Parijs is nog ver.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is niet mijn adoptierenner hoor, dat is zijn ploeggenoot Fischer.
Die bakt er trouwens niets van, net als Cummings vorig jaar, maar die hielp Evans dan nog.
Misschien kan ie nog een poging doen niet de meest onopvallende renner van de tour te worden.quote:
Tussen 15:45 en 16:30 wordt de aankomst op Col de Pailhéres verwacht. Tussen 16:30 en 17:30 de aankomst op Ax-3-Domaines.quote:
Pas de 5e keer deze vraagquote:
Ja, maar hoe laat beginnen ze dan aan de klim?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tussen 15:45 en 16:30 wordt de aankomst op Col de Pailhéres verwacht. Tussen 16:30 en 17:30 de aankomst op Ax-3-Domaines.
Dat heeft blijkbaar geen zin.quote:
Gewoon helemaal kijken, zo lang duur het niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe laat beginnen ze dan aan de klim?
Het was een grapje, alleen hapt iedereen hier meteenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heeft blijkbaar geen zin.
Staat het er niet in en zeg ik dat, krijg ik gezeur en staat het er wel in, leest men het niet.
Maar ik heb ook nog andere dingen te doen vandaag, dus als ik weet hoe laat het klimmen ongeveer begint, neem ik dan even pauzequote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Gewoon helemaal kijken, zo lang duur het niet.
Rond half 4 schat ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe laat beginnen ze dan aan de klim?
Ik denk rond 15.00? Als ze om 15.45 klaar zouden zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar ik heb ook nog andere dingen te doen vandaag, dus als ik weet hoe laat het klimmen ongeveer begint, neem ik dan even pauze
Zou het al op tv zijn?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:19 schreef Frankcofrank het volgende:
Kun je de etappe nu al niet live zien? of moeten we echt wachten tot tien over 2...
Ik kan namelijk niet meer wachten
Sorry, dat kan niet, ze hebben simpelweg nog niet de helicopter en camera's aangesloten etc.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:19 schreef Frankcofrank het volgende:
Kun je de etappe nu al niet live zien? of moeten we echt wachten tot tien over 2...
Ik kan namelijk niet meer wachten
Oké. Dan kijk ik vanaf kwart over drie, kunnen D&D mij nog even bijpraten. Die hebben toch om het half uur een 'voor de mensen die nu pas inschakelen'quote:
Hilarisch grapje man.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het was een grapje, alleen hapt iedereen hier meteen
Ik las Gesink gaat vandaag ook vallen.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las Gesink gaat vandaag ook vallen.
Nee, jij was een van de simpele die haptequote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hilarisch grapje man.
Ik lig te schuddebuiken.
hier kennen ze geen zelfstandigheid, niet te gelovenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heeft blijkbaar geen zin.
Staat het er niet in en zeg ik dat, krijg ik gezeur en staat het er wel in, leest men het niet.
Hahahahaha Monolith, Geniaal! +1quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las Gesink gaat vandaag ook vallen.
Het was geen grap.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:22 schreef Frankcofrank het volgende:
[..]
Hahahahaha Monolith, Geniaal! +1
De Duitsers hadden alle fietsen geconfisqueerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:23 schreef Xeanor het volgende:
[..]
100e Tour ja. Niet 100 jaar tour.
Tijdens WO1 en WO2 was er geen tour.
Die grap heb ik nou echt nog nooit gehoord. Zit me hier helemaal kapot te lachen joh!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Duitsers hadden alle fietsen geconfisqueerd.
Graag gedaan hoor!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:25 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Die grap heb ik nou echt nog nooit gehoord. Zit me hier helemaal kapot te lachen joh!
is al halverwege en Gesink is NIET in te de aanval tot nu toe.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe laat begint het en zal Gesink vandaag aanvallen? Wat denken jullie?
Hij zit in de kopgroep.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe laat begint het en zal Gesink vandaag aanvallen? Wat denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |