook mee![]()
![]()
Uhuhquote:Op zondag 7 juli 2013 10:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ridiculously photogenic businessman deed ook mee
Ik lust ze ook welIk zit er ook al een tijdje op te kwijlen, maar het zijn eckte wedstrijdschoenen. Dan moet ik eerst eens de 10 onder de 45 lopen. Tot die tijd
![]()
![]()
Ik houd het denk ik maar bij kijkenquote:Op zondag 7 juli 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Uhuh
[ afbeelding ]
Ik lust ze ook welIk zit er ook al een tijdje op te kwijlen, maar het zijn eckte wedstrijdschoenen. Dan moet ik eerst eens de 10 onder de 45 lopen. Tot die tijd
![]()
Kijk Gogo83 hier eens shinen
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:41 schreef Muis84 het volgende:
* En weer 'tempo' maken
* Ik KAN niet meer
* Jaa, bochtje om
- insert roeptoeterende en meerennende Stream 'en doorgaan, sprinten, alles eruit!!!!!-
Garmin stopzetten, enigzins verdwaasd naar tijd kijken (28.45) zal wel goed wezen. Water!!
Maar ik heb het gedaan!!
![]()
En natuurlijk![]()
![]()
Je hebt het echt super gedaan!
Voor een muis heb je toch mooi een bereprestatie neergezetquote:Op zondag 7 juli 2013 10:41 schreef Muis84 het volgende:
* En weer 'tempo' maken
* Ik KAN niet meer
* Jaa, bochtje om
Maar ik heb het gedaan!!
![]()
Oranje was gisteren wel een beetje mainstream he?quote:Op zondag 7 juli 2013 10:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Better safe than sorry!
YUR zweeft ook!!
[ afbeelding ]
Klopt ja... Het originele is er een beetje vanafquote:Op zondag 7 juli 2013 10:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Oranje was gisteren wel een beetje mainstream he?
Toen ik je tegenkwam liep je naast iemand met een oranje shirt en oranje schoenen, maar die had geen camoshort aanquote:Op zondag 7 juli 2013 10:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Oranje was gisteren wel een beetje mainstream he?![]()
![]()
Die snapte er inderdaad weinig vanquote:Op zondag 7 juli 2013 10:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Toen ik je tegenkwam liep je naast iemand met een oranje shirt en oranje schoenen, maar die had geen camoshort aan
Weinig camo gezien...quote:Op zondag 7 juli 2013 10:52 schreef YUR het volgende:
[..]
maar dat is dan ook de bedoeling van camo, dat je het niet ziet
Die japanners waren echt geweldig met hun outfits!![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:55 schreef E.T. het volgende:
Die japanners waren echt geweldig met hun outfits!![]()
A5, leuke schoenen maar ze schijnen erg snel te slijten. Zonde om je trainingen op te lopen maar natuurlijk prima als je je PR wil aanscherpen. Enne ... nauwelijks tot geen demping dus niet voor iedereen geschikt.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Uhuh
[ afbeelding ]
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2013 10:58:31 ]![]()
Zo![]()
Ondanks dat ik als een oud wijf heb gelopen, vond ik ik het een zeer geslaagde dag!
Leuke mensen ontmoet! En dan heb ik eigenlijk niet eens met iedereen gebabbeld, dat vind ik wel jammer (ook socializen is topsport!!). Ik vind dat we als team FoklingGirlpower! met een tijd van 4 uur 11 toch? met dit weer een topprestatie hebben neergezet. Ik teken voor zo'n marathontijd onder die omstandigheden
@Swetseven gemist wat er is gebeurd, was dat aan het eind vd middag? Iig sterkte ermee!
![]()
Ze zijn ook alleen bedoeld om wedstrijden op te lopen, maar je moet wel erg snel zijn wil je daar echt profijt van hebben denk ik. Voor baantrainingen kunnen ze denk ik ook wel fijn zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
A5, leuke schoenen maar ze schijnen erg snel te slijten. Zonde om je trainingen op te lopen maar natuurlijk prima als je je PR wil aanscherpen.![]()
Oppa Fok! style![]()
![]()
Werd gister ingehaald door een 9-jarig meisje. Dat was echt een slap in the face.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dat team van kinderen liep fokking hard trouwens!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar toch... cameo.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Oranje was gisteren wel een beetje mainstream he?![]()
Thank you!quote:Op zondag 7 juli 2013 11:02 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Jarig? Gefeliciteeeeeeerd!![]()
*smak* *smak* *smak*
Taart?
ik ben niet zo verjaardagvierderig, dus geen taart...Thanks!quote:quote:Dank je.quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
"Ben ik al dood? Even voelen... Nee, nog niet"
Direct na mijn loop. Gaf lint af aan vrouwlief, ik stap het middenterrein op en stap half op die harde rand. Ik zwik door m'n enkel/voet.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:58 schreef Quoi het volgende:
@Swetseven gemist wat er is gebeurd, was dat aan het eind vd middag? Iig sterkte ermee!
Waarschijnlijk had ik die eindsprint met het hele team daarna beter kunnen laten, maar ja.... Gisterenavond kon ik niet meer op die voet staan. Vannacht een paar keer wakker van de pijn.
Maar ik moet zeggen, ik ben vanochtend lekker heen en weer aan het lopen in huis en de pijn trekt in rap tempo weg. Het is nu nog wat strammig maar kan woensdag vast wel lopenDus het continue koelen (zelfs met pakjes bevroren drinken die we mee hadden naar de ekiden) werpt z'n vruchten af.
![]()
Doe iig maar rustig aan Swets! Ik wil graag dat we met de Vooroeverloop ook op hetzelfde tempo lopen![]()
Ik ga me maar eens aankleden en met m'n roze nagels in de tuin wroeten.![]()
Dat is minderquote:Op zondag 7 juli 2013 11:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Direct na mijn loop. Gaf lint af aan vrouwlief, ik stap het middenterrein op en stap half op die harde rand. Ik zwik door m'n enkel/voet.
Waarschijnlijk had ik die eindsprint met het hele team daarna beter kunnen laten, maar ja.... Gisterenavond kon ik niet meer op die voet staan. Vannacht een paar keer wakker van de pijn.
Maar ik moet zeggen, ik ben vanochtend lekker heen en weer aan het lopen in huis en de pijn trekt in rap tempo weg. Het is nu nog wat strammig maar kan woensdag vast wel lopenDus het continue koelen (zelfs met pakjes bevroren drinken die we mee hadden naar de ekiden) werpt z'n vruchten af.
Maar wel goed dat het weer beter gaat...
Over ijs gesproken. Mr. B met zijn achillespezen zag er toch eerlijk gezegd ook wat zorgelijk uit. Hoop dat dat een beetje opknapt.
Gister begin vd avond dus van een dagje volle zon en hardlopen naar een bierproeverij geweest. Dat was een erg fijne overgang en avondbesteding, moet ik zeggen![]()
Guard:![]()
Hats: tuinier-ze (wow!)![]()
Deze is ook gaaf! Opperste concentratie èn zelfs nog een zweeffoto
Ik hoop al 2 weken dat niemand me ziet als ik van huis vertrek/aankom en ik moet inmiddels zoveel takken etc ontwijken omdat ze over m'n paadje hangen, dat ik echt wel moetquote:Op zondag 7 juli 2013 11:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat is minderMaar wel goed dat het weer beter gaat...
Over ijs gesproken. Mr. B met zijn achillespezen zag er toch eerlijk gezegd ook wat zorgelijk uit. Hoop dat dat een beetje opknapt.
Gister begin vd avond dus van een dagje volle zon en hardlopen naar een bierproeverij geweest. Dat was een erg fijne overgang en avondbesteding, moet ik zeggen![]()
Guard:![]()
Hats: tuinier-ze (wow!)
En het is te mooi weer om binnen te zitten.![]()
OMFGLOLWTFBBQ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die gast lijkt écht sprekend op degene als wie hij verkleed is.. Maar ik kom er even niet op als wie hij verkleed is. Ik dacht eerst iemand van supernatural, maar dat is 't nietquote:Op zondag 7 juli 2013 10:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ridiculously photogenic businessman deed ook meeHahaha, het was zelfs zo erg dat ik helemaal klaar stond om het lintje van je over te nemen, omdat ik overtuigd was dat je er aan kwam (zelfde kleur broek en shirt), maar je was 't helemaal nietquote:Op zondag 7 juli 2013 10:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog geen 20 sec later zag ik je alsnog de hoek om komen en zette ik mezelf niet helemaal voor lul![]()
![]()
Heroes? https://en.wikipedia.org/wiki/Hiro_Nakamuraquote:Op zondag 7 juli 2013 11:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
Die gast lijkt écht sprekend op degene als wie hij verkleed is.. Maar ik kom er even niet op als wie hij verkleed is. Ik dacht eerst iemand van supernatural, maar dat is 't nietIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
JA! Verdomme de hele avond over zitten denken gisteren, en vanochtend. Haha, hij lijkt echt goedquote:Op zondag 7 juli 2013 11:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heroes? https://en.wikipedia.org/wiki/Hiro_Nakamura![]()
![]()
En ik ben weer alles gelezen.
Erg leuke foto's gezien en een paar leuke verslagen gelezen!
![]()
![]()
En gefeliciteerd Guard![]()
Als 1e starten had zo zijn voordelen (lekker snel klaar), maar qua foto's levert het best wel heul niks op![]()
Applaus trouwens voor Mossel. Op papier waren we aan elkaar gewaagd, maar eenmaal van start was je niet meer bij te houden!Ik geef me over...
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:51 schreef Quoi het volgende:
Als 1e starten had zo zijn voordelen (lekker snel klaar), maar qua foto's levert het best wel heul niks op![]()
Applaus trouwens voor Mossel. Op papier waren we aan elkaar gewaagd, maar eenmaal van start was je niet meer bij te houden!Ik geef me over...
Ah, crap, ik was iets aan het bedenken en toen zag ik nieuwe foto's en toen zag ik deze foto
Maar er staan weer linkjes naar niet fotovoer:
http://www.rotterdamekiden.nl/fotos![]()
Deze is ook gaaf. Echt een momentopname waarop Miezziej alles eruit gooit om de finish te halen, en wij erachter aan rennen om haar finish te vieren
Ok, ook wat foto's van mijn kant. Ik baal er alleen van dat ik op een gegeven moment ben gestopt met foto's maken van onze geweldige lopersDus excuus dat ik niet iedereen heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allen in veel groter formaat beschikbaar, PM/DM maar![]()
![]()
Leuk GotCLeuke foto's van Hats en Gup ook ertussen!
en zit ik daar nou wéér te kutten met die Bibbits aan de hekken![]()
![]()
Krantastisch dusquote:Op zondag 7 juli 2013 10:46 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Hij was echt fantastisch! Met z'n krantje...
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 12:01 schreef GotC het volgende:
Ok, ook wat foto's van mijn kant. Ik baal er alleen van dat ik op een gegeven moment ben gestopt met foto's maken van onze geweldige lopersDus excuus dat ik niet iedereen heb!
Die foto van SwetsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allen in veel groter formaat beschikbaar, PM/DM maarEn nog een zweeffoto ook
![]()
Meh, ik ga ze toch even aanpassen naar formaat grootHuidige formaat doet de onderwerpen geen recht!
![]()
Moet ik straks weer m'n endomondo usericon aanpassen!quote:Op zondag 7 juli 2013 12:17 schreef GotC het volgende:
Meh, ik ga ze toch even aanpassen naar formaat grootHuidige formaat doet de onderwerpen geen recht!
![]()
![]()
Tuin-ontwijkend-gedrag?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Moet ik straks weer m'n endomondo usericon aanpassen!![]()
![]()
Het is warmquote:
En ik doe niet echt tuinieren, alleen schadebeperking. Dus ik heb de voortuin omgespit en de overhangende takken weggeknipt. En ik was nu onderweg naar m'n voegenkrabber, maar meh.![]()
Je kwam toevallig even langs je laptop of ipad?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:21 schreef hatsaflats het volgende:
En ik was nu onderweg naar m'n voegenkrabber, maar meh.![]()
![]()
Graag gedaan, leuk dat je 'm gebruiktquote:Op zondag 7 juli 2013 12:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik vind m`n nieuwe usericoon ook leuk.Hulde voor diegene die `m gemaakt heeft!
.
Leuke foto's trouwens GotC! Die foto's van de zijkant zijn zo voor de verandering best grappig. Ik kan overigens de originele foto's gemakkelijk via photobucket downloaden, dus het formaat is geen probleem.
Get stoned![]()
En iedereen gefeliciteerd met de verjaardag van Guard he!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Guardy gefeliciteerd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
M'n voegenkrabber lag bij de deur naar de achtertuin en ik was in de voortuin bezigquote:Op zondag 7 juli 2013 12:22 schreef Arquero het volgende:
[..]
Je kwam toevallig even langs je laptop of ipad?En ik kwam inderdaad een laptop en een ipad tegen (en een desktop, nog een ipad en een telefoon
) Maar ik vind tuinieren ook gewoon niet zo leuk.
![]()
Ah top! Dat scheelt weer, thanks!quote:Op zondag 7 juli 2013 12:23 schreef Hinder het volgende:
[..]
Graag gedaan, leuk dat je 'm gebruikt.
Leuke foto's trouwens GotC! Die foto's van de zijkant zijn zo voor de verandering best grappig. Ik kan overigens de originele foto's gemakkelijk via photobucket downloaden, dus het formaat is geen probleem.
![]()
![]()
Woohoo! Ik zweef op de foto van GotC!sowieso, echt super al die filmpjes, foto's en verhalen!!
Verslagje komt later of niet. Ik heb nu een afspraak met de zon, op het strand.![]()
geweldige foto's GotC
Zo maar twee zweeffoto's van ondergetekende
Mmm.....wasmachine doet het na de gebruikelijke trucjes nog steeds niet, pa heeft geen tijd om ernaar te kijken....
Vriendlief kiest altijd leuke momenten uit om op vakantie te gaan.
En naar buiten kan niet, want balkon in steigers en geen reling![]()
![]()
Je zag evt die van ons wel ff gebruiken, maar dan moet je met je wasmandje deze kant op komenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:02 schreef Quoi het volgende:
Mmm.....wasmachine doet het na de gebruikelijke trucjes nog steeds niet, pa heeft geen tijd om ernaar te kijken....
En naar buiten kan niet, want balkon in steigers en geen reling
datisstomquote:Op zondag 7 juli 2013 13:02 schreef Quoi het volgende:
En naar buiten kan niet, want balkon in steigers en geen reling![]()
Oh trouwens, die witte mensen van gisteren op het station! Het was Sensation White natuurlijk
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:02 schreef Quoi het volgende:
En naar buiten kan niet, want balkon in steigers en geen reling
Lief. Heb dat aanbod ook al van mensen die wat dichterbij wonenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Je zag evt die van ons wel ff gebruiken, maar dan moet je met je wasmandje deze kant op komenMaar da's ook zo'n gedoetje. Had een dagje thuis in mijn gedachten.
No worries, ik overleef het wel. Ik moet even een beroep doen op mijn probleemoplossend vermogen ergensAAaah dat was het!!quote:Op zondag 7 juli 2013 13:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
datisstom![]()
Oh trouwens, die witte mensen van gisteren op het station! Het was Sensation White natuurlijk
quote:Heb ik eergister al gedaan.
Bedenk me nu dat onze goede buurtjes op vakantie zijnen ik pas toch op hun poezels.... Wát een ingeving!!
Afijn, offtopic hier soms? Nehhh....![]()
![]()
Nou dat probleem oplossend vermogen is prima in orde
Heb trouwens al vanaf gistermiddag dat ik terug reed naar huis tot nu een zere kop.
De drank op de verjaardag heeft daar natuurlijk niet bij geholpen maar toch. Teveel zon als zolderkamerautist denk ik.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Haha teveel zonlicht!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Grote verrassing. Hier iemand van weinig woorden, in het echie een (gezellige) ouwehoerquote:Goeie foto's!
Wij hebben jammer genoeg maar 4 woorden uitgewisseld. "Hoe ging het?" "KUT!"quote:![]()
![]()
Omdat het veels te mooi weer is ga ik gewoon een rondje Sloterplas doen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Deze volgende keer als zweeffoto aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./edit zo dan ?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2013 13:37:58 ]![]()
In lang-lang?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:21 schreef slacker_nl het volgende:
Omdat het veels te mooi weer is ga ik gewoon een rondje Sloterplas doen.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door GotC op 07-07-2013 13:41:01 ]![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind ik ook!
![]()
d'r mag nog wel een paar kilo af zie ikquote:Op zondag 7 juli 2013 12:10 schreef Arquero het volgende:
[..]
Die foto van SwetsEn nog een zweeffoto ook
![]()
![]()
Sommige foto's omg..ben nu op werk dus vanavond even in het groot bekijken. Vanochtend voelde ik me nog wel vol energie enzo, nu voel ik me zo moeee
En guard, gefeliciteerd!![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 12:01 schreef GotC het volgende:
Yes!!! Mijn eerste zweeffoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allen in veel groter formaat beschikbaar, PM/DM maar![]()
![]()
Foto's en video's!![]()
![]()
Erg leuk allemaal! Veel zweeffoto's!
Ben nog steeds helemaal hyper van die gezellige dag!Ik heb helaas niet met iedereen even lang kunnen praten, maar dat komt vast de andere keren wel weer goed!
![]()
![]()
Wilde eigenlijk vanochtend gaan lopen. Maar ben niet zo'n fan van lopen op een lege maag, dus eerst nog ontbeten en dat laten zakken. En toen was het warm.
Maarja, ik wilde toch lopen, en dat heb ik geweten!
Eerste 11-12 minuten gingen wel lekker maar toen was het ineens op. Rest van de tijd ongeveer de helft gelopen en de helft gewandeld. 45 minuten gedaan over 5,5km. Dat is wel een beter geweest...
Heb net zo lang zitten twijfelen of ik om zou keren tot ik op de helft van de route was. En toen moest ik wel verder.
http://www.endomondo.com/workouts/212899242/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wolve, tóch gedaanJe mist natuurlijk de drijvende kracht deze dagen
Ja, 7/km lang voor 50 minutenquote:(nee, kort/kort, tis veels te mooi weer voor lang/lang).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zat er toen echt even doorheen inderdaad. Zag sterretjes en kon amper blijven staan. Volgende keer beter.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Grote verrassing. Hier iemand van weinig woorden, in het echie een (gezellige) ouwehoerGoeie foto's!
[..]
Wij hebben jammer genoeg maar 4 woorden uitgewisseld. "Hoe ging het?" "KUT!"
Maar je had ook een beste tijd. En je had nog gelopen zei je. Dus heb je ook best snel gelopen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik zat er toen echt even doorheen inderdaad. Zag sterretjes en kon amper blijven staan. Volgende keer beter.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
mwa 3 minuten boven PR. Maar ik dacht er wel 10 boven te zitten dus viel weer mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar je had ook een beste tijd. En je had nog gelopen zei je. Dus heb je ook best snel gelopen.
Tevreden naar omstandigheden.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Lekker he? ik zit nog steeds die dag na te beleven met de foto's en video's. Zo gezellig.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef Jero_nimo het volgende:
Foto's en video's!![]()
![]()
Erg leuk allemaal! Veel zweeffoto's!
Ben nog steeds helemaal hyper van die gezellige dag!Ik heb helaas niet met iedereen even lang kunnen praten, maar dat komt vast de andere keren wel weer goed!
Ik zie nog steeds Twinky voor me die de ijsjes loopt uit te delen aan die kinderen "wat is dat voor ijsje?"
Ik vind die groepsfoto's aan de hekken ook zo leuk. Allemaal op een rijtje
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds Twinky voor me die de ijsjes loopt uit te delen aan die kinderen "wat is dat voor ijsje?"het ging ongeveer zo.
ik: "hey, wil jij een ijsje? je moet hem dan wel NU opeten!"
kind: "wat is het voor ijsje?"
ik: "een lekkere.
"
![]()
Ik weet eigenlijk niet waar ik meer spierpijn van heb: mijn 10km of die volle teamsprint achter Stream aan bij de finish. Dat zag er volgens mij wel komisch uit: één finisher en 20 meter daarachter de rest van het team, die hem nooit meer kon inhalen![]()
![]()
Wat een leuke verhalen, filmpjes en foto's allemaal. Volgend jaar ben ik ook van de partij. (als ik dan geen rare fratsen uithaal op fiets en met scheenbeen).Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Whehequote:Op zondag 7 juli 2013 15:14 schreef Twinky het volgende:
[..]het ging ongeveer zo.
"
![]()
![]()
Volgende keer als ik ga lopen ga ik eerst even in de auto zitten. Dan lijkt het daarbuiten niet zo warm meer...
quote:Op zondag 7 juli 2013 15:14 schreef Twinky het volgende:
[..]het ging ongeveer zo.
"
![]()
![]()
Ik heb dat ooken morgen na een werkdag heb ik vast niet meer zo'n zin
Oh, vast welquote:Op zondag 7 juli 2013 16:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb dat ooken morgen na een werkdag heb ik vast niet meer zo'n zin
Maar ik ga maar niet vandaag...dat zou dan 4 dagen op rij wordenF means you're fucked![]()
Ik wil ook. Morgenavond maar weer. Stukkie trailen denk ik.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Damn. Ik heb duidelijk iets ontzettend gaafs gemist.
Ken die baan trouwens wel vrij goed, omdat ik een paar keer heb meegedaan met de Erasmusronde in het eerste weekend van november.
Maar goed, ik heb gisteren paprikachips gevroten op een verjaardag.![]()
Dat zou wel een beetje veel zijnquote:Op zondag 7 juli 2013 16:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Oh, vast wel
Maar ik ga maar niet vandaag...dat zou dan 4 dagen op rij worden
Lui in de tuin hangen met een krantje en een biertje bevalt mij prima. Beetje last van m'n kuiten - ik denk dat ik van schoenen met meer drop meer last heb tijdens het lopen, en van schoenen met minder meer last na het lopen. Morgen of overmorgen weer lopen. Tijd voor een LDL.![]()
Ontzettend leuk om te zien en lezen, al die foto's en verslagen van de Ekiden. Mooie prestaties ook weer! En dat allemaal bijna in mijn achtertuin. Als ik er erg in gehad had was ik even komen kijken.![]()
![]()
FYI:
Inschrijving voor de Bradelierloop is geopend:
http://bradelierloop.nl/index.php?page=inschrijvingen![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:51 schreef hatsaflats het volgende:
FYI:
http://bradelierloop.nl/index.php?page=inschrijvingen
Weet alleen nog niet welke afstand ik wil gaan doen...F means you're fucked![]()
Voor mij zit er sowieso nog een klein ovb'tje aan vast, omdat ik met RD meerijd en die eventueel nog last zou kunnen krijgen van andere verplichtingen. Misschien schrijf ik me ook wel op de dag zelf in en laat ik de afstand afhangen van het weer.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet welke afstand ik wil gaan doen...![]()
Dat kan bij die loopjes eigenlijk altijd wel, inschrijven op de dag zelfquote:Op zondag 7 juli 2013 16:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voor mij zit er sowieso nog een klein ovb'tje aan vast, omdat ik met RD meerijd en die eventueel nog last zou kunnen krijgen van andere verplichtingen. Misschien schrijf ik me ook wel op de dag zelf in en laat ik de afstand afhangen van het weer.En dan kost het maar 6 euro ipv 5 euro (excl. chiphuur).
Ik heb hier overigens volgens mij nog wel 2 van de SAW-chips liggen. Als iemand interesse heeft om er die dag eentje te gebruiken, laat het gewoon ff weten. Scheelt weer een paar euro. Wil m alleen terug na de loop en een drankje is dan ook altijd welkom
De Vooroeverloop wordt echt super![]()
Eerst anderhalf uur op een boot, dan een stuk door een museum wandelen en dan lekker een stuk hardlopen langs het water
Nu alleen nog hopen op mooi weer
Eerst nog pasta bij de Italiaan eten (die hebben ze ook in Medemblik) en in een hotel chillen/slapenquote:Op zondag 7 juli 2013 17:05 schreef YUR het volgende:
Eerst anderhalf uur op een boot, dan een stuk door een museum wandelen en dan lekker een stuk hardlopen langs het water
Nu alleen nog hopen op mooi weer
Ik heb er zin in!
Eerst nog trailen over 2 weken trouwens!![]()
Grappig, nergens op de site kan je vinden waar die loop is.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:51 schreef hatsaflats het volgende:
FYI:
http://bradelierloop.nl/index.php?page=inschrijvingenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vond het binnen 30 sec? Home pagina, BradeLierloop in De Lierquote:Op zondag 7 juli 2013 17:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Grappig, nergens op de site kan je vinden waar die loop is.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Grappig, nergens op de site kan je vinden waar die loop is.
En op zaterdag lekker nog op een terras hangen! En dan op zondag weer!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Eerst nog pasta bij de Italiaan eten (die hebben ze ook in Medemblik) en in een hotel chillen/slapen
Ik heb er zin in!
Eerst nog trailen over 2 weken trouwens!
Dat is sneaky, want ik zat bij contact, organisatie etc te kijken.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee nee, je hebt de planning foutquote:Op zondag 7 juli 2013 17:05 schreef YUR het volgende:
Nu alleen nog hopen op mooi weer![]()
Lopers uitzwaaien, nog even lekker in bad of douchen, ruuuuuustig aan ontbijten, uitchecken en naar een terras hobbelen![]()
![]()
Hoe hebben die mensen dat gedaan?!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef YUR het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)wel-door-hitte.dhtml
En dat bij een wandelfeestjeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oei, dat klinkt toch ook wel heel erg goed hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 17:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee nee, je hebt de planning fout![]()
Lopers uitzwaaien, nog even lekker in bad of douchen, ruuuuuustig aan ontbijten, uitchecken en naar een terras hobbelen![]()
![]()
Nou ja, bij de 4daagse gaan er ook vaak een paar out als het warm isquote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef YUR het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)wel-door-hitte.dhtml
En dat bij een wandelfeestjeis ook wandelfeestje
Ja, maar die wandelen minimaal 30 kilometer...quote:Op zondag 7 juli 2013 17:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, bij de 4daagse gaan er ook vaak een paar out als het warm isis ook wandelfeestje
Maar als je niet genoeg drinkt (of juist teveel van het verkeerdequote:Op zondag 7 juli 2013 17:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, maar die wandelen minimaal 30 kilometer...) is 5km natuurlijk ook al genoeg om out te gaan
Nja, ik kan me er weinig bij voorstellenquote:Op zondag 7 juli 2013 17:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar als je niet genoeg drinkt (of juist teveel van het verkeerde) is 5km natuurlijk ook al genoeg om out te gaan
Ook leuk trouwens....doe je mee met een colorrun, spuit de brandweer alle kleur weer van je af
Death by pink cornflowerpopcornquote:Op zondag 7 juli 2013 17:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door de kleurtjesmeuk!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gooi genoeg mensen op elkaar met dit weer en er worden altijd mensen onwel. Is bij festivals ook zo. Dan kan ik me ook nog eens voorstellen dat er veel Color Runners niet de meest fanatiekelingen betreft training zijn en wel denken even 5 km te kunnen doen en dan krijg je dit ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Nja, ik kan me er weinig bij voorstellen
Ook leuk trouwens....doe je mee met een colorrun, spuit de brandweer alle kleur weer van je afThe sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Zag je gisteren ook bij de Ekidenquote:Op zondag 7 juli 2013 17:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar als je niet genoeg drinkt (of juist teveel van het verkeerde) is 5km natuurlijk ook al genoeg om out te gaan
en vanwege het laagdrempelige vd Colorrun doen er vast veel mensen aan mee die niet/nauwelijks lopen en dus ook geen rekening houden met warmte+lopen?
![]()
Plek vrijhouden voor jullie! Ik bestel biertjes 1uur50min na de start, dusse....quote:Op zondag 7 juli 2013 17:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt toch ook wel heel erg goed hoor![]()
![]()
Laat je Jero, rd en clubgenootje VH zo lang wachten?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Plek vrijhouden voor jullie! Ik bestel biertjes 1uur50min na de start, dusse....
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Laat je Jero, rd en clubgenootje VH zo lang wachten?SPOILER: Even vergeten dat ze zwanger isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, ik bestel in etappesquote:Op zondag 7 juli 2013 17:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Laat je Jero, rd en clubgenootje VH zo lang wachten?![]()
![]()
Daarom had ik voor het lopen al anderhalf liter water op. En nog enorm de warmte verschijnselen gekregen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Maar jij liep om een prima prestatie neer te zetten...bij de colorrun doen ze dat volgens mij niet (toch?)quote:Op zondag 7 juli 2013 17:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Daarom had ik voor het lopen al anderhalf liter water op. En nog enorm de warmte verschijnselen gekregen.F means you're fucked![]()
Nou, gelukkig is je zin om te lopen weer terug aan het komen!quote:Ken het wel hoor.. Ik heb heeeeel eventjes overwogen om vanochtend een half uurtje op slakken tempo te gaan lopen, maar dat heb ik na een paar seconden uit m`n hoofd gezet. Lekker de hele dag in de tuin gezeten/gelegen met de tour aan op de iPad
Hopelijk komt m`n (achterstallige) salaris ergens begin deze week binnen, dan kan ik m`n hotelletje gaan boeken voor de City 2 Surf. Lekker op m`n gemak over de expo in Sydney op zaterdagmiddag, startnummer daar ophalen, op m`n gemakkie ergens eten en 's avonds wat chillen om zondagochtend in alle vroegte op te staan en fris aan de start te verschijnen.
Dat klinkt toch een stuk beter dan "Om 4:30 pak ik de trein om om 8:10 doodmoe, zonder startnummer, te kunnen starten"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, ik wil eigenlijk wat gaan doen met core-stability oefeningen. De "motivatie" is er, nu nog zorgen dat ik er ook echt mee ga beginnen. Het lastigste gedeelte..![]()
Het tempo is dusdanig laag dat ze amper zouden zweten. Ik liep vandaag nog harder. Zullen wel ongetrainde mensen zijn geweest. Met een beetje training en een tikkie water hadden ze het kunnen voorkomen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar jij liep om een prima prestatie neer te zetten...bij de colorrun doen ze dat volgens mij niet (toch?)
Maar mensen die meedoen aan die colorruns, tegen de muur ermee en afschieten.
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het tempo is dusdanig laag dat ze amper zouden zweten. Ik liep vandaag nog harder. Zullen wel ongetrainde mensen zijn geweest. Met een beetje training en een tikkie water hadden ze het kunnen voorkomen.
Maar mensen die meedoen aan die colorruns, tegen de muur ermee en afschieten.
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nou, gelukkig is je zin om te lopen weer terug aan het komen!Ken het wel hoor.. Ik heb heeeeel eventjes overwogen om vanochtend een half uurtje op slakken tempo te gaan lopen, maar dat heb ik na een paar seconden uit m`n hoofd gezet. Lekker de hele dag in de tuin gezeten/gelegen met de tour aan op de iPad
Hopelijk komt m`n (achterstallige) salaris ergens begin deze week binnen, dan kan ik m`n hotelletje gaan boeken voor de City 2 Surf. Lekker op m`n gemak over de expo in Sydney op zaterdagmiddag, startnummer daar ophalen, op m`n gemakkie ergens eten en 's avonds wat chillen om zondagochtend in alle vroegte op te staan en fris aan de start te verschijnen.
Dat klinkt toch een stuk beter dan "Om 4:30 pak ik de trein om om 8:10 doodmoe, zonder startnummer, te kunnen starten"?Klinkt zeker goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, ik wil eigenlijk wat gaan doen met core-stability oefeningen. De "motivatie" is er, nu nog zorgen dat ik er ook echt mee ga beginnen. Het lastigste gedeelte..
nieuwe ui trouwens?
Ja, schijnbaar was m`n oude UI een beetje.... Vreemd?quote:
Ik noem het meer 'een verouderde UI'. En deze is IMO veeeeeel leuker![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Ik ben niet zwanger en ik zit er naast!SPOILER: Even vergeten dat ze zwanger isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, dat wordt doorhobbelen. Lauw bierquote:Op zondag 7 juli 2013 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Plek vrijhouden voor jullie! Ik bestel biertjes 1uur50min na de start, dusse....![]()
![]()
Mooie mentale steun in de rug Hats, lopen want bier
Klinkt idd superleuk die loop
Die colorrun! Gister was de ambu ook druk bij de Ekiden![]()
![]()
Jij moet ook nog kleurtjesrennen binnenkort toch? Ik zou maar bij Slacker uit de buurt blijven danquote:Op zondag 7 juli 2013 18:01 schreef Quoi het volgende:
Mooie mentale steun in de rug Hats, lopen want bier
Klinkt idd superleuk die loop
Die colorrun! Gister was de ambu ook druk bij de Ekiden![]()
![]()
Sja, mij tegen een muur zetten. Ik vrees dat dat 'm gewoon niet gaat lukkenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jij moet ook nog kleurtjesrennen binnenkort toch? Ik zou maar bij Slacker uit de buurt blijven dan![]()
![]()
Goed hard trainen en zorgen dat je sneller blijftquote:Op zondag 7 juli 2013 18:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja, mij tegen een muur zetten. Ik vrees dat dat 'm gewoon niet gaat lukkenVooral gewoon, omdat het kan
![]()
![]()
De datum vd Bradelierloop staat fout in de OP. Als dat maar geen problemen oplevert voor onze buitenlanders met hun afspraken
Op de kinderen van Swets passen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee nee, je hebt de planning fout![]()
Oh, volgens mij heb ik (Mo) die 23e erin gezetmaar het was wel de bedoeling dat het de zaterdag was, dus in elk geval voor mij / ons is het geen probleem!
Are challenging me? Bombardeer je gewoon met kleurtjes totdat je oververhit neervalt.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja, mij tegen een muur zetten. Ik vrees dat dat 'm gewoon niet gaat lukkenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
o god ik heb crisis. Typisch Twinky dit
ik had om half 5 honger, had geen boodschappen gedaan vandaag omdat ik moest leren dus niks meer in huis behalve ovenfrietjes. die heb ik toen gemaakt.
Nu explodeert mijn buik en besef ik hoe onhandig het was want ik moet nog hardlopen vandaag en heb gewoon avondeten staan, dat vandaag opmoet. En het wordt pas om tien uur ofzo koeler buiten.
Dus nu zijn mijn opties:
- in de hitte rennen om een uur of 9, dan avondeten
- in de koelte rennen om 11u, dan avondeten
- niks meer eten, in de koelte rennen, honger hebben.
ik kan gewoon zo slecht tegen honger en ga dan maar gewoon iets eten :p dit was niet slim.![]()
Fixedquote:Op zondag 7 juli 2013 18:58 schreef YUR het volgende:
[..]
De eerste mag ik niet bekijken, de tweede wel![]()
en zélfs ik zweef!quote:Op zondag 7 juli 2013 11:57 schreef Arquero het volgende:
Deze is leuk, over de volle breedte van de baan komen ze aanstormen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: