Kan dat best goed ja. 4e AGR, 5e FW uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Mr_Scofield het volgende:
Kwiatkowski zit nog gewoon in het peleton? wist niet dat die ook kon klimmen
Sinds dit jaarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Mr_Scofield het volgende:
Hij blijft er gewoon bij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk kan Mollema de schade beperken vandaag want ik zie hem niet bijblijven tot aan de finish bij de voorste groep.
Met een snufje Lefevere en een beetje Ibarguren is veel mogelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Mr_Scofield het volgende:
Misschien gaat de 2e klim wel beter. Hoewel ik het niet echt verwacht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk kan Mollema de schade beperken vandaag want ik zie hem niet bijblijven tot aan de finish bij de voorste groep.
Nee valt wel mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Lutte het volgende:
Pinots moeder zit met ogen dicht voor de buis?
Je zou het zeggen he.. Maar iemand van 100 kilo ballet laten dansen lijkt me ook moeilijk, een deel heb je het ook in je.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef De_Fietser het volgende:
Ik snap niet dat mensen die niet kunnen dalen dat niet gewoon oefenen.
Opvolger van Zenon Jaskuła lijkt me.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Mr_Scofield het volgende:
Die is omgekomen in een afdaling.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Lutte het volgende:
Pinots moeder zit met ogen dicht voor de buis?
Begrijpelijk nuquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:18 schreef Panthera. het volgende:
Pinot loopt ook altijd op Twitter te klagen als ze ergens een gevaarlijke afdaling rijden in de Giro oid.
Kwiatkowski kan alles. Sprinten, klimmen, heuvels, kasseien, alles.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Mr_Scofield het volgende:
die klim ligt hem wel beterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien gaat de 2e klim wel beter. Hoewel ik het niet echt verwacht.
quote:
Dalen kun je of kun je niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef De_Fietser het volgende:
Ik snap niet dat mensen die niet kunnen dalen dat niet gewoon oefenen.
Sinds Omega Pharma sponsor is kan hij alles.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:17 schreef Mr_Scofield het volgende:
Syntix fapt zich een eeuw in de rondte.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kennaugh, wat een openbaring jongens. *fap fap fap*
daar heb je op zich niks aan. kan beter volgende week voor een etappe gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:18 schreef De_Fietser het volgende:
Ik denk dat Ten Dam wel top 15 kan halen.
Merci.quote:
Weg vom Fensterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |