Lekker zakelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:51 schreef Panthera. het volgende:
Goede kritische houding weer bij de NOS gelukkig
Toch zeker 40 seconden minder doping. Er is nog hoop dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom haat op Sky, terwijl Mollema ook gewoon doping is onder die logica?
Hij leek niet goed te zijn op de eerste klim.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch zeker 40 seconden minder doping. Er is nog hoop dus.
uh, okéquote:
Morgen gaat Sky gewoon controleren, om niet teveel op te vallen met wat/kg etc. voor zover dat mogelijk is.quote:
Moet je na gaan als mollema ging doperenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom haat op Sky, terwijl Mollema ook gewoon doping is onder die logica?
Elektrische fietsen ;-)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:53 schreef Wombcat het volgende:
Wat heeft Belkin in die fietsen gestopt?
Speciale router, zodat ze stukken kunnen afsnijden of zo?
Klopt, ik heb VDB2 niet gezien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:53 schreef Sasman het volgende:
Sjonge sjonge...Het niveau van de echte klimmers is toch wel schrijnend als je ziet dat Lauren Ten Dam bij de beste mee klimt.
Mini kern reactorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:53 schreef Wombcat het volgende:
Wat heeft Belkin in die fietsen gestopt?
Speciale router, zodat ze stukken kunnen afsnijden of zo?
nu niet meer hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
TT mag blijkbaar
Sowieso is Gewiss-Ballan en US Postal beter dan Sky
Vertel, word net wakkerquote:
Ik zou het graag zien.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wtf. Bij mij moeten ze nog 30 km. TV was teruggespoeld. Daarom kon ik niks van jullie volgen.
Wtf. Bij mij moeten ze nog 30 km. TV was teruggespoeld. Daarom kon ik niks van jullie volgen.
Beter dan verwacht. Hij kan nu definitief echt alles.quote:
Inderdaad, toppertje in wording hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter dan verwacht. Hij kan nu definitief echt alles.
quote:
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:56 schreef Felagund het volgende:
Ik denk steeds dat Bel voor België staat.
Vijf ploegen met twee man in top 10.quote:
Ja wat een verrassing.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:56 schreef baggerbaas het volgende:
Record van Laiseka op Ax zou zijn gebroken
Ja want we hebben momenteel niks beters te doen dan TT's vervangen denk je. Sky is momenteel het beste team in de tour kunnen we wel stellen, hoe ze dat doen weet je nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb al een TR gemacht, maar de modjes zijn Sky-fans blijkbaar.
Dat is wel opvallend iddquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:56 schreef Aguero het volgende:
2x Sky, 2x Belkin, 2x Saxo, 2x Movistar en 2x Euskaltel in de top-10.
Nee joh, ze gaan verder alles gigantisch controleren... Dat is wel het jammere, ze zijn zo veruit de beste dat de rest geen illusies meer hoeft te hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:56 schreef Kopsterk het volgende:
Froome gaat dus gewoon 5 etappes pakken ofzo.
In de TT staat 'ooit'.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja want we hebben momenteel niks beters te doen dan TT's vervangen denk je. Sky is momenteel het beste team in de tour kunnen we wel stellen, hoe ze dat doen weet je niet
Is dat niet gewoon Movistar?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef Redefine het volgende:
Wordt trouwens wel spannend in het ploegenklassement.
Gok toch op Movistar, 3e man van Sky is verder weg toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef Redefine het volgende:
Wordt trouwens wel spannend in het ploegenklassement.
Dat op zich is al opvallend te noemen ...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:56 schreef Aguero het volgende:
2x Sky, 2x Belkin, 2x Saxo, 2x Movistar en 2x Euskaltel in de top-10.
Idd veelzeggend.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat op zich is al opvallend te noemen ...
En LtDquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Goede zaak van Mollema
Enigste schone renner in de top 1, Nederlands Glorie
Valverde svpquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:58 schreef Panthera. het volgende:
Ben benieuwd of er op de rustdag een paar renners zijn die denken fuck it en zichzelf ook weer volgooien.
Hij moet vanaf het begin in de ontsnapping gaan, anders wordt het lastig.quote:
Not again ditquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Gesink heeft zichzelf wel goed op achterstand gezet. Slimme zet om een keer te mogen ontsnappen.
Morgen dan maarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij moet vanaf het begin in de ontsnapping gaan, anders wordt het lastig.
Valt wel mee toch? Sommige ploegen zijn om een klassementsrenner gebouwd, andere om een sprinter en andere zijn vrijbuiters. Dat een klassementsploeg een meesterknecht erbij heeft zitten vind ik niet vreemd. Die valt meestal wel weg na het tijdrijdenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat op zich is al opvallend te noemen ...
Voeckler etappe.quote:
hahahquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Die was vandaag niet heel goed.quote:
Kijken of de "Inspanning die je vandaag doet moet je morgen terugbetalen"-mantra van D&D gaat gelden morgen voor Skyquote:
Meer zoiets als de Ricco-etappe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soort gelijke als toen die won met het Hoogerland incident.
goh.quote:
Dit kan hij al veel langer. Maar er was of een val of flink knechten voor anderen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
LtD verbaast mij elk jaar weer. Wat een held.
twitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:59:53#TDF, Stage 8. Ax-3-Domaines (8.90 km, 7.46 %, 664 m). Chris Froome's climbing time (23:14) is the 3rd fastest in all-time. reageer retweet
Grote achterstand op Movistar wel, die zaten met 3 man in de top 15.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef Pedroso het volgende:
Nordhaug ook al binnen ? Dan doet Belkin ook nog goede zaken voor het ploegenklassement.
Als murray verliest is het weer die vervelende Schotquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef De_Fietser het volgende:
Als Murray nou ook nog Wimbledon wint, wordt het echt mooi voor die Britten dit weekend.
vroeger reden ze tot de laatste km bij elkaarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef baggerbaas het volgende:
Toch geen record dus:twitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:59:53#TDF, Stage 8. Ax-3-Domaines (8.90 km, 7.46 %, 664 m). Chris Froome's climbing time (23:14) is the 3rd fastest in all-time. reageer retweet
Wel opmerkelijk van Nordhaug.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef Pedroso het volgende:
Nordhaug ook al binnen ? Dan doet Belkin ook nog goede zaken voor het ploegenklassement.
Sky gaat ploegenklassement pakken denk ik.quote:
Tsja. Dan moet Froome wel clean zijn he?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef TheArt het volgende:
Bauke reed een snellere laatste kilometer dan Froome, snelste laatste kilometer van het hele veld.
twitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:57:05Laatste keer dat er 2 Nederlanders in de Top 5 van een BERGetappe in de Tour eindigden: Rooks en Theunisse (20 juli 1989, etappe 18). #tdf reageer retweet
Nee, die heeft zijn piek al gehad begin het jaar en heeft daarna nog te veel moeten doen in andere rittenkoersen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:55 schreef Slobeend het volgende:
Talansky toch ook niet zo goed als gedacht.
Movistar staat voorlopig op kop.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Sky gaat ploegenklassement pakken denk ik.
hij is een echte strijder.quote:
Veel aanvallen idd, maar haalt wel veel spanning weg voor de komende etappes. Al hoop ik nog dat we vroege aanvallen van renners als Contador en Valverde gaan zien.quote:
Laatste keer in een etappe die 1-2-3 met Kroon-Knaven-Dekker?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:03 schreef Marcoss het volgende:
twitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:57:05Laatste keer dat er 2 Nederlanders in de Top 5 van een BERGetappe in de Tour eindigden: Rooks en Theunisse (20 juli 1989, etappe 18). #tdf reageer retweet
Jaja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste keer in een etappe die 1-2-3 met Kroon-Knaven-Dekker?
LLS reed ook nog aardig in beeldquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vorig jaar was ten Dam ook redelijk toen hij alleen met Tankink de tour voor Rabo nog reed.
Het is wel hypocriet om de één vrij te pleiten en de ander te veroordelen in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja. Dan moet Froome wel clean zijn he?
Poels had ik beter verwacht/gehoopt. Die moet ook maar een etappe uitkiezen dan.quote:
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:05 schreef marcodej het volgende:
Wat zegt hij nou? Ik liet me lossen omdat het wiel van Rodriguez me wel een mooi wiel leek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |