SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Effort.Less. De tering man, ik zei het toestraks nog tegen YUR. Prachtig om te zien hoe mensen lopen, en hoe verschillend mensen lopen.. Daar kan ik echt de hele dag naar kijkenquote:
Ik kijk net m`n Endomondo activity.. Gestart, op de baan, met 4:24 min/km, en dat voelde echt he-le-maal niet zo! Pas toen ik voor de eerste keer van de baan ging, ging m`n tempo naar 5:10 min/km. Is op een baan lopen dan echt zo`n groot verschil?![]()
En Mr.B in actie!! Heel kort, maar tochdit is de laatste helaas... Jammer dat ik niet meer mensen op filmpjes heb kunnen vangen...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik moet wel nog heel duidelijk werken aan de stand van m'n voeten. Doordat ik geneigd ben die wat naar binnen te draaien doe ik nog steeds gek met m'n voeten![]()
![]()
De filmpjes nog even allemaal bij elkaar onder een spoiler, handig voor het terugkijken. Als je wilt dat jouw filmpje liever prive op YouTube komt, of helemaal niet, let me know! Als je het originele Quicktime bestandje wil, mag ook, DM me dan even je e-mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kun je daar echt wat aan veranderen dan? Je kunt trainen op landing enzo maar op de stand van je voeten?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet wel nog heel duidelijk werken aan de stand van m'n voeten. Doordat ik geneigd ben die wat naar binnen te draaien doe ik nog steeds gek met m'n voetenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is er volgens de podotherapeut fout ingesleten en nu moet het er weer uitslijtenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kun je daar echt wat aan veranderen dan? Je kunt trainen op landing enzo maar op de stand van je voeten?Maar dat duurt dus langer dan ik leuk vind. Nu loop ik toch een beetje als een mongooltje.
![]()
Dat ben ik inderdaad, leuk!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef Guppyfriend het volgende:
DeeBee in actie!!toch...? Dit is toch DeeBee...?
![]()
Ook al had ik mij niet aan iedereen voorgesteld, was het blijkbaar toch nog wel een beetje duidelijk wie ik was.
Zag in m'n grafiekjes dat m'n stukken op de baan wel het snelste waren qua tempo, de support hielp goed blijkbaar.
Ook wel blij met m'n race, al had ik eigenlijk wel m'n PR willen aanvallen, maar de omstandigheden hielpen niet zo. Wel blij dat ik voor de zoveelste keer de laatste tijd een negatieve split kon lopen en m'n snelste kilometer als laatste, qua indelen en ontspanning loopt het wel goed in wedstrijden.Al moet ik op zo'n 5 km nog wel iets harder (durven) starten eigenlijk...
http://connect.garmin.com/activity/338407145
GPS had er af en toe wat moeite mee zo te zien.
Jack does it in real time...![]()
Mijn race ging de eerste 5 kilometer heel erg lekker trouwens, kon mooi tempo houden en mijn ademhaling ging ook redelijk goed. Eerste rondje baan ging iets te snel (3'12/km) maar daarna kon ik het redelijk redden op 3'40, iets oplopend tot de 5km in 4'00.
Na het tweede rondje kwam bij ongeveer 5.5km in een keer een klap van de hamer, zomaar ineens keihard steken in mijn zij. Heb toen helaas 2 keer moeten wandelen en daarna het rondje afgemaakt op een iets lager tempo. Nog wel een redelijke tijd van 42.25 ongeveer gelopen, maar niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar dat mocht de pret verder zeker niet drukken!![]()
Ik heb echt een enorme topdag gehad! Vond het erg gezellig om de meesten van hier allemaal te leren kennen en lekker mee te ouwehoeren! Heb ook goed gegeten door een lekkere BBQ en natuurlijk verder heerlijk weer gehad!![]()
Ik wil natuurlijk MaleDuck ook echt even bedanken! Was echt helemaal top geregeld!En alle andere ook ontzettend bedankt voor een topdag!
![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/212646279/2368823![]()
mongooltje/fok!autist patato/potato. Maar ik land ook maf hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is er volgens de podotherapeut fout ingesleten en nu moet het er weer uitslijtenMaar dat duurt dus langer dan ik leuk vind. Nu loop ik toch een beetje als een mongooltje.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik land ook maf. Ik loop ook maf
Als ik mezelf zie vanaf de zijkant vind ik het meestal nog wel meevallen. Maar vanaf de voorkant...![]()
![]()
je hebt het supergoed gedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn race ging de eerste 5 kilometer heel erg lekker trouwens, kon mooi tempo houden en mijn ademhaling ging ook redelijk goed. Eerste rondje baan ging iets te snel (3'12/km) maar daarna kon ik het redelijk redden op 3'40, iets oplopend tot de 5km in 4'00.
Na het tweede rondje kwam bij ongeveer 5.5km in een keer een klap van de hamer, zomaar ineens keihard steken in mijn zij. Heb toen helaas 2 keer moeten wandelen en daarna het rondje afgemaakt op een iets lager tempo. Nog wel een redelijke tijd van 42.25 ongeveer gelopen, maar niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar dat mocht de pret verder zeker niet drukken!![]()
Ik heb echt een enorme topdag gehad! Vond het erg gezellig om de meesten van hier allemaal te leren kennen en lekker mee te ouwehoeren! Heb ook goed gegeten door een lekkere BBQ en natuurlijk verder heerlijk weer gehad!![]()
Ik wil natuurlijk MaleDuck ook echt even bedanken! Was echt helemaal top geregeld!En alle andere ook ontzettend bedankt voor een topdag!
![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/212646279/2368823en gezellig
![]()
![]()
Mijn uitzwaai is dus naar buiten, met links meer dan met rechts. Nouja, prioriteit 1 is nu de pootjes (weer) sterk krijgen. Na de Vooroeverloop kan ik wel weer wat meer naar techniek gaan kijken.
O, en ik vond het ook leuk! MD bedankt ook!![]()
Hier jij op je blote pootjes en de rest van Fok!ing Girlpower in een dikke eindsprintquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:26 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn uitzwaai is dus naar buiten, met links meer dan met rechts. Nouja, prioriteit 1 is nu de pootjes (weer) sterk krijgen. Na de Vooroeverloop kan ik wel weer wat meer naar techniek gaan kijken.
O, en ik vond het ook leuk! MD bedankt ook!!
![]()
Whoehoehoe!! "Fokling Girlpower" volgens de speakerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hier jij op je blote pootjes en de rest van Fok!ing Girlpower in een dikke eindsprint!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tof!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Whoehoehoe!! "Fokling Girlpower" volgens de speaker![]()
![]()
En dan zegt er iemand op de achtergrond "Wat?" Hahaha!
Hehe, Miezziej ging nog best snelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hier jij op je blote pootjes en de rest van Fok!ing Girlpower in een dikke eindsprint!
Liep verrassend lekker trouwens, op m'n blote pootjes![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
***![]()
over blote pootjes rennen gesproken.
ik krijg dinsdag een leuk pakketje binnen!
vibram fivefingers kso!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hey... Ik heb eigenlijk 2 PR's gelopen vandaag. M`n tussentijd op 5km was 25:58. Stomme Endomondo pakt dat weer niet![]()
![]()
Hehehe, leuk die filmpjes!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
I lol'edquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:37 schreef Guppyfriend het volgende:
En dan zegt er iemand op de achtergrond "Wat?" Hahaha!
haha
![]()
Levitas .. Endomondo pakt ook tussentijden als records hoor... iig .. voor mij wel ! Goed gelopen allen! Zijn de 25 (hoeveel had ik er ook alweer gezegd?) PRs gesneuveld ?![]()
Nee niet echt, was het toch echt te warm voor. Wel wat PR's trouwens, maar niet zoveel!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef AlexN het volgende:
Levitas .. Endomondo pakt ook tussentijden als records hoor... iig .. voor mij wel ! Goed gelopen allen! Zijn de 25 (hoeveel had ik er ook alweer gezegd?) PRs gesneuveld ?![]()
![]()
Hmm.
- GPS (incl fuckups, ik heb kortstondig 500 per uur gelopen) zegt 20,14 km.
- afstandmeten zegt 22,75 km
- zelf de ronde plotten met runkeeper 19,68 km.
Welke zou ik moeten geloven?
Anyway, de vormcrisis was dus gewoon één slechte dag. Me happy!![]()
![]()
Door die filmpjes mis ik niksquote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, de 5km tijd op m`n horloge (geen PR) is anders dan de geklokte tussentijd (PR), vandaar dat 'ie m niet paktquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:51 schreef AlexN het volgende:
![]()
Mijn poten zijn wel sterk en alles, maar bij de profi schoenenwinkel vertelden ze dat er weinig aan te doen is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:26 schreef hatsaflats het volgende:
O, en ik vond het ook leuk! MD bedankt ook!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Komt Maleduck even highfive-end door beeld zoevenquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat een ontzettend toffe foto is dit trouwens! Heel vet, bedankt!quote:![]()
De rest van de foto's trouwens ook!![]()
![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:24 schreef Twinky het volgende:
[..]
je hebt het supergoed gedaanen gezellig
![]()
Jij hebt supergoed gesupporterd!Gaaf dat je gewoon uit Utrecht kwam om ons in Rotterdam gewoon helemaal bij te staan! Top!
![]()
![]()
Je kan heel veel dingen trainen, toevallig moet ik ook m'n rechtervoet sterker krijgen, want die zakt nu wat in waardoor er een druk op mijn scheenbeen ontstaat. Dat moet dus hier ook sterker worden. En door de clinic weet ik dat ik ook kleinere pasjes moet nemen en minder met een gestrekt been moet landen. Het zijn allemaal techniekdingen wat je jezelf kan aanleren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijn poten zijn wel sterk en alles, maar bij de profi schoenenwinkel vertelden ze dat er weinig aan te doen is.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar ik bedoel geen pronatie hè, maar gewoon dat ik m'n voeten iets naar binnen draai, dus dat naar verhouding m'n tenen dichterbij elkaar komen dan m'n hielen. Beetje lastig uitleggen, maar het zit meer in m'n houding dan in m'n bouw. Gewoon m'n voeten weer iets meer naar buiten draaien is genoeg en daardoor beweegt m'n knie ook natuurlijker, aldus de podotherapeut. Maar iets afleren wat je waarschijnlijk al 26 jaar doet gaat niet zomaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijn poten zijn wel sterk en alles, maar bij de profi schoenenwinkel vertelden ze dat er weinig aan te doen is.![]()
ja dat naar binnen zwaaien doe ik ook. erg lastig om af te leren.
bij mij komt het omdat ik verkeerde ruimte heb in mijn heup.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
![]()
Mosselmossel op de start!
En TWC trouwens, dacht ik tenminste?
Hier veel meer, nu ga ik ook meteen even verder kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Jero_nimo op 06-07-2013 23:23:24 ]![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef Jero_nimo het volgende:
In de fonkelnieuwe Mizuno'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mosselmossel op de start!
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Mooie startfoto !quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:15 schreef Jero_nimo het volgende:
Mosselmossel op de start!
Hier veel meer, nu ga ik ook meteen even verder kijken!
Leuk dat iedereen het goed heeft gedaan vandaag, ondanks het warme weer. MaleDuck. Het t-shirt is méér dan verdiend als ik zo alles mag geloven![]()
![]()
![]()
Het is toch geen zweeffoto, das niet erg.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Beetje jammer inderdaad!quote:![]()
Ik kijk alleen een beetje moeilijk![]()
Andere is niet veel beter.. wel 2 duimpjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: