Parijs is nog ver.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is niet mijn adoptierenner hoor, dat is zijn ploeggenoot Fischer.
Die bakt er trouwens niets van, net als Cummings vorig jaar, maar die hielp Evans dan nog.
Misschien kan ie nog een poging doen niet de meest onopvallende renner van de tour te worden.quote:
Tussen 15:45 en 16:30 wordt de aankomst op Col de Pailhéres verwacht. Tussen 16:30 en 17:30 de aankomst op Ax-3-Domaines.quote:
Pas de 5e keer deze vraagquote:
Ja, maar hoe laat beginnen ze dan aan de klim?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tussen 15:45 en 16:30 wordt de aankomst op Col de Pailhéres verwacht. Tussen 16:30 en 17:30 de aankomst op Ax-3-Domaines.
Dat heeft blijkbaar geen zin.quote:
Gewoon helemaal kijken, zo lang duur het niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe laat beginnen ze dan aan de klim?
Het was een grapje, alleen hapt iedereen hier meteenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heeft blijkbaar geen zin.
Staat het er niet in en zeg ik dat, krijg ik gezeur en staat het er wel in, leest men het niet.
Maar ik heb ook nog andere dingen te doen vandaag, dus als ik weet hoe laat het klimmen ongeveer begint, neem ik dan even pauzequote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Gewoon helemaal kijken, zo lang duur het niet.
Rond half 4 schat ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe laat beginnen ze dan aan de klim?
Ik denk rond 15.00? Als ze om 15.45 klaar zouden zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar ik heb ook nog andere dingen te doen vandaag, dus als ik weet hoe laat het klimmen ongeveer begint, neem ik dan even pauze
Zou het al op tv zijn?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:19 schreef Frankcofrank het volgende:
Kun je de etappe nu al niet live zien? of moeten we echt wachten tot tien over 2...
Ik kan namelijk niet meer wachten
Sorry, dat kan niet, ze hebben simpelweg nog niet de helicopter en camera's aangesloten etc.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:19 schreef Frankcofrank het volgende:
Kun je de etappe nu al niet live zien? of moeten we echt wachten tot tien over 2...
Ik kan namelijk niet meer wachten
Oké. Dan kijk ik vanaf kwart over drie, kunnen D&D mij nog even bijpraten. Die hebben toch om het half uur een 'voor de mensen die nu pas inschakelen'quote:
Hilarisch grapje man.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het was een grapje, alleen hapt iedereen hier meteen
Ik las Gesink gaat vandaag ook vallen.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las Gesink gaat vandaag ook vallen.
Nee, jij was een van de simpele die haptequote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hilarisch grapje man.
Ik lig te schuddebuiken.
hier kennen ze geen zelfstandigheid, niet te gelovenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heeft blijkbaar geen zin.
Staat het er niet in en zeg ik dat, krijg ik gezeur en staat het er wel in, leest men het niet.
Hahahahaha Monolith, Geniaal! +1quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las Gesink gaat vandaag ook vallen.
Het was geen grap.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:22 schreef Frankcofrank het volgende:
[..]
Hahahahaha Monolith, Geniaal! +1
De Duitsers hadden alle fietsen geconfisqueerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:23 schreef Xeanor het volgende:
[..]
100e Tour ja. Niet 100 jaar tour.
Tijdens WO1 en WO2 was er geen tour.
Die grap heb ik nou echt nog nooit gehoord. Zit me hier helemaal kapot te lachen joh!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Duitsers hadden alle fietsen geconfisqueerd.
Graag gedaan hoor!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:25 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Die grap heb ik nou echt nog nooit gehoord. Zit me hier helemaal kapot te lachen joh!
is al halverwege en Gesink is NIET in te de aanval tot nu toe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe laat begint het en zal Gesink vandaag aanvallen? Wat denken jullie?
Hij zit in de kopgroep.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe laat begint het en zal Gesink vandaag aanvallen? Wat denken jullie?
Ben ik verdwaald in het jaren '80 muziektopic?quote:
Schandequote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
is al halverwege en Gesink is NIET in te de aanval tot nu toe.
Hij zei dat hij misschien op de Palhères zou aanvallen. Maar dat is denk ik ook afhankelijk hoe groot de voorsprong van de kopgroep is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
is al halverwege en Gesink is NIET in te de aanval tot nu toe.
Ik denk dat het voor hem kansrijker is als hij op de voorlaatste berg voorsprong pakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:31 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Schande
Robert moet pas gaan als ze echt in de bergen zijn en dan het liefst op de laatste col.
Hij is toch niet goed in dalen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor hem kansrijker is als hij op de voorlaatste berg voorsprong pakt.
Nee, in het jaren '50 muziektopic.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben ik verdwaald in het jaren '80 muziektopic?
Niet extreem goed, maar ook zeker niet slecht.quote:
Lees AD van vandaag, schijnt een paar keer geoefend te hebbenquote:
Dit is niet echt een goede aankomst voor Gesink, redelijk steil en onregelmatig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:38 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Lees AD van vandaag, schijnt een paar keer geoefend te hebben
Misschien kan hij dat inderdaad beter op de 1e col gaan ja... Maar ik zou ook zeggen: als hij zich vandaag niet helemaal super voelt, dan niet gaan als ie denkt morgen beter te kunnen zijn.
Wat een baasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Here`sss Johnny
Gun hem wel een leuk succesje vandaag
Mooie brilquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Here`sss Johnny
Gun hem wel een leuk succesje vandaag
Goeie kopquote:
Had hem wel met Johnny mee zien sluipen al is er nog 2x kans vandaag dat die gaat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:31 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Schande
Robert moet pas gaan als ze echt in de bergen zijn en dan het liefst op de laatste col.
We kijken nu de tour. Elk jaar zijn de verwachtingen hoog. Nu denken mensen weer dat hij vandaag wat kan bewerkstelligen. Het lukt hem gewoon nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wielrennen draait niet alleen om de Tour.
Dit jaar wordt er ook niets verwacht van Gesink.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
We kijken nu de tour. Elk jaar zijn de verwachtingen hoog. Nu denken mensen weer dat hij vandaag wat kan bewerkstelligen. Het lukt hem gewoon niet
Iedereen begint nu alweer over een eventuele aanval van hem. Stiekem denkt men dat hij een etappe gaat pakken. Gaat gewoon niet gebeurenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar wordt er ook niets verwacht van Gesink.
Heb je daar concrete bewijzen voor?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Iedereen begint nu alweer over een eventuele aanval van hem. Stiekem denkt men dat hij een etappe gaat pakken. Gaat gewoon niet gebeuren
Hopen mag toch, ik gun het die jonge wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Iedereen begint nu alweer over een eventuele aanval van hem. Stiekem denkt men dat hij een etappe gaat pakken. Gaat gewoon niet gebeuren
Als hij in een relatief eenvoudige etappe al zoveel verlies leidt, en dat noemen ze dan sparen voor de echte etappes, bullshit. Hij is gewoon totaal niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Fukler won de Tour niet in 2011.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gesink gaat de tour winnen a la Fukler 2011.
Dit dusquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij in een relatief eenvoudige etappe al zoveel verlies leidt, en dat noemen ze dan sparen voor de echte etappes, bullshit. Hij is gewoon totaal niet goed genoeg.
Je snapt wat ik bedoelquote:
We vallen met onze neus in de boter dusquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Wanneer de uitzending straks begint, gaat de weg al vals plat omhoog.
Goh, maar nu kan dat nog niet, omdat kwaliteitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als hij op een halve minuut stond/staat zou hij nooit weg kunnen rijden voor een etappe
Ik dacht Moinard te lezenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:56 schreef Pino112 het volgende:
Heu, zie nu de andere namen pas in de kopgroep.
Mijn adoptierenner MolardMeteen al een bergpuntje te pakken
Want? Niemand rekent hem tot de favorieten hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als hij op een halve minuut stond/staat zou hij nooit weg kunnen rijden voor een etappe
Omdat hij een keer tijd verloren heeft in een normale etappe komt hij kwaliteit te kort?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Goh, maar nu kan dat nog niet, omdat kwaliteit
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:52 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Hopen mag toch, ik gun het die jonge wel.
Klopt, maar er is ook niemand die hem dan laat wegrijden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want? Niemand rekent hem tot de favorieten hoor
Want verleden jaar was het anders? 1ste beetje bergje gelijk lossen. Hij heeft het nog geen moment waargemaakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij een keer tijd verloren heeft in een normale etappe komt hij kwaliteit te kort?
Het is echt niet uit luxe dat hij het laat lopen. Heb eerlijk gezegd ook niet zoveel vertrouwen in Gesink.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Slechte troll.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want verleden jaar was het anders? 1ste beetje bergje gelijk lossen. Hij heeft het nog geen moment waargemaakt.
Ik verwacht er ook niets van, maar dat gezeik is nog triester.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is echt niet uit luxe dat hij het laat lopen. Heb eerlijk gezegd ook niet zoveel vertrouwen in Gesink.
Haha, zeg maar wanneer wel dan?quote:
2008/2009/2010 en eerste helft 2011.quote:
Elk jaar hetzelfde verhaal jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij een keer tijd verloren heeft in een normale etappe komt hij kwaliteit te kort?
In de Tour ja. Enige stukje argument wat jullie gebruiken is zijn prestaties in de tour dat gesink er niets van kan.quote:
Vind ik ook. We weten het nu wel van Gesink. Hoeft niet om de 5 minuten gezegd te worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik verwacht er ook niets van, maar dat gezeik is nog triester.
Dit dus. Al reed hij in 2010 een prima tour ja, maar blijkbaar kan hij het niveau niet vasthouden.quote:
Terwijl hij in de Tour 2010 ook gewoon prima was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Tour ja. Enige stukje argument wat jullie gebruiken is zijn prestaties in de tour dat gesink er niets van kan.
Hopeloos dit. Niemand neemt de moeite om zelf iets op te zoeken, uitgebreid nederlanders bashen, huistrollen zoals syntix superniger capuchon_jongenquote:
Tis ergerlijk ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopeloos dit. Niemand neemt de moeite om zelf iets op te zoeken, uitgebreid nederlanders bashen, huistrollen zoals syntix superniger capuchon_jongen
Treurig.
Nee tuurlijk niet. Maar alleen maar janken over Gesink wordt gewoon vervelend.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:02 schreef ejfaar het volgende:
Als je negatief bent over Gesink ben je meteen een troll
Troll.quote:
Ja, zei ik ook al eerder. Maar ja, dit forum hé.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Terwijl hij in de Tour 2010 ook gewoon prima was.
Alleen maar roepen dat hij het gaat doen vandaag is ook vervelendquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar alleen maar janken over Gesink wordt gewoon vervelend.
Ik jank niet, en als hij alsnog een geweldige Tour rijdt dit jaar trek ik mijn woorden meteen inquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar alleen maar janken over Gesink wordt gewoon vervelend.
Als je ziet welke argumenten ervoor gebruikt worden lijkt het er verdacht veel op ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:02 schreef ejfaar het volgende:
Als je negatief bent over Gesink ben je meteen een troll
Dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Alleen maar roepen dat hij het gaat doen vandaag is ook vervelend
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Obsessie voor Gesink ofzo ? In alles wat je post komt de naam Gesink voorbij.
Als je dan toch een obsessie wilt hebben dan liever een lekker wijf. Of je bent homo natuurlijk.
En volgens mij kijkt die bende ook niet regelmatig wielrennen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je ziet welke argumenten ervoor gebruikt worden lijkt het er verdacht veel op ja.
Dat is ook onzin.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik jank niet, en als hij alsnog een geweldige Tour rijdt dit jaar trek ik mijn woorden meteen inMaar ik vind het gewoon slap om te zeggen dat hij zichzelf spaart als hij in een nietszeggende rit minuten verliest
Dat is gewoon onzin
Hij wil hier voor een rit gaan, dan heb je tijdsverlies nodig anders kom je niet weg. Snap je het nu?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik jank niet, en als hij alsnog een geweldige Tour rijdt dit jaar trek ik mijn woorden meteen inMaar ik vind het gewoon slap om te zeggen dat hij zichzelf spaart als hij in een nietszeggende rit minuten verliest
Dat is gewoon onzin
Nquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]Ik post hier amper over Gesink. Ik ging nu in op de verwachtingen mbt een ontsnapping vandaag
Niemand verwacht serieus dat Gesink iedereen los gaat rijden. Maar met hoop is het leuker kijken dan zonder.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]Ik post hier amper over Gesink. Ik ging nu in op de verwachtingen mbt een ontsnapping vandaag
Laat ik dat maar doen ja, is Lutte ook weer blijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgende keer dit maar doen:
[ afbeelding ]
Je kan ook naar een andere Nederlander kijken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
N
[..]
Niemand verwacht serieus dat Gesink iedereen los gaat rijden. Maar met hoop is het leuker kijken dan zonder.
Ik snapte het altijd al hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij wil hier voor een rit gaan, dan heb je tijdsverlies nodig anders kom je niet weg. Snap je het nu?
Volgens mij exact 60 seconden na jouw postquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:09 schreef Pedroso het volgende:
Hoelaat beginnen ze op de NOS stream ? Lekker onder het parasolletje de Tour kijken, niets mis mee !
Over 1 minuutquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:09 schreef Pedroso het volgende:
Hoelaat beginnen ze op de NOS stream ? Lekker onder het parasolletje de Tour kijken, niets mis mee !
Nee niet dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snapte het altijd al hoorMaar Gesink heeft geen tijdsverlies nodig omdat niemand rekening met hem houdt. al stond hij op 20 seconden hadden ze hem misschien nog wel laten rijden.
Want die presteren beter?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je kan ook naar een andere Nederlander kijken?
Hij kan dan wel tijdverlies gepakt hebben, maar dat is niet uit luxequote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snapte het altijd al hoorMaar Gesink heeft geen tijdsverlies nodig omdat niemand rekening met hem houdt. al stond hij op 20 seconden hadden ze hem misschien nog wel laten rijden.
Mollema rijdt prima laatste tijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want die presteren beter?De focus op Gesink snap ik nooit, andere Nederlanders presteren nog minder.
Heb meer vertrouwen in Hoogerland dan in Gesinkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want die presteren beter?De focus op Gesink snap ik nooit, andere Nederlanders presteren nog minder.
Misschien omdat 'we' het meeste van hem verwacht(t)en?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooi moment om over wielrennen te gaan praten in plaats van dit gedoe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij exact 60 seconden na jouw post
Het zal niet genoeg zijn om het tot de finish uit te houden.quote:
Laatste tijd wel idd, maar Mollema moet zijn eerste goede tour nog rijden.quote:
Maar wel om puntjes te sprokkelen toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zal niet genoeg zijn om het tot de finish uit te houden.
Belkin gaat voor het klassement Argos/Vancansoleil nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef ejfaar het volgende:
Toch vind ik dat Vacansoleil/Argos wel redelijk in de picture rijden, maar Belkin totaal niet
Belkin heeft geen sprinters he.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef ejfaar het volgende:
Toch vind ik dat Vacansoleil/Argos wel redelijk in de picture rijden, maar Belkin totaal niet
Eerste paar dagen leken ze goed op stoomquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef ejfaar het volgende:
Zijn er geen dubbele punten op de slotklim? De winnaar daar zal dan denk ik de bergtrui pakken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar wel om puntjes te sprokkelen toch?
Argos is veel in beeld omdat sprints.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef ejfaar het volgende:
Ja Vacansoleil heeft geen klassementsman en Argos is een sprintploeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef ejfaar het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef Paxcon het volgende:
Het is echt om schijtziek van te worden dat niet de hele etappe kan worden uitgezonden
Die HC kunnen ze nog wel overleven ja, kan hij goede zaken doen voor de bollen mits hij in goede doen is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar wel om puntjes te sprokkelen toch?
Dus omdat jij alleen het laatste deel interessant vindt hoeft de rest niet te worden uitgezonden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb je überhaupt het profiel van de etappe gezien, zeikneus
Maar zoals nu ook met de ontsnapping mee. Belkin niet.quote:
zeker op dagen als ik op werk zit en nos-site niet stabiel is.quote:
ja, laten we 111 saaie vlakke kilometers bekijken, whoeiquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus omdat jij alleen het laatste deel interessant vindt hoeft de rest niet te worden uitgezonden?
Verleden week werd een totaal vlakke etappe ook gewoon vanaf de start uitgezonden dus zijn reactie gaat sowieso al niet opquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus omdat jij alleen het laatste deel interessant vindt hoeft de rest niet te worden uitgezonden?
Vind het bij deze niet zo heel erg eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef Paxcon het volgende:
Het is echt om schijtziek van te worden dat niet de hele etappe kan worden uitgezonden
Dan schakel jij om 17.00 in toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, laten we 111 saaie vlakke kilometers bekijken, whoei
Beetje, maar dit is echt te zwaar voor mquote:
Ok, tnxquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje, maar dit is echt te zwaar voor m
Dat deed de Tank ook ooitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:16 schreef marcodej het volgende:
Boukje op ES. Interviewtje gegeven en gelijk starten.
Maarten zei het goedquote:
Bij het starten moest hij wel een beetje geholpen worden.quote:
Lekker gesmolten asfalt happen als je onderuit gaat.twitter:cyclingfans twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 14:06:51Due to the heat, TDF motos reporting tar on road is melting in spots, as often happens in July. reageer retweet
Die moet nog even oefenen op de onderdelen "acceleratie" en "power" jaquote:
Volgens de minuut per 10km-regel niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Vluchters gaan het niet halen zie ik?
Beloki.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:17 schreef Pino112 het volgende:
Lekker gesmolten asfalt happen als je onderuit gaat.twitter:cyclingfans twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 14:06:51Due to the heat, TDF motos reporting tar on road is melting in spots, as often happens in July. reageer retweet
Hopelijk geen Belokitje in de afdaling.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:17 schreef Pino112 het volgende:
al in de toekomst gekeken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Heet ook nogquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:17 schreef Pino112 het volgende:
Waarschijnlijk niet, 6 minuten is te weinig met nog twee beklimmingen te gaan. Al weet je het nooit met Riblon, die won zijn etappe dacht ik met slechts 2 minuten voorsprong aan de voet van de slotklim.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:18 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoe heet die Italiaan ook alweer die onderuit ging door smeltend asfalt waardoor armstrong door het gras de berg af moestquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:17 schreef Pino112 het volgende:
Beloki, was geen italiaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hoe heet die Italiaan ook alweer die onderuit ging door smeltend asfalt waardoor armstrong door het gras de berg af moest
Beloki was een bask.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hoe heet die Italiaan ook alweer die onderuit ging door smeltend asfalt waardoor armstrong door het gras de berg af moest
Hij doet (en weet) niets andersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:19 schreef Kopsterk het volgende:
Herbert zit informatie op te zoeken in zijn boek
Oh jeequote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:17 schreef Pino112 het volgende:
15:00quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Vast al gevraagd, maar zag het niet zo gauw staan. Hoe laat beginnen ze aan de Pailheres?
Over een klein uurtje begint de echte beklimming, maar de weg loopt nu al aardig op.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Vast al gevraagd, maar zag het niet zo gauw staan. Hoe laat beginnen ze aan de Pailheres?
In het italiaans wordt de K nooit gebruiktquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ook goed
Met zo'n naam ben je voor mij een italiaan![]()
Nooit meer zijn niveau gehaald.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:22 schreef Pedroso het volgende:
BelokiZe zijn de botten en stukken huid nog steeds aan het zoeken bij die berg.
"Tijdens de gevaarlijke afdaling van de côte de la Rochette liep de band van zijn achterwiel. Hierbij brak hij zijn dijbeen, zijn pols en zijn elleboog en moest Armstrong, die achter hem reed, even door het veld om hem te ontwijken."quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:22 schreef Pedroso het volgende:
BelokiZe zijn de botten en stukken huid nog steeds aan het zoeken bij die berg.
In het Spaans normaal ook niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
In het italiaans wordt de K nooit gebruikt
Beloi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
In het italiaans wordt de K nooit gebruikt
In het baskisch des te meerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het Spaans normaal ook niet.
Ketchupquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het Spaans normaal ook niet.
De wet van Herbert.quote:
Leenwoord.quote:
Volgens mij heeft ie daarna nooit meer in beeld gereden. Die val was eigenlijk einde carierre.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit meer zijn niveau gehaald.
TDF'05 werd ie 75e.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie daarna nooit meer in beeld gereden. Die val was eigenlijk einde carierre.
bij mij ook. Echt naar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:26 schreef Zhero het volgende:
Maakt nederland 1 bij jullie ook allemaal bliebjes? Of ligt het aan mijn tv
Nog 3 jaar onder equipe Saiz gereden volgens mij, gestopt eind 2006?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie daarna nooit meer in beeld gereden. Die val was eigenlijk einde carierre.
nee hier ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:26 schreef Zhero het volgende:
Stream ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:26 schreef Zhero het volgende:
Rare bilspleet heeft ie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:26 schreef Ferdii het volgende:
is deze al eens gepost?
Dit is tony martin na de eerste etappe
[ afbeelding ]
Ah, we hebben een happerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat geldt toch alleen voor vlakke etappes?
is niet voor niets geblokt, voor de perverse mensen die daar naar kijken, zoals jijquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
is niet voor niets geblokt, voor de perverse mensen die daar naar kijken, zoals jij![]()
jij post het.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
is niet voor niets geblokt, voor de perverse mensen die daar naar kijken, zoals jij![]()
niet zeuren op maarten die een beetje in de microfoon slistquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:28 schreef Zhero het volgende:
Nou maar naar Sporza gezapt, die bliebjes zijn gloeiend irritant
Iets voordat Sesamstraat begint.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:30 schreef YazooW het volgende:
Hoe laat zullen ze ongeveer aankomen bij de finish vandaag?
18.00 uur.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:30 schreef YazooW het volgende:
Hoe laat zullen ze ongeveer aankomen bij de finish vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |