behouden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rolland gaat de trui behouden hoor.
quote:
Col is het laagste punt tussen twee bergtoppen, waardoor je de bergrug overschrijdt met zo min mogelijk hoogte te maken. Die van 4e cat was een cote. Technisch gesproken is Alpe d'Huez ook geen col trouwens.quote:
Terugpakken, ook goedquote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:09 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Omdat ie achter een gast van movistar aanfietst?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt helemaal geen hol met Laurens ten Dam...
Altijd dat gehaat op die jongenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Nee, omdat ie eerder in het seizoen verdachte bloedwaardes had.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:09 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Omdat ie achter een gast van movistar aanfietst?
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:10 schreef Karelnoord het volgende:
In slaap gevallen![]()
Zit Mollema er nog bij?
Ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:10 schreef Karelnoord het volgende:
In slaap gevallen![]()
Zit Mollema er nog bij?
Nog net in de eerste groep van ongeveer 30 man.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:10 schreef Karelnoord het volgende:
In slaap gevallen![]()
Zit Mollema er nog bij?
Yep. Wel een beetje achterin de groep.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:10 schreef Karelnoord het volgende:
In slaap gevallen![]()
Zit Mollema er nog bij?
Maar ja dat was verdacht voor de MPCC niet de UCIquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, omdat ie eerder in het seizoen verdachte bloedwaardes had.
Beetje wazig allemaal.
is daar sprake van dan?quote:
nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:12 schreef Syntix het volgende:
Sky die ff het peleton kapot maakt tot max. 30 man![]()
![]()
wat een helden.
Nu nog ff Froome die het zometeen afmaakt.
Die verwacht ik wel in de laatste week.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:11 schreef Pedroso het volgende:
Schleck ook nog gewoon voorin de groep op de top.
Kan wel eens verrassen in deze Tour.
Heb ik ook nog hoog zitten jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:11 schreef Pedroso het volgende:
Schleck ook nog gewoon voorin de groep op de top.
Kan wel eens verrassen in deze Tour.
Vettelquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:12 schreef Bastiefcg het volgende:
Quintana heeft een mes mee denk ik, hij snijd de bochten af
Vettel, de nieuwe Schumacher.quote:
Liever dat dan tegen het asfalt plakken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zubeldia plakt weer lekker in het wiel.
Ook lekker met de knie vlak boven de grond.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit is gewoon hetzelfde als motorrijden. Zelfde techniek.
Van mijn part fietst ie het ravijn in.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt dus straks Vroem vroem op de slotklim
Skyquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:13 schreef Zhero het volgende:
1. Quintana (MOV) 25pts
2. Rolland (EUC) 20pts - at 27"
3. Nieve (EUS) 16pts - at 1'00"
4. Kennaugh (SKY) 14pts - at 1'05"
5. Porte (SKY) 12pts
6. Froome (SKY) 10pts
7. Valverde (MOV) 8pts
8. Costa (MOV) 6pts
9. Ten Dam (BEL) 4pts
10. Schleck (RTL) 2pts
Doodsverwensing.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van mijn part fietst ie het ravijn in.
Ten Damquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:13 schreef Zhero het volgende:
1. Quintana (MOV) 25pts
2. Rolland (EUC) 20pts - at 27"
3. Nieve (EUS) 16pts - at 1'00"
4. Kennaugh (SKY) 14pts - at 1'05"
5. Porte (SKY) 12pts
6. Froome (SKY) 10pts
7. Valverde (MOV) 8pts
8. Costa (MOV) 6pts
9. Ten Dam (BEL) 4pts
10. Schleck (RTL) 2pts
Ik denk dat hij in dat tweede groepje zit, hij zat tenminste vrij achteraan.quote:
Achterin de groep en volgens mij was er een klein gaatje.quote:
Kan dat niet dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pinot daalt alsof hij tegenliggers verwacht.
Je moet beter zijn om kritiek te leveren?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen hier daalt beter af dan Pinot, zo te lezen.
Welkom in een mooie etappe.quote:
voor wat?quote:
Ik ben wel benieuwd of ik beter dan hem daal. Ik kan echt wel dalen, maar heb nog nooit tussen profs gedaald natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen hier daalt beter af dan Pinot, zo te lezen.
Kan dat best goed ja. 4e AGR, 5e FW uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Mr_Scofield het volgende:
Kwiatkowski zit nog gewoon in het peleton? wist niet dat die ook kon klimmen
Sinds dit jaarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Mr_Scofield het volgende:
Hij blijft er gewoon bij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk kan Mollema de schade beperken vandaag want ik zie hem niet bijblijven tot aan de finish bij de voorste groep.
Met een snufje Lefevere en een beetje Ibarguren is veel mogelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Mr_Scofield het volgende:
Misschien gaat de 2e klim wel beter. Hoewel ik het niet echt verwacht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk kan Mollema de schade beperken vandaag want ik zie hem niet bijblijven tot aan de finish bij de voorste groep.
Nee valt wel mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Lutte het volgende:
Pinots moeder zit met ogen dicht voor de buis?
Je zou het zeggen he.. Maar iemand van 100 kilo ballet laten dansen lijkt me ook moeilijk, een deel heb je het ook in je.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef De_Fietser het volgende:
Ik snap niet dat mensen die niet kunnen dalen dat niet gewoon oefenen.
Opvolger van Zenon Jaskuła lijkt me.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Mr_Scofield het volgende:
Die is omgekomen in een afdaling.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Lutte het volgende:
Pinots moeder zit met ogen dicht voor de buis?
Begrijpelijk nuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:18 schreef Panthera. het volgende:
Pinot loopt ook altijd op Twitter te klagen als ze ergens een gevaarlijke afdaling rijden in de Giro oid.
Kwiatkowski kan alles. Sprinten, klimmen, heuvels, kasseien, alles.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Mr_Scofield het volgende:
die klim ligt hem wel beterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien gaat de 2e klim wel beter. Hoewel ik het niet echt verwacht.
quote:
Dalen kun je of kun je niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef De_Fietser het volgende:
Ik snap niet dat mensen die niet kunnen dalen dat niet gewoon oefenen.
Sinds Omega Pharma sponsor is kan hij alles.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Mr_Scofield het volgende:
Syntix fapt zich een eeuw in de rondte.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kennaugh, wat een openbaring jongens. *fap fap fap*
daar heb je op zich niks aan. kan beter volgende week voor een etappe gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:18 schreef De_Fietser het volgende:
Ik denk dat Ten Dam wel top 15 kan halen.
Merci.quote:
Weg vom Fensterquote:
Is net begonnen aan de vorige beklimming.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die discussie kan in zo'n honderd andere topics, niet hier.
Dat ging niet over Sky he?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die discussie kan in zo'n honderd andere topics, niet hier.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:21 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Was dat die anti-gesink post?
Mods grijpen eindelijk in
Kan, maar Purito ligt dan op de loer met Dani Moreno.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:21 schreef Snuf. het volgende:
Als Sky Quintana bijhaalt gaat Alejandro gewoon vies voor de winst vanuit het wiel van Froome.
Nee, ging over Syntix.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:21 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Lijkt me toch van niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:21 schreef marcodej het volgende:
Zit er nog een Belg in de groep eigenlijk?
neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:21 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:21 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Nee monfort was de laatstequote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:21 schreef marcodej het volgende:
Overschatte renner.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:22 schreef Sasman het volgende:
Wat mis ik J.Vdb nu nog meer...![]()
NOGMAALS JAA NOGMAALS
Dus Quintana moet nog maar even doorzetten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Kan, maar Purito ligt dan op de loer met Dani Moreno.
Zit Bakelants nog voorin?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:22 schreef Sasman het volgende:
NOGMAALS JAA NOGMAALS
VDB2, de onzichtbare manquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:22 schreef Sasman het volgende:
NOGMAALS JAA NOGMAALS
Ik mis hem niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:22 schreef Sasman het volgende:
NOGMAALS JAA NOGMAALS
Wat kan ie klimmen hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk maar goed ook dat Quintana niet kan dalen, anders zou hij de komende 10 jaar iedere grote ronde winnen.
Goed punt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk maar goed ook dat Quintana niet kan dalen, anders zou hij de komende 10 jaar iedere grote ronde winnen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:24 schreef Jahr00n het volgende:
verschrikkelijk om te zien dat team sky bah
ze heersen wel. Maar de spanning is er wel minder om.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:24 schreef Jahr00n het volgende:
Voor een beter contract bij Sky dan, weggaan is sportieve zelfmoord in principe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:23 schreef De_Fietser het volgende:
Die Engelsman zet zichzelf even in de etalage.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:24 schreef Jahr00n het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:24 schreef Jahr00n het volgende:
Ach, Gesink wordt de hemel ingeprezen als ie 10 minuten een matige poging waagtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:25 schreef Kopsterk het volgende:
Een beetje opportunistisch om die Quintana meteen de hemel in te prijzen.
gewoon voor de kijker. Voor de wielerliefhebber. Denk ook niet dat hij weggaat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Voor een beter contract bij Sky dan, weggaan is sportieve zelfmoord in principe.
Ook waarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, Gesink wordt de hemel ingeprezen als ie 10 minuten een matige poging waagt
Merckxquote:
Dat serieus nemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, Gesink wordt de hemel ingeprezen als ie 10 minuten een matige poging waagt
Die worden straks door een brommertje ingehaald.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:25 schreef marcodej het volgende:
Quintana en Rolland vallen straks gewoon weer terug.
Het is wachten op China Postquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peter Postal, US Postal, UK Postal...
En daarna Mollema Post.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Peter Postal, US Postal, UK Postal...
Drie kilometer voor het eind.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:27 schreef kilon het volgende:
Wanneer zal de eerste klassementsrenner een aanval plaatsen?
Da's al gebeurd: Quintana en Rollandquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:27 schreef kilon het volgende:
Is al geweest.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:27 schreef kilon het volgende:
Die waren dan altijd nog met 9.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:27 schreef Felagund het volgende:
Ze willen net als US Postal de klim op sprinten?
Gewiss in de Fleche Wallone '94quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:27 schreef Felagund het volgende:
Rubieraquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:27 schreef Felagund het volgende:
twitter ze ff op de gps.quote:
Ok, dan haal ik ze door elkaar heen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:28 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die kon toen juist niet volgen![]()
Beltran was daar de grote man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |